Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    senior tag

    válasz npera #102229 üzenetére

    Ez biztosan így van, hogy egy "szuperszámítógép" dolgozik a háttérben.
    De azért az annyira XX. század, hogy a felhasználó felé lógó interfész laggol...

    Biztos nagyon sok dolgot kell megoldani a háttérben, amiről a sofőr nem is kell, hogy tudjon, de azért egy erősebb vas lehetne a fedélzeti multimédiás akármiben. Ehhez nem biztos, hogy a hajtásláncot (is?) kiszolgáló szuperszámítógép kell, elég egy akármi, ami annyit tud, hogy internetről a Google térképet (vagy azt, amivel a gyártó megállapodott) letöltse, és értelmes sebességgel megmutassa.
    A Volvonak sikerült, láttam a HAndrásos tesztben, meg sok másik gyártónak is összejött, hogy az a felület, ahol a sofőr / utas kattogtat, ott történnek a dolgok, nem "majd egyszer" megjelenik.
    Az persze a másik véglet, amit a Tesla csinál, hogy PS4/5 kaliber is tud lenni a fedélzeti elektronika. Nem rossz persze, hogy ezt IS tudja.
    És azért a VW konszern ne égesse már magát, mert ők a legnagyobbak egyike. Az új tömegmodellbe tessék értelmesen működő HW-t tenni. Elvileg ezzel lépnék meg azt, hogy villanyautós cégként tekintsünk rájuk, nem kéne elbénázni. Persze már sikerült, hogy anno nem lehetett OTA frissíteni :D Ezt nem is értettem...

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák