Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #102155 üzenetére
Számomra egy felni létezik, minden más csak porhintés.
Akár fehér, akár arany, akár bronz, nagyon bejön. Ha nyerek a lottón, akkor ilyen kell.
-
npera
újonc
válasz qnadam #102156 üzenetére
Most a bringán a slick abroncs tök csendben suhan. A lánc is csendes, mert egyenesen fut. És frissen mosott és kent.
Lassan kell vegyek rá mintás abroncsot, mert Phülöp küldi a telet errefelé és őszül az idő. Ma már vettem inget is a pólóra, de még a bermuda okés. Még 24 fok van benn, a fűtés le van kapcsolva, csak a levegőkeringetést csinálja a hőpunepa. -
npera
újonc
Vettem egy pár Schwalbe Marathon Plus abroncsot, 28 mm széleset. Még nincs itt a durvább őszi idő, de most már közeledik, a konstans esőben a slick talán picit bátor lenne a nedves leveleken.
Utolsó pillanatban eszembe jutott Phülöp tanácsa a Park Tools öntapadós defektjavítóval, olyat is dobtam a kosárba. Volt kitben 2 db abroncsleszedővel, akkor abból is lesz tartalék.
-
Sipi-
tag
Tök jó, hogy a Geberit beépített wc tartály egy lego. Szétszedtem, vízkőmentesítettem és összeraktam. Most úgy tűnik már jól működik
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #102161 üzenetére
Öntapadós defektjavító jó, de erősen véges élettartamú. Kb 3 éves készlet kibírt ugyan egy hazaútnyit, de a nyomást már nem tartotta.
Én hosszú távon a Slime belsőket tesztelem, úgy 5 éve az van a fiximen, defektem nem volt. Egyetlen komolyabb gondja, hogy ha úgy állsz meg, hogy a szelep lefelé néz, akkor belülről azt is ragasztja, és fogóval kell kitekerni, valamint onnantól be is úgy érdemes, mert kissé belekoszol/tömít.
Hozzá Continental SuperSport Plus, szintén 28mm. -
npera
újonc
válasz -NoVa- #102163 üzenetére
Nálam kell legyen extra belső, mert ha defektet kapok akkor tipikusan 5-8 centi hosszan kihasad a belső. Eleve túl nagy nyomáson használom, mert 8,5-9 bar közé szoktam belőni (Topeak punepával), aztán rohadt nehéz is vagyok. Még nem mértem le a rajtam levő cucc tömegét, de jelentős málha van.
A ruhák és a cipők simán lehetnek 8 kg körül. Plusz sisak. Meg a hátizsák. Benne laptop, reggeli, ebéd, szerszámok, irodai ruha, törcsi. Meg a zár rajta.
Egyszer lemérem már, de külön, mert az egésszel nem merek ráállni a mérlegre. Ahogy lányom mondaná "apa egy nagy disznó..."
-
npera
újonc
válasz hobizoli #102164 üzenetére
Ha lenne korlátlan pénzem, akkor mindenképpen valami szuperkönnyű és nem túl cicoma dizájnos felnim lenne. Kisebb giroszkóp effekt kormányzáskor, kisebb rugózatlan tömeg. A túlságosan bling direk hegyezett "küllős" dizájnokat nem szeretem, de a szép "gótikus" ívek és kerekítések a gyengém. Nem kell feltétlenül az egész féket bemutatni, simán lehet jól takaró is a dizájn. Az összhang szokott megfogni.
Ezt tisztán tartani iszonyatos lehet, de ránézni is élvezet....
-
-
npera
újonc
válasz Phülöp #102169 üzenetére
Nálam azért lenne pár. Túl sok sem jó, mert akkor már logisztika mozgásban tartani őket és az adminisztrációt intézni. Bár erre is van ember, ha például a farmernadrágos/farmeringes showmanre gondolok. Neki egy komplett team dolgozik a flottán.
Mondjuk én gyermeki örömmel tudok mindenfajta gépjárműhöz viszonyulni, szóval vélhetően már eleve bennem volt a másodlagos betegség korábbról, mint ahogy a COVID-áldozatoknál próbálták a statisztikát görbíteni.
-
npera
újonc
válasz eattila #102168 üzenetére
Nálam nem tartott sokáig a gumi még COVID előtt, mert mentem vele naponta és a vegyes útburkolat (aszfalt, erdei ösvények és vágott köves kavicsos) meg a magas nyomás megteszi a magáét. Télen téli abroncsra váltva is általában 3 szezont ment egy abroncs, aztán valami okból kimúlt.
-
Samott
addikt
#enkereelnezest
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz eattila #102173 üzenetére
Nekem 28 mm volt a gépen, mert maximum 30 mm fért el sárhányó alatt. Az újon le kell mérjem még, hogy mi a maximális. 28 mm tutira megy rá, mert az volt most is.
Amit tudok ajánlani komolyabb terhelésre az a Schwalbe Marathon Plus. Nagyon jól tűri a defektet. Üvegszilánk még nem szúrta át, pedig van itt-ott. Az éles csúszásmentesítő kavicsot is bírja. Elég jó mintázata van, hóban és latyakban sem adja fel könnyen.
Próbáltam Continental GP5000-et is, ami egy országúti abroncs igazából. Na, az seperc alatt szétmállott. A legdurvább az volt, hogy a csúszásmentesítő kavics kikezdte a futófelületet és porózus lett. Aztán egy fogalmatlan NPC bringás bevágott elém egy tempósabb szakaszon és blokkoltam a hátsó kereket pár méteren, mielőtt felengedtem a féket. Na, ott szövetig darálta le a már porózus maradékot a farolás. Gyakorlatilag egy vészfékezéssel vége is lett a guminak.
Schwalbéból van szegecses is már 30 mm szélességtől. Ha télen akarsz nyomulni és sok a jég.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, izgalom van. A pók-érzetem csiklandoz (spider sense is tingling, én kérek L-nézést)
Kicsit bepánikoltam, hogy a RunCam kivezeti az Eagle-szériát, mivel a honlapon semmi nem jön fel az Eagle fül alatt és a cuccra gúgül kessből rákeresve is "out of stock".
Szóval megnéztem hol kapni még és nem sok helyen. Volt Német(h)ben gyakorlatilag ugyanannyiért, mint Svéd(h)ben, Franc(h)iában nem is volt már. Szóval akkor vettem egyet. A Phoenix 2 alighanem lesz még sokáig, az nem kritikus, de ez annyira jó képet ad, hogy kár lett volna még egy vonatról lekésni a túlságosan hosszú Excel-táblás tökölés miatt.
-
npera
újonc
El tudom képzelni, hogy a VW SW-részlegében alighanem durván meg lettek hajtva a developperek, de az eredményt látva erősen Symbian utóérzésem van egy Android vagy iPhone rendszerhez képest.
Kíváncsi lennék, hogy mennyire blackbox, greybox és saját kód a rendszerük. Itt a Tesla elképesztő előnyben van, hogy nincs semmiféle blackbox kód, hanem natív érik el a HW-t.
A vágóhídon a Google integráció a nagy dolog most, ami végül akár még jól is elsülhet, a PS2 és XC40 BEV ezzel fut.
A Tesla felhasználók alighanem most belülről harapják magukat, hogy ne hangosan vihogjanak, amit igazából megértek. Ez a funkcionalitás alap kellett volna legyen, térképbe és akksimenedzsmentbe integrálva, persze folyékony interfésszel, nem ilyen szaggatós-lagolós kóddal.
-
eattila
csendes tag
válasz npera #102175 üzenetére
Én nem hazsnálom ilyen körülmények között. Ez a CST is defektvédelmes. A felni az meg dupla falú. én aszfalton nyomulok csak. Télen se tekertem még vele. Nem használok normál közlekedésre, csak sport (nagyképűség on) gyanánt.
Vészfékezni szoktam. Sajnos. Sok bringás le se tojja, ha csengetek, hogy érkezem. Vagy még kivág elém. Pedig akkor is szoktam jelezni, ha elhaladok simán. Nehogy megijedjenek (mert az én lófütty sebességem is sok az itteniek 90%-ának). Így szoktam farolni, de az előző sem kopott még el
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #102179 üzenetére
Azt hiszem a fő tákolmányom is az utca ingerküszöbe alatt van, max pár műértő szúrja ki a nem olcsó kábelt
Kb mint a fixim, bringások néha csodálják, klasszik Olasz rajongók főleg, másnak meg egy 43 éves őskövület.
Szerencsére az egész flathead earbud vonal ilyen számkivetett, így nem szálltak el az árak 4 számjegyű $ felé a felső alkatrészpolcokon. Cserébe nagy variációk sincsenek, még úton van egy LCP driver, az lehet még jobb ennél, vagy csak hasonló, kiderül majd.
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
válasz WiZARD #102183 üzenetére
A nagy kérdés az, hogy a Teslán innen (akár árban, akár "autóságban") milyen modell fogja a tömegek preferenciáját elnyerni. Nekem például teljesen oké a Tesla UI-ja, de ismerek embereket, aki nem is idősek kifejezetten, de "autószerű" interfészt képesek csak kezelni. Persze ez is egy olyan dolog, ami idővel önmagát oldja meg, ahogy átszoknak a tömegek a tapogatós kezelőszervekre.
Nem is kell sokat filóznom, magamon is látom, hogy a Model 3-ban tapasztalt ablaktörlős interfész már zavaró számomra. Arra gondolok, hogy a különféle üzemmódok között képernyőn kell váltani.
Az gyakran változó nyugati-parti időjárásban érdekes helyzeteket produkált. Erre kontrázhatnám egyből, hogy seperc alatt át tudják variálni az adaptív algoritmust, aztán kinyomják akár országspecifikusan is ahol igénylik.A Model S-ben és X-ben a fejtámla állításán is lehidaltam majdnem, mert nagyon specifikus koreográfia és időzítés kellett, hogy a funkció egyáltalán megjelenjen. Jó, ez is specifikus dolog, aztán egyszer magadra állítod és megjegyzi.
Az új Plaid kormányszerv és irányváltó viszont teljesen kiveri a biztosítékot nálam, az szerintem már veszélyes. A szupersportkocsikban levő alul kockás kormány is furcsa, de az még legalább forog körbe és lehet fogni kezet csúsztatva. Ez meg egyszer a kezedben van, egyszer meg nem. Ha megjön a Plaid, akkor ezt majd alaposan kipróbálom különféle szituációkban.
Nálam a kerek kormány, az indexes bajuszkapcsoló és valamilyen kézzel hamar aktiválható ablaktörlő egy alapvető dolog egy valamilyen fizikai menetváltó karral lehetőleg. Akár középen, akár kormányon, akár egy billentős cucc, mint BMW i8-ban vagy ID3-ban akár.
Az, hogy a 77. szubfunkció egy akár 22"-os kijelzőn van mindegy. Még a fűtés is lehet kijelzőn, ameddig az üzemmódok váltása (esőben szélvédő lefúvatás és belső keringetés, meg hasonlók) hamar elérhető ikonokon legyenek. Ne legyen egy rongyot elővenni gyorsabb, mint a lefúvatót bekattintani.
Ezzel kábé el is árultam, hogy mennyire régimódi vagyok
-
npera
újonc
válasz eattila #102180 üzenetére
Jaj, nem is írtam. Ma a 19T lánckerékkel már mentem vásárolni kenyeret és takó szószt. És vettem süteményt a családnak. Egy kis tortadobozba rakták, amit felakasztottam egy zacsiba a kormányra, hogy ne dőljön túl erősen (hátizsákban csak egymásra borult volna minden).
Egy nyílegyenes bringaúton (kábé 1 hónapos cucc, most adták át) tekertem olyan tempóval, hogy még ne himbálódzon a süti. Egy nő egy MTB-n pedig elsuhant mellettem és leelőzött. Nem mentem utána (mert verseny van!!!), mert a süti ne dőljön össze. Aztán jött egy emelkedő, ahol nagyon belassult, ott az emelkedő tetejére beértem és le is előztem. Tehát nyertem, pedig nem is volt verseny
És a legjobb: a süti sem tört össze közben....
-
npera
újonc
Maromaro1337 munkásságát ismeritek?
-
npera
újonc
H16-os hang jó? Mennyire szabadon vannak olyan dolgok, amiket nem is látsz egy normál motoron .....
-
-NoVa-
őstag
válasz eattila #102186 üzenetére
Elég alacsonyan van a léc, hogy miből nem hoz ki többet egy rendes erősítő, de akadnak könnyebben is szépen hajtható jó dolgok azért. Főleg in-earből 25$ alatt a Tanchjim Tanya, ahhoz mikrofon is akad, és bőven az 5x drágább mezőnyben átlagos a hangja. Ugyanezt mondják a Tripowin HBB Mele-ről (Bad Guy Good Audio Reviews YouTube csatornás srác hangolása, némi beleszólásommal megtámogatva), 50$-os "endgame" bigyó, aminél elégedetten meg lehet állni, ha nem valami speciális igényekkel szemezgetsz eltartott kisujjal a felsőbb polcokról. Azt utcai mászkálósnak kapom majd (az első 20 példányból), most még a gyártó oldali reptéren áll.
-
Samott
addikt
válasz npera #102187 üzenetére
En ugy latom hogy a tesla juzerek is hasonlokeppen allnak hozza dolgokhoz mint az alma juzerek. Nekik is minden szart le lehet tolni a torkukon es meg buszkek is ra. Musk szemelyi kultusza is hasonlo mint Jobse volt. Meg fogjak magyarazni hogy az ugy jobb. Meg akkor is ha nem.
Szerk: Hiaba van szep hangja... a csendes gyilkos elintez mindent
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.