Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
válasz -NoVa- #102493 üzenetére
Ah!
T2 valami elképesztően bejön általános "csak úgy" hallgatni valamit. Ha kell több basszus, akkor az Urbánus Móka is nagyon jó. Ezek után a Melee egy érdekes propozíció lesz. Ahogy értem a rendelések számából extrapolálva ez inkább Karácsony környékén jön majd, ha még idén. Mindegy, ha megjön jó móka lesz, addig is tudom élvezni a zenét a meglévő cuccokkal.
Gondolom a marketingeseik már dolgoznak a következő neveken. Lehetne Carbon, Steel, Coal, Ultra, Turbo, Revolution és pár hasonló buzzword
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #102463 üzenetére
Te egyébként szoktál tömegközlekedni? Mert olyan jól beszélsz róla, mintha minden nap használnád.
Pár gondolat a hosszú bejegyzésedhez:
- autóval miért kell a Körútra, vagy beljebb menni? Menjél BKV-val és akkor sima ügy,
- dugóban állva az autóm fogyasztása nem végtelen, hanem alacsony, mert van és egyre több autóban lesz start/stop,
- arra van kimutatás, hogy a budapestiek hány százaléka autózik naponta a Kiskörúton pl.? Mert lehet, hogy nem sokkal több, mint az a lesajnált 16k bringás...
- azért lenne jó a Blahára átvinni a villit, mert akkor komfortosabb az átszállás -> szívesebben utazik BKV-val a nép. Ez azért fontos, mert könnyebben engeded el suliba a gyereket ha nem kell átmenni pl. a Körúton, ahol nem ritka, hogy az autó átrongyol a zebrán, mikor piros...
- még mindig jobb (lenne) a közlekedésre/eü-re/oktatásra elszórni 10-100 milliárdot, mint pl. stadionra... -
Samott
addikt
válasz npera #102500 üzenetére
Igazabol nem kell ehhez buldozer, eleg nehany tabla meg viraglada.
Barcelona Superblocks - nem lehet athajtani rajtuk csak az megy be akinek ott van dolga.
Mintha a hetedik keruletben is valami ilyesmivel probalkoznanak. Es ha evente csokkentik a parkolohelyek szamat, akkor szep lassan kiszorulnak az autok onnet.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Bujdy81
csendes tag
válasz hobizoli #102469 üzenetére
"ezek a 0-24h-s orokos dugo fantazialgatasok qrvajol hangzanak, csak nem igaz"
Azért azt döntsd már el, hogy:
- nincsenek dugók, faszán lehet autózni, fölösleges és drága a BKV, vagy,
- KariGeri elkúrta és mozdulni sem lehet kocsival a városban.Szóval válassz egy álláspontot és onnan köpködj, de össze-vissza!
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #102506 üzenetére
KariGeri megcsinálta a dugót, most éppen későn kel aztán csöveseket meg kurvákat toboroz az aluljárókba a kávéja mellől.
Ma már volt forgalom, azt hittem később érünk be, de még mindig tartottuk a fél órás szintidőt. Azt mondjuk most nem tudom mennyi buszsáv volt benne.
-
npera
újonc
Én valami elképesztően alulreprezentált vagyok tömegközlekedésben, de ugyanakkor megvan az az előnyöm, hogy legsűrűbben évente 1x használom koncentráltan mondjuk 1-2 hétig. Szóval nem lassan szokok át a változásra, hanem sokkszerűen rácsodálkozom a változásra.
Hidegkútról bemenni a MOM-parkhoz például röhejesen egyszerű most már. Vagy akár Hidegkútról Kelenföldre vagy a Móriczhoz vagy akár az Astoriára. Kellemesek a járatok, tudok állni egy kedvenc sarkomban, csöves csak nagy ritkán utazik. Ha gond van a viselkedésükkel (hölgyeket vegzálnak), akkor meg ledobom őket a járatról, ahogy Jahno is tanúsíthatja.
A metró teljesen patent, Széll Kálmánról kiindulva akár a piros vagy a négyes. A kallerek kedvesek, jegyet tök egyszerű venni kártyával. A Futár teljesen jó.
Ami továbbra is pocsék az a buszos menet Hidegkútról vagy Máriaremetéről vagy Solymárról vagy PIlisborosjenőről mondjuk. De ez egy ilyen játék, sokan laknak vonzáskörzetben, az út pedig 2x1 sávból áll és a busz áll a dugóban csúcsidőben.
Hűvösvölgyből befelé viszont most már nagyságrendekkel jobb a közlekedés.
Törökbálint felé dettó. Régen volt a 72-es haláljárat. Most lehet menni többféle busszal és viszonylag gyakran járnak, aztán Kelenföldről pedig elképesztően sok irányba lehet elmenni.
Ahhoz képest, hogy mi volt 2007 előtt most nagyon jól lehet közlekedni. Szerintem.
-
Jahno
őstag
válasz npera #102508 üzenetére
Valamint végtelenségig nem lehet sűríteni a járatokat sem és pld. a 15-155ös busz is olyan érdekes volt, hogy 16-19 óra közt forgalom vala, vége felé egyre csendesebb, este 8tól meg sokszor volt olyan, hogy teljesen egyedül utaztam rajta. Én sem mindig tartom olyan horrornak, ahogy előadják, de hát a szokásos ja. No meg a tömegközekedés előnye, hogy akkor mehet kulacsba a rizlinges bizserevíz (:-
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #102504 üzenetére
"autóval miért kell a Körútra, vagy beljebb menni? "
Duna-torony Csepel táv pont ott optimális, ahogy sok más is. Csomó ilyesmit nem tudsz kikerülni. De majd megírom, ha eszembe jut, mostanában összevissza nem járok arra, csak bonyolult haver lakik a Peterdy utcában, bláááá. Na, Ő is azért mert közel van a gyár. Feltéve, ha a gyár ott is marad, mert nézett egy házat Soroksár felé és fotóstúdiónak is lenne benne hely
Kiskörúton meg nem a budapesti lakosság százalékát kellene nézni, hanem a forgalmat, mert tök mindegy, hogy pesti vagy sem, átutazik vagy ingázik, vagy agglomeráció, vagy izé.
-
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #102513 üzenetére
Vidék felé is az M0 körgyűrűn kellene menni, aztán Csepel elejéről még néha Budaörs is egyszerűbb a Petőfi hídon át, ahogy Budaörs-XVI. kerület is egyszerűen jobban adja ki keresztben a városon. Persze erővel ki lehet tiltani, na, akkor majd a Hungária még lassabb lesz.
-
Samott
addikt
válasz JonesC #102515 üzenetére
Ott most nyilvan a metropotlas a legfontosabb, ennek kell alarendelni mindent. Gondolom ha a metropotlo savja lenne a kanyarodo akkor azt feltartanak az autosok. Szar ugy, amig tart addig nem kall arra autoval menni. Ez a maximum amit az ugyben lehet tenni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Sipi-
tag
A ceglédi nyomozók közúti veszélyeztetéssel gyanúsítják azt a 42 éves férfit, aki egy közlekedési vitát büntetőfékezéssel zárt le, amelynek következtében saját és vitapartnere járműje is összetört. Először egy kutyára fogta a belassítást, majd beismerte.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
válasz NauTiLUS_HUN #102523 üzenetére
Most mi a baj? Ha eddig jó volt a http, akkor minek komplikálni? Ez már bevált, bizonyított technika
-
A. Crowley
csendes tag
Beüzemeltem egy TP-Link M5 Mesh-t. 3 eszközzel, 2 szinten. Meglátjuk, hogy muzsikál, egyelőre a telefon szépen váltogat ahogy mozgok a lakásban.
-
Phülöp
addikt
válasz A. Crowley #102526 üzenetére
Szolgáltató nekünk is akar adni 3db mesh routert 300 pénzért, de nem vagyok benne biztos, hogy kell. Ha a mostani routert beteszem a ház közepére, mindenhol jók vagyunk. Most kb. 3m-re van onnan, így a ház egyik sarkában néha nem annyira jó.
Nem vagyok meggyőzve, hogy kell-e ez nekem.
Egyelőre az is fáj, hogy 900 pénz a bekötés.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Phülöp #102527 üzenetére
Nálam egy "sima" mai rúter van ami a kurrens protokollokat és titkosításokat tudja. És besugározza az egész házat az egyik sarokból.
A sebesség nem túl magas, ahol dolgozok (térátlóban a másik sarok), de még simán megy. Kábé 100 Mbit/s körül rosszabb napokon. Ha végre ráérek, akkor felhúzom a kanócot ide, mert a stabil gépnek (desktop) jól esne.
Ez a csoda mesh cucc akkor "kell", ha nagyon durván rá vagy cuppanva a tartalomfogyasztásra és kell a magas sávszél állandóan.
-
npera
újonc
válasz NauTiLUS_HUN #102528 üzenetére
EUR, gondolom.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bujdy81 #102504 üzenetére
igen, van amikor azzal megyek en is, nem mindig, de szoktam venni havi berletet is, csucsidoben bizonyos reszeken gyorsabb, azon kivuli idoszaban meg nem
amikor Csillaghegyre mentunk Festo-hoz tanfolyamra tobbszor, akkor is mindig BKV-ztunk, mert a reggeli csucsba felesleges beallni a Hungaria krt-n, viszont 2-3 oraval kesobb meg siman vegig mesz ugyanott ugy, hogy utolersz 2-3db a 1-s vilit is a Arpad hidig
egyebkent volt olyan kollega, aki Szigethalomrol autoval elert oda egy ora alatt
visszafele a 15h utan az 1-s vilivel jottunk a Florian ter-tol a Nepligetig, a BS-nel nem birtak felszallni ra a megalloban az peronon allok, pedig 2-3pecenkent jon egy 56m-s CAF egyseg vagy 3 kocsis Tatra T5C5
kivi lennek itt is a bringabuzik olyan qrva nagy otleteit hajtanak vegre, hogy a Hungaria krt-n 3 savbol legyen egy bringasav, egy buszsav meg maradjon egy az autoknak, mert nem kekll autopalyaaaaaa, akkor a hirtelen 1-s villamos megalloba megjeleno utastomeget hogyan is kezelne le a BKV...meg foleg honnan vennenek elo egy halom buszt ehhez is, amikor most sincs eleg
az meg, hogy regen nem volt forgalom ott, az hulyeseg
az ido minden megszepit...
a Szent Istvan krt-n is vannak olyan fenykepek mar a 80-s evekbol is, amin a Margit hidtol a Nyugati-ig, be van allva az egesz, meg a regi 2 betu 4 szam rendszamos autok allnak a 80-s evekben, es mar akkoris allt a dugo ott
katalizator soha sehol sem volt azokban ujonnan se, de a mostanaiktol akarnak latvanyosan megfulladni egyesek, amikor egy mai auto karosanyag kibocsatasa szo szerint az 1/100-a sincs egy akkorinak
meg megkerdezned tole, hogy figyi ide srac, az az auto a szomszed utcaban ami most elgurult, az dizel volt vagy benzines, meg azon belul melyik emisszios normas, azt se tudna mit kerdeztel tole, de o erzi a szagat
erzi a qrva anyjat, azt... a tudat mondatja vele csak
erezni a 2 utemu Trabit lehetett...
mert nekik mindig ilyen qrva nagy otleteik vannak, csak vhogy mindig a korlatozasban merul ki az osszes, fejlesztes aaaa az neee
vagy szerintuk a fejlesztesnek abban kene kimerulnie, hogy legyen megtobb bringasav a mindenhol IS...
nem mintha nem lehetne most is akarhol is bringazni kb dedikalt sav nelkul is, de ez oket nem szokta zavarni
meg a maaaaaajd lesz 2035-40 korul vmi...talan, de a behajtast mar most tiltsuk meg
oooo persze, addig meg allnak majd a leendo fantom megalloban es varjak azt a buszt, aminek a tervezeset meg a gyarto sem kezdte el
igazi idiotak, ezert sem veszik komolyan mar sehol oket, hogy megkerdezzek a velemenyuket vmirol, mert mintha vmi vallasi fanatikussal vitatkoznal
arc meg 50x akkora volt a koruti bringasavhoz is, mint a letszamuk
Start/Stop-t eleg sokan kikapcsoljak egybol
+50m-s setalas ferjen mar bele, ne ezen akarjunk mar meghalni
az meg foleg vicces ez melle, hogy ugyanezek dumalnak arrol, hogy az autos az 2 sarokra is autoval megy, de a gyalogoskent meg +50m-n akarnak meghalni
Örs-n a IKEA elol indulo trolihoz tobb mint 300m-t kell setalni a M2 Metro kijarattol, de a BKV toronyhaza mogotti buszvegallomas is 150-200m onnan
oda megsem akarnak epiteni semmit, pedig minimum annyi utas hasznalja a Furedi uti ltp miatt, vagy a 85-s buszhoz Kobanya fele
az Örs-n a M2-rol napi 140-150k utas szall le es oszlik szet, ennek a 20%-s (se) megy a HÉV fele, a tobbi az a Sugar elotti jarganyokat hasznalja, a masik meg a BKV toronyhaz mogottieket vagy eloszlik a kozvetlen kornyeken levo lakotelepeken
tomegkozelkedesre kene sokkal tobbet kotleni, fejleszteni a nagysebessegu vonalak kiterjedeset meg szamat is
nem ilyen alibi buziskodasokatt, hogy csinaljunk oda plusz 70m palyat, es akkor majd fuuu lesz tole nagyontöbb drón kell ;P
-
Sipi-
tag
válasz A. Crowley #102526 üzenetére
Pont ma frissítettem meg az Archer C80 routeremet és megjelent benne az OneMesh opció. Most van egy másik, régi jelerősítőm ami másik ssid-t sugároz, de lehet, hogy majd beruházok egy Mesh képes eszközbe helyette.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Phülöp
addikt
válasz NauTiLUS_HUN #102528 üzenetére
Euró az egység.
Az ingatlan 95 nm, egy szinten.
Egyelőre egyszerűbbnek tűnik kirakni nyárra egy Jahno-féle access point-ot a teraszra, mint belevenni ebbe a mesh okosságba.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-NoVa-
őstag
Egy darab TP-Link AX1800 router középen elvan, házban, kertben wifire nincs gond. Tudna meshben menni, de fel kéne vásárolnom az utcát, hogy értelme legyen.
-
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #102528 üzenetére
Most már legalább működnek és van sw kontroller. Ezt magyarázzam mindenfelé ezer éve, hogy ha ugyanazt az SSIDt állítjuk be a buta otthoni dobozoknak, akkor azzal nem vagyunk előbbre, csak így néz ki, aztán meg szívünk és hibát keresni sem lehet.
-
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #102537 üzenetére
Mászkálni kell hőtérképpel, az a biztos. Tök mindegy mi emelet vagy négyzetméter.
-
Jahno
őstag
válasz NauTiLUS_HUN #102540 üzenetére
Ez meg az én dumám :-D
-
blueboi69
csendes tag
Én csak innen vidékről baromira örülök, hogy nem kell naponta szívnom a Bp-i közlekedéssel.
-
blueboi69
csendes tag
válasz hobizoli #102544 üzenetére
Kevesebb autó volt, de attól még kisebb dugó ki tudott alakulni.
Nekem annak idején a kispókkal XXkerületből (tudod hol laktam anyámmal), beérni a BME-re 12p volt a rekordom háztól házig.
Később már az e30-al sem tudtam ezt megdönteni, de inkább 20percre emelkedett, egyszerűen ennyivel több lett a forgalom. -
npera
újonc
Már fenn van az X-tengely is. Juhú.
Új hozzászólás Aktív témák
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari