Új hozzászólás Aktív témák
-
zetor2000
senior tag
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #103195 üzenetére
Pedig a Subaru jó. Ösze is foglaltam egy videóban a rajongásom.
Apropó, van pont egy eladó nálam...
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #103208 üzenetére
Nekem is bejön. Tetszik, hogy a váz az hajaz a motorokéra. Nem törik meg a keréktől ferdén felfelé jövő, a kormány felé menő cső. A hátsó rugók is tetszik az ülés alatt. Ilyet csinált régen a Csepel is a "tanyabike"-okra. Valami motoros, ellenzős lámppa kellene még rá, és akkor teljesen patent lenne. Ez, ami most van rajta, ez nem annyira ok.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #103207 üzenetére
Remélem ötvözték a "potato-potato" alapjáratot és a Softtail öngerjesztő beriszálását, ami az igazi Harley karaktert adja
-
Bujdy81
csendes tag
válasz blueboi69 #103198 üzenetére
"nem lehetne e ide záróvonalat festetni, mert az megoldana sokmindent."
Sajnos az a szakasz már odaköltözésetekkor is ilyen volt, csak kevesebb volt a súmákker a gyenge burkolat miatt.
Amúgy a záróvonal pont nem old meg semmit, mert egyrészt:
- nem tudsz hazamenni szabályosan, csak Nadap felől,
- aki lakott területen 90-nel előz, az leszarja a záróvonalat.Ami segíthetne, az a rendszeres trafizás és/vagy VÉDA.
De utóbbi sok pénz, előbbire pedig - azt pletykálták - nincsen óra, mert a tavaszi kijárási tilalom biztosítás felfalta a zsaruk túlóra keretének jelentős részét...
-
blueboi69
csendes tag
válasz Bujdy81 #103212 üzenetére
Haza tudnék menni, mert ilyenkor a záróvonal mellé szoktak rakni szaggatottat azon a 3-4méteren, ahol a betorkolló út van, hogy azért kanyarodni lehessen bármelyik irányba.
Legjobb lenne záróvonal + kamera.. Egyébként a felüljáró túloldalán rendszeresen szoktak lenni rendőrök, tuti lenne kapacitás arra, hogy itt is, 500m-rel arrébb is figyeljenek. Az a baj, hogy aki befelé jön az is jön mint az állat, pedig lakott terület tábla és 50-es tábla is van.
-
Samott
addikt
válasz npera #103217 üzenetére
Szerintem csak igyenytelen gazda. Ha mar gumi: Best Tire Repair Kit?
Kicsit tultolta a tesztelest. Nem gondoltam volna hogy mar hazilag is van ilyesmi, azt hittem defektes gumival irany a gumis. Meg esetleg az a habos felfujos cucc amig elersz oda.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
válasz npera #103216 üzenetére
Éppen a kültéri villanyos dobozokat nézegettem, mikor régi kocka haver hasonló témában bekérdezett, mondván kellene valami 3F csatlakozás egy gépnek, de inkább több is. No mondom meséljen már maga szintén nemnormális mert ez biztos nem málnaPC vagy PLC.
"Lesz egy gyalum, annak kell a 3x16A, most akarom kiépíteni a csatlakozást, ehhez kell. A jövőre való tekintettel olyat vennék, amin van még 1-2db 3 fázisú aljzat, hátha a vezérkar megadja a kilövési engedélyt más gépekre is :)
Borzasztó sok amper nem fog pörögni, max 1 gép egyszerre, szóval a 3x16A bőségesen elég, csak kellene több csatlakozás. "Így megy ez.
-
-NoVa-
őstag
válasz Phülöp #103222 üzenetére
Koprodukció, mindenesetre kb emlékeztet valamire:
A földre félretett Dyson porszívóra a klasszikusból nem emlékszem, de jót mosolyogtam.Kicsicsaj amúgy jó arc, ha csak úgy magában rajzolgat, akkor mostanában ezt a szintet üti meg:
Ellenben ha az öccsével együtt, akkor félreteszi az arányérzéket meg a technikai kísérletezést, és abszolút jó gyerekrajzokat firkál, nem szítja a feszültséget, hogy a kicsi olyat nem tud.
-
Samott
addikt
Ugy nez ki a Simple fizetes megint osszesz.rta magat. Nezem, hogy biztos nalunk van gond, de az app oldalan is panaszkodnak. Az ugyfelszolgalat szerint lassulas tapasztalhato. Pedig egyaltalan nem mukodik.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, izgalmas. Még mindig léteznek külön szerelhető ESC-k, egész pofás cuccok is készülnek.
Például ez: Tekko32 F3 Metal ESC (65A)
Fémházas FET-ek vannak rajta, 65A-t tud folyamatosan átnyomni. És a még szoftveresen le sem kezelt magasabb sebességű DSHOT protokollokat is tudni fogja, mert olyan gyors proci van rajta.
Csak egy PDB kell alá, aztán huss.....
-
npera
újonc
válasz blueboi69 #103227 üzenetére
Ja, röviden. Igazából a diszkrét ágakkal szét tudsz választani egy pár zavart (elektromágneses zavarok), ami egy 4:1-es lapka esetén nem egyszerű. Viszont a filtereket nem tudod olyan könnyen összpontosítani, szóval a 4:1 sem teljesen hülyeség.
A diszkrét ESC-vel többet kell forrasztani (jóval többet), ami mókás lehet. Vagy gyűlölöd. Ez is attól függ
Közben találtam egy videót, ami elindította a nyálelválasztást.
Runcam Micro Sparrow 2 Pro vs Micro Eagle és még 2 másik kamera összehasonlítás. A Micro Eagle már egy ideje birizgálja a fantáziámat. Ezen "gigantikus" lencse volt és a szenzor mérete is legendás az FPV kamerák között. 1/1.8". Még a Runcam Eagle 2 Pro kapott ekkora szenzort, az is egy legenda.
A Micro Sparrow 2 és a 2 PRO a maga idejében hatalmas felzúdulást keltett a CMOS-artifaktok miatt (CCD-ről érkezve fura volt mindenkinek), de az is egy nagyon érdekes kamera.
Ott van rajta a veréb is
Mivel találtam újonnan Ebayen, ezért ez most egyből egy dlágaszág is, mondhatnám.... -
npera
újonc
Polestar 2 stock motorral, de javított hűtéssel a Nürburgringen. Jól megküldik.
-
npera
újonc
válasz Jahno #103220 üzenetére
Ugye? Otthonra szerintem teljesen jó a 11 kW-os doboz, brutál nagy akksis gépekhez és felejtős gazda mellé (utolsó pillanatban jut eszébe tölteni) meg 22 kW-os.
Én holnap megpróbálok egy PS2-vel egy kábé 70 perces vegyes úton fogyasztást optimalizálni. Aztán benchmarking nap a pályán.
-
npera
újonc
VW ID3 kábé 22k km és 1 év alatt vesztett 9% kapacitást.
A csávó saját elmondása szerint is "ridegtartotta" az akksit:
- gyakran 10% alá merítette
- szinte csak 100 kW-os DC-töltéssel töltötte
- 100%-ra töltötte DC-vel amikor csak lehetettVégső soron júzerként mindent megtett, hogy hazavágja és úgy tűnik sikerült is. 9% kapacitás 1 év alatt szép teljesítmény.
-
WiZARD
addikt
válasz npera #103233 üzenetére
Nem vigyázott rá, csak használta. Villanyautós FB csoportban is van egy srác E-tronnal, rendszeresen Ionity-n tölti, neki is aránylag durva a degradáció.
És még hány ilyen user van/lesz... Amikor sokaknak az előírt olajcsere is kimarad, akkor majd pont az akkura fog extrán odafigyelni.
Na meg ebben a gyártók se sokat segítenek:
-ha csak 20-80% közt használja user, akkor máris az eleve szűkös hatótávnak mindössze 60%-a áll rendelkezésre.
-DC töltést reklámozzák, egyik fő marketingfogás. Nem meglepő ha valaki használja.(Leafet igyekszem alapvetően 20-80% közt használni, de amikor tudom hogy menni kell akkor muszáj 100%-ra töltenem, és ha tudom hogy hazaérek 5-10%-kal akkor nem fogok útközben csak azért megállni és rátölteni hogy ne 5%-on érjek haza. )
Régebbi Leaf-nél volt opció, amivel 80%ra lehetett korlátozni a max töltést. Ha jól rémlik akkor USA hatótáv mérés miatt vették ki, mert azt mondták ha user úgyis csak 80%-ra tölt, akkor ezzel kéne a hatótávot megadni
Ez azóta változthatott, mert Teslánál még mindig van ilyen opció.ID3 pont most kapott valami update-et amivel gyorsult a DC töltés. Azzal talán még hamarabb lehet majd gyilkolni.
Taycan meg kapott olyan update-et, amivel a DC töltés sebességét lehet korlátozni. Állítólag a userek kérték. Hát perszeAzt meg ne is kérdezd mikor lesz Tesla, mert a magyarországi helytartóik elég bénák, és senkinek nem tudják átadni a szeptemberre ígért autókat. Amiket Tesla nyilván máshova átcsoportosít, hogy a Q3 számok maximalizálva legyenek, így következő kör az november/december. Állítólag számlázási/bürokrácia gondok vannak.
Csak abban reménykedek, hogy addigra az Y-ba rakott 60 kWh akkut meg fogja kapni a 3-as is, hisz nincs értelme egymás mellett 55ös és 60as akkut gyártani.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
eattila
csendes tag
Cica beteg. Vagyis orvos szerint valami ideg serules. Lehet gerincserv. Visszuk rtg-re.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-
-NoVa-
őstag
válasz blueboi69 #103239 üzenetére
Jó cucc.
A Volvot reggel bedobtam a szervizbe, aztán holnapig lehet tippelni, megáll-e félmillió alatt, vagy nem. Kopó fogyó izék vezérmű, vízpunepa, olaj, járulékos mindenfélék, szélvédőmosó szivattyú, meg a múltkori checkengine, ami még akár bármennyibe is kerülhet.
-
WiZARD
addikt
válasz blueboi69 #103238 üzenetére
Villanyautós csoportban van egy rajongó tábora, akik szerint a létező legjobb elektromos autó. Szerintem picit elvakultak, de amúgy tényleg nem rossz. Van akku temperálás, nagyon alacsony a fogyasztása, DC töltése meg kifejezetten gyors. Akku degradáció a fanboyok szerint 0. Valójában valószínűleg van egy aránylag nagy puffer ami fogy, így az elérhető nettó kapacitás tényleg nem csökken még 200k km körül se. Extrái tényleg jók, üléshűtésre nagyon irigy vagyok. Amit hiányolok belőle az a távoli vezérlés, de lehet nélküle élni.
Szerintem csúnya, de ha tetszik akkor hajrá.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
blueboi69
csendes tag
Nagy dilemmám most, hogy vegyek e 4évszakos gumikat az smax alá.
Amit kinéztem, az Bridgestone, szárazon a 2. nedves aszfalton viszont jobb mint egy nyárigumi, havon viszont pocsék.De igazából az aggaszt picit, hogy egy jó nyárihoz képest száraz aszfalton 7m-rel hosszabb a fékútja... Ez ugye egy brutálkritikus fékezésnél az autó épségét jelenti (totálkár vs koccanás nélküli megállás).
Namost ha van egy ilyen fékezés és nem tudok megállni a 4évszakossal, akkor szídni fogom-e magam, hogy egy nyárival megálltam volna vagy nem fogom tudni, hogy a nyárigumival megálltam volna-e.
Igazából költség miatt is váltanék 4évszakosra, meg a tárolás miatt is. Smaxhoz nincs is most másik felnim, azt is kéne venni, vagy átszerelni mindig tavasszal/ősszel.
A fiesta alatt 4évszakos van de azzal amúgy sem megyünk gyorsan.
Vagy minden kivédhető defenzív vezetéssel...
Úgy vélem, hogy ráfutásos autópályás baleseteknél is ugyanúgy nyárival is összemennek autók.
71dB a gördülési zaj. Az hangosnak számít?
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN