Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
aktív tag
válasz npera #136049 üzenetére
Aszongyák, el fog szilfátosodni a 12 voltos akku a Teslában, mert nem kap nagy terhelést rövid időre (mint a belső égésű indításakor). Szóval ajánlott 3-4 évente cserélni a 12 voltos akksit az EV-ben.
De a szakembör egyetértett velem, hogy ha a Rifter akksija meghal (három évvel öregebb), akkor tegyem át a Teslából a Rifterbe és a Teslába vegyek egy újat.
Látatlanba lefogadom, hogy nem kompatibilis a kettő!
-
Jahno
veterán
válasz npera #136049 üzenetére
Én másképp nyektetem a kocsit, fogyasztása egész jó. Mostanában gyanús, 750 kilométereket megyek el egy tankkal. Mai is alakitottam, igazából itt meg szerintem csak szarul néz ki a helyzet, de sokkal kevésbé amortizálódik, mint mikor városban felkoppan valamin. Max. beásom magam, vagy fű húzza az alját, hát van ez így.
Ma asszony mondta is, hogy milyen hamar hazaértem. Jahh, bár gondolkoztam fél percet, hogy akkor merre az előre, mikor itt meg kellett fordulnom és jobb háta fennakadt, eleje beásta magát, mögöttem meg árok:
Egyszer úgyis beszopolom, hogy ott maradok valahol térerő, kisfröccs meg makróobi nélkül fél napra, míg jön valami telekjárós megrángatni Innen még azért elég jól kiment, de lehet rakok be a csomagtartóba valami gumiszőnyeget, ha már csőrlőm nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest