Új hozzászólás Aktív témák

  • TigerDzsó

    tag

    válasz Lacko32 #30634 üzenetére

    Benzines S-Max-ból nincs valami nagy kínálat.
    2010-ig volt 2.0 szívó 145 le (bizonyos km után elkezdheti enni az olajat, ilyenkor gyűrűzni kell, ha jól tudom, ami nem egy túl olcsó tétel), 2.3 szívó 161 le (Mazda motor, ritka, mint a fehér holló) és 2.5t 200 le (5 hengeres, Volvo motor).
    2010-től maradt a 2.0 szívó, lett egy 1.6 160 le és 2.0 203 le, 240 le ecoboost. Az 1.6 szerintem felejtős, a 2.0-ról nem tudok nyilatkozni.
    2010-ig az automataváltók a megbízhatóbb Aisin-t kapták, 2010 után csak a 2.2 TDCi kapott Aisin-t, a többi PowerShift-et, ahol nem ritka a milliós tételű váltófelújítás.

    Szerény véleményem szerint a dízelekkel nincs baj, a 2.0 TDCi és a 2.2 TDCi is PSA, egy kiforrott, megbízható konstrukció.

    Ha bővebb információt szeretnél S-Max vonalon bátran ajánlom ezt a Facebook csoportot (remélem nem minősül hirdetésnek).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák