-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
flymi
addikt
válasz
bajnokpityu
#29591
üzenetére
Persze, csak ha havi vagy negyed éves rendszerességgel kell cserélni akk sztem másra IS kell gyanakodni.
-
válasz
bajnokpityu
#29589
üzenetére
Nálam az Osram Xenon Look a fóka mk3ban 3/4 év.
Következőnek nem ilyet veszek az már biztos.
Vagy valami mással kísérletezem majd,vagy jövőre végre rászánom magam egy Osram LEDriving Xenarc fényszórópárra.
-
flymi
addikt
válasz
bajnokpityu
#29589
üzenetére
Én meg pont Osramot pakoltam bele és eddig jó.

Sőt előtte a másik lámpában is bő 1 évet ment a h7 csak cseréltem ugye az egész miskulanciát fekete hátteresre, de még benne van az égő.
Előfordulhat, h maga a foglalat a ludas ha sűrűn kell cserélni. -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
bajnokpityu
#29586
üzenetére
Bár úgy lenne. Nekem eddig ami nem sima Tungsram volt elég hamar kiégett.
-
zsolt1225
aktív tag
Kicseréltem a noname tompítottat. Nem is volt olyan rossz fénye ahhoz képest, hogy semmi nincs az izzóra írva. Tungsram h7 megalight ultra 150% ment bele. Annyit nem dobott rajta, de azért látni, hogy picit nagyobb fénye van és fehérebb. Nem biztos, hogy 5500-at megért ez az upgrade, de ez van (legalább a fehérség miatt), a másik jó lesz tartalékba. Egyik sima fényképező módban, másik éjszakai felvétel.
Eredeti méretben: [link] [link]
-
válasz
bajnokpityu
#29582
üzenetére
Köszi
A belső résznél a középkonzolon lévőt le is szedem, az ajtókban viszont meghagyom szerintem... Egyébként ezek nem fényvezetők, sima műanyag kis szar csík
Mondom ha már a Ford is műanyagot használt, akkor már csak elfér ez is
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Csabex
#29568
üzenetére
Az index szuper lett, de a belsot en indiainak tuneziainak erzem.
a gyari nagyon finom, nem vakit, zavar ejjel, arrol vennek mintat.smax csopiban pikpakkcsegitettek a csavarral. 20bol 1 mar kuka, cseres. mondtak hogy max 2 ev egy szett. Pedig nyomatekkulcscsal huztam. Egy akkus gep jobban vitte,mint a sok kilos halozati. Mondjuk a bit nyilvan jobb volt, abbol veszek masikat. Most praktikeres japan van, az a kianal pikkpakk, de abbol a 21est nem huzom ra a ford csavarra..
-
válasz
Joker88
#29580
üzenetére
Az komoly
Ez Alis és ha kell neked adom
Mondjuk ez elég rendesen rászorul a rácsra, szóval ezt nem fújja le, csak vastag... Abba maradtam, hogy ha mégis meg szeretném csinálni, akkor inkább veszek bontóból egy szellőztetőt és azon kísérletezek ismerőssel aki lefújja nekem, de lehet, hogy még ilyen festék spry is megteszi... -
Joker88
őstag
válasz
Csabex
#29578
üzenetére
ez a szellőzőre rakhatós bizbasz nekem is van/volt, csak annyi volt vele a gond, hogy ha 3-as vagy 4-es fokozaton járattam a fűtést,egyszerűen levitte az áramlat a helyéről
egyszer szembe is köpött
igaz,az wish ( ha még megvan az oldal ) rendelés volt.. az egyetlen rendelésem onnan..
-
válasz
Joker88
#29576
üzenetére
Igen, azért olyan ronda
Egyébként rendeltem ilyet is, de ez nagy csalódás, nem ajánlom senkinek... Nagyon vastag és nem lehet állítani a lapátokat ha ez fel van rakva
Ja és ilyet is rendeltem, itt a méret nem stimmelt sajnos
Ez az ezres a két tételért nem ver a földhöz, de legalább tudom, hogy kerülendő. -
Múlthéten megérkeztek az Ali-s cuccaim végre és a tegnapi nap kerítettem egy kis időt is az upgrade-re
Kicseréltem a tükör indexemet futó ledesre és csinosítottam az ajtókon, illetve középkonzolon, de utóbbit lehet leszedem, mert úgy tűnik, hogy kissé intenzív, de aztán az is lehet, hogy majd megbarátkozom vele és marad
Az irányjelző működését itt láthatjátok, illetve a nyitás - záráskori kék fényeffektust pedig ezen a linken.
-
troll81
addikt
-
troll81
addikt
válasz
diablo1984
#29563
üzenetére
Igazán most eladás előtt van sajnos , de így másképp adom oda bárki bármire is veszi meg elvileg. nekem trw is ment el gatyara.egy fékezés alatt... Normál használat mellett mennie kell nem racse autók ezek a kombik szerintem.
-
-
válasz
bajnokpityu
#29556
üzenetére
a kia anyája jóval...
Majdnem felröhögtem, hogy kia' anyját kezded szidni...
bocs... -
válasz
bajnokpityu
#29556
üzenetére
Én a megmozdíthatatlan csavarokat mindig le tudtam szedni króm-molibdén fejjel a tyúkbeles Parkside-dal.
Sokkal jobban viszi át az erőt mint a krova,amit a krova meg sem mozdított azt is leszedte.
Én megpróbálnék valahonnan kölcsönkérni. -
bajnokpityu
félisten
válasz
cappa72
#29554
üzenetére
az egyik régebbi kopott 21es jó nekem is, de az uj 21es nem megy rá..
mérve 0.7 mm a difi köztük.
ez egy böszme 230V, elektromos, asszem 800Nm. 10mp ratata után már meleg volt a csavar, aztán hagytam, mielőtt szétveri..a kia anyája jóval nagyobb szilárdságú egyébként, mint a fordé.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu
#29552
üzenetére
Melyik ütvecsavarozó amúgy, levegő/akku/vezetékes?

Amúgy lazítani egy sima hajtószárra tennék egy cuki hosszú csövet, vagy rá is lehet állni
(racsnis kulcs nem mindegyik szereti a nagyobb nyomatékot). -
válasz
bajnokpityu
#29552
üzenetére
Az enyémet 21-es viszi.
-
bajnokpityu
félisten
uj smaxnál az van a használatiban, hogy 220Nm-re kell húzni a kerékcsavarokat. Horror, ezt már meséltem. A gondom, hogy nem tudom leszedni az ütvecsavarozóval se, most, h szerelném fel a télit.
Egyébként 22es kulcs viszi ugye? Mert már az is megfordult a fejemben. Nem vertem el a fejet, csak biztos, ami zicher. -
oliwire
őstag
válasz
#24556544
#29549
üzenetére
Alapesetben ajtónyitásra kellene kikapcsolnia, nem motorleállásnál, legalábbis nekem gyárilag így van benne
nekem tetszik, hogy ajtónyitásra kapcsol ki, és tervezem is a gps aktiválását, csak még nem vettem hozzá usb csatlakozóval ellátott obd-t, csak wifis van. A Forscant sem vettem meg még, de tervezem majd. Azt nem tudod, hogy a Forscan működik-e wifis obd-vel vagy csak usb-sel kellene nyúlni hozzá? -
#24556544
törölt tag
válasz
oliwire
#29547
üzenetére
Nem tudom, igazából először a tolatókamera se ment. Sőt mikor a kocsit megvettem akkor se. Csak vissza lett állítva az egész úgy derült ki, de msot emgoldottam magamnak.
Egyetlen számot irtam át 4 esre, és ennyi.
Bár először az egész számsort irtam át a videóban szereplőre akkor nem ment a kamera. Aztán visszaírtam gyárira csak 4 essel, aztán így fasza most.
Csak leállításnál leáll a rádió, ami nekem jó, csak nem tudom normális e
-
ReFleXx
addikt
válasz
Zoli-bácsi
#29538
üzenetére
hasznalat függő, van aki lerugja 100k alatt

-
#24556544
törölt tag
Azt valaki tudja, az milyen beállítás sync 2 nél, hogy ha az ember leállítja a motort a rádió megy zavartalanul, csak akkor kapcsolódik le, ha pl. az ajtót kinyitom.
Csak mert eddig így működött, de most engedélyeztem a gps -t a sync 2 -n mert gyárilag nem vették meg bele, és azóta egyből leáll a motorral együtt.
Nem zavar, csak fura
-
David891
csendes tag
Sziasztok ahogy nézem a gyári mondeo felniket mind ET55
Illetve a szélesség 7,5
Na most egy ilyennel nagyon mellé lőnek?
[link] -
válasz
Zoli-bácsi
#29538
üzenetére
A Vectra ami a Ford elött volt, azt 406.000-el adtam el úgy, hogy a kuplung még gyári volt benne
Kapott rendesen, mert 70%-ban csak város. Pályán néha került egy olyan aki belémállt amikor épp egy kamionsor mellett haladtam, na akkor szépen vissza 3-ba és kihuzattam 160-170-ig
Szóval kapott rendesen, de nem volt hozzányúlva és hangja sem volt... A vége felé már kezdett elég fent fogni, szóval lehet még egy 50 vagy 100.000 és kuka lett volna. -
Sziasztok,
Ford C Max 2017 1.5 dizelnél mennyibe kerül a hivatalos első 100 ezres szerviz?
-
patomi
őstag
válasz
Zoli-bácsi
#29538
üzenetére
Én nem értek hozzá, nem vagyok alkatrész kereskedő, sem autószerelő. Nekem a csapágy sípolás miatt kellett cserélni. (Tipikus csapágy hang volt és nem akartam megvárni míg beáll)
De gondolom te jobban tudod. Gyanítom az sem mindegy milyen körülmények között rakod bele az 500k kilométert . -
Vérboci
addikt
milyen váltóba cserélitek az olajat? automatába vagy kézibe?
a kocsim leírása nem szól váltóolaj-csereperiódusról... 1.6 ti-vct, ötös manuális -
westcoastog
veterán
válasz
ReFleXx
#29524
üzenetére
Eddig az mk2 és mk3-as mondeomon szerencsére volt leeresztő és feltöltő csavar is. Focus nem volt a kezeim között.
#29526subaruwrc
én is sajnálom azt az autót, motorolajat én 1-év vagy 7-8000 körül ledobom. Most a fékfolyadékon kívül már minden cserélve van.
#29531camelferr
Hát majd megcsináltatja a gondnok bácsi ha akarja, mindent lehet csak akarni kell.
Pár váltóolaj cserén már túl vagyok. A mondeom most castrol syntrans multivehicle váltóolajat kapott, természetesen ford spec.-nek megfelelőt.Szerintem meg nem is kell olaj a motorba ugyan már.
-
#27070592
törölt tag
válasz
westcoastog
#29520
üzenetére
Pedig váltóolaj-cserére van egy ősi albán móccer, a feltöltő/szintellenőrző csavaron keresztül. Egy doboz (legolcsóbb fajta, tökmindegy) pumpás adagolóval ellátott folyékony szappant kell vásárolni (vagy nem kidobni a már megvásárolt de kifogyott otthonit) aminek a pumpás adagoló szerkezetére kell egy hajlékony és elég hosszú csövet applikálni.
Ezt a csövet kell letuszkolni a váltóba, lehetőleg az aljáig, majd türelmesen kipumpálni belőle a régi (gyári) olajat, persze nem a földre hanem egy alkalmas edénybe. Ha a kipumpálás készen van, gyári specifikációknak megfelelő váltóolajjal szintig kell tölteni a váltót, csavart visszarakni, és voila..
Elmebetegebb hobbisták egy éjszakára tiszta benzint töltenek a váltóba, ami feloldja a lerakódásokat, majd másnap a pumpás móccerrel kiszedik a koszos benzint, pár órát hagyják zárócsavar nélkül szellőzni a váltót hogy a maradék benzin is kipárologhasson és utána töltik be a friss váltóolajat. A benzines öblítés többször is ismételhető.
Kizárólag saját felelősségre!
Egyébként ha a nívópálca nem éri el a motorolaj szintjét, érdemes szakkereskedésben hosszabb nívópálcát vásárolni.
-
vasimnbt
tag
Sziasztok!
Abban kérem segítségeteket,hogy Ford Focus Kombi /2017/ és Ford Transit Connect /2015/ gépjárműveink kábeleit /lakótelep parkolójában/ a különböző állatok /nyest/ folyamatosan elrágják,vagy motortéri mozgásukkal károsítják.Vásároltam Kemo M100N ultrahangos nyestriasztót,s hozzá Nyest Spray-t.Van kiskutyánk,úgy szeretném beszerelni ezt a riasztót,hogy az CSAK akkor működjön,mikor lezárjuk az autót.Tud valaki ennek a bekötésében segíteni?
Köszönettel. -
zsolt1225
aktív tag
Jött ma egy ilyen szilikonos kulcs védő, de benéztem és nem is ilyen az enyém, nekem alsó részén szélesebb. Esetleg valakinek van olyan amihez ez jó? Nekem nincs szükségem rá.

-
subaruwrc
félisten
válasz
westcoastog
#29520
üzenetére
végülis ez sem leeresztő csavar de egy kis odafigyeléssel még ezen át lehet a legjobban leengedni. 2 éve motorolaj csere. EHH. nem irigylem csóró kocsit.
én tízezrente cserélek a motorba, váltóba is másodjára 40 ezer km alatt. -
gabor9991
addikt
-
ReFleXx
addikt
válasz
westcoastog
#29520
üzenetére
a legtöbbön tényleg nincs, meg nem is tud az összes olaj kifolyni amelyiken van csavar.
-
tomszli11
tag
-
tomszli11
tag
Sziasztok korábban már írtam hogy a Focusomnak (2005 Ti-vct) ingadozik az alapjárata, napokban kijött az óracsoport hibája ami egyből szervízre került, és ott minden hiba kódot lenulláztak. Ma hosszabbat mentem a kocsival és jobban megfigyeltem, hogy a fordulatszám ingadozás inkább akkor jelentkezik amikor egy nagyobb tempó vagy 3ezer feletti fordulat után kapok egy piros lámpát vagy meg kell állni és akkor álló helyzetben üresben illetve egyesben is produkálja az 500-1500 fordulatszám közötti ugrálást.
Még annyi hogy amikor 500ra leesik akkor a fényeken (fényszóró, beltér) is látszik hogy halvanyodik, mintha fulladni akarna.
Kis gáz adással tartható a fordulat, akkor nem ingadozik. -
westcoastog
veterán
válasz
subaruwrc
#29510
üzenetére
Iskolánk gondnoka meg állítja hogy nem lehet váltóolajat cserélni a focusán mert hogy nincs leresztő csavar..
De azt is mondta hogy motorolaj utoljára 2 éve volt cserélve benne, nívón alig éri el, váltóolaj se volt még cserélve...
#29508kcsa
Egyezik a motor és alvázszám vége, a gyári motorja van a kocsiban.
-
Vérboci
addikt
ajtótömítésre, befagyás ellen a szilkon vonalon túl van valami bevált kence?
-
subaruwrc
félisten
[ Módosította: radi8tor ]
-
westcoastog
veterán
Megfogom nézni a forgalmit ma.

-
kcsa
veterán
válasz
westcoastog
#29507
üzenetére
Ha a motorszám vége megegyezik az alvázszám végével, akkor a gyári motor van benne.
-
westcoastog
veterán
válasz
oliwire
#29500
üzenetére
11-szer körbement már.

(#29503) ReFleXx
Nem láttam arra utalást hogy másik motor lenne, csak gyűrűzés volt elméletileg, de az is 300 fölött jóval szerintem, nem tudom az előző tulaj mennyit ment vele, 2 évig volt nála.(#29505) kcsa
Jó az míg nem eszi az olajat.
Tervezem sűrűn cserélni benne mondjuk, 7-8000 körül, most már esedékes lesz nemsoká. -
westcoastog
veterán
Hozzáteszem előző tulajnál volt már gyűrűzve állítólag, meg vezérlés és vízpumpa, szóval nem bontatlan, de megy. 😁
-
kcsa
veterán
válasz
westcoastog
#29499
üzenetére
nem ajánlott a DuratecHE!!!

-
ReFleXx
addikt
válasz
westcoastog
#29499
üzenetére
az szep futás, motor meg gyari?
Új hozzászólás Aktív témák
- E-book olvasók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gumi és felni topik
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 26
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Kezünkben a mélynyomóval szerelt Redmi K90 Pro Max
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Phone 9 Pro 16GB/512GB telefon garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Kukába az összes izzóval, LED fény mindenhova + LED DRL beépítve. Csini lenne. Meg egy "E" betű bele, hogy ne pampogjon a szerv.


A belső résznél a középkonzolon lévőt le is szedem, az ajtókban viszont meghagyom szerintem... Egyébként ezek nem fényvezetők, sima műanyag kis szar csík



