-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz gabor9991 #32745 üzenetére
(#32734)
A hátsó szerintem szarabbul néz ki, az elsőn koncentrikus bemaródások vannak végig körbe. Egyik sem vállas, de jobb a békesség. Nagyon nem lőhetek mellé a ceramic betéttel meg azzal a Roti tárcsával.
Kuplung remélem életben marad Április 19-i hétig, onnantól leszek itthon szabin 11 napig. Nem mintha kértem volna...
Hátsó fék garnitúra meg kihúzza még az idei szezont szerintem. Arra most nem akarok költeni. Ősszel műszaki, olaj és szűrők cseréje. Forgalmiba ne felejtsem el beíratni, h B oszloptól hátrafelé fóliázva van. Bizonylat van róla, még az előző gazdik valamelyike csináltatta, de ki tudja az elég-e az a fecni a yardnak./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
Nézd, ha ettől nagyobb biztonságban érzed magad cseréltesd ki a féket, én csak amiatt mert meg van kopva a tárcsa körkörösen (hogy is kopna másképp ) nem nyúlnék hozzá mert idővel az új is ilyen lesz.
A kuplungot viszont majd ha kicseréltétek írd már meg hogy megszűnt-e az a hang és mi adta ki azt, most megnéztem újra a videót és nekem még most is a pedál rugójának a hangjára hasonlít az a nyikorgás.[ Szerkesztve ]
-
A Zéé
addikt
Ha zavarta volna őket, már beírták volna a forgalmiba, de nem kell.
Nekem volt matricázott autóm, ott műszaki után bele kellett íratni addig nem írták be a forgalmiba az érvényességet. Megkaptam a vizsga igazolást, és be kellett menni az okmányirodába.
Fóliára a műbizonylat mindig elég volt, benn volt a forgalmi mellett.
Mostani autóm gyárilag színezett, ahhoz meg műbizonylat sincs, de a forgalmiba sincs benneJust a simple Lineman...
-
Joker88
őstag
nem kell semmitse beíratni a legjobb ha van műbizonylat (írtad hogy van..) azt behajtogatva (esetleg másolat) a forgalmi mellé és kész. / egyik céges autón is van fólia B oszloptól hátrafelé,kis plasztikkártya a műbizonylat (régebben nem tudom mit adtak) , be van téve a forgalmi mellé és nyugta a dolog )
" A fólia felszerelését és megjelölését követõen a kivitelezõ a rendelet alapján fóliázható üvegfelületekrõl MŰBIZONYLATOT állít ki, és ezt átadja a gépjármû tulajdonosának. A Mûbizonylat a közúti ellenõrzések és a vizsgáztatások alkalmával igazolja a fólia szakszerû kivitelezését és "H" minõsítését. Amennyiben a fóliával ellátott gépjármû tulajdonosa nem rendelkezik ilyen mûbizonylattal, akkor a gépjármû mûszaki vizsgán visszahívható valamint közúti ellenõrzés során bírságolható. " --> [Forrás]In loving memory of Garrett Lockhart
-
válasz gabor9991 #32752 üzenetére
Fékbetét és tárcsa nem romlik meg, igazából felmehet rá akár jövőre is. Addig meg had kopjon a használt, nincs bajom vele. A fékbetéteket nem tudom hány százalékosak lehetnek, 2 éve mondott rá a szerelő nagyjából 50-60%-ot. A hátsó tárcsákon látom inkább az elhasználódás nyomait, az elsők amolyan normál állapotúak.
Kuplungpedálnál holnap megejtek egy olajozást, úgy is munkában leszek, rá fogok érni. Utána járok vele egy darabig hátha előjön megint a hang. Ha megszűnik és napokig nem jön elő akkor marad a jelenlegi kuplung szett a kocsiban és a LUK bekerül később. Az sem kér enni, polcon elfér, drágább nem lesz.
Az lenne a "legolcsóbb most" ha csak a felső munkahenger lenne a ludas, bár ugye az tavaly lett cserélve szivárgás miatt (Brembo került bele). De nem akarom kétszer megbolygatni a rendszert, ha cserélni kell akkor ott mindent cserélek. A gyári fomoco felső munkahenger már megjött, ünnepek után majd jön a többi drágaszág is.Alemida, A Zéé, Joker88: Értem, csak mert olvastam/hallottam (a szomszédom feleségének az öccsétől, aki meg az egyetemi szobatársának a barátjától hallotta) h szoktak amiatt kekeckedni, h nincs bent a forgalmiban. Tőlem még egyszer sem kérték el vagy szóltak miatta. Talán mert látszik, h az első ablakokon nincs ami viszont téves, mert ha arra rámérnének határárték alatt lenne a fényáteresztő képessége az üvegnek, de egyáltalán nem látszik kívülről az erősebb fólia.
Tavaly tetettem fel de anno írtam is, h két féle közül lehetett választani.
Sőt fóliás mondta, h első szélvédőre is egyre gyakrabban teszik fel a sötétebbet. Az UV nagy részét visszaveri és nem enged át annyi hőt sem (egyébként ez érezhető is, nem placebo), kívülről meg csak szakavatott szem mondaná meg kábé, h van fent.
A megörökölt műbizonylatom még papír alapú egyébként.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Felkerültek a nyári tutyik tegnap majd le is mostam a kocsit. (kábé mint halottnak a csók...) Jól áll neki a távolság, maradjunk ennyiben.
A téli kerekeket is leöblítettem azután kavicstalanítottam, kezeltem gumiápolóval, becsomagoltam és elraktam őket nyári álmot aludni.
Talán nem kapkodtam el, bár most lehűlést mond megint. Remélem fagyok nem lesznek már azért itt a délvidéken.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Alemida
tag
Műszakin át tudod így tolni, hogy határérték alatti az első két ablak? Én is rakattam B oszloptól hátra 3 éve, de az első kettőre nem mertem bevállalni. Fóliás mondta, hogy bármilyen víztiszta UV szűrős fóliát rakna, a Focus zöld hővédő üvegezése miatt már nem tudná a minimum 70%-os fényáteresztést. Felrakta volna egyébként műbizonylat nélkül, de műszakin ez bukta.
-
válasz DeFranco #32758 üzenetére
Tesco-s Prevent gumiápoló, de állítólag a Lidl-ös hab sem rossz.
Van direkt gumi takaróm, vettem. Vászon. Melléképületben vannak tárolva a gumik, egymásra pakolva, becsomagolva. Leginkább a nap miatt, ha besüt ne szívja feleslegesen egész nyáron. Ártani nem ártok vele szerintem.
A fényezés egy hulladék, csak mondom.
Jó szögből csináltam, ennyi a trükk. Az első lökösön több a kavics felverődés, mint a festék. A tetejét itt-ott megmarta a madárszar pedig kínosan ügyelek rá, h hová parkolok és ha szaros lesz viszem mosni. A csomagtér ajtó teteje katasztrófa, megette a nap. A tetősín mellett kábé végig és az "A" oszlopnál is helyenként felpattogzott a lakk. Az ajtók körben, de főleg a kilincseknél merő egy karc az egész.
De tavaly kapott egy gyors kókler polírt és némi svájci waxot. Sokat nem ért, de cserébe jó drága volt, mert amint elindultam a tett helyszínéről haza eleredt az eső.Alemida: Hát bakker én nemtom. Gyárilag színezett az üveg igen, erre jött még rá az "erősebb" fólia, azt mondta a fóliás ezzel épp határérték alatti, de nem nagyon foglalkoznak pár százalékkal. Hát majd meglátjuk, idén ősszel úgy is megy műszakira.
És mi van akkor ha esetleg emiatt mégis visszadobnák? Levakarom róla majd újra elviszem és kész?
Megkérdezem a vizsgaállomáson a fő szerelő srácot mit tud mondani erről...
A gyengébb fólia az nem sokat ért volna, árban kábé ugyanaz de asszem csak 10%-ot fogott volna mindenen. Arra tudott volna adni plecsnis bizonylatot aláírva, két példányban...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz gabor9991 #32548 üzenetére
Visszatérve a féklámpákra.
Mi van a Nissan GTR-okkal meg még egynémely szupersportautóval? Murcielago, stb... 🙄
Ha jobban megnézed 5 féklámpa világít hátul... Pedig azok origi gyáriak mind. Vagy azok a kivételek? 😆
500 ló fölött már mindent IS lehet, úgyse érnek utol a Skodákkal... 🤣[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
Nem a darabszám a lényeg, hanem az elrendezés. A lámpák csoportokban vannak, és három helyen vannak.
A világító Ford logó egy negyedik hely lenne, ami az én értelmezésemben csak akkor megengedett, ha az autó szélénél van a négy lámpa, mint mondjuk a buszoknál lent a lökösnél és fent a tetőlemez alatt.⭐ Stella
-
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #32764 üzenetére
Ne legyél ebbe olyan biztos. Ha máskor nem, amikor árokban vannak a vérgépek.
(azért nem olyan sok hely van, ahol 300 fölött nyomhatod, legalább is nem sokáig)
Keress rá, hogy vannak átalakítva azok a gépek-bár szerintem ezt sehol nem publikálták, én is egy rendőrtől tudom. -
#27070592
törölt tag
-
troll81
addikt
Ha már lámpa hátsó diffuzor ban alul egy potfeklampa
Az menyire lehet gáz? -
válasz radi8tor #32762 üzenetére
Tehát óracsoport. Hiba. 🤣
Mindegy, akkor is lecserélem az emblémát max nem kötöm be vagy kapcsolósra. Mennyire nézik át műszakin az utólagosan belebarkácsokt akár rejtett kapcsolókat? 🙄
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
erdey_a
őstag
Ford Focus 3,5-re hol lehetne antennát venni? A mostani sajnos rágás áldozata lett.
Valami ízléses utángyártott is jó lehet.[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Lenne itt olyan, aki tudna segíteni értelmezni gyorsan egy kártörténeti lekérdezést? A lekérdezés alapján nincs nagy bizalmam megvásárolni, de nem akarok az összegekre hagyatkozni. Sajna a rövidítések nekem nem sokat mondanak, google pedig nem sok támpontot adott.
-
-
-
Joker88
őstag
Olyan kérdésem lenne, hogy decemberben kicseréltük azt az alapjárati motor nevű valamit. Ellenben mostanában megint kezdi a hülyeségeit az Endura.. Magas fordulatról leejtve szépen vissza is áll,semmi gondja, de kb fél perc elteltével elkzed ugrálni az alapjárat,kis híján lefullad ,rezegteti a bódét.. Ha nem nyúlok hozzá a következő cirka másfél percben, le is fullad,kidobja gyújtásra.. (persze ha nyomok kis gázt,vagy folyamatosan kis gázd adok ,semmi gond.. ) Tudom, látatlanban nehéz,de mi szokott még lenni a probléma forrása? Levegőszűrő is decemberben cserélt,eggyütt ezzel az alapjárati bizbasszal.
( Akkoriban ez volt,persze sokkalta drágábban --> [link] )
In loving memory of Garrett Lockhart
-
őstag
válasz Joker88 #32787 üzenetére
Annak idején a Vectrában nálam is hasonló gebasz volt... Leszedtem az alapjáratit, kimostam benzinben, szép tiszta lett a membrán meg minden és visszaszerelés után ugyanezt csinálta. Jobban vizsgálva a folytószelep környékét kiderült, hogy az egyik vákuum csövem volt megrepedve és néha falsot szívhatott, mert azt kicseréltem és utána stabil maradt az alapjárat.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Joker88 #32787 üzenetére
Mivel új az alapjárati, így vákuum tömlőkkel van gond.
Nálam is ugyanez van néha, mikor a napi hideg első indításkor nem a gázpedál eljárással indítom.
Ez nem gyógyír, de most nincs időm az összes vákuum csövet végig ellenőrizni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz darvinya #32791 üzenetére
akkor holnap végigtapogatok minden csövet,hátha kezembe akad.. Aztán ha az,akkor meg majd kitalálom a folytatást..
Továbbá köszi [csabex2007] és [DeFranco]In loving memory of Garrett Lockhart
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #32792 üzenetére
Fojtószelep házat is érdemes lehet leszedni és kitakarítani a belsejét ("carb cleaner" néven lehet is kapni direkt erre a célra gyártott sprayket).
Nálam is bizonytalan volt az alapjárat, volt hogy kanyarodás közben egyesben egyszerűen lefulladt az autó (mk1.5 Focus), szintén alapjárati "motor" csere, de maradt a bizonytalanság. Akkor gondoltam hogy nem ártana már megfürdetni a fojtószelepet.. Leszedtem a szelep peremére körben lerakódott ragacsos fekete szlottyot és a ház belsejét is kipucoltam, azóta se indítási se alapjárati gond nincsen.
A vicces az, hogy a fojtószelep csak tisztán működik úgy ahogy kell, de van egy felirat a házon: ne tisztítsa a szelepház belsejét, a speciális bevonat miatt.. inkább szívjon a bizonytalan motor miatti idegeskedéssel, majd szépen adja el a fenébe és vegyen egy új autót. Esetleg márkaszervízben cseréltessen fojtószelepházat. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #32793 üzenetére
Alu folytószelepház eloxált, ami idő múlva lemar üzemanyag gőz/visszajutó koksz, stb.
Azért van rajta, hogy ne az Alu-t egye meg ugyanazok, ráadásul darabok törhetnek ki (nem centis), ami hengerbe jutva komoly károkat okoz.
Legjobb a műanyagházas, ami szószerint elporlad.Én Féktisztóval oldottam meg pillangó szelepnél, a többihez nem nyúltam, mert tömítéseket nagy-nagyon nehéz beszerezni magyar boltból.
Angliából lehet, de mire rátalál az ember, ha nincs ismeretség webshopokkal.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Joker88
őstag
válasz Csabex #32795 üzenetére
jah,fater már készíti hétvégére a nőgyógyász ujjait
Ő jobban érti ezeket a káromkodós kifejezéseket,mint pl vákuumcső
csak az bosszant, hogy tavaly rakattam rendbe a kasztnit,idén meg már 200+ -ban vagyok megint /fék,olaj,fékolaj,stb../ igaz, 7 évig nemigazán kért magára pénzt,amióta 2014.04.07.-én hozzám került . de olyan idióta formája vanIn loving memory of Garrett Lockhart
-
őstag
válasz Joker88 #32798 üzenetére
Jah, hogy fater fogja csinálni. Akkor ő amolyan "Mucsi féle" szerelő? Hááát, ha 7 évig nem kért pénzt, akkor most be lesz pótolva, de megéri szerintem még így is. Áhh, nem is olyan idióta, amolyan kis retros pofája van ahogy így nézem az összefoglalóban
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #32797 üzenetére
Nálam műanyagházas a fojtószelep. Bár elporladást még nem tapasztaltam.. sőt kopást sem. Viszont felirattól függetlenül időnként ki kell takarítani, leginkább a szeleptányér és a ház közötti, gyári állapotban meglévő de a használat alatt eltömődő pici rést érdemes helyreállítani. Stabilabb lesz az alapjárat és simább a gázreakció.
Most fejből nem tudom szó szerint a feliratot, legközelebb majd lefotózom, mivel fenyegetnek ha tisztítom a szelepházat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Eredeti játékok OFF topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gyúrósok ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Diabetes - Cukorbetegség
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen