Új hozzászólás Aktív témák

  • luciferc

    őstag

    válasz bghistvan #26591 üzenetére

    Véleményem szerint a javítás nem történt meg, hiszen nem tudták a hibát egy pillanatra sem orvosolni. Csak megpróbálták! Ez semmiben nem különbözik attól, mintha elvitték volna és ott próbálkoznak. A próbálkozás nem számít javításnak.

    Innentől kezdve a bejelentett hátlap hiba még nyitott állapotú és ha eltelik a bejelentéstől a 30 nap, akkor kötelesek kicserélni az egész TV-t, vagy ha nem tudják, akkor visszaadni a pénzed.

    Sőt tovább megyek, a hangszóró csere sem zárult le, hiszen hibás terméket adtak vissza. Ha elviszik és úgy javítják, akkor vissza sem adhatták volna, amíg a hátlap nem megfelelő. Már csak érintésvédelmi okokból sem! tehát ha a hangszóró hiba bejelentése óta eltelt 30 nap, akkor kifutottak a rendelkezésükre álló időből, így kötelesek cserélni, vagy ha már nincs ilyen TV, akkor visszaadni a pénzed.

Új hozzászólás Aktív témák