-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ha a legrosszabb része egy 4 évszakosnak közepes az teljesen jó. Ténylegesen preferencia kérdése, én a téli gyengeséget nem bírom, dobtam is a CC+-t a második télen. Most jól elvagyok a nexen 4 évszakossal ami télen jobb (nyáron viszont rosszabb). Nekem ha a nexen kiszolgált Vector G3 lesz ha addig nem jön még jobb.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz spiky03 #47042 üzenetére
A ballonosabbik. (tudom bugyután hangzik) 195/65R15-re szavaznék én is, a Quatrac jó választás, noha ársávot nem írtál, de GY Vector Gen3, vagy CC utódjai? Kérdés mire vagy "érzékenyebb", inkább nyáron legyen jó, vagy inkább télen.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
_NCT
őstag
A Vredestein-ről jókat olvastam, lehet arra benevezek. CC+ van akinek bejött, van akinek nem, elég vegyes, persze az sem rossz. De én úgy gondlom inkább vizes/havas úton legyen picit jobb, mint szárazon, kombival amúgy sem fogok kanyarvadászkodni meg határokat döntögetni.
Jelenleg alufelnire szerelt téligumik vannak az autón, ezzel vettem, érdemes 4évszakosat lemezfelnire feltenni, vagy nincs sok értelme? Azt tudom, hogy télen a lemezfelnit jobban ajánlják a súly és ellenállóképesség miatt, de mivel az elmúlt 5 évben kb alig volt tél, nem tudom ez mennyire releváns.
-
spiky03
veterán
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tothgera30 #47064 üzenetére
Én örültem volna ha nekem így szállítják ki ha fizikai sérülés nincs rajta és stimmel a DOT is, akkor mi a gond
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #47064 üzenetére
Ezeket nem csomagolják be gyárilag sem, ha arra gondolsz.
#nincsbennetarcsi
-
crue
őstag
válasz Tothgera30 #47064 üzenetére
Másmilyen a matrica vagy mi a megfejtés?
-
Tothgera30
Ármester
válasz Motion_Blur #47065 üzenetére
#47065 Motion_Blur, #47066 Qru: Akkor a minden gumin baloldalt található jelzés nem para? Csomagolás hiánya fájó pont egy ilyen értékű guminál.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tothgera30 #47068 üzenetére
Nem csomagolják a gumikat, többnyire a futárcég miatt szokták össze fóliázni a gumikat párban a szállítás miatt de a gyárból is így jön pőrén.
A kék sáv az segédvonal a gyártónak ad infót, csak arra szolgálnak, hogy minden karkasz a hozzá tartozó, megfelelő futófelületet kapja meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tzabo
tag
válasz Tothgera30 #47068 üzenetére
A kék csíkra gondolsz? Az szerintem minden új gumin van. Így ránézésre látszik, hogy azonos méretű mind a 4 gumi. Más méretben máshol más színű csík vagy csíkok vannak.
-
Ranger^41
aktív tag
Eddig sikerült leszűkítenem a végtelen kínálatot a lehetőségek és értékelések alapján. Melyiket?
Debica Presto UHP 2 225/45 R17 91Y
Falken AZENIS FK510 225/45 R17 94Y
Fulda SportControl 2 225/45 R17 91Y
KLEBER Dynaxer UHP 225/45 R17 91Y
Sava Intensa UHP2 225/45 R17 91Y
Vredestein Ultrac Satin 225/45 ZR17 91Y -
neil_mullen
aktív tag
Szaisztok! A gyári felni 50-es et számától mennyire lehet eltérni szerintetek? 40-esre gondoltam. Egyébként 2007-es Volvo S80-ra veszek 8 széles felniket a 7-es helyett. Köszi!
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
MasterMark
titán
-
Bizsu1st
aktív tag
Megjöttek ma a Vredestein Quatrac-ok 195/50 r15 82v méretben és nagyon elszomorodtam, hogy nem peremvédős, pedig az akh is úgy árulta, hogy Quatrac FSL, az összes webshop peremvédősként árulja és 2hónappal ezelőtt még a vredestein.hu is tutira peremvédőskén jelölte! Felhívtam az Akh-t, szerintük is és cikkszám alapján is peremvédős, nincs is cikkszámuk nem peremvédős kivitelhez! Kérdés nélkül visszaveszik, ha úgy gondolom, teljesen korrektek voltak! Megnéztem ma a vredestein.hu-n és lám, már nem peremvédősként jelölik a gumikat... Gyorsan írtam is a vevőszolgálatnak, hogy hol veszett el, mivel 2hónapja még azt az infót kaptam tőlük emailben, hogy peremvédős lesz, kíváncsi vagyok, hogy mit válaszolnak! Amúgy tetszenek az abroncsok, holnap szerelik.
-
addikt
válasz MasterMark #47078 üzenetére
Hoppp, de jó oldal, köszi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
nagyúr
Én a Focusba 2.3-at toltam előre és hátra is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #47092 üzenetére
Akkor csak ne panaszkodjak. Annyit nem is lenne szabad beletenni a gumiba amúgy.
Mondjuk a Skodán a gyári eco érték 2,8 bar kapásból.
#nincsbennetarcsi
-
neil_mullen
aktív tag
válasz MasterMark #47078 üzenetére
köszi a választ, de ezt eddig is tudtam. a kérdés arra irányult hogy nagy baj-e, ha ennyire belenyúlok a futóműgeometriába például...
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
-
MasterMark
titán
válasz neil_mullen #47098 üzenetére
Mit tudtál? Ott beírogatod, és látod hogy merre mennyit változik. Befele ne nagyon menjen, mert ott nem lesz hely, kifele még elmegy.
Bárhogy nyúlsz bele a geometriába az gond. Máshol és máshogy fog kopni, stb.
Switch Tax
-
veterán
válasz neil_mullen #47098 üzenetére
Szerintem ez sok, ET miatt 10 mm, 1 hüvelyk miatt annak a felével számolva 13 mm. Szumma 23 mm-rel lesz kijjebb* a kerék - simán beleérhet a sárvédőbe kitekert keréknél berugózáskor, vagy akár hátul is mikor le van terhelve. De ne legyen igazam!
Nyomtáv 46 mm-rel nő.*Akár még hülyén is fog kinézni, hogy egy S80-on minek áll racsingban a kerék.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...