-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyY2
tag
válasz focvis #45915 üzenetére
Hamarosan megjön a megrendelt Goodyear Efficientgrip gumim. Azért nem a Michelin Primacy 4-et választottam, mivel sok helyen olvastam, hogy gyenge az oldalfala, ezért eléggé sérülékeny.
Bridgestone gumit soha nem vennék, mivel mindenhol az a vélemény róla, hogy hamar öregszik (nem is értem a gyártókat, ők ezt nem tudják, vagy nem zavarja őket?☹️).
Hátha tudja valaki: hány bárra kell pumpálni a 4 évszakos gumit nyáron? Gondolom, télen jó az előírt 2.3bar, nyáron meg magasabbra, mennyivel (úgy hallottam, hogy a gumi közepe a nyári keverék, a széle meg a téli)?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
sfefe
őstag
válasz focvis #46201 üzenetére
Azaz csakis a fosvagen csoport.
Másnak nem nekem számít a kinézete. Felnit sem azt veszi az ember ami szarul nézki akkor gumiból miért vegyem azt ami csúnya? Nem is értem ezen miért van vki fennakadva... Engem meg pont a kopás, fogyasztás meg ilyen hülyeségek nem érdekelnek. Tapadjon jól szárazon és vízen, jól nézzen ki az alun azt ennyi...
( Áá autót nem akarok cserélni semmi baj vele) A mai új autók meg marhára hidegen hagynak...[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #46232 üzenetére
Ennyi !
Sokszor olvasom, hogy évente, két évente centíroztatni...
De miért? Ha nem ráz, akkor nehogy elcsessze a kerekeket egypékgumis.
Én annyit variálok, hogy az első és a hátsó kerekeket megcserélem mindig, de nem kell centíroztatni sosem a kerekeket, mióta megvettem az Aurist.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz focvis #46240 üzenetére
Nem merem így bevállalni, biztosra szeretnék menni. Már jelentkeztem a FB-on egy szakmai gumis csoportba, de egyelőre még nem fogadták el a jelentkezésemet.
2ozzmexy: Úgy van, ahogy Qru írta, kétszéles a szett, szval ez mindenképpen hátra megy majd.
"Csak nekem tűnik úgy mintha szogesdrotot tekertek volna rá!? " - én nem is tudom, h mit gondoljak, nagyon furcsa ez így. A gumi egyébként kétkomponensű, a belső rész sokkal puhább mint a szélei. Ez meg is látszik a lyukak méretén.
Qru: Nekem is ez volt az első gondolatom, de akkor jó eséllyel az egyik első gumi is ilyen lenne.
[ Szerkesztve ]
-
SpaceKombajn
tag
válasz focvis #46377 üzenetére
18" biztos nem kell, pedig abból volt/van olyan gyári is ami tetszik.
Igen, jó a futómű és majdnem másfél tonna, 15 kg híján.
Gumi is kérdés volt és most inkább kipróbálnám valamelyik Michelint (az első kiszemelt a pilot sport volt).
Amúgy a téli TS860, de volt Alpin 5 is amikor keskenyebb volt rajta egy télen..
PC5-tel elégedett vagyok bár a gyári 2.4 barra felfújva is úgy néz ki az első, mintha kicsit lapos lenne (elöl a nagy súly) főleg ha nem teljesen vízszintes talajon állok meg, hátul 2.2 baron se látszik ez.
Elég puha, gyorsabban kopik, de jól tapad, lehet hangosabb mint más, de úgy is szól a zene mindig.
A Primacy 4 van olyan jó mint a PC5?[ Szerkesztve ]
spacetime
-
belaazallat
addikt
-
TFSi
őstag
válasz focvis #46456 üzenetére
Erre tökéletesen rácáfol a Dunlop Wintersport 5, amely a 6. szezonjában is teljesen vállalható, bármilyen repedés, vagy észrevehető felkeményedés nélkül. Vélhetően odafigyelt a gyártó a következő generációnál.
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
-
őstag
válasz focvis #46461 üzenetére
Igen, SX4. Elkezdtem nézelődni valami más után. Egyrészt mert annyiért eladom amennyiért vettem kb (17. augusztusi), másrészt lehet hogy venni kéne valamit amíg nem csak full elektromos vagy plug in csodák lesznek csak 10 kg arany áráért... Mondjuk éppen a sima hybrid toyota a szimpatikus. Csak a rav4 túl nagy (most aztán pláne bejárok a városba így pestis idején), a chr meg kívül nagy és belül kicsi... Remélem a yaris cross (ennek a guglizott gumimérete volt kb üres kategória) nem lesz túl kicsi (kisebb lesz mint az scross, de állítólag belül nagyobb mint a chr). Vagy Corolla Cross ha lesz itthon.
-
-
-
nagyúr
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #46838 üzenetére
Mikor februárban vettem az autómra alufelnit, kértem egy árajánlatot. A felni akciós volt, 200 helyett, 150, + az átszerelés.
A régi gumikat át rakattam, az volt 13 asszem.
Amikor oda értem a Toyotához, már kész volt a számla is.
Amikor végeztem, fizettem, de mondták, hogy annyira akciós volt a felni, hogy a csavarokat is hozzá kaptam, mert elfelejtették hozzászámolni .
Mondtam: akkor köszönöm szépen, az extra akciót .
Gondolom van 1000- 1500 forint egy alufelnihez való gyári csavar.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz focvis #47033 üzenetére
+1
Nekem a 14"-osokra 20-ért sem jelentkezett senki 1 évig 6-7 éves jó állapotú téli abroncsokkal. (5-5,5mm és mind kiállta a köröm tesztet) Amikor levittem 15-re akkor 2 hónap után jött egy hívás, de még ő is alkudott belőle.
Hogy klasszikust idézzek: árulni szeretné vagy eladni?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zsombe
senior tag
válasz focvis #47343 üzenetére
Nekem teljesen bevált, elégedett vagyok. Jobb, mint az elődje (Potenza S001). Kissé fura számomra ennek a tesztnek a végeredménye, mert aqua/aquaplaninget leszámítva a Potenza Sport szinte mindenben jobb teljesítményt nyújtott, mint a PS4 és PS4S.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
j.bravo
addikt
válasz focvis #47361 üzenetére
14"-ban is van egy rakat találat, de ja, találkoztam már olyannal hogy
a hirdetés szövegezését és/vagy az eladó profilját meglátva a prekoncepciók bekapcsoltak, hogy inkább nem vennék tőle semmit vagy hogy56,6-os agyméretet írt a hirdetés, arról pedig 56,1-re nem láttam központosító gyűrűt.Vannak ilyen tetszetős darabok (némelyiket elképzelve festés után) de sokról sanszos hogy nem nézne ki jól a Jazzen. Ld lent, a bal alsóról mondjuk nem tudok semmit De a felső kettő elvben műszakilag oké is lehetne.
Acélfelni megtartása lesz ebből jó eséllyel. Legalábbis egyelőre.[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #47365 üzenetére
Na, ja. A Jazz gyári méretei 14x5,5 ET45 és és 15x6 ET53. A kalkulátorba beírva az jön ki, hogy a nagyobb még távolabb is van valamivel a sárvédőtől.
szerk.: Elég bután néz ki a gyári 15-ös hátul.
Elöl még oké, mert 15 mm-rel nagyobb a nyomtáv, hogy csökkentsék az alulkormányzottsági hajlamot.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #47460 üzenetére
Ahhoz keves a tunyigbox, hogy a W keves legyen
hogy ON is legyek: az i30-on DOT1521 Michelin Primacy 4 van, 91V-s. 225/45R17. A bicolor felni takaritasa szivas, a szalhuzott reszeken megmarad a vizcseppek nyoma, ha nem torli el az ember. Most kapott kis BSD-t a felni is, hatha ugy jobb lesz.
Egyebkent azert kell megvenni a 17” felnit, mert amellett, hogy szep, csak ez kap rendes gumit (15” lemezhez hankuki kinergy eco, 16” aluhoz michelin energy saver jar)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen