Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz Zeki #47020 üzenetére

    Hát ez szívás. :(( Ilyenkor bizonyosodik be, hogy azért tényleg nem mindegy, hogy egy adott márkának van-e országosan kiterjedt szerviz hálózata, vagy néhány emberre zúdul az összes meló. Persze, hogy ilyenkor a szerviz vezetőnek is eldurran az agya, és egy idő után már lesz@rja az - egyébként jogosan - türelmetlen ügyfeleket. Az ugyan igaz, hogy máshol is szeretnek hosszan elbíbelődni a javítással, de olyanról még nem hallottam, hogy már rögtön a kárbejelentésnél elakad a kommunikáció, és nem lehet időpontot egyeztetni.
    Nekiállhatsz levelezgetni, mindent dokumentálni, rögzíteni, aztán a fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni, homárra posztolni, de őszintén szólva, szerintem sem az idő -, sem az ember egészségének megőrzése miatt nem érdemes ebbe belemerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák