Új hozzászólás Aktív témák

  • jUUh

    addikt

    válasz koxx #66910 üzenetére

    Hétfőn rendeltem meg a fent említett áron. Ma megérkezett, törötten. A dobozon semmi külsérelmi nyom, kibontás után futárt hívtam. "Nagyon sajnálja, nem történt vele gond, a Philips-nél kellene reklomálni. Haver felhívja akinek a nevén volt.

    Termékcsere nincs. Küldenek futárt, aki felveszi, és visszautalják a pénzt. Mondom ilyen nincs a világon.

    Felhívom én is megint az ügyfélszolgálatot, kicsit ingerültebben. Leghamarabb péntekre tud futárt küldeni, onnan 3-4 munkanap amíg beérkezik hozzájuk, onnantól számítva 14 nap amíg a bankszámlaszámra visszautalják a pénzt. 21e Ft-ot. A porszívó mostani ára 32e Ft. Kérdeztem, hogy a különbséggel mi a helyzet, amire a nő egy 20%-os kupont ajánlott fel. Mondtam neki, hogy még így is cirka 5e Ft-tal többe kerülne újra megrendelni. "Sajnos nincs más opció". Fasza. Tehát az ő hibájukból fakadóan sérült a megrendelt termék, nekem várni kellene fél hónapot, hogy visszautalják a pénzt, és még így is 5000Ft-tal drágábban rendeljem meg ugyanazt a terméket. -"Igen, sajnos igen" jött a válasz....

    Nevetséges. :W

Új hozzászólás Aktív témák