Új hozzászólás Aktív témák

  • GAbre

    veterán

    Üdv!
    Mivel bizonylatot számlát nem kaptam gondoltam bekérem tőlük.
    A jegyen lévő bizonylat alapján adtak 1 céges számlát másik termékről.
    Csak nekem tűnik kamunak ez a papír?
    Se termékmegnevezés,se jótállási mennyiségleírás.Még a telj. dátuma is hiányos.

    Azt mondják bizonylat szám alapján intézhető a garancia.
    Csak nem tudom az ő általuk hibásan kiadott jótállási jegy,bizonylatszám alapján is-e?
    Lehet,hogy befu*kolnak,hogy már lejárt vagy céges a bizonylat és ennyi.Jogom nincs reklamálni.
    Vagy csak én reagálom túl,és nem hiszek "az emberekben"? :F
    Upd.:
    "Állítólag postáznak 1 samsung garanciajegyet."
    Ha más nem legalább az ügyfélszolgálat gyors.Bár ha más nem,nem igazán pontos.

Új hozzászólás Aktív témák