Új hozzászólás Aktív témák

  • kepe1977

    csendes tag

    válasz Bélabácsi #86912 üzenetére

    Szia Bélabácsi!

    Ezt kiterjesztett garanciát egy biztosító nyújtja nem a márkaszerviz. A biztosító kijelöl egy szerelő céget és az kimegy és megcsinálja ha úgy ítélik meg.

    A te döntésed hogy kötsz-e ilyet plusz pénzért.

    Sokat olvasgattam ilyen kiterjesztett garancia biztosításról, valaki megveszi valaki nem.
    Egy olyan hátránya van, hogyha tényleg lesz hiba akkor csak az adott szerelő cég járhat el akit a biztosító kijelöl. Tehát majd várni kell rájuk nekik az lesz az érdekük, hogy a lehető legkisebb költséggel letudják. Lehet hogy nem a legjobb szerelőt küldik.
    Olvastam olyanról, hogy valakinek 1 hónapig csinálták a hűtőjét.
    Én nem fogok ilyen biztosítást venni tuti.

    Én úgy látom, hogy az a kérdés vállalod -e azt a kockázatot, hogy 5 éven belül mondjuk úgy tönkre megy hogy újat kell venni, vagy nem?

    Eddig én soha nem kötöttem semmilyen elektronikus eszközre kiegészítő biztosítást.
    Inkább mindig utána olvasok, elolvasom a kiválasztott készülék értékeléseit.
    Ez eddig bevált nekem.

Új hozzászólás Aktív témák