Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz Kernel #53498 üzenetére

    Köszi! Pufferkondi van a kapcstáp után, előtt, előtte 50V-os, utána 35V-os, onnantól ahol a 12V-ok vannak, emlékeim szerint vegyesen 16 és 25V kondik vannak.

    Graetz lehet, csak épp mondjuk a hátoldalon egy smd graetz, mert ott is van pár dolog, de már nem szedem ki a panelt.

    Áram lenne bőven, mert eddig volt egy 16,5V 30VA trafó csak a riasztónak, amúgy 0,2-0,3A közt vesz fel, egyszer mértem 0,5A-t amikor épp töltötte az akksit, mert egy órán át arról ment
    Riasztáskor vesz fel 1,5A-t elvileg, egy szirénával

    Most lesz egy 12V 65VA trafó mert a kapunyitó is erre megy majd rá, de értelemszerűen nem riasztáskor fogunk padlásajtót nyitni, vagy egyik terhel 2-2,5A-el vagy a kettő együtt üresben 3-400mA-el

    Szerintem a próba lesz a megoldás.

    Mert csak jobb lenne egy hipersil magos kisebb trafó, mint a nagyobb EI magos
    Az erősen határesetre van terhelve, 2,1A-t tud, ebből a riogató felvesz ugye 2-300mA-t, a motor nyitáskor 12-15mp-ig 2-2,1A-t, ez már rövid túlterhelés, majd amikor határolón van, akkor kb 1mp-ig felmegy hirtelen 3A majd 3,4A-re, ez csak egy löket, de egy bolti trafóban ilyenkor már nem bízok
    Erről a trafóról ment egyszer 3db 20W-os halogén hónapokig

Új hozzászólás Aktív témák