-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
válasz dredjudge84 #24766 üzenetére
Ha nyitásnál 300000 Ft -ot vagy ennél nagyobb összeget írtál be, hogy érkezni fog a számlára, akkor prémium ügyfélminősítést kapsz és más ügyintéző nyitja meg a számlát.
-
Huroq
senior tag
válasz hargitomi #24423 üzenetére
A feltételeket a hírdetmény tartalmazza:
"2022.04.01. és 2022.09.30. között nyílt Ajánlott Új lakossági ügyfelek esetében:
legkésőbb 2022.11.15-ig jóváírásra kerül az Ajánló és az Ajánlott ügyfél Szervezőnél vezetett,
legkorábban nyitott lakossági forint folyószámláján „Ajánlom a bankom akció jóváírás” narratív
szövegezéssel.
A Szervező a jóváírásra való jogosultságot 2022. november 2-án méri vissza."Viszont sajnos nekem sem írták jóvá az előző ajánló időszakban a bónuszt, csak miután megreklamáltam.
-
Huroq
senior tag
Amúgy teljesen off, de márciusban megnyertem az UniCredites 100k -t az ajánlóprogramos játékkal.
Nem volt kizáró tényező a Bankmonitoros ajánlás. -
Huroq
senior tag
válasz Manitou #22533 üzenetére
Nem mostanában volt, de ilyen fél online dolog volt, hogy ügyfélkapuval indult és aztán vissza kellett küldenem az aláírt szerződést. Tudom, hogy a belépési adatokat még postán kaptam meg, de sajnos mint szürke szamár a ködben elkallódott.
Személyesen most nem igazán van kedvem ezzel foglalkozni, mert nem életbe vágó csak érdekelt a dolog.
Köszi a választ dptrsk és Manitou.
-
Huroq
senior tag
Most egy elég buta kérdésem lesz, de ha nem tudom már a WebKincstár felhasználónevét (8 számjegy), akkor azt honnan tudom megtudni? A telefonos ügyfélszolgálat esetleg tud ebben segíteni?
-
Huroq
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget a számlanyitással kapcsolatban.
Minden a legnagyobb rendben ment. Kedves volt a hölgy, illetve nagyon segítőkész és nem csinált gondot belőle, hogy nem egyeztettünk előre időpontot.
Mondjuk pont ő hívott az időpontegyeztetés miatt korábban. -
Huroq
senior tag
Szia!
Pontosan onnan tudom, hogy visszahívtam és az Unicredit ügyfélszolgálata kapcsolt.
Tegnap előtt amikor hívtak 17:30 körül még ügyfelekkel foglalkoztam. Gondoltam másnap is próbálkoznak. Sajnos nem, ezért is kérdeztem ha a központi számot hívom tudnak e velem bármit is kezdeni. Csak azért lenne fontos mert időpontnak péntek 9-10 közötti idősávot jelöltem meg. És ugye csak úgy nem állítok oda.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Az Unicredites számlanyitással kapcsolatban tegnap előtt hívtak, de nem tudtam felvenni.
Vártam tegnap egész nap a hívást és semmi. Ha felhívom a központi számot az időpontfoglalással kapcsolatban, akkor ott tudnak segíteni? Köszi! -
Huroq
senior tag
A második részre reagálva, az ügyfél hibáztatása sosem vezet sehova. Amennyiben valamely felületen vagy személyesen ő rontotta el, akkor is az észlelése után bankfiókban és telefonon is jelezte, tehát ez már nem róható fel neki. Sajnos mint oly sokszor, ügyintézői inkompetencia vagy informatikai háttérrendszer hibájából nem tudja a problémát megoldani. Fel kell vetetni panaszra aztán ügyködnek a háttérben vele.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz pinnacle #20997 üzenetére
Amikor a kereskedő leadja az elszámolást, akkor történik meg véglegesen tranzakció, addig csak foglalás alatt van. Elszámolás után vagyis amikor a tranzakció valójában megtörténik, akkor elindul a számládról a pénz a bankod -> kártyatársaság -> ő bankja felé. Ez ugyan úgy 2-3 munkanap, mint vissza fele. Tehát ha a sztornózás mondjuk pont a kártyatársaságnál sztornózódik, akkor újabb 2-3 nap visszafele is az út. Úgyhogy legrosszabb esetben is 1-1,5 héten belül vissza kellene érkezzen a pénznek a te számládra. Ha ez nem valósul meg, akkor a kereskedő bankja nem tud vele mit kezdeni sajnos (már ha ő valóban elindította a sztornózást). A te bankod fog tudni érdemben eljárni ez ügyben hisz velük állsz szerződésben. Legrosszabb esetben sajnos panaszt kell felvetetni. Bár én még olyannal nem találkoztam, hogy ne érkezzen meg valakihez a sztorno 1 héten belül (megint hangsúlyozom ha valóban elindították a visszatérítést).
-
Huroq
senior tag
válasz pinnacle #20993 üzenetére
Azt el tudom mondani, hogy ha POS fizetésnél a kereskedő még nem számolta el az aznapi kártyás vásárlásokat és kéred a refundot, akkor ha a terminálon rányom a sztornóra, akkor a felszabadítás azonnali. Viszont ha ő elszámolta vagy esetleg valami miatt automatikusan elszámolásra került, akkor a folyamat már hosszabb idő, általában 1-3 munkanap, bankja válogatja. Ezeket mint kártyaelfogadó írom, tehát csak tapasztalat. A hivatalos határidőket nem ismerem teljesen.
-
Huroq
senior tag
válasz Lackooo84 #20644 üzenetére
Ha megszakad/elszakad az antenna vékony fémszál benne, akkor sajnos annak a kártyának lőttek. Ez egy gyengébb hajlítás hatására is megtörténhet. Egyébként úgy emlékszem pl. az easybox nál be lehet dugni a kártyát jobbra alul (nem épp feltűnő helyen). A megoldás sajnos a csere kártya igénylés ha tényleg semmi nem érzékeli.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki, hogy KH Premium szamlacsomagnal a min. 500.000 Ft -os minimum beerkezo utalasnal mennyire veszik szigoruam a 3 reszletet? Ez csak azert merult fel bennem, mert nyitottam 3 honapja online egy szamlat es a szokasaimhoz merten ezt a szamlacsomagot ajanlotta nekem a rendszer. Az 500k+ megvan havonta, de nem 3 reszletben.
-
Huroq
senior tag
Előre is elnézésedet kérem, nem támadásnak szánom, de miért írsz szinte minden hozzászólásodban félkövérrel bizonyos részeket? Sok topikot olvasok, de nem igazán találkoztam ilyennel. Esetleg topikgazda rangod kiemelésének szánod? Mert látom az általad fontosnak vélt dolgokat emeled ki ezzel, de ettől semmivel sem lesz igazabb vagy fontosabb csak zavaró, mintha valami moderáció miatt lenne kiemelve. Persze ez szubjektív ezért is inkább csak költői a kérdés. Bocsi.
-
Huroq
senior tag
válasz headhunter #13196 üzenetére
Nem lehet, hogy csak a 2 órás időablak végén lett utalva, mert akkor azért volt ilyen gyors.
-
Huroq
senior tag
Én úgy tudom, hogy hónap első napjától utolsó napjáig veszik figyelembe a limitet.
A kártyás vásárlás nem tartozik bele a KP felvételbe.
270k kivétele mindenképp ATM -ből a legolcsóbb. Jelenleg a KP felvétel díja összegtől függetlenűl 772 Ft. (MC Gold kártyánál csak 332 Ft) -
Huroq
senior tag
Üdv!
Esetleg tudja valaki, hogy a Raiffeisennek van befizető ATM -je?
Akár borítékos, akár azonnali? Esetleg ehhez van valami kereső?Köszi!
-
Huroq
senior tag
válasz #07746304 #12406 üzenetére
Ezzel én is így vagyok. Megjártam a CIB-et, MKB -t, Erste -t, Budapest Bankot, Raiffeisen -t, Gránit Bankot. Elég volt nagyjából egy életre. Ebben a fantasztikus ajánlatban pedig azon kívűl, hogy kapsz 10k pluszt a Premium Gold 2.0 és Premium Select számlacsomagoknál, semmi jó nincs, hisz ha beballagsz ajánlás nélkül, akkor is tiéd a 20k a hűségért cserébe.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm szeretné igénybe venni a Bankmonitoros 2 éves CIB számlakedvezményt, de novemberben szüntette meg náluk a folyószámláját. Gondolom, akkor így nem jogosúlt rá, vagy tévedek?
Köszi előre is.
-
Huroq
senior tag
Nem a vitát szeretném szítani (véleményemmel/tapasztalatommal), de amióta eljöttem a CIB Banktól (12 hónap után) nyugodtabb az életem.
Sokan nem szeretik az OTP -t és ezt maximálisan tiszteltben tartom, mert egyéni szokások szerint lehet akár a legrosszabb választás is, de nekem eddig a legjobban bevált bank (teljes online bankolás).
A CIB Bank nálam csak akkor nem akart működni amikor épp szükségem volt rá. A legtöbbet hó elején és hó végén léptem be, de mindíg vagy dög lassú volt, vagy valami hiba kiírása mellett a belépés is lehetlen volt (ilyenkor withKEY se generált kódot). Néha egy sima egyenleg ellenőrzés több 10 perc volt és valljuk be nem egy bonyolult dolgot szerettem volna megvalósítani. A webes felület nagyon "fancy", de még mindíg nem tudták pl. azt megoldani, hogy számlakivonatot tudjak letölteni, vagy éppen ne az anya bank kopi pésztelt szövegei legyenek benne. A sablonok (bár ez egyéni megítélés) borzalmasan illogikus felépítésűek és első blikkre átláthatatlan. Félig magyar, félig angol, félig "default"webtemplate szöveg. A hétről hétre kiírt karbantartások díjcséretesek, de nem láttam soha a javulást. Sajnos ha jobban belegondolnék tuti találnék olyan dolgot amit nem tudtam a webes felületen vagy az appba megcsinálni, vagy épp bugosan vagy egyáltalán nem működött. Az OTP-nél amióta náluk vagyok olyan még nem fordult elő velem, hogy valamilyen megbízást ne tudtam volna 1-2 percen belül megoldani, ha esetleg hibára is fut egy újrapróbálkozás megoldja. A kettő között ég és föld a különbség az ÉN véleményem szerint. Persze simán eltudom képzelni, hogy más meg az OTP -re fúj, de a saját tapasztalataim nagyon pozitívak. Nem akarom belevinni a céges dolgot, de ahol dolgozom a CIB -nél vezetik a számlát. A könyvelő és aki felviszi a megbízásokat az is minden hónapban a haját tépi a logikátlan működésük miatt (pl. a POS elszámolási rendszer a CIB Banknál olyan egyedi, hogy szinte követhetetlen). De ez már legyen az ő gondjuk. -
Huroq
senior tag
A jobb alsó sarokban lévő hologrammos matricát. Látszott hogy volt ott valami, de a fény visszaverő képessége már nem volt meg. Döntögetni kell a kamera előtt, hogy látszanak e. A fényképen lévő megvolt. Nem tudom, hogy kopott le észre sem vettem. Amúgy hót vicc ez az azonosítás. Jogsit, útlevelet bármit tudtam volna mutatni extraként, de semmit sem lehetett csak személyi. Fő állásban terrorista vagyok és minden iratomat hamisítom.
[ Szerkesztve ]
-
-
Huroq
senior tag
Az utolsó emlékem az OTP számla megszüntetésemmel kapcsolatban, hogy nálam is volt még elszámolatlan kártyás vásárlás, de nem volt gond. Az ügyintéző azt mondta azért, mert úgyse azonnali a felmondás hanem 30 nap. Addig gyakorlatilag technikai számlaként fut a dolog és a 30. napon megszűnik. Ennyi idő alatt pedig minden vásárlás lekönyvelődik.
-
Huroq
senior tag
Nekünk CIB Banktól van a POS terminál. Minden vásárlást zárol a bank az ügyfélnél. Nap végén kell zárást leadni a terminálon, hogy a befoglalás átváltson terheléssé és 1-2 munkanap után lekönyvelt tétellé váljon. Tehát nem hiszem, hogy POS terminál beállítás kérdése ez (mi ezt nem is tudjuk állítani, semmilyen jogosultságunk erre nincsen), mert a foglalás azonnal meg kell hogy történnyen, legalábbis a CIB -es POS terminálnál biztosan. Úgyhogy valószínűleg ügyféloldali számlánál lehet valamilyen eltérés a többihez képest.
-
Huroq
senior tag
válasz Dare2Live #10187 üzenetére
Nem lenne fontos, ha lenne más gyors és azonnali módja ennek. Felőlem nyithatna délben is a bankfiók, de így egy sz*ros befizetést még munka idő előtt/elején sem lehet elintézni (vagy épp utána). És igen már más banknál intézem a főbb tételeket. Itt csak azt várom, hogy leteljen a 6 hónapos számlamúlt, hogy ne számítsanak még a zárásra is fel pénzt (kb. még 1 hónap).
-
Huroq
senior tag
válasz Dare2Live #10185 üzenetére
Ennék én felettébb örülök, hogy minden szipi-szuper lett.
Én mint halandó végfelhasználó ebből mit fogok érzékelni?
Mi lesz gyorsabb, hatékonyabb, ne adj isten olcsóbb?
Szerintem semmi nem fog változni. A bankfiókok lehetetlen időpontokban nyitnak (8:30, ráérünk arra még) és zárás is nagyon becsületes időben van (16:00, nehogy túlhajtsák magukat). A befizetés kőkorszakot idéz a borítékos befizetéssel, amivel nem lenne gond, ha a pénzárba ne minimum 20-30 perccet kéne várni. A mobilfizetés még a kanyarban sincs valószínűleg, úgy hogy én nem igazán látom az a nagy "fejlődést". Az egyetlen amivel az ügyfeleket még maguknál tudják tartani az a 0 Ft -os számla, bár ha ezt nem vezették volna be nem tudom ki szerződött volna velük újonnan.
U.i: Valóban kb. 1 hete minden rendben az appal, de nem szeretném az ördögöt a falra festeni, ha az aktuális tendenciát nézzük, akkor még maximum 2 hét és egy fél napra tuti le fog halni. -
Huroq
senior tag
Hihetetlenűl meglepő, de a CIB Bank megint lehalt. Ma reggel még a kártyás fizetés se működött. Egy igazi profi csapat állhat a háttérbe.
-
Huroq
senior tag
A CIB ATM befizetés nem feltétlen több nap, legalábbis nálam sosem volt még több nap.
Amennyiben reggel 8 -ig befizetek, akkor aznap 10-11 -ig jóváírják. Ha 8 után tudom csak, akkor másnap 10-11 körül. Természetesen ez attól még kőkorszaki megoldás az OTP és egyéb bankok azonnali befizetéséhez képest. -
Huroq
senior tag
Az OTP -nél az ATM befizetéssel kapcsolatban nekem volt rossz tapasztalatom.
Mikor befizettem az összeget és másnap átutaltam, akkor felszámított a bank hitelkeret lehívási díjat (rendelkeztem folyószámla hitel kerettel) + hitelkamatot amíg zárolva volt a befizetett összeg. Kérdésemre, hogy ez mégis miért, akkor az volt a válasz, hogy amíg nem könyvelődik le az összeg és a zárolt tételek között van, addig csak bankkártyás vásárlásokra használhatom el ha nem szeretnék ilyen-olyan díjakat fizetni. Természetesen megreklamáltam és jóvá is írták 1x, de figyelmeztettek, hogy töbszőr ilyen jogcímen nem kérhetek jóváírást. Úgyhogy én úgy vélem számíthat, hogy az összeg zárolva van vagy sem. -
Huroq
senior tag
Erste Privilégium "L" Bankszámla esetén a felvételi díj: 0,559% + 121 Ft (max. 12.174 Ft + 0,60%)
A kondíciós listában ez szerepel:
"0 Ft a tárgyhónapot követő hónapban, korlátlan számban a Bank saját ATM-jeinél belföldön és az Erste
Bankcsoportba tartozó bankok ATM-jeinél külföldön végzett készpénzfelvétel díja"Tehát idegen banki ATM -ből csak a törvényileg meghatározott összeg vehető fel ingyenesen.
Itt egy régebbi Bankmonitor cikk, hogy melyik ATM -ből mennyi vehető fel egyszerre.
-
Huroq
senior tag
válasz KilgoreTrout #8935 üzenetére
Köszi az infókat, akkor felejtős.
-
Huroq
senior tag
Van itt valakinek az átállás óta tapasztalata az MKB -vel kapcsolatban?
Szemezek vele, hogy kipróbálom őket is, de ha csak a nyűg van még vele, akkor tolom a témát egy kicsit későbbre. -
Huroq
senior tag
Azért az NFC -s mobilfizetés nem tegnap jött ki. Komolyan érdekelne, hogy milyen negatív tulajdonsága vagy hátulütője van ennek a fizetési módnak. A biztonsági szintje megegyezik a sima Paypass -os kártyáéval, ha pedig ujjlenyomat azonosítás is be van állítva hozzá, akkor még feljebb is van ez a szint.
-
Huroq
senior tag
Ma Simple -el fizettem a postán a csomagfeladásért.
Első furcsaság az volt, hogy 5400 Ft -nál PIN -t kért, pedig nem kellett volna.
A második, hogy aláírást is kért a végén a POS bizonylatra.
Most ez így normális? Ilyennel még sosem találkoztam. -
Huroq
senior tag
válasz Motion_Blur #8726 üzenetére
Nem tudom azóta hogy van, de kb. egy fél éve, felhívta édesanyám a CIB24 -et és küldtek neki egy SMS-t amiben volt egy kód. Azt mondták újra kell regisztrálni az appba. Beírta és onnantól újra működött minden.
-
Huroq
senior tag
-
-
Huroq
senior tag
válasz olloczky #7959 üzenetére
Hogyan történhetett azt nem tudom, de annyira nagy baj nem lett volna ha véletlen sikeres vásárlást hajtanak végre a kártyával. Erre van a "chargeback" amit a számlavezető banknál lehet kezdeményezni. Ilyenkor simán törlik a vásárlást és már meg is oldódott a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Igen. Átnyálaztam én is és valóban nincs benne erről infó, de amikor voltam benn és rákérdeztem, akkor előjött, hogy nekem gold kártyám van és pont azért emelkedik az éves díja 06.19 -től, mert paypassos lesz.
Mikor én akarok kártyával fizetni, akkor egyből fordítja felém a terminált, hogy érintsek, de szemfülesen már dugom is be a kártyát és ütöm a pint. Általában meglepettek, de gyorsan le szokott zajlani. Még nem szoltak, hogy ne nyúlkáljak.
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7907 üzenetére
Igen tök jó lett a frissítés, csak épp nagyon sok ügyfelet hibaüzenettel "nem megfelelő PIN kód" kitilt és törli a regisztrációját. Most hívtam a CIB 24 -et és dolgoznak az elhárításon, mert belső rendszerek is meghibásodtak. Egyenlőre nem tudják a hiba okát, de azt javasolták késő délután/este fele hívjam őket újra.
-
Huroq
senior tag
Ha "véletlen" nem kötöttél bármiféle biztosítást, akkor az aktuális hónap tranzakciós illetékét terhelik ki + esetleges SMS díjakat és kb 1,5 hónap számlavezetési díjat. Ez nagyjából 3k körül volt nekem, anyumnak azért lett 8k, mert a meg sem rendelt biztosítást kiszámlázták, ami miatt panaszt tettünk.
-
Huroq
senior tag
Csak, hogy korrekt legyek az Erste számlazárással kapcsolatban.
3 x voltam a Rákoskresztúri fiókba mind a háromszor valami kifogással elutasítottak egész gusztustalan stílusban. Elmentem a 8. kerületbe hátha több sikerrel járok és láss csodát végtelenül udvarias volt mindenki. Mindenben segítettek még a kártyás balhét is elintézte nekem úgy, hogy nem kellett volna neki, de szívességből megcsinálta. Nem vártam volna kedvességet csak minimális udvariasságot, de le a kalappal előttük. Nem tudom miért kellett heteket szivatniuk a "kedves" ügyfélszolgálatosoknak máshol. -
Huroq
senior tag
Ma megjártam anyummal a bankot.
Kiszámolták újra mennyit kell fizetnie. KÉP
Első a tranzakciós illeték, amit nem értettem hisz aktuális hónapban gyűlt össze ennyi amit ugye nem kell kifizetni ha teljesíted a feltételeket. Természetesen teljesült.
A számlavezetési díjba nem megyek bele, legyen annyi amennyi.
Következő díjtétel balesetvédelmi biztosítási díj. Na ezt ott helyszínen meg is jegyeztük, amire jött a válasz biztos megrendeltük hisz nem számlázná a rendszer. Mondom akkor nézzük már meg hogy vontak -e bármi hasonlót a közel/távoli múltban. A válasz természetesen nem volt. Mondom akkor mégse rendeltünk semmi ilyet. Erre annyi volt a reakció, hogy írjunk panaszt. Ő nem tud segíteni helyszínen.
SMS csomag már csak hab a tortán, bár hülye voltam, hogy nem kapcsoltattam ki az egészet még előtte.
A 8317 Ft tegnap még csak 8200 Ft volt, mikor megkérdeztük mitől nőtt, nem azt mondta, hogy 1 nappal több az időarányos számlavezetési díj, hanem hogy kamatozott a tartozás. Már bele sem akartam menni milyen tartozás, mert akkor nem érek be a munkahelyemre. Azért elmondanám mind ezt egy fiókvezető helyettes adta elő, arrogáns lekezelő hangnemben.Gondoltam ha már lúd legyen kövér én is megszüntetem a számlát számolja csak ki mennyit kell kifizetnem.
Erre jött is a válasz, hogy 3000 valamennyit. Mondom rendben csináljuk. Kéri a bankkártyámat, amit mondom hogy nincs hisz a letiltáskor újragyártották amit még nem küldtek meg. Akkor nem lehet megszüntetni jöjjek vissza ha megvan a kártya. Mondom és a kettő közötti számlavezetési díjat ki fogja kifizetni? A válasz, hogy senki ez így működik nem lehet mit tenni. Közben megjegyezte kikérő hangnemben miért kértem új kártyát ha tudtam hogy meg akarom szüntetni a számlát. Mondom egy ahhoz semmi köze nincsen, kettő mert még nem tudtam előtte hogy megszívatják az anyámat.Biztos én is hibáztam sok mindenben, de még mindig úgy vélem én vagyok az ügyfél tehát elvárnám a normális ügykezelést, illetve a megoldások felajánlását és nem csak a széttárt karokat meg a nemleges válaszokat (na meg a bunkó stílust). Most irkálhatok panasz leveleket, ami valószínűleg a szarnak egy pofon.
Ezzel a pitiáner hozzáállással olyan messzire fogom kerülni az ERSTE bakot amennyire tudom. Szüntettem már meg sok számlát 4-5 banknál is de ilyennel még nem találkoztam. -
Huroq
senior tag
Egy kis frissítés:
Amit anyum kapott papírt az így néz ki (google drive) van még pár oldal, de semmi extra infóval a lényeg szerintem látszik. A kiszámolt fizetendő díj 0 Ft mindenhol (még a számlaegyenleg is, pedig 9 kemény forint van még rajta), ellentétben a az elmondottak alapján 8200 Ft -os díj helyett. Anyum elmondása szerint nem is 1 hanem 2 hónapi számlavezetést kellett volna fizetni, mert az ügyintéző állítása szerint a kedvezményes számlavezetés visszamenőleges. Ami természetesen nem igaz, mert ha aktuális hónap 15. és következő hónap 14. között teljesíted a 150 ezres jóváírást, akkor az, az azutáni hónap díjmentességét biztosítja. Ha ezen túl lépünk még felsorolt biztosítási díjat is, ami soha nem lett kötve bár az csak pár százas tétel volt, amit nem is tudom honnan vett.
Kihagytam az elejéről, de a számlához kapcsolódó bankkártyát bevonta, majd csak ez után szólt hogy ja, amúgy 8 ezeret kell fizetni csak úgy szűnik meg a számla. Ekkora jött az a rész, hogy részletezze mit is kell fizetni. Édesanyám sajnos nem figyelte, hogy mindenhol 0 Ft van írva, de mindegy is.
Következő lépcső, hogy felhívta a TeleBankot, hogy tájékoztassák mennyibe is fáj a számlazárás. A következő mókás dolog, hogy hosszas tanakodás után senki nem tudta megmondani. Javaslat... mennyen vissza a bankfiókba ott tudják.Ahogy mesélte anyum, én az egészen szakadtam a röhögéstől, hogy ennyire inkompetens bagázst a szél se tudna összehordani.
Holnap bemegyek anyummal, mert szerencsétlent csak félretájékoztatják, na meg meg is akarják kopasztani.Bocsi a hosszú posztért, holnap még jelentkezem hátha valami infó azért kiderül.
-
Huroq
senior tag
Természetesen feltöltöm ha hazaértem.
Közben beszéltem még anyummal, nagyjából azt mondta, hogy kiterhelnek +1 hónap számlavezetési díjat, mert 30 nap a felmondási idő és akkor nem teljesítjük a feltételeket + a kedvezményes 1. éves kártyadíjat is ráterhelik + egyéb díjak, ami majd csak a papírból fog kiderülni valószínűleg. Nem tudom milyen eljárás ez, de más banknál a felmondás alatt lévő számlákat átrakják technikai számlának.
Nagy következtetést nem vonnék le a dologról míg nem olvastam el, de hogy terhelhet ki egy bank 1 havi számlavezetési díjat, amikor ha az ügyfél szeretné is teljesíteni a feltételeket, de nem engedik mert felmondás alatt van és a számla már használhatatlan.Nem baj mazochista vagyok és azért kicsit utána járok majd a témának.
-
Huroq
senior tag
Ma édesanyám be akart menni megszüntetni az Erste Privilégium L számlát és közölte vele az ügyintéző, hogy kb. 8000 Ft -ot fizetnie kell számlavezetésre + kártya díjra + sok más kitalált ilyen-olyan díjra.
Kért róla részletes kimutatást ha hazaértem meglesem, mert vicc kategória ez a díj.
Az OTP -nél nem fizettem ennyit mikor megszüntettem a számlát.
Úgy érzem a full ingyenességet a távozó ügyfelektől akarják behajtani... -
Huroq
senior tag
válasz windlord #7857 üzenetére
Minden SMS ingyenes. De külön kell kérni, hogy mindenre aktiválják.
"A csomag minderre választ ad: SzámlaŐr, KártyaŐr, TeleBankŐr, Interaktív egyenlegközlő, HitelŐr szolgáltatásunkat, az elsődleges telefonszám esetében fix havidíjért veheti igénybe, az SMS-ek számától függetlenül."
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Köszönöm a jó tanácsokat, de sajnos szinte 100% volt, hogy kirántottam a zsebemből valahol a városba. Maximálisan az én hibám volt. Nem először fordult elő, hogy kirántom, de eddig mindíg észrevettem. Most volt egy kissebb tanulópénz.
Más:
A CIB - be voltam tegnap ügyet intézni és rákérdeztem a PayPass -ra. A hölgy elmondta már az alkalmazottaknak ilyen kártyájuk van és tesztelik. A bevezetési dátum 06.18. amire nagyon kíváncsi leszek. Elvileg a csere sem autómatikus lesz, bár remélem azért mégis. -
Huroq
senior tag
Ma jól megszívattam magam. Életembe nem hagytam el bankkártyát, de ma mégis.
Erste MC Standard letiltás díja: 13.500 Ft
Egész kellemetlenül érintett... -
Huroq
senior tag
Kb. 1,5 hete az Erste levont a számlámról majdnem 5 ezeret kártya újragyártás címszóval és rá pár órára jóvá is írta. Gondoltam nem foglalkozom vele biztos tévedésből csinálta.
Tegnap jött levél tőlük amibe természetesen benne volt az "új" kártya, ami 100%-ig ugyan az mint ami eddig is volt, csak minimálisan ki van tolva az érvényességi idő.
Az indok a levélben, hogy kiemelkedően sok kártyás vásárlásom volt/van és ők díjmentesen újracserélik nekem, mert ezzel a megújult kártyával még többet tudok vásárolni.
Ezen jót mosolyogtam, mert lecserélték az MC Standardet egy MC Standardre.
Megnéztem a napi vásárlások számát illető limit sem nőt, tehát nem nagyon értem mitől tudnék többet vásárolni ezzel, mint a régivel, de legalább szép új.Az Erstének ennyi pénze van vagy én nem tudok csak valamit ezzel kapcsolatban?
-
Huroq
senior tag
Itt pontosan le van írva, hogy hogyan is történik a beváltás:
"A vásárlást megelőzően látogasson el Erste NetBankjába és válassza ki a kívánt üzletkategóriát, majd adja meg a levásárolni kívánt Erste Forint összeget (a minimum beváltható összeg: 5000 Erste Forint). Ezt követően pedig nincs más teendője, minthogy a kiválasztott üzletkategóriához tartozó üzletben Erste Max Hitelkártyájával fizet, a levásárolt összeg ugyanis a vásárlást követő fordulónapon automatikusan jóváírásra kerül a vásárlás(ok) összegéből. A pénzvisszatérítés korlátlan ideig, több részletben és akár az üzletkategóriába tartozó több üzletben is levásárolható, ráadásul ezekkel a vásárlásokkal Erste Forintokat is gyűjt."
A kereskedések kódját pedig a dokumentum végén lehet megtalálni:
Igazából erste forintoknak hívják őket, de majdnem olyan mintha pontok lennének.
-
Huroq
senior tag
Sziasztok!
Ismerősömnek érdeklődök.
Kinézte magának az OTP -nél a Prémium+ számlacsomagot, de jelenleg másik csomagban van.
Ha csomagot váltana, akkor is érvényes rá az 1. évben az ingyenes bankkártya, vagy csak akkor ha új számlát nyitna? -
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7629 üzenetére
A paypass nem biztonságos dologhoz nem fűznék hozzá sok mindent, mert mindenkinek szíve joga ezt eldönteni, de az én véleményem az, hogy bőven biztoságos főleg SMS értesítés mellett, (498 Ft az Ersténél a korlátlan SMS) a kényelemről már nem is beszélek. Mindenki úgy használja a kártyáját ahogy neki szimpatikus.
-
Huroq
senior tag
válasz #41133696 #7623 üzenetére
Szerencsére már csak a céges részét látom. Pár éve megszüntettem a lakossági számlát náluk, akkor sajnos még nem volt mobil app része. A JAVA netbank felület és a PayPass/PayWave hiánya szerintem majdnem, hogy 2017 elején megbocsájthatatlan dolog. Kb. 0 Ft -ot költenek fejlesztésre.
Jelenleg tökéletes számomra az Erste Priv. L számla. A kezdeti minimális félreértés után kb. 0 -hoz konvergál a havi költségem. Persze az éves kártya díj itt is játszik.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Apple iPad Pro 11 2024 Wifi + Cellular 256GB M4 Garanciális
- Apple iPad Pro 13 Wifi + Cellular 512GB 2024 M4Garanciális
- Lenovo Legion 5, 15'6, Ryzen 7 5800h, RTX 3060, RAM 16gb
- iphone 16 128GB gyári független, új, bontott
- XBox Series S 512GB játék konzol /makulátlan/dobozában/2025.06.05-ig Garanciával/Beszámítás.