Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz sz.zs. #76599 üzenetére

    Ja én nem is téged bántalak, csak szerettem volna 'arcot' adni az ismeretlennek :) Peace :)

  • fragola.6035

    aktív tag

    válasz sz.zs. #76599 üzenetére

    Ha már így meg lettem szólítva. A vízzel kapcsolatban az a véleményem, hogy a csapvíz használata szerintem teljesen életszerű. Ha valaki szűkítőfúvókát kér a gépébe, többször fel kell hívni a figyelmét, hogy csak jó minőségű vízzel használja!! Legfőképpen Nordával. Csapvíznél nem jó a szűkítő, mert elvízkövesedhet és eldugulhat.
    Na most ha valaki felújítottként rendszeresen üzletel 60-120e- Ft-os gépekkel, akkor arra elvárják a garanciát teljesen jogosan. De hogy egy dugulást garanciába kellene-e megcsinálni, szerintem egyértelműen nem. Ettől függetlenül ha 1-2 hónapon belül eldugul, én egyszer ingyen megcsinálom. Mellesleg a vevőnek ez teljesen természetes és esze ágában sincs kifizetni. Sőt előfordul, hogy hibátlan gépeket is visszaküldenek, mert nem jó kávét főz, vagy ilyen-olyan hibát gondolnak, akkor muszáj ingyen átvizsgálni és a visszaküldés díját is bukom, mert a vevőnek eszébe nem jut kifizetni. Tisztelet a kivételnek!
    Néha előfordul, hogy nagyobb értékű gépeknél 2-3 nap próbát ajánlok, ha nem kell neki, akkor visszaveszem. De ez pl. egy Gaggia Classicnál azért nem játszik.
    Ha egy felújítottként eladott gépen mondjuk 3 hónapon belül elromlik valami, azt szerintem ingyen ki kell javítani, legyen az egy termosztát, szelep, vagy egy 20e. Ft-os elektronika panel. Na pl. ezért nem üzletelek Babyvel.
    Azért azt vegyük figyelembe, hogy ezek használt gépek!!!!!

Új hozzászólás Aktív témák