-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie1978
aktív tag
válasz jjeahh #129296 üzenetére
Amit kinéztél, nézz utána, hogy otthon szerelhető-e. Ha igen, akkor nem lesz gond.
A Giant CX-em hátsó kereke is szerelhető volt otthon. Kellett volna vennem hozzá egy nagyobb méretű imbusz kulcsot. 14 körülit. Azzal lehet bontani a kazetta testet. Eladtam a bringát mielőtt szükség lett vona rá. Az előző DT-t és a mostani Mavic-ot simán kézzel széthúzom. Csapágyat kiütöm a tengellyel. Be a másik és kész.
Az én kerekem is 24 küllős a CX-ben. Nem ugratok, 75kg vagyok. Kapja azért szolídan a terhelést terpen a lefeléken. Semmi baja. -
jjeahh
nagyúr
válasz planbmokus #129300 üzenetére
[link] [link] [link] [link], ez azért nem valami bizalomgerjesztő
eddie1978: Még annak is nézzek utána? . Mármint a Mavicról találtam egy robbantott ábrát, de fogalmam sincs mit kéne nézni, számomra csak egy absztrakt rajz . Még egy DT Swiss 370 agyas kerékszettel szemeztem, de arról még robbantott ábrát sem találok, szal passz. Amúgy ezek az iparis agyak mind ilyen kva hangosak? A belépő Acera agyam tök néma
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #129302 üzenetére
Tudni az előéletüket ezeknek a kerekeknek, amiket a videóban mutattak? Azért csak így a semmire nem alapoznék. Én is láttam már jó pár törött Giant vázat, az enyém még is egyben van, pedig kapja rendesen a terhelést.
Más: a kotla téli bringámmal főleg dolgozni járok esetek többségében terepnek. A bajom az, hogy az Enduro gépemhez képest nagyon hegyes a fejcsőszöge, nem igazán érzem magamat komfortosan a bringán. Ha felhúzom az ülést és magasabban ülök, akkor egyenesen úgy érzem, hogy áttudnék esni a kormányon egy-egy nagyobb akadályon átmenve. Ezen valahogy lehetne segíteni? Teleszkóp cserén gondolkoztam kezdésnek, mert a mostani merev villaként funkcionál, ami csak hozzádob ahhoz az érzéshez, hogy átfogok esni a kormányon. Szóval egy 120-as telót mennyire lenne tabu belerakni egy XC vázba? Konkrétan egy levegős és egy rugós 120-as XCR villa állna rendelkezésemre, ha cserélni akarnám a mostanit. Esetleg váz cserén gondolkoztam, valami régi döntött UMF vagy Kona?!
-
pc360
addikt
válasz deny330 #129303 üzenetére
Ha eredetileg 100-as teló való bele, akkor nem igazán ajánlott azt nagyobbra cserélni, csak akkor, ha a váz fejcső része túl van biztosítva. Pl. a Kona Hoss Deluxe-nál ez elég batár, és a vázanyag eleve nem vékony. Az egy kurvajó váz amúgy, tudom ajánlani, ha talász még (nekem egy 22 colos van eladó). Amivel segíteni tudnál, az a nagyobbra meghagyott nyak (utólag is meg lehet hosszabbíttatni, ha muszáj) több hézagolóval, a meredekebb / hosszabb kormányszár, esetleg egy fejlebb tekert hajlított kormány. Egész sok centit lehet így nyerni.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #129303 üzenetére
Ne tudni.
Nem olyan ritka a 120mm rugóutas XC, bár a gyártók ezeknél gondolom hozzá igazítják a váz geóját. Egy haverom gyárilag 100mm villás Speci Hardrock-ba rakott 120-as Dart 3-at, ő annyira megszokta, hogy nem cserélné le 100-asra, pedig 1cm-t sem mozog már a teló . Párszor kipróbáltam én is, de nekem túl nagytatás, én szeretem a kormányom átesős érzést. Szal szerintem szentségtörés vagy sem, próbáld ki, lehet neked tetszeni fog, bár én előbb kipróbálnám milyen több hézagolóval, felfele fordított stucnival, enyhén felfelé hajlított kormánnyal.
planbmokus: De nem egy videót linkeltem, ennyien benézték volna?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
planbmokus
senior tag
-
Varoz
őstag
Üdv Srácok!
Beköszönök egy Scott Boulderrel, 1998-as. Akkori Deore LX cuccok vannak rajta. Nagyjából oké a cucc, szépen teszi a dolgát, egyedül a monoblokk lóg egy picit. Az gondolom cserés lesz.
Felmerülő kérdésem. Ha cserélném a hajtáslánc elemeit, mi az a szint amit meg kell célozzak? Deore-t nézegettem, pl FC-M591. Ez kb. az ami rajta van?hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
pc360
addikt
válasz Varoz #129307 üzenetére
Azok a prizmák!
Igen, a Deore-t érdemes célozni. Viszont abba is érdemes belegondolni, hogy megéri-e egy 26-os vázra egyáltalán még költeni... Ott a telónál és az agyaknál is bőven rezeghet már a léc, és ha mindent egyszerre kellene cserélni, akkor már jobban járnál egy modernebb, 28-as kerekű géppel (monti esetében 29er-nek hívják).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Varoz
őstag
válasz pc360 #129308 üzenetére
Az a rész már az én dolgom, de nekem meg. 15 ezer forint a bringa, plusz költöttem rá egy 10-est kb. (két gumi + belső). Még sárvédő kellene majd, hogy esőben is tudjak járni dolgozni vele.
Másik bringát fix, hogy nem veszek egy jó darabig, főleg, hogy ez szinte ingyen volt.Teló, agyak teljesen jók.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
deny330
aktív tag
válasz pc360 #129304 üzenetére
+ (#129305) jjeahh Nem feltétlen gyenge a váz amibe menne, de az életemet biztosan nem bíznám rá. Ugratni nem szoktam vele meg ilyenek, de terepen azért szoktam vele menni. A mostani telóba nem cserélnék villa nyakat, mert annyit nem érdemel meg, szóval mindenképp relatíve "új" teleszkóp lesz véve.
Egyetlen egy hézagoló fért csak a kormányszár alá, valószínű ez nem segít a helyzeten. Megpróbálok beszerezni egy teszt erejéig egy hosszabb villanyakkal rendelkező teleszkópot, aztán megnézem ezt a hézagolós történetet. Köszi neked, és jjeahhnek az ötletért.
A hajlított kormány nagyjából ok ( ilyen van most a bringában ) , kormányszár sem a legrövidebb.
Manapság elég sok 120-as első telóval rendelkező merev gépet látok, de ránézésre ezek zúzni vannak, másabb a váz geo is. Tetszenek egyébként azok a vázak, de az már akkor nem melóba járós lenne (vagy legalábbis nem jó szívvel hagynám lezárva órákra). De mindegy, a váz csere csak végső esetben, még adni akarok egy esélyt ennek.(#129306) planbmokus: Van hogy mellé nyúl az ember bizonyos termékekből. Az Avid fékeknél tapasztaltam ezt, mert pl az én Elixír 9 Trail fékem nem a legmegbízhatóbb: gyakran fel levegősödik, csinál érdekes dolgokat a nyomáspont. Neten utána olvasva nagyon megoszlóak a vélemények. Valakinek több éve hibátlan csak az általános évi szervizzel, valakinek többszöri karbantartás után is problémás. A Sram fékekkel kapcsolatban is hasonlót olvastam - meg talán Shimanonál a mostani M8000-es XT fékkel kapcsolatban is. Én a saját szerencsémre alapozva az ilyen kétes megbízhatóságú dolgokat el szoktam vetni (inkább), mert magamat ismerve biztosan kifogom a sz*rt.
[ Szerkesztve ]
-
#68216320
törölt tag
Urak, segítség kellene.
Fogaskoszorút keresek a bringámhoz. 7 sebességes a váltóm, kazettás-gyorszáras agyat veszek hozzá. Viszont látok ilyen kifejezést, hogy "tartóbak nélküli". Ez mit jelent? Mi az a tartóbak? -
pc360
addikt
válasz Varoz #129309 üzenetére
Szóval a hajtásra elköltenéd az összes eddig rááldozott összeget még egyszer?
Nem azt írtam, hogy ennyit ér a bringa!
Sokkal többet pedig nem érhet.
deny330: Az Avid a Juicy 7-es és a Code 5-ös fékek óta nem gyártott normális hidraulikus tárcsaféket. Az Elixir-ek közül nem is tudom, van-e egyáltalán ajánlott széria. Szerintem nincs.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
jjeahh
nagyúr
válasz Varoz #129307 üzenetére
Nem tom milyen áttétel kell, de ez is megfelelhet, tudtommal többen használnak elégedetten a topikban ilyent, köztük én is. Középcsapiból meg ilyent vettem, alatta asszem Deore van, amiről sok a rossz vélemény, bár pl. a haverom elégedett vele, pedig kizárólag terepen használja. Fogaskoszorúból szerintem manapság az Alivio a legalsó szint amit már érdemes megvenni, szvsz pont azt tudja amit a picivel régebbi Deore-k, könnyített, nem rozsdázik, a váltásérzet rendben van.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Varoz
őstag
válasz jjeahh #129313 üzenetére
Köszönöm a tippet!
A 44-32-22 az tökéletes szerintem, most 42-es a nagytányérom.Valami műanyag sárvédőre van tipp? Van egy egyszerű felpattintósom a vázra, de a váltóbowden miatt nem tudom felrakni. Talán a nyeregcsőre kellene valami.
pc360Nem azt írtam, hogy ennyit ér a bringa!
Ha filléreskedés a célom, akkor megveszem a legolcsóbbat jófogásról. Hanyagoljuk ezt kérem![ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz pc360 #129312 üzenetére
"Sokkal többet pedig nem érhet."
Őszintén gratulálok! A jövőben kímélj meg attól, hogy bármire is válaszolsz! Köszi!
Első keresés alapján 300€ kint.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
pc360
addikt
válasz deny330 #129315 üzenetére
Még egy SRAM concept art videót is láttam, hogy pont az Elixir problémák miatt valami igazán megbízható szériát terveztek. Talán azóta van valami, mert már jó pár éve láttam.
Varoz: Mit virnyákolsz? Itt elég sokan átestek már ezen a 26-os dilemmán, hogy mennyiért érdemes még egyáltalán felújítani rajta. Merthogy volt egy nagyobb váltás, és bár még lehet hozzá alkatrészeket kapni, de egyre kevésbé, mivel átült a piac a 28-as méretre. A kerekek / teló kapcsán pl. már gondban lennél. Ha tudnád, hogy miért írom, akkor visszavennél. Az pedig senkit sem érdekel, hogy eredetileg mennyit ért a gép. Nem cikizésből írtam az eddigieket sem.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Varoz
őstag
válasz ivana #129318 üzenetére
Az csak példa volt, bike24-en böngésztem, hogy mi lehetne jó nekem. Annyira nem voltam eddig otthon a témában.
Köszönöm az útbaigazítást!hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ivana
Ármester
válasz Varoz #129316 üzenetére
Abban pc360-nak teljesen igaza van, hogy ez a gép nem ér többet 30-40 ezernél a használt piacon, a vintage montiknak nincs ára, ennek előnye, hogy gombokért hozzá lehet jutni egészen jó cuccokhoz.
Ezért egy deore szett árát rálocsolni teljesen felesleges. Amit írtam az kb. a reális ötlet. Illetve még el lehet menni 1x irányba, kicsivel drágábban (néhány ezer pluszban).
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz ivana #129322 üzenetére
Viszont nem kérdeztem és nem is érdekel, hogy költene-e rá.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ZolkoW
őstag
válasz Varoz #129314 üzenetére
szerintem is, nem azt kell nézni,hogy a hajtás ugyanannyiba kerül,mint az egész bringa,hanem hogy ha összesen ráköltesz 50et (vagy nem tudom,mennyit), és neked megéri,akkor hajrá.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Varoz
őstag
válasz ZolkoW #129324 üzenetére
Ezért írtam, hogy az anyagi rész az az én dolgom, majd kimatekolom, hogy mennyit ér nekem.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
pc360
addikt
válasz Varoz #129323 üzenetére
Tanácsot adtam, hiszen idővel eljön az, hogy nem csak a hajtásra kell költeni, és máris van értelme a cserén gondolkozni. Elfogadom, hogy neked ez így jó most, de nem poénból írtam azt, amit. Remélem, most már eljutott a megfelelő feldolgozó egységig az információ.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #68216320 #129311 üzenetére
A könnyítés és a kazettatest kímélése céljából az egyes,nagyobb lánckerekek nem akkora lyukközéppel készülnek mint amekkora kell,hogy rámenjenek a kazettatestre,hanem jóval nagyobbal,és egy tartóbakra vannak szerelve általában három,négyessével.Az ilyen sorok hátulról nézve amolyan lyukasnak tűnnek.Pl.XTR [link],ott láthatod a nagyobb lánckerekek amolyan csillag alakú tartóbakon vannak,így kevesebb az anyag,ezért könnyebbek,na meg nem maródnak bele a kazettatestbe.[link] Persze nekem már repedt el XT sor tartóbakja,de az egy másik történet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#68216320
törölt tag
válasz Hasaggymeg #129327 üzenetére
Köszönöm szépen, ez nagyon korrekt és érthető magyarázat volt.
Egyszerűen nem találtam a neten magyarázatot gyorsan erre.Más:
Sajnos úgy néz ki problémába ütközik a régi hátsó kerekem rendbetétele, mert tárcsafékes (6 csavaros) az agy, de menetes racsnival van szerelve, 7 sebességes. Namost nem lehet leszedni a racsnit, mivel ki lett szedve már a felniből és a küllők egy része is el van vágva, újat a racsnitól pedig nem lehet befűzni. Levenni csak az agy befogásával lehetne már, de akkor az sérül, cserélni kellene. Viszont nem találok menetes hátsó agyat, ami 6 csavaros tárcsát fogad. Tudsz ilyet? Az eredeti valami fekete shimano, de nem tudok modellszámot.Ha új, kazettás megoldásban gondolkodom (igazából nem is bánnám az áttételek miatt) akkor az érintené a váltókarokat, fogaskoszorút, agyat és talán a váltót is.
Egyáltalán egy 7 sebességes menetes agy helyére elférne egy 8-9 sebességes agy? Az eredeti Shimano Altus hátsó váltót is cserélni kellene, vagy az maradhatna csak a Shimano Altus M310 váltókart kellene másikra cserélni? Most az anyagi vonzattól tekintsünk el, rendbe akarom tenni a bringát mindenképpen.
-
StLui
veterán
Ma megindultunk egy hasonló túrára mint két hete, HHH-Hárs-János s vissza, de sajnos már az első emelkedő sok lett a fiamnak, első tekerése idén, majd Árpád kilátótól rávitt a csapat minket egy elég durva lefelére, három helyen is leszálltam, fiam meg szinte az egészet letolta. Utána megint egy tolós felfelé, majd megint egy, na itt az utolsónál úgy leszakadtunk, hogy elvesztettük a csapatot, ekkor jöttem rá, hogy fogalmam sincs mi merre, hány méter, Yoko-t még nagy nehezen megtaláltuk, onnan meg örültem, hogy visszakeveredtem a kocsihoz. Elcseszett egy nap lett, én épp bemelegedtem, fiam meg szétesett a sok szenvedős résztől. Többiek meg mést most is kint tekernek, én meg már 2-kor haza is értem kocsival. Tanulság legyen térkép a telefonodon legalább hiába mész olyanokkal akik ismerik a terepet. Viszont Yoko-n ugrott a gyerek egy szépet.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz StLui #129330 üzenetére
Kívántatod itt, lehetne rosszabb is, én pl. kerék nélkül itthon döglök és álmodozok az 1000m+ emelkedőkről . Mondjuk az is igaz most úgysem lehetne felénk terepezni, olvad a hó és full tükörjég minden.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz #68216320 #129328 üzenetére
Itt olyan sok a kérdés,hogy egyenként utána kell nézni a kompatibilitásnak.Agy ugyanoda befér,az a talán 135 mm nem változik csak a boostnál,a több lánckerék egyszerűen jobban össze van zsúfolva.Ha növeled a sebességszámot,minimum pöckölőt kell cserélni,a váltó pontos típusával megkereshető hány sebességet és mekkora maximális lánckereket,illetve lánckerékkülönbséget tud még kezelni.A menetes agytól válj meg. Altus váltó van ami kilencet is kezel,[link],nem tudom tied milyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #129335 üzenetére
Visszatérnek a 26" kerékre,menetes agyra és 5mm gyorsszárra. ...ja,és száműzik a karbont,mert környezetszennyező és nem újrahasznosít6ó...meg túl ööö...könnyű.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #129336 üzenetére
most,hogy írod, a 135-öt sem árt ellenőrizni, bár tárcsásban asszem nem volt ennél keskenyebb.
a "könnyű" kerék témára, mert ma gumit szereltem, és akkora szívem van,hogy leszereltem minden francot,csak hogy egy súlyadattal szolgáljak: nos,a NEHÉZ hátsó kerekem 1267 g. de legalább tudom,hogy nem csak érzésre az,hanem tényleg. Mavic en321 (asszem) felni,és Slx center lock agy. Hát ezért vagyok olyan lassú! főleg a görgőn.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #129338 üzenetére
Amúgy azért is tettem a felhívást,sokan meg fognak lepődni kerekük súlya láttán,mert csodák nincsenek és csak a nagyon drágáknál lesz számottevő súlykülönbség.
StLui...csak úgy repül az a gyerek! ...de tanítsd meg mászni is,nem maradhat alul a vén rókákkal szemben.Egészsége szempontjából hosszútávon a jó kondíció amúgy is fontosabb a jó technikánál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #129338 üzenetére
Valszeg mindenkinek könnyebb a kereke a topikban az enyémnél . Kíváncsi vagyok már nagyon, mennyit mutat a mérleg majd, ha újra összeáll a bringa, de ha lehet hinni a kerekeknél a gyári adatoknak, akkor szerintem 12.5kg körül lesz, pedig a telóm is nehéz, a hajtásom szintén nem egy XTR, a nyeregcsövem a lehető legnehezebb stb... majd év végén vagy jövőben egy nyeregcserét is megejtek, mert az is bűnehéz és ha kopik a hajtás természetesen jobbra/könnyebbre cserélem majd, szerintem idővel simán lemegy a súlya 12kg-ra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
Tippeket kérnék urak.
Voltam ma tekerni, sikerült is felöltözni korrekten de a lábfejem megint fázott. Sajnos a kamásli se oldja meg mert alul is van szellőző a cipőn. Régebben ezt leragasztottam szigszalaggal de túl sokat ez se segített.
Ti hogy tartjátok melegen a lábfejetek?Més que un club!
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #129339 üzenetére
Jó lenne, túrára még rá is veszem, ha mindig van közben valami lejtőzés, lehetőleg ugratókkal stb.. Sajnos edzeni spiningre nem volt hajlandó 2-3 próbánál többet jönni, unalmas neki.
Ez helyett, 180-as centerlock tárcsa fiam bringájára van valami jobb ötletetek? Olcsóbb, de ilyen jó, vagy ugyanennyi de jobb, vagy esetleg olcsóbb és jobb egyben ?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #129341 üzenetére
Én télen alacsonyabb pedál fordulaton megyek. Hétfőn kánikula várható, akkor kell tekerni.
BENEFON DELTA--------N8
-
nagyúr
válasz bringasisti #129343 üzenetére
Jó lenne de meló meg gyerek mellett örültem hogy ma ki tudtam menni ebbe a 6 fokos, szeles időbe.
Més que un club!
-
bringasisti
őstag
válasz Napfénysüti #129344 üzenetére
Mivel nyugdíjas vagyok csütörtökön voltam, 19° majdnem megpusztultam
BENEFON DELTA--------N8
-
nagyúr
válasz bringasisti #129345 üzenetére
A meleget sokkal jobban szeretem, nekem a 30+ fokok sose okoztak gondot. A hideget gyűlölöm. De azért ma jó volt menni egy karikát.
Més que un club!
-
gabro0
őstag
válasz bringasisti #129345 üzenetére
Itt már pólóban voltak a héten az emberek (Szeged)
-
jjeahh
nagyúr
válasz Napfénysüti #129346 üzenetére
Nyáron ezért irigyellek, mert gyűlölöm a 20-25 foknál melegebb időt, de ezek szerint a telet legalább jobban bírom, ilyenkor én már elteszem a melegebb cipőket jövő télre és vékonyabbat hordok, most éppen egy ilyent, de szerintem nyárra szánt cipőben is ellennék már egy vastagabb zoknival .
Runner_fxr: Amúgy ha jól láttam a 800-as szériát már nem ajánlják annyira navigációra, a kijelzője is kisebb mint az elődnek, szal ha normális navit akarsz akkor valszeg az 1030 marad . Azért ez eléggé sz*pás lenne, ha le akarnám váltani a Touring Plus-t, fogalmam sincs mit vennék, az 1030 nekem már túl nagy és túl drága
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen