-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz -=RelakS=- #131849 üzenetére
szinte látom magam előtt, ahogy ez olcsó!
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz bringasisti #131851 üzenetére
& Toobee: Értem, köszi! Lehet megveszem majd ezt a schwalbe mérőt, bár ez még mindíg nem oldja meg az eredeti problémámat. Ma felpumpálom picivel keményebbre, aztán meglátom mennyire tetszik/nem tetszik, ha nem jön be, akkor gondolom muszáj lesz tubelessre váltsak. Előbb utóbb lehet úgyis meglépném, hogy többet ne agyaljak ezen se, csak most abból a pénzből vehetnék egyebet is, megint egy egész kívánságlistám van
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
cdl
senior tag
Egy hozzáértő ránézni erre a geo táblázatra?
Szembejött egy 54-es bringa,de félek,hogy kicsi lenne.
Szerintetek? 183 magas, 90 átlépő, 80 cm-re van az ülésem teteje a tengelytől most.
[link] -
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #131856 üzenetére
Nem tom az mennyi lehet, szal .
Más, de témába vág: a tubelesst is ugyanannyira fel "kell" pumpálni mint belsővel? Vagy azzal már mehet olyan alacsonyra a nyomás, amennyire nem szégyellem? Beindult az agyam a tubelessre, nem tudom most átalakítsam-e vagy sem... az a gond, hogy ha ezen a terepen felüttem az extralight belsőt, akkor kövesebb durvább lefeléken mi lesz?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A táblázatban ott is van a neked ajánlott méret,57,és a mostani 80 cm nyeregmagasság is stimmel szerintem.
(#131857) jjeahh...mintha beöltözni,elkötni a lovat,megtörölni,esetleg kenni a láncot,megtörölni a becsúszókat,felszerelni a kerékpárt nem lenne elég,még méregetnem is kellene a guminyomást műszerrel,mielőtt 1-2 órát kerékpározok?! Állítom,hogy 1-3 tizedes pontossággal megmondom műszer nélkül mennyi van gumiimban,az pedig (nekem) éppen elég pontosság.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #131841 üzenetére
Ez a Dagály utcai?
Legalább egyszer végre látom mi van benne, pedig nagyon közel vagyok hozzá. Tök jó cipők vannak
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #131857 üzenetére
A helyedben nem nyomásmérőt vennék, hanem műhelypumpát, amin van. De ha nem hiányzik, ki vagyok én, hogy megmondjam?
A tubelessnél amennyire nem szégyelled - ott a felni pereme sérülhet, ha komolyan felütöd, meg ha annyira lefordul, hogy már szökik a levegő, az is gáz, de már ez előtt zavaróan lapos és úszik szerintem, szóval tippem szerint ha eddig 1,6 volt belsővel, akkor tubelessel lehet hogy 1,4... VAGY 1,6, és kisebb súrlódás, nincs felütés, ilyenek. Azt egyébként máig nem értem, hogy a tubelessnek miért kisebb a gördülési ellenállása, és hogy tényleg-e. Mert nem súrlódik benn a belső? vagy miért?Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #131857 üzenetére
Felütés témában. Másik bringámon próbálgattam régebben, hogy meddig mehetek le nyomással. Azok 2,25-ös gumik vannak. A végső állomás belsővel nálam az lett, hogy elől 1,8 hátul 2 bar és ekkor egyik keményebb lejtőn a kövekre koncentráltam és szépen terhelt kerekekkel átmentem egy keresztben álló gyökéren. A telók kimozogták elől és hátul is, nem rázott de hallottam a felni koppanását és rögtön a hangot is. Elől hátul felütöttem úgy, hogy mind a két belső 4 lyukat kígyóharapás volt, a felni nem sérült. Pedig 68 kg vagyok.
Volt nálam 1 pót belső és ragasztó, de végül nem tudtam megcsinálni. Indult a séta haza. Majd az útig kiérve az egyik futó srác mondta, hogy mindjárt beszáll a kocsijába és elvisz. Nagyon hálás voltam!Utána elől 2 hátul 2.2 bár alá sose mentem azon a bringán nyomásban, pedig valóban komfortosabb volt az 1,8-2,0 párosítás.
Most az új bicón eleve 2,4-es DHR II gumik vannak átszerelve tubelessre (1,8 és 2,0-án haszánlom elől - hátul). Ezt eleve durvább felhasználásra vettem, így nem akartam a belsővel kockáztatni. Eddigi tapasztalataim a tubeless-el:
- eleve TL felni és TL gumival a heti nyomásvesztés szinte 0.
- valamivel könnyebb a kerék mint belsővel, ami jó
- a felütés és szúrt defekt kockázata kisebb
- egyszer egy padka szélre ráugorva a hátsó kereket egyszer felütöttem. Nem lett defektem, de itt már olyan erők hatottak, hogy a felni pereme kicsit meghajlott és ki kellett egyengetnem (sikerült nincs nyoma), a gumi nem eresztett le. -> Tanulság a felnire jobban kell vigyázni mint gondoltam, már nem a gumi a szűk keresztmetszet.
- amiért nem rajongok, hogy a defektgátló folyadékot majd rendszeresen cserélni vagy utántölteni kell a kerékbe, ami folyamatos fix kiadás és néha szereléssel tisztítással jár.
- egy igazi TL felnire nagyon nagyon nehéz feltenni a valóban TLR gumit, ha leszedted.
- Nagy nyomású kompresszor vagy booster beszerzése nélkül esély sincs rárobbantani a külsőt a felniig. Ez szintén egy plusz beszerzési költség.Nyomásmérésben viszont nekem az a véleményem, hogy bringázni csak rendesen felkészített kerékpárral szabad menni, amihez a hajtáslánc, váz, telók átvizsgálásán kívül a helyes és biztonságos guminyomás ellenőrzése és beállítása is hozzátartozik. Minden menetem előtt ellenőrzöm a nyomást és másnak is ezt tanácsolnám.
-
sebgutkopf
őstag
válasz balintka #131832 üzenetére
Nálam van fent ilyen, a célom az volt, hogy kevesebb por és sár juthasson az első teló becsúszóira, illetve ha a kerék követ, sarat ver fel az lehetőleg ne a szemembe, vagy a számba menjen.
Tök mindegy milyet veszel, filléres cucc, nagyjából az számít neked milyen színű mintájú tetszik.
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #131861 üzenetére
Ha nem csak dísznek vetted a bicajt, akkor gumicserével együtt elég lesz folyadékot tölteni. Én már a 3. szett tubeless gumimat rakattam fel Runnerral, és ha minden jó, akkor mezei műhelypumpával is fel lehet fújni, persze könnyebb kompóttal ráküldeni a légtömeget. Nekem is elég viharvert már a felnim, én elöl 1,7, hátul 1,8 baron megyek 29x2,3 gumikkal.
https://barbieripnk.hu/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #131863 üzenetére
Minden egyes szezonban nem rúgok le egy szett gumit, ellenben a Stans saját leírása szerint 2-7 hónapig bírja benne a lötty, a hőmérséklet és egyéb körülmények függvényében. Hogy ez milyen kapcsolatban van a valósággal, azt még tapasztalat híján nem tudom. Nem bánnám, ha szezon közben, mondjuk nyáron nem kéne vele foglalkozni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #131860 üzenetére
& sebgutkopf: Köszi! Az előbb megjött az új Mavic első kerék, így már egyformák lesznek a kerekeim . Ma megyek vele egy tesztkört, kipróbálom milyen picit magasabb nyomáson tekerni és ha tűrhető, akkor maradnak a könnyű belsők, ha meg nagyon nem tetszik jövő héten átalakítom tubelessre.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz sebgutkopf #131864 üzenetére
Én lakásban tartom a bringát, így valószínűleg optimálisak a körülmények, és heti rendszerességgel igyekszem meghajtani, bár télen ez volt, hogy kimaradt 2 hónapig, akkor forgattam a kerekeket. A gumi most kopott el, amit májusban szereltünk fel, szóval 10 hónapot elketyegett. 100 ml körül raktunk bele kerekenként.
https://barbieripnk.hu/
-
Játékos
addikt
Sziasztok!
Útmutatást szeretnék kérni tőletek, előre is hálásan köszönöm a válaszokat:
került a családba egy gyönyörű Bulls King Cobra bringa, rajta a gyári Tektro HD-M285 fékrendszerrel. Az evidens, hogy vannak jelentősen jobb fékrendszerek, de nekem az erejével semmi bajom nincs, az eddigek rosszabbak voltak ebből a szempontból, viszont a hangja az elég gyalázatos, pláne, ha dombon lefelé megyek, és húzom is a féket. (100+ kg vagyok)
A kérdésem konkrétan a következő: mennyire lehet ezt a fékrendszert "upgrade-elni"? Féktárcsára illetve fékbetétre gondolok, mint cserélhető alkatrészek. Mennyire lehet az egyik cég alkatrészeit vegyíteni a másikéval? Jobban járok-e, ha nagyobb tárcsát szerelek fel? Egyáltalán jól gondolom, hogy valami adapterrel lehetséges nagyobbat tenni?
Ezek foglalkoztatnak jelenleg, nagyon megköszönném, ha esetleg konkrét termék(ek)et is tudtok ajánlani.Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
trialboj
őstag
Jó ideje próbálom rábeszélni magam, hogy autóval bringázni menni, nem ördögtől való dolog, nagyon nem tetszik a gondolat hogy ahhoz hogy 3-4 órát bringázzak, oda vissza majdnem ugyan ennyit (legalább 2-3 óra) kell autókázzak.
Az hogy január óta, itt több mint 35FT-al rántották feljebb a benya árát tovább bonyolítja a képletet, de ha olcsó lenne is zavarna a fentiek miatt. Ezek mondjuk morális problémák amelyek lehet csak engem zavarnak.Ami viszont fontosabb kérdés, hogy akik hasonló módon járnak különböző helyekre tekerni, azok:
1- Hol hagyják az autót? Gondolom nem mindenki, kiépített bringás v túra ösvényeken járkál, ahol elméletileg van egy parkoló, vagy legalább megszokott a sok turista autó az út mentén.
Ha csak úgy elmész egy erdő szélére, ami vagy egy falu határán van vagy nem, akkor lazán otthagyod az út szélén a kocsit?
A thule tartó eleve kulcsos, azt nem lehet leszerelni, de ha a keresztrúd nem zárható akkor azt a thule tartóval egyetemben vajon le lehet kapni?2- Van aki egyedül megy távolabbi helyekre bringázni? Ha ilyenkor lesel vagy történik veled valami, 50-100km-re az ismerőseidtől, akkor van vésztervetek?
3- Bármi egyéb tanács az ilyen fajta kiruccanáshoz?
Hétvégén megpróbálom belehajtogatni az egyik bringát az autóba, és kipróbálom hogy is megy ez, de az igazi az lenne, ha rendes vonatok járnának, ahol kulturáltan lehet bringát is szállítani. Ennek az egyetlen hátránya, hogy ha ki akarod maxolni a napot, és az utolsó vonattal számolsz hazafele de kapsz 1 defektet, vagy nem járható az út pont a vége felé, ahol visszatérnél, akkor lekésheted, és az elég nagy szop@s.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Játékos
addikt
válasz 6030D #131869 üzenetére
A hangját úgy írnám le, hogy "dobol". Kb. kerékfordulatonként kétszer, eléggé érezhetően megrántja a bringát (tehát, minthat beakadna) és egy kis hang is társul hozzá. Nem tünik nagyon kopottnak, elég keveset volt használva a bringa, még a gumi is alig kopott, pedig gyorsan kopó fajta van rajta.
Massmurderer: köszi neked is!
[ Szerkesztve ]
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Massmurderer
őstag
válasz Játékos #131871 üzenetére
Akkor az adapternél,vagy a fékrésznél állitani kell.Úgy löd be lent hogy ne érjen egyik betét se a tárcsához.Tárcsa nem sérült??Az is lehet deformálodot a tárcsa nálad vagy egyenetlenül kopott meg.Nem recés,csikos a felülete ha a kezedet végighuzod a tárcsa felületén?
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #131870 üzenetére
nálam ez ritka, olyankor (1-2 alkalommal fordult elő) lehetőleg lakott területen hagyom, vagy annak a szélén, ahol járnak még emberek.
Én utálnám, ha igazodni kellene vonathoz...persze, ki lehet bírni, de ahogy magamat ismerem, nem élvezném annyira a tekerést, ha félnem kéne, hogy lekések valamit. És az autó pont időben jön ki jobban, nincs extra út az állomásig, akkor indulsz amikor akarsz...de 2-3 óra ténlyeg sok.
Viszont ez vonattal mennyi, 3-4-5 óra?
Ja, és azzal javítok az esélyeimen, hogy az autóm értéke szerintem a biciklimé alá kúszott időközben(#131871) Játékos : nem az lehet, hogy sugárirányban túl közel van a féktest, mondjuk helytelen adapterezés miatt? jártam így a 185/180 mm témakörben, aztán kellett még alátét. hidegen elforgott kis cicergéssel, fékezés után erősödött a kopogás
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Játékos
addikt
válasz Massmurderer #131872 üzenetére
Ezeket ellenőrizni fogom 1-2 óra múlva, mert nincs a közelemben a bringa. Nehéz egy kicsit a válasz, mert először "látok" ilyen fékrendszert, így nem tudom, milyen a gyári állapota...
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #131842 üzenetére
Próbakörre csak a tesztbicókat viheted, nagyjából minden típusból van 2 vagy 3 méret. Természetesen nem minden felszereltségből van külön teszt bicaj.
Arra is van lehetőség, hogy akár egy egész hétvégére elvidd a bicajt, és tesztelheted a saját útvonalaidon. Viszont ez esetben a kerékpár vételárát letétbe kell helyezni, amit visszakapsz ha sértetlenül visszaviszed a bringát.6030D: Ja megbújt ott az enyém is. Nagyon szép mindegyik bicajuk, az is tetszett, hogy a montik még XL-es vázméretben is jól néztek ki, sok gyártónál ezek már elég furák.
bringasisti: [link]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #131875 üzenetére
Én csak olyanra gondoltam, hogy mondjuk a Speedert kivinni egy fél órára.
Példaképp a Tisza tónál ezért majd 10k-t kellett volna fizetni, ráadásul volt kemény 1 méret opció. -
6030D
Ármester
válasz trialboj #131870 üzenetére
Általában ha megyek, akkor többen megyünk, meg szervezett eseményre, de:
1. Ha lakott területtől nem messze indulsz, akkor érdemes lakott területen hagyni. Bár valószínű nem fogják feljelenteni a falubelit, de azért jobb, ha szem előtt van. Ha messzebbről kell indulni,akkor nincs mese, ott kell hagyni, csak arra figyelj, hogy a munkagép elférjen. Nem szerinted, hanem szerinte is.
Nekem a keresztrúd zárható, a tartó a rúdhoz nem, a bringa a tartóhoz igen (ügyesen összehozták). Ha Mordorban állnék meg, akkor leszedném, és beraknám a kocsiba, amúgy nem szoktam.
Régen lehetett kapni a Deca-ban ilyet olcsón, ha találsz valahol, megpróbálhatsz valami anyát kicserélni erre, hogy ne legyen könnyen bontható.2. Nem kell elesni. Telefonos segítséget kérnék.
Én inkább megyek mindenhova kocsival, annyival nem drágább, mint a vonat, főleg ha már ketten megyünk, és nem vagyok időhöz kötve.
Jótanács: a kocsikulcsot ne hagyd el, illetve ha távirányítós, ne ázzon be.
Runner_fxr: én csak egy gyors körre ugrottam be, mert az asszony várt a kocsiban, és jobban büntet, ha kések, mint a parkolóőr , de ami fura volt, azok az országutik fejcsövei. Nem tudom, hogy nem figyeltem eddig új vázas bringát szemből, vagy ezek vannak túlbiztosítva, de brutál vastagok voltak. És nem is csak a Silex, ami amúgy is ronda, de a sima Scultura is. Aztán lehet, hogy a szemem szokott csak a a tapered csapágy szélesség + 10-11 cm monti fejcső arányhoz, ezek meg még nagyobb durungok, de nem az a filigrán könnyű bringa jut az eszembe. De valamikor ki fogok egyet próbálni. A Miért nem adnak ki minden bringát tesztelni? kérdésre meg ott volt a válasz, a fellógatott piros outi/cx/gravel bringának a fékkarja úgy össze volt már baxva oldalt, hogy montin is gáz lenne. Nem tudom, hogy csak falnak támasztotta a kedves user, vagy esett is vele, de nem lesz könnyű tovább adni rajta "megkíméltként".
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bringasisti
őstag
-
ZolkoW
őstag
wow, mik vannak.... geó összehasonlító oldal/adatbázis
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Játékos
addikt
válasz Massmurderer #131872 üzenetére
Szia!
Megnéztem az alkatrészeket, és az avatatlan szememnek nem tünik olyan vészesnek, persze, ahogy említettem, ez az első, amit vizsgálok... A betétek és a tárcsa felületén is vannak barázdák, viszont sérülés, vagy nyolcas nincs a tárcsán.
Ettől függetlenül hajlanék arra, hogy vegyek rá egy újat, meg fékbetétet is. Miután elég dimbesdombos a környékünk (Zempléni hg.), illetve én sem vagyok pehelysúlyú, így nem gondolnám túlzásnak a 180mm-t hárta. A fékemhez (Tektro HD-M285) milyen tárcsát javasolt használni? Illetve milyen fékbetétet, ami nem baj, hogy gyorsabban kopik, csak lehetőleg csendes legyen a konstrukció...
Köszi!Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
IMIIKE1998
őstag
Na ma sajna sikerült egyet esni.
A bringának nem lett komoly baja, kivéve egy törött csengőt és karcos nyerget. Kanyarban beakadt a lánc és ez lett belőle.Amúgy ha rugós telót nem lehet szétszedni, mert bele van rohadva egy csavar, akkor meddig fog még normálisan működni? Jelenleg még szépen mozog.
-
kovbela10
csendes tag
Sziaszok!
Keresem a következő kerékpáromat, ebben kérném a segítségeteket. A jelenlegi egy Kross Evado 5.0 2013 trekking bicikli, ami egyben az első sokat nyűtt és már azért használhatóan felszerelt bringám. Az évek alatt kitapasztaltam, hogy bár sokat megyek aszfalton, de gyakran szeretek lemenni a műútról erdei, dimbes-dombos utakra, ahol az Evado úgy érzem már nagyon kevés. Semmi hegyről lefelé csapatásra, ugrálva vadulásra nem kell itt gondolni, csak jobb terepképességeket szeretnék, ezért egy 29"-es MTB-ben gondolkodom, valami kényelmesebb, túrázós geometriával. Az erre szánt keret az kb. 250, de megakadt a szemem első körben a Cube Attention 2019-es modelljén, ami most 269 szinte mindenhol, arra még azt mondom a belefér kategória. (Láttam az SL verziót is, de drágább, és ott csak két tányér van elől, a legnagyobb talán hiányozna aszfaltról.) Van esetleg más ötletetek? Btw 190cm magas vagyok, ha ez számít. Köszi a tippeket előre is!
-
Toobee
veterán
Nézegetem a multiszerszámokat, valami olyan kéne, amit könnyedén a vázra tudok erősíteni. A kulacstartó alatti Topeak sajnos kilőve, nincs helyem. Megakadt a szemem ezen az átütőtengelyes verzión, kimondottan ötletes. Sajnos az én Specim még nem SWAT-os, akkor nem lenne erre gondom.
https://barbieripnk.hu/
-
Ákkk
addikt
válasz IMIIKE1998 #131882 üzenetére
Mibe akadt be a lánc ?
Toobee
Ennyi pénzt ez amúgy sem ér.[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #131884 üzenetére
ez elég beteg
Láttam hasonló kialakítású, hajtókar tengelybe megbújó típust egy havernál, ennél szerintem olcsóbb lehetett, meg ott kicsivel több a hely. de kormányvégbe rögzülőt is láttam, arra nem emlékszem biztosan, hogy egyben szarv is volt, vagy csak szerszám.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Ákkk
addikt
válasz Toobee #131886 üzenetére
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Toobee
veterán
válasz ZolkoW #131888 üzenetére
Topeaknek van kormányvégbe dugható, nekem ez picit puritán, lévén, hogy csak lánchoz használható.
Esetleg az All in Multitoolt láttad nála? -> ez egy opció nekem is
Tetszik még a Specialized SWAT megoldása is.
Illetve korábban linkeltem már a OneUp EDC Toolt is.https://barbieripnk.hu/
-
bringasisti
őstag
Márc 25 rendeltem a Gatorskint gumimat eBay oldalról. Nekitámasztottam a bringának mig veszek egy sört szerelés előtt. Ez még belföldi viszonylatban is gyors szállítás
BENEFON DELTA--------N8
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #131890 üzenetére
Ugyanezek jutottak nekem is eszembe, illetve az aprón volt valami All-in-hoz hasonló, 7000-ért, de nem találom.
Pumpát hol hordod? Ahhoz szokták még rögzíteni.
Anno én is gondolkodtam ilyenekben, de ami "mindent" tud, az nekem drága volt. Inkább viszem az SKS-t zsebben.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szabo.csaba1
újonc
Sziasztok!
Cross Trekkinget szeretnék kb 150e HUF-ig.
Amiket nézegettem
Baddog Pointer
vázméretek 48 cm., kerékméret 28, sebességfokozat 24, vázanyag 6061 Alu., villa Shine Wheel Steel, kormánycsapágy VP-Z104PE, hajtómű Shimano FC-M171, hátsó váltó Shimano Altus RDM280, első váltó Shimano Altus FD191, hátsó váltókar Shimano Altus SLM310, első váltókar Shimano Altus SLM310, fék Shimano M355, fogaskoszorú Shimano Altus HG31, első agy KT TD6L, hátsó agy KT-TD4R, felni Mach1 ER-20, kormányfej Kalloy AS-601, kormánycső Kalloy AL001, nyereg Selle Royal Mach, abroncs Rubena V84, Gripper tömeg 13 kg.
Neuzer X400
ÁZ/FRAME: AL6061 ALU
VILLA/FORK: SUNTOUR NEX-P HLO 28"
ELSŐ FÉK/FRONT BRAKE: ALHONGA OD-5, 180MM HIDRAULIKUS TÁRCSA/HYDRAULIC DISC
HÁTSÓ FÉK/REAR BRAKE: ALHONGA OD-5, 180MM HIDRAULIKUS TÁRCSA/HYDRAULIC DISC
HAJTÓMŰ/CRANKSET: SUNTOUR XCC-T208 28/38/48T
ELSŐ VÁLTÓ/FRONT DERAILLEUR: SHIMANO ALIVIO 3SPD
HÁTSÓ VÁLTÓ/REAR DERAILLEUR: SHIMANO DEORE 9SPD
VÁLTÓKAR/SHIFTERS: SHIMANO DEORE 3x9SPD
ELSŐ AGY/FRONT HUB: ASSESS ALU/ALLOY
HÁTSÓ AGY/REAR HUB: ASSESS ALU/ALLOY
FELNIK/RIMS: MACH1 ER-10 28" DUPLAFALÚ/DOUBLE WALL
KÖPENY/TIRE: RUBENA V84 GRIPPER 700x40C
EXTRÁK/EXTRAS:Kellys cliff 70
GyártóELLYSModellLIFF 70Modell év:2019Kerékméret:28Kérdésed van?VázVáz fajtájaELLYS CrossliteVázméret:430mm (S) / 480mm (M) / 530mm (L) / 580mm (XL)Színekék, Fekete-zöldVilla fajtája:Teleszkópos villaElső villa:SR SUNTOUR NEX HLO, 63mm, coil / Speed LockoutVáz anyaga:AlumíniumFérfi/NőiérfiKérdésed van?Groupset (váltók, fékek, hajtómű, csapágyak)Sebesség:24Első váltó:SHIMANO Tourney TY710 (31.8mm)Hátsó váltó:SHIMANO Tourney TX800 (direct mount)Első fék-Star CX7 Mechanical DiscHátsó fék-Star CX7 Mechanical DiscFékkar:SHIMANO ST-EF510-8 EZ-fire PlusVáltókar:SHIMANO ST-EF510-8 EZ-fire PlusHajtómű:SHIMANO FC-TY301 (48x38x28) - length 170mm (S), 175mm (M - XL)Középcsapágy:cartridge (122mm)LáncMC Z8 (114 links)Fogaskoszorú:SHIMANO CS-HG200-8 (12-32), kazettásKormánycsapágy:semi-integratedFék fajtája:Mechanikus tárcsafékKérdésed van?KerékszettElső agyLS Firework Disc (32 holes)Hátsó agyLS Firework Disc (32 holes)FelniLS Draft 622x19 (32 holes / eyelets)Külső gumi:INNOVA 44-622 (700x42C)Kérdésed van?FelszerelésKormányLS Cross RiseBar - bar bore 31.8mm / width 640mm (S - M), 660mm (L - XL)KormányszárLS Cross - adjustable - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / length 95mm (S), 110mm (M - L), 125mm (XL)NyeregcsőALLOY Uno - diam 27.2mm / length 350mmNyeregLS CrossLineMarkolatLS Token 2DensityPedál:Alloy
SPRINT SINTERO PLUS MAN
VÁZHydroformingAlu, BELSŐ KÁBELVEZETÉSVILLAFix , AluVÁLTÓKARShimano ALTUS SL-M 370 Optikai kijelzőELSŐ VÁLTÓShimano ACERA FD –T3000HÁTSÓ VÁLTÓShimano ALIVIO RD-T4000 9 -SpKÖZÉPCSAPÁGYMonoblokkHAJTÓMŰShimano ACERA FC-T3010-8 Octalink, 48x36x26TFÉKShimano BL-M315/BR-M315RACSNIShimano CS-HG200-9FELNIShimano TX505 Alumínium duplafalúAGYAKAlumínium kazettásKERÉKSchwalbe , tyrago 700cx40SÚLY13,5 kg
Tudnátok segíteni ár érték arányban melyik a legjobb ill. melyiket válaszam
Köszönöm
-
bringasisti
őstag
-
Ákkk
addikt
válasz szabo.csaba1 #131897 üzenetére
Felszereltségben a neuzer x400 ezek közül.
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- AMD Navi Radeon™ RX 5xxx sorozat
- EAFC 24
- NBA és kosárlabda topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...