-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabro0
őstag
válasz 6030D #131892 üzenetére
Nem zavaró a pumpa a zsebben? Sokakat láttam már így hordani, de nekem elég fura. Plusz ha valakin nincs felesleg (vagy egy jó adag izom) akkor még nyomhat is.
Én majd a kulacstartóhoz fogom felfogatni és a vázam előző tulajdonosa is ott hordta, mert egy kicsit megkopott a lakk, ahol hozzáért a felfogatás a vázhoz.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szabo.csaba1 #131897 üzenetére
Olyan lett hozzászólásod mint egy videójáték.
sebgoutkopf...én is annyival megyek 2.0ás belsőssel,mégsem ütöm fel...nagyon óvatos lehetek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz 6030D #131877 üzenetére
Kösz.
A vonatos túrán azért izgulsz hogy elérd, az autóval, meg először hogy legyen hol lerakd, aztán meg hogy ne piszkálja senki, amíg visszaérsz. Az hogy mordor-e a környezet, csak akkor derül ki mikor odaérek majd , szóval ezt is nehéz előre megmondani, talán google street view segíthet valamit.A kocsikulcs érdekes extra, arra tényleg nagyobb figyelmet kell fordítani, mondjuk ekkora úton alap egy hátizsák, legalább is nekem, szóval ott sok minden elfér.
Többek között szerintem mindenkinek javallott egy ilyen zacsi beszerzése, amibe bele tudod rakni a telefont, ha elkap egy zápor."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz gabro0 #131902 üzenetére
Nem. Volt a vázon is, de mindig dzsuvás lett, meg lejjebb csúszott a tartóban és leverte a festéket a váról. Meg hülyén néz ki. Nincs súlya, kb mint egy nagyobb csoki, a középső zsebben elvan, nem lötyög. Edzésre, túrázni úgyis tele van tömve minden zseb a sok szirszarral, versenyen meg nincs semmi, csak a pumpa meg a multi. Estem már, nem volt gond. Kiesik, mielőtt beléd állna.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #131906 üzenetére
Az,hogy telemegy sárral,vagy leveri a festéket még hagyján,de ha nem néz ki jól akkor tényleg mennie kell a vázról.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #131907 üzenetére
Ezek fontos dolgok! Ronda lánnyal sem házasodunk csak azért, mert jól főz!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lorcsi
veterán
hadnras videó megvolt?
az új 2019es bicajok bemutatásaés lesz pedelec parádé is
április 13-14 -
trialboj
őstag
Aki nagyon vágja a szabványokat, segítene kicsit?
A boltos bringámon hajtás csere esedékes, ez azért fontos, mert nem szeretnék rá feleslegesen sokat költeni, hogy ne frusztráljon nagyon ha pont azután tolná el valaki hogy költöttem rá, de mivel kölcsön is adom majd nyáron, jó lenne nyerni egy nagyobb tányért hátra.
Ezt szeretném hátra, ebből 20 dolcsi az alja, nem fogok máshol sem olcsóbbat találni?
Ez lenne a hajtókar
ha alacsony embernek lesz akkor a rövidebb méret kell?És ami igazán nehéz kérdés, hogy ha nekem van egy shimano hátsó agyam, amin 10 sebességes sor volt, az nem fűzhető be ebbe a kerékbe, és használható hézagolókkal, csak 7 sebességes sorral? Fogalmam sincs mekkora hézag maradna, vagy hogy kell ezt elképzelni, de ami jelenleg benne van agy(még név sincs rajta), már a 3. tengelyt fogyasztja, állandóan kotyogósodik stb, szóval cserés lenne az is.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131911 üzenetére
Szerintem van olcsobban is.[link] Kicsi ember/rövid hajtokar,és hézagolni szerintem a végtelenségig lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
inifini
tag
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz inifini #131913 üzenetére
Éppen hallottam miközben szegény Jungelst megfogták üldözői.Sagan pedig megrottyant valami műszaki hibátol.(nincs hosszú ooom!😫)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #131911 üzenetére
Shimano sort 7 sebiben felejtsd el. A sunrace sokkal jobban vált [link] Plusz ez krómozott. 32-es cognak hátra nem sok értelme van aszfalton, 22-es kistányér mellett.
Hajtókarból szerintem megér az integrált +4 eurót [link] Boltba járni a műanyag láncvédő bizbasz is hasznos. Szerintem egyértelműen a rövidebb.
használható hézagolókkal, csak 7 sebességes sorral? Konkrétan 1 hézagoló kell, de igen.
-
IMIIKE1998
őstag
Amúgy ha rugós telót nem lehet szétszedni, mert bele van rohadva egy csavar, akkor meddig fog még normálisan működni, ha jelenleg még szépen mozog?
El kell kezdenem félretenni egy újra, ha totál tönkremenne. :/ -
flash-
veterán
Sziasztok
6-10ezer forintert mi az ajanlott kerekparlampa ejjeli túra tekeréshez aszfalton, kerekparuton? Lakott teruleten kivul, sotetben, stb?Bikemag teszt szerint forceshark 1000 nagyon jo ar ertekű.
Ti mit tanácsoltok?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ákkk
addikt
válasz IMIIKE1998 #131917 üzenetére
Kell venni egy normális telot mondjuk reba vagy recon szint más lesz a véleményed..
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
trialboj
őstag
válasz ivana #131916 üzenetére
Amit ti linkeltetek azok mind kazettás felfüggesztéssel vannak, nekem meg jelenleg menetes a hátsó agy. Illetve azt nem értem, hogy miért lenne felesleges a 32es fogszám hátra. Edzetlen embereknek a kicsit komolyabb emelkedő is leküzdhetetlen akadálynak tűnik, és ha ezzel el tudom érni hogy ne kellejen leszállnia, hanem legalább 5-6kmph val haladjunk, vs 3-4 es séta sebesség, akkor volt értelme.
Én ilyenkor még a 20/36ot is kihasználom sokszor, mert még messze vagyok a nyári csúcsformámtól.
Az integrált biztos jobb, de ahhoz meg új középcsapágy kell, amihez nem is értek, és felesleges kiadás, mert a mostani is egy jobb darab mint ami eredetileg belekerült.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131922 üzenetére
Integráltban az a jó, hogy nem is kell érteni hozzá. Nem kell 101 speciális szerszám, csak egy, nincs 101 méret, becsavarod, belenyomod a hajtókart, imbusszal meghúzod és működik. De ha a jelenlegi középcsapid jó és működik a kinézett hajtókarral, akkor megértem, hogy nem akarsz fölöslegesen többet rákölteni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Új elektromos bringák 2019-ben
Az első jó néhány modellnek abszolút nem értem a létezését sem. Azt mondják 2+ milla, és arra jó hogy aszfalton kavirnyássz vele 100km-t. De ha betévedsz az erdőbe, és felveri a faágakat, köveket, szanaszét törhet a sárhányó.
Hol élnek azok az emberek akik ennyi pénzből egy buta szinte csak aszfalton használható túra bringát vásárolnának? Mindegyik úgy néz ki mintha nem praktikusnak tervezték volna, hanem a mérnökök közti farokméregetés lenne a cél.
Ha egy emontival is lehet 100km-t menni, amit szinte semmilyen terepviszony nem határol be, akkor ezek a nagy monstrumok, tényleg nem tiszta hova készültek. Runner beszélt is róla, most én is megértettem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz ivana #131929 üzenetére
Bocs, engem meg a neve vezetett félre azt hittem racsnis. Ha belegondolok még az életben nem vettem se ilyet se kazettás hátsó sort, a mostani berga talán megéri, hogy kap majd egy újat.
Gondolom itt a használt piacra gondolsz, ott már alig van négyszöges kínálat, xt v LX egy darab sem, ami meg van truvativ pl mind közelít árban egy új acera árához, akkor meg már inkább azt veszek.
Na de mind1, megtaláltam mindent hazai boltokban, a gond csak az hogy minden máshol van .
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131928 üzenetére
A piac már rég nem a kereslet alapján működik,tulajdonképp az generálja a keresletet,vagyis azt gyártanak amit el lehet adni,függetlenül a termék valoodi használ6ooságárool.Kis túlzással,ha sz@r kell,akkor sz@rt kiinálnak.(hosszú ii sincs,megy ez a billentyűzet is a levesbe )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Don.Corleone
aktív tag
Nos Urak, hátha van ki emlékszik rá amikor érdeklődtem a outis kerékpárokról, tegnap eljött a nagy nap, és átvettem életem első outi kerékpárját, a várva várt Bianchit. Mentünk is egy nagy kört a város körül, amíg el nem kezdett sötétedni, hát pazar volt. Kicsit féltem mert a 61-es méretet javasolták inkább, de semmi problémám nincs vele, passzol a magasságomhoz, "mintha rám öltötték volna". Úgy hogy hivatalosan is beléptem az outis klubba, nagy az öröm, gondoltam megosztom veletek.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #131928 üzenetére
Ez egy Riese & Müller, érdemes megnézni a gyártó weboldalát, nagyon komoly túra és teherszállító bringáik vannak.
MTB alapokon nyugszik, 650b kerékmérettel, de alapvetően nagyon masszív trekkingek. Iszonyat kényelmes, jó geo, és gyakorlatilag a kerékpáripar minden fejlesztése benne van. ABS, elektromos automata agyváltó, szíjhajtás, dupla akku 1000Wh, hatalmas hatótáv. Kényelmesen pakolsz rá csomagokat is. Össztelós kialakítású, baromi stabil, baromi kényelmes. Ezek nem terepezése valók, inkább aszfaltra szánt bringák, de nagyon jól elboldogul rossz minőségű aszfalton, föld utakon, bütykösebb gumival erdei terepen is, ha nem nagyon durva. Ha egy mindenes bringa kell, ami a durva terepezést leszámítva kb mindenhova jó ,melóba menni, túrázni mindenféle jobb rosszabb utakon, és elektromos is legyen, alacsony karbantartás igénnyel és a lehető legkényelmesebb. Ennél jobbat nehezen találnál. Az ára az durva, de ebben tényleg minden benne van, mint egy G osztályú Mercedes.
Ráadásul a teherbírása is 160kg körül van.[ Szerkesztve ]
-
-
rétisün
veterán
válasz Don.Corleone #131932 üzenetére
képet! különben nem hisszük el
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ivana #131935 üzenetére
Van belőle normál 25-ig hajtó verzió, az jogilag kerékpár, aztán ráteszed a badass box-ot és ugyan úgy 45-ös, már amennyiben erre szükség van. A babettához vajmi kevés köze van, mert teljesen más a működési elvük.
ABS pl egy idősebb, tapasztalatlanabb embernek elég jól jöhet, de tapasztaltabb bringásnak is segíthet, ha húzni kell egy satu első féket, az ABS megmenthet a perectől bárkit. Montira nyilván nem kéne nekem se, meg még elég nagy doboz a vezérlő egysége, de trekkingen látom az értelmét.trialboj: OIcsó városi bringára felesleges az integrált hajtás.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #131937 üzenetére
Ha középcsapit is kell cserélni, akkor ugyanannyiba kerül, mint a négyszöges és akkor miért ne. Én sem igazán érzem meg az előnyét ami a merevséget illeti, mert alattam a négyszöges sem hajlik, de olcsó volt...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #131939 üzenetére
Te felöltözve 20-30 kilóval nehezebb vagy ha jól emlékszek
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #131937 üzenetére
Az egészről süt, hogy 45km/h-ra van tervezve. A funkciója pedig szvsz ugyan az, mint a babettának. Nyuggereknek akik motorozni nem mernek, bringázni meg nem bírnak.
Egy bringán, ahol vészfékezésnél a hátsó kerék nincs a földön nem tudom, mit csinál az ABS, de lehet nem is akarom megtudni.
Négyszöget venni max. használtan éri meg és ott is csak a vintage monti hajtások olcsók. Amennyibe az acera, !eg a sora integrált fáj tök felesleges 4 szöggel szórakozni.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #131934 üzenetére
És tudsz mondani 3 olyan országot ahol egy ilyen drága/értékes/fancy/high tech bringával elmész a városban bárhova, és ott mered hagyni, amíg ügyet intézel v csak bemész venni 1 kis kaját?
Lehet Hollandia meg Belgium, olyan hely ahol nem egy alap tartozék a bringa lakat, de ilyen géppel aki nem túrázni, szórakozni jár, az mennyire lehet nyugodt mikor lerakja? Ráadásul ezek milyen nehezek lehetnek? Aki nem kertes házban v garázssal ellátott helyen lakik a liftbe sem tudja bepasszírozni, hogy használja?
Aki meg szórakozni szeretne, és nem 60+ os, az megveszi az emontit, ami mindenre, jó.Továbbra sem értem ki a célközönség, az oldalon amit linkeltél millió variáció van, többnyire túra és városi használatra...
Mikor még voltak tolvajkergetők, készítettek egy videót Londonban, amiről azt gondolnánk hogy egy kulturált városka, mégis hihetetlen adatokat soroltak, hogy hány perc alatt viszik el a bringádat, ha nem kötöd le 2 lakattal, elmúlt már délután 4 óra, stb.
Az én városomban nem különösebben probléma a bringa lopás, pontosabban nem kimagasló a mértéke, egyik ismerősömtől sem lopták még el soha sem a cangáját, én is hagytam már kint lánc nélkül, ennek ellenére most nem költök szívesen arra a bringára amivel járkálok, mert az ismert márkanevek az alkatrészeken, hamar kelendővé tehetik a bringát, és ez szerintem ugyan így van németben, ausztiában és egyéb fejlettebb országban is, ahol lehet van pénz lóvéra, és senki nem dől a kardjába ha kirántanak 2500 eurót "a segge alól", de attól még nehezen hiszem el, hogy arrafelé, nyugodt szívvel le lehet kötni ezeket a nagyon profinak tűnő "minimopedeket".A túrázós szegmenst értem, én városi/munkába járós modellekre gondolok, és azt furcsállom, hogy oda minek ekkora technológiai Kánaán, mikor ott nem szórakozásból járkálsz, hanem azért mert el kell intézz valamit.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
inifini
tag
válasz Don.Corleone #131932 üzenetére
Gratulálok, jó sok élvezetes km-t, és körhátszelet hozzá. És igen, képet kérünk!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...