-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132141 üzenetére
korábban már tárgyalódott (vagy nem itt?), hogy ekkora teleszkópok helyére valamiért a pár centivel alacsonyabb mereveket gyártják.
Na jó, egy dolog a beülés, de úgy tűnt, hogy ahhoz képest is alacsonyabbak. Mindenesetre a 460 mm körüli már jó lehet, akár 440-ig lefelé. Ja, a tengelyközéptől a csapágyig mérik, de ez nem nagy diffi.
Az árra nem tudok magyarázatot, tippelem, hogy a gyártott mennyiség a titok. biztos vagyok benne, hogy többszázszoros, vagy mégnagyobb a különbség legyártott darabszámban.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
YT video: bocs kicsit ismétlés. Bővítettem, csicsáztam egy kicsit a videót, de csak 1 perc. 3 hétvége 4 ugrása, mármint a fiamé, nem az enyém
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #132146 üzenetére
Én azóta megszoktam és kissé süket is vagyok, szal nem hangos . Én a fogaskoszorút gyűlöltem takarítani, de amióta Squirt-ot használok egyszer sem kellett, ahogy a láncot sem. Azokat a hajszálakat vagy miket én is ki kell szedjem a görgőkből, nekem is olyan, fogalmam sincs honnan szedte össze.
ZolkoW: Ez tényleg hangulatos helyecske lehet
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132149 üzenetére
Tegnap találtam egy nagyon durva mászókát, nyíl egyenes, sima földút, kb 1 cm puha felső réteggel. Olyan, mintha ott húznának le valamit. Eszembe jutott, hogy volt erről vita, mert nem mentem ott én sem gyorsan (most megnézve kb 3-6 km/h között, pontosan nem tudom kijelölni, de 100 m/33 m szint/21,3 %-ot ír), és arra jutottam, hogy ugyanaz az ember szerintem gyorsabb bringával, ha ki tudja tekerni. Sétálva nem lennék gyorsabb, futni meg tudnék ott kb 5-10 m max.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132146 üzenetére
Először nem is értettem, milyen ösvényekre gondolsz, aztán leesett. Azok a hegygerinc "élei", ott annyira keskeny, és éles, hogy ott szerintem maga a szikla látszik ki.. Egyszer meg kéne nézni közelről, de inkább csak gyalogosan
ha google fotók linket linkelek, ami körpanoráma, az vajon működik ? [link] annyira nem fain a képminőség, de jópofa. Kint a semmi közepén van egy padocska, meg az az emléktábla, ami a bicó mellett lent van a földön. Nem is értem, ezek a dolgok hogy kerülnek ide, ide is, meg visszafele is volt olyan rész, igaz csak rövid, aminél lefele is le kellett szállnom, mert laza száraz erdei talajban nem kapaszkodtak az aprómintás gummák
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
StLui
veterán
válasz Hasaggymeg #132155 üzenetére
jaja, ez maradt, lelkesen tupírozom a videókat
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132158 üzenetére
tudod,hányan boldogan fizetnének 16k-t egy kiló mínuszért? nemrég számolgattam a mínuszokat kerékfűzéshez, küllők,niplik,felni választáshoz. ott nem 16 Ft/g volt az árfolyam,hanem 100 fölött mondjuk én is a takarékosabb oldalon maradtam, esetleg nézz rá a Mosso villákra, nálam az nem számít nonémnek,és az enyém vámmal is 30 alatt maradt volna épp,de mivel átcsúszott, 22 körül állt meg. mondjuk beszéltük is akkor, szóval gondolom nézted. az alu,nincs trükk a technológiával.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #130938 üzenetére
Ma reggel munkába menet sikerült bődületesen hozzácsapnom egy éles peremű padkához a hátsó kereket, majdnem át is szálltam a kormány felett. A téli időszakban megkopott az amúgy se fényes bunny hop tudásom és egy kicsit alacsonyra sikerült, 30-as tempóval a merevfarú vázban, rajta a 90 kilómmal... és túlélte, se repedés, se törés, de erős a gyanúm a Cushcore nélkül most nem lenne ilyen felhőtlen az örömöm.
Maps, a sárgán festett részhez vertem oda.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zsohi #132161 üzenetére
Máris kezdi visszahozni az árát,mi? ...ott is vannak ilyen szürke iparzónák?! Piszkos busz,pocsék aszfalt,szürke beton mindenfelé,mintha csak valahol a Csepel művek területén lenne.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Még megérjük,hogy neki is lesz egy szobra valamelyik hegyen mint Pantaninak.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
Na úton a guminyomás mérő, erre is rábeszéltetek . És akkor már megkérdem, terepre minimum milyen nyomást ajánlotok 67kg tetstúlyhoz (bringa kulaccsal, pótbelsővel mondjuk 13kg)? 29x2.25 gumik, ha ez számít. Meg a haveromnak 100kg testsúlyhoz?
Úgy döntöttem egyelőre nem váltok tubelessre, majd egyszer valamikor meglépem, de most elvagyok a picit magasabb guminyomással, jobban ráz és kevésbé tapad, de nem olyan vészes. Felpumpáltam, majd leereszkedtem egy brutál gyökeres lejtőn és ezúttal nem sikerült felütni .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Ha már szóba került a defekt......országúti belsőbe használ valaki defektjavító folyadékot? van már kialakult vélemény, hogy melyiket érdemes venni ár/érték arányban?
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #132164 üzenetére
Próbálgasd, főleg, ha olyan mérőd van, amit tudsz vinni. Indulj 2 barról (mert könnyű vagy, meg szelíd ), és mindig kicsit engedj, nézd meg milyen. Régen volt itt a fórumon egy srác, még tekertünk együtt, meg járt maratonozni is, ő 1,5-1,6 bar-on ment latex belsőkkel, 26"-lal, de lefelé lassan. Runner talán emlékszik rá, együtt tekertünk anno, meg ő sprintelt az e-Trailster ellen.
Itt nem hiszem, hogy sok embernek kalibrálva van a mérőkéje, tehát mindegy, hogy ki mennyire fújja, annyira alacsony a nyomás, hogy 10% is nagy különbség. Ami neked jó azt használd azon a nyomáson, amit a mérőkéd mutat.
Ezért is mosolygok, amikor a nagypizza árába kerülő Lidl pumpa mérője nem jó, mert nem pontos... Megvan az érték, amire fújom, hogy jó legyen, az már nem érdekel, hogy az kalibrált mérővel 2 vagy 2,13 bar lenne. Úgyis a gyári ajánlás alatt van. A súlyon kívül még egy méregetős vita, ahol az a jó, ha a tiéd kisebb.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #132164 üzenetére
Ahogy 6030D is mondja,keményebbel kezdeném,majd amíg úgy érzem nincs felütési veszély addig engedném lefele 1-2 tizedenként.Pont minap gondoltam,hogy sokon itt közületek azonnal felütnétek az én 2.0-ás Race Kingemet 1,8/1,5 baron,hisz az,hogy mennyire kell kemény,vagy éppen ballonos legyen ahhoz,hogy ne üsd fel az testsúly és felhasználás függvénye.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132170 üzenetére
Én azt sem értem, hogy neked hogy jó belsővel az RK olyan alacsony nyomáson. Oké, hogy nem durvulsz lefelé, de hogy kanyarban sem mászkál el az fura. Aszfalton meg főleg jó lehet. Vagy ott belefújsz?
Tekernünk kellene már egyet együtt.ZolkoW: úgy kell tárázni, hogy van rajta súly, akkor kevesebbet mér.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #132171 üzenetére
Én nem fújogatom,ahogy indulok,úgy érkezek.Ha hosszabb aszfalt van kilátásban akkor megy hátul legalább 2-2,2 amit aztán nem engedek le,de ha idemegyek a közelbe,lágy gumikkal megyek odáig is,ami vagy 10 km aszfalt.Olyan volt,hogy az NHH-ra keményebb gumival indultam,aztán lefele meggondoltam és nem az úton,hanem a gyalogösvényen jöttem le,így előtte leengedtem egy kicsit,de már vissza nem fújtam hazáig.
Tekernünk kellene már egyet együtt....az idén hátha összejön,de félő addig sz@rráedzed magad és szétsúlybuzulod a bringádat,így csak lefelé leszek pariban kőnehéz tankommal...illetve lennék,ha mernék,de lefele nem merek.Igazi 22-es csapdája. Mindegy,megvársz a végén...otthon,addig zuhanyozol,eszel valamit és nézel vagy 2 részt a Big Bang Theory-bú..[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #132171 üzenetére
bazz, tényleg, és ehhez válogatni sem kell. Én hülye meg még ellenőrzöm is a kettlebell és egy pontosabb mérleg segítségével... méréstechnikában dolgozom, munkaköri ártalom
Tegnap egyébként 2,1-es Michelin gummákkal tekertem, olyanokkal, amik szerintem egész jók, de magamtól eszembe nem jutott volna ilyeneket venni. Nem azért, mert nem jó (sőt, eléggé tetszenek), hanem mert magamtól meg sem néztem volna. Wild Race'r a típusuk, de ebből is láttam neten legalább kétféle mintájút, az enyém ilyen: [link]
A legelső 29-es használt kerékszettemmel jött (nem volt még nem használt kerékszettem...) , tök jól gördül, mondjuk előre valami durvább minta hiányzik, nem tudok fékezni a lazában.. hátulra is az alsó határ, amit még jónak tartok, de azzal száraz időben, keményebb talajon kibékülnék.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #132172 üzenetére
Úgy gondoltam igen, hogy ha tudod, hogy több az aszfalt, akkor ráfújsz.
Versenyautóval is lehet lassabban menni.ZolkoW: néztem is a képen, milyen Michelin gumik azok. Van a Decában is, anno talán Strezi próbálta, de neki nem jött be. Ennyi pénzért inkább a Perform Contik szerintem. Vagy a Mitas.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
eddie1978
aktív tag
Jelenleg Continental GP 4 Season gumi van a rohangálós egysebis bringán. Az első kirepedt vagy kivágta valami. Még nem néztem mi lehet. Van ehhez hasonló védelemmel bíró külső gumi? Most néztem az árát 37€. Vittoria mindenes van 17€-ért. Kipróbálnék valami olcsóbbat. Bár ez a Continental nagyon jó.
Mit érdemes még fontolóra vennem?[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #132172 üzenetére
Nekem is van egy ismerősöm aki, bringázik, fut és úszik felváltva. Ő outival tolja, és terepen eddig csak velem volt 5-6 alkalommal.
Amit nem értek, hogy aszfalton még kiérünk az erdőig zúzza neki 35-el, még a régi canyon bringámon is 2.4 es mountain king gumikkal 35kmph tolt 3 km-en keresztül, és utána is ment hazáig a 28-30. Én mögötte szélárnyékban tudtam tartani a tempót, elöl elfáradtam hamar.Viszont ahogy kiérünk az erdőbe, és jön egy mászás, drasztikusan visszaesik a tempója, és sokkal lassabb nálam. (Ezek tavalyi adatok, mikor még formában voltam.)
Erre van valami magyarázat, miért nem bírja úgy a terepet mint a jófajta aszfaltot? természetesen végig montival jött, tavaly az én trekkemmel, ami a g2 geóval csuda jól mászik.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nagyúr
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132176 üzenetére
Ilyen ismerősöm nekem is van, annyi a különbség, hogy ő a 20 éves 26"-os vassal minden erőfeszítés nélkül lehagy engem terepen is, majd 500 méter után eszreveszi, hogy a kényelmes tempója ellenére egyedül marad, én valahol kullogok Aszfalton nem mentünk a terepig vezető utat kivéve, mert ennyi emberség azért van benne .
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
pikszel
őstag
válasz eddie1978 #132175 üzenetére
Esetleg nézz rá a Schwalbe Spicer-re. Nem a legerősebb a defektvédelme, de nekem ~3 év alatt nem sikerült defektet szerezni vele, pedig néha lazább terepen is használom. Olyan viszon számtalanszor volt, hogy menet közben elkezd cancogni a kerék, mikor is megállok és kipöckölöm a gumiba fúródott, jellemzően üvegszilánkot, aztán hajtok tovább gond nélkül. Nem mellesleg nagyon jól ragaszkodik az aszfalthoz.
„Az egyedüli létező dolgok az atomok és az üres tér; minden egyéb puszta képzelet”
-
IMIIKE1998
őstag
Na voltam az outival a szervizben. Esélytelen, hogy normálisan belemenjen a 28-as gumi, hozzá fog érni a vázhoz, ha hajlik a kerék kanyarban.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Because #132165 üzenetére
Sok szívás után a harmadik kispumpámat vettem meg nemrég jó drágán és ez végre jó, ezért most eszembe sem jut megint pumpát venni . Főleg mert a legtöbb minimpumpa nyomásmérőjéről nem valami rózsásak a vélemények, + nagyon kevés van olyan ami még rácsavarós is.
6030D: Köszi! Tudom vinni, olyan kis kék schwalbe-t vettem amilyen Toobee-nek van (asszem). Lefelé nem vagyok olyan vészesen lassú csak felfelé (ezért akarok annyira javítani ezen, a héten ha felmelegszik az idő megint nekiállok az alapozóknak ), pl. a Somlyói lejtőn ahol gyakran becsapatom 66-ból a 12-ik vagyok 40.9km/h átlaggal meg 49.0km/h max sebességgel és igen, itt kaptam felütéses defektet is . A KOM még messze van, de ennyiért nem is szeretném kockáztatni az életemet... max majd a következő életemben egy xc fully-val.
Azt nem tudtam, hogy ezek nincsenek kalibrálva, azt hittem az összes egyformán mér.(#132171) 6030D: Ti még nem tekertetek együtt? . Amúgy én is nagyon alacsony nyomáson használtam eddig normál vastagabb belsőkkel, igen picit elmászkál, de nem fordul le vagy valami és ha megszokod, legalább jobban tapad és jobban vasal. Meg nagyon könnyen felütheted
Hasaggymeg:
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #132176 üzenetére
Ez van benne a lábában, sima körülmények között, egyenletesen pörgetni. Ha nem jár emelkedőzni, akkor még az is számíthat, de inkább a terep különbsége.
Egyébként magadon is megfigyelheted, keress egy aszfalt utat, ami mellett megy földút. Az aszfalton tudsz tekerni egy bizonyos tempót, de a földúton nem fogsz, mert a sok kis apró ütés, ami alul jön, az megzavar. Ezt is lehet tanulni, játszani a guminyomással, meg ezért jobb az XC fully tökéletes beállítással terepen, emelkedőn.jjeahh: mondjuk úgy, hogy több alkatrészt hordtam el tőle, mint amennyi km-t együtt tekertünk. Na jó, egyszer mentünk együtt egy darabig, de ott csak messziről méregettük egymást (Kóspallag - Nagyirtás).
A kalibráltat úgy gondoltam, hogy azt folyamatosan kellene, illetve minden mérőszerszámnak rosszat tesz, ha leesik, lekoccantják, ütés éri, ami valljuk be, azért előfordul otthoni körülmények között is az évek alatt. Vagy már a boltban, amikor a polcra/ketrecbe kerül.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz Napfénysüti #132177 üzenetére
Nem tudom pontosan, ő olyan 85-90 vs 73, egyidősek vagyunk szóval ez nem lehet különbség.
De amint írtam, neki szinte minden napja abból áll hogy sportol valamit. A súlya is emiatt több nem azért mert kövérebb. Aszfalton outival is kell mászni, és amerre ő jár, szokott is, tehát csak nem értem mi az hogy ahhoz van szokva. A más geo annyira megzavarja az izmait, hogy nem működnek rendesen? Aszfalton mégis zúz mint a veszett. Nehéz elhinni hogy neki meg a terep a kriptonitja(#132180) ZolkoW
És látom ő is csak egy ismerős, mivel nem vagytok közel sem egy szint, annyira sokat nem tekertek együtt hogy igazán jóban legyetek. Persze ő meg tud várni, te meg kicsit jobban fejlődsz ha vele mész, de egyikőtöknek sem tökéletes az élménye.Ezért irigylem is azokat akik találtam maguknak olyan bringást aki hasonló szinten van, az érdeklődése is azonos, és húzzák egymást, állandóan, tehát mindketten fejlődnek, és közben jól szórakoznak.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nagyúr
válasz trialboj #132186 üzenetére
85-90 a 73 ellen?
Emelkedőn az rohadt sokat számít. Én is 90 kg vagyok, elég lassan szoktam mászni, a pehelysúlyúak simán elhagynak felfelé.
Síkon meg igazából nincs jelentősége hogy ki mekkora tömeggel bír, sőt a nehezebb de izmosabb bringás jobban is bírja a tempót.Amúgy a MTB-osok technikásabbak ahogy ezt valaki írta is picit feljebb. Az outisok nem olyan képzettek ez is jelenthet különbséget terepen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #132186 üzenetére
Én azt figyeltem meg általánosságban, a teljes emberiségre vonatkozóan, hogy a legtöbben nem szeretnek zötyögni
Ezt látom abból is, hogy kevés a merevvilla terepen, de abból is, hogy mindenki, még a terepjárósok is lassítanak a fekvőrendőr előtt, pedig amiről már tudom, hogy nem vészes, ott én az előzést fontolgatom.. /de lebeszélem magam, mert nem illik, vagy hátha baleset lesz belőle, mert az egyik ilyen hely a Tesco parkoló/
Ezt félig komolyan gondolom, a terep azért más, ha nincs hozzászokva.A cimbi meg heti 5-öt edz, így közös bringázásra max hétvégén, ÉS téli szezonban juthatna lehetőség, de leginkább akkor sem, mert egyszerűen nem szokott összejönni hogy egyszerre erjünk rá. Szóval 2 év alatt 2-szer ha voltunk, pedig viszonylag napirenden van, most meg már megint nyár jön..
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #132187 üzenetére
Megoldás: Menj montival terepen és aszfalton is, akkor te leszel a király.
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #132183 üzenetére
650B kerék nem játszik?
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
IMIIKE1998
őstag
válasz FireKeeper #132191 üzenetére
Sajnos széltében sincs elég hely.
-
trialboj
őstag
Jól gondolom hogy ez az LX hajtókar nem montihoz van, sokkal inkább outihoz?
Eladó szerint jó a 3x7 sebességes bringára, és 48-34-24 kiosztású, de az a 48 kicsit brutálisnak tűnik montinál, 14-34 es racsnis sorhoz lenne."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz Ironizer #132193 üzenetére
Dede, az az. A térkép szerint is, meg a táblán is mintha az lenne, de nagyon el van mosódva már.
(#132194) trialboj: Ez trekking áttét, ha úgy vesszük, szóval tényleg kvázi mtb.
(#132191) FireKeeper : ez a méretváltás inkább tárcsásnál játszik, nem?
Amúgy igen, a tengelyhez közeledve jellemzően nőni szokott a villák szélessége, nem véletlenül szokták ezt csinálni. Utóbbi időben láttam is pár gyárilag "Road+"-os bringát.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #132194 üzenetére
De-de ez egy montis hajtókar. Az egyik vintage montimon pont ilyen van. Igaz, ez 46-36-26. A montis triplek az outis two-ring plusz granny konfigurációból alakultak ki. Ezek 110BCD hajtások, mint a modern kompakt outi hajtások, plusz egy kistányér. A racsnihoz pont jól jön egy viszonylag nagy nagytányér.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #132176 üzenetére
Itt már kábé mindenki megválaszolta kérdésedet,a lényeg szerintem is az,hogy terepen,főleg egy nehéz terepen egy nagyon hektikus erőkifejtésre van szükség,ahol egyszer a maxot kell kiadd,hogy nyeregbe maradj,majd azonnal ereszkedsz,ami megterhelő lehet egy folyamatos erőkifejtéshez szokott kerékpárosnak.Nekem pl. mindig az a monoton,folyamatos erőkifejtés volt nehezebb,mikor aszfaltoztam akkor is alig vártam a hepehupát,hogy tekerjek felfelé,majd ereszkedjek.
Ahol mostanában bohóckodok ott is van néhány olyan emelkedő ahol olyan gyökeres-köves-sziklás,hogy szét kell rángassam a kerékpárt,hogy feltekerjek,folyton figyelve mikor tekerjek bele,majd kiállva lendüljek át egy akadályon,vigyázva a hajtókar pozíciójára is,mert hamar odaverem és akkor le kell szállni. Nem hosszú,olyan 3-400 méter lehet,de tipikus példája az össze-vissza erőkifejtésnek.(#132185) 6030D ...tényleg már bringáztunk együtt,akkor is megelőztél,de megállj csak,ezt még visszakapod!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
Köszönöm az ajánlásokat! Nézem.