-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha már úgyis át kellett szerelnem a GP5000-eket (mert minek legyen a görgős bicajon prémium gumi?), lemértem a különböző verziókat:
Mavic XCP Elite + Tiagra sor (10s 11-32) hátsó kerék (Conti belsővel)
Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
2,0 / 1,8 / 1,6 kgMavic XCP Elite első kerék (Schwalbe belsővel)
Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
1,3 / 1,3 / 1,0 kgReady 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano RS470 28H agy
+ Shimano R7070 tárcsa + 105 sor (11s 11-30) hátsó kerék (Vittoria belső)
Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
2,1 / 1,9 / 1,6 kgReady 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano R7070 tárcsa első kerék (Vittoria belső)
Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
1,6 / 1,4 / 1,1 kgAmit tesztekben írtak ~200g/db különbséget a VZ, és a GP5000 között, az kb meg is van.
A bicajt így is fellógattam a mérlegre, a múltkori sallangokkal együtt (navi, italtartók, nyeregtáska - ez kicsit könnyítve -, hátsó lámpa, csengő, deore xt pedálok), most 9,9 kg-ot mértem. Alakulgat.Azt még hozzátenném, hogy egy lógatós bőröndmérlegem van, ami csak egy tizedesig mér, szóval azért kerekítési, illetve nyilván mérési hiba is adódhat, de a trend egyértelmű, és megerősíti a profi teszteket.
A komplett, felszerelt kerékszettre (tárcsák, 105 sor, külső-belső gumi) meg az a ~3,3 kg már nem is olyan rossz. Főleg, ha azt veszem, hogy ebből ~500 eur lenne a -300g egy jobb kerékszettre, meg kb ugyanennyi (pénzben, és súlyban is) egy ultegra upgrade az egész bicikli vonatkozásában.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.