Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Ha már úgyis át kellett szerelnem a GP5000-eket (mert minek legyen a görgős bicajon prémium gumi?), lemértem a különböző verziókat:

    Mavic XCP Elite + Tiagra sor (10s 11-32) hátsó kerék (Conti belsővel)
    Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
    2,0 / 1,8 / 1,6 kg

    Mavic XCP Elite első kerék (Schwalbe belsővel)
    Schwalbe Lugano / GP5000 / gumi nélkül
    1,3 / 1,3 / 1,0 kg

    Ready 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano RS470 28H agy
    + Shimano R7070 tárcsa + 105 sor (11s 11-30) hátsó kerék (Vittoria belső)
    Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
    2,1 / 1,9 / 1,6 kg

    Ready 19 with 12mm E-Thru hubset + Shimano R7070 tárcsa első kerék (Vittoria belső)
    Vittoria Zaffiro / GP5000 / gumi nélkül
    1,6 / 1,4 / 1,1 kg

    Amit tesztekben írtak ~200g/db különbséget a VZ, és a GP5000 között, az kb meg is van.
    A bicajt így is fellógattam a mérlegre, a múltkori sallangokkal együtt (navi, italtartók, nyeregtáska - ez kicsit könnyítve -, hátsó lámpa, csengő, deore xt pedálok), most 9,9 kg-ot mértem. Alakulgat.

    Azt még hozzátenném, hogy egy lógatós bőröndmérlegem van, ami csak egy tizedesig mér, szóval azért kerekítési, illetve nyilván mérési hiba is adódhat, de a trend egyértelmű, és megerősíti a profi teszteket.

    A komplett, felszerelt kerékszettre (tárcsák, 105 sor, külső-belső gumi) meg az a ~3,3 kg már nem is olyan rossz. Főleg, ha azt veszem, hogy ebből ~500 eur lenne a -300g egy jobb kerékszettre, meg kb ugyanennyi (pénzben, és súlyban is) egy ultegra upgrade az egész bicikli vonatkozásában.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák