-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181249 üzenetére
Nekem csak a szín sokkoló
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz Runner_fxr #181243 üzenetére
Ennyi pénzért lehetne rajta egy vezeték nélküli váltó nem? Vagy azok nem bírják még az elektromos hajtást?
De mondjuk a dropper simán lehetne vezeték nélküli.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181251 üzenetére
Ilyen mikor egy színtévesztő és egy fotós nézi, ki mit lát benne. ...(csak halkan mondom ne bántsam meg Runner mestert, de nekem igazából egyedül az a vaskos, zümmögő középrész kifogásol6ó. )
parkr...ezt kissé kifejtenéd bővebben is?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz parkr #181254 üzenetére
Engem nem a szerelés miatt érdekel, bar vázba vezetett bowdenekkel nem akarok szívni. Beállítani is biztosan egyszerűbb, ha lehet trimmelni fokozatonként, akkor még egy kicsit ferde váltó fület is lehetne kompenzálni vele.
Ennyi pénzért ez kb olyan nekem, mintha egy új Lexusban nem lenne klíma.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #181257 üzenetére
Egy hosszú üzemidejű, apró, mondjuk menet közben is töltődő aksival ellátott vezeték nélküli váltó rendszer (de akár fék is!), szerintem nagyon valószínű jövőnek tűnik ma.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181259 üzenetére
Én a féket nem igazán tudom elképzelni, hibrid autókon is, legalábbis amiről tudok, alapból össze van kötve a fékpedál és nyereg, csak egy mágnes szelep szétkapcsolja menet közben, hogy az akksit töltse először fékezésnél.
A váltó viszont simán lehet vezeték nélküli, dropper is.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #181260 üzenetére
Kis szervo motor mely a dugattyúkat mozgatja és melyet kormányra szerelt fékkar üzemeltet nem olyan lehetetlen feladat...még akkor sem ha a fék valóban egy sokkal nagyobb üzembiztonságot igénylő alkatrész mint pl. a váltás. ...dropper meg nemtomiaz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #181249 üzenetére
Sajnos az új generációs pedelec motoroknak van egy kis mechanikai zaja lefelé menet, ilyen a Shimano EP8 és az új Bosch gen4 CX is. De ezt nem a bringa rovására írom, ezeket a motorokat még 100 másik bringába bele fogják tenni, ahol ugyan ez lesz a jelenség. Az, hogy nem mászik a legjobban, szintén nem feltétlen akkora gáz. Azért ez mégiscsak egy Super Enduro. Az agresszív lejtőzős geonak megvannak a korlátai. Persze azt is lehetett volna csinálni, hogy a láncvilláját hosszabbra veszik (mint ahogyan az sokan teszik is), akkor biztos jobban mászna, kevésbé emelgetné az elejét, de akkor meg lefelé lenne rosszabb.
6030D: Az a baj, hogy tudtommal nem.
bardi: Lehetne, de nincs. Egy Santa Cruz-nak meg tudom bocsájtani.
parkr: Már miért is lenne átbaszás? Ez a jövő! Szerinted az egy normális dolog, hogy egy váltó bovdenház cseréhez kiütök egy pressfit-es középagyat? Meg az egyre bonyolultabb össztelós vázakba tekereg össze vissza, rontja a váltás minőséget stb. Azt aláírom, hogy mindenkinek és mindenhova nem kell, de a felső kategóriában egy áldás! A 12 sebességes váltó rendszerek amúgy is baromi érzékenyek, egy kicsit szoruló bovden elcseszi a váltásod. A vezeték nélküli váltás fantasztikus dolog! Egy mai modern bringa technikai fejlettsége már meghaladta a bovdenes váltást, én így gondolom. Illetve országtiban is megvan a maga előnye.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181261 üzenetére
Az, hogy működjön nem bonyolult. Az viszont, hogy, minden körülmény között működjön, már kevésbé egyszerű, egyértelműen nem a kerékpár ipar az, ami ezt meg tudja oldani, egy pressfit csapágy gondot okoz... Szerintem wireless fék még sokáig nem lesz.
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
válasz Runner_fxr #181262 üzenetére
Kár, pedig azt hittem tudsz valami kedvességet valakinél. A Highball tetszene.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz Runner_fxr #181262 üzenetére
Országútiban Te mit látsz előnynek? Kíváncsiságból kérdezem, mérnökként alapvetően érdekelnek a technológiai újítások.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
őstag
válasz Runner_fxr #181243 üzenetére
ha a 160-as Stereo-ba teszel hátra 27,5" kereket, akkor megvan a bullitt geo-ja, féláron
szerk: az actionteam-et akartam linkelni[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
parkr
őstag
válasz Toobee #181255 üzenetére
ingyen sem kéne. köszi.
#181256 Hasaggymeg csak gondolj bele. miért lenne az jó használat közben? 0 előnye, de legalább lassabb a válaszideje, mint a vezetékesnek.
#181257 bardi csak egyszer kell befűzni, az is kb. 5 perc max. nekem még talán annyi sem volt...
#181262 Runner_fxr bowdennel nyilván szopás, de di2 -t nem kel lcserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181264 üzenetére
Nyertél az ötösön?
parkr...vezetékek teljes elhagyása miatti súlyspórlás, ezek karbantartásának lenullázása, letisztultság és a takarítás könnyebbsége, atompontos váltás minden körülmények között, akárhány váltás akármelyik irányba...amik így eszembe jutnak.
Toobee...az túlzás, hogy káros, talán akkor ha parkr kolléga valami illetékes minisztériumban, iparágban stb. lenne befolyásos tényező. Így még hasznos is mert ahelyett, hogy mind ájuldoznánk az újdonságoktól megtudjuk vitatni ellenérvekkel, több szempontot is meghallgatva.
Régebb olvastam egy cikket a tudományos közösség "vaskalaposságáról", mely miatt az új találmányok, elméletek "vért izzadnak" míg elfogadottá válnak. Ott az volt a végkövetkeztetés, hogy jól is van ez így mert legalább csak az lesz végül elfogadott, tankönyvekbe nyomtatott, vagy éppen alkalmazott ami biztos kiállta a szkeptikusok próbáját.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181269 üzenetére
Nagyker áron, nettóban talán meg tudnám oldani
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
Csak nekem nem világos, hogy ezek a trail hardtail-ek mire is valók? Sík terepre overkill, de komolyabb terepre meg kevés, nem? Engem amúgy a kényelmesebb pozíció miatt érdekelt volna, de elvileg ugyanolyan reach-e van, mint a Rockrider 540-emnek.
[link][ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #181262 üzenetére
A pressfit alapból egy marhaság. A bullshit amit előadtak, hogy miért jó még viccesebb. Kb. minden bringa pressfit volt kb. a 40-es évekig, nem véletlenül hagyták abba.
(#181268) Toobee Én sem tartom szerencsés ötletnek a vezeték nélküli elektromos váltást. Rádiós csatornán mindenféle zavarok léphetnek fel, főleg, hogy túl erős nem lehet az adó. Az meg külön csodálatos, hogy ennek nem 1, hanem két akksija van.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181270 üzenetére
Ezt is? ...végül is úgy nem lenne csak vagy...ööö...4500 euró.
ivana...szerintem ezek még kiküszöbölendő gyerekbetegségek, ennél sokkal komolyabb rendszerek is működnek rádióhullámmal.
IMIKE...ezeket speciel már én sem tudom mire valók pontosan.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Utána néztem jobban, van belőle a puruttya verzió, de azon minden belépő Sram, szóval a következő lépcső kellene, az meg már jóval drágább. Majd keresni kell egyet az olaszoknál, valami levetett orvosbringát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181274 üzenetére
...jól van na, direkt megkerestem neked a legdrágábbat. ...de hát amúgy meg csak a sima váz is már 2e euró fölött van. Meg kell fizetni nagyon azt a nevet, még ha tényleg egy prémium kategória is a márka.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #181269 üzenetére
miért? a vezetékes nem pontos? veték nem igényel karbantartást, nem rohad el.
mellesleg ha nem 1x a rendszer, a több akksi még több súly lesz mint egy központi akksi vezetés rendszernél. ráadásul.... kurva ocsmány is lesz a váltó#181268 Toobee hívd aminek akarod, az etap egy többnyire nem létező probléma megoldása + marketing
nem kábelezhető vázakhoz szükségmegolsként jó lehet, meg talán fully-knál van értelme. máshová felesleges. AXS-ről meg nem sok jót hallottam még.az új Dura Ace-en sem azért lesz vezetéknélküli a váltókar mert szükség van rá.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Az a baj, hogy mozgó node-okról beszélünk, amikből akár nagyon sok is lehet nagyon kicsi helyen. Borzasztóan problémás ezt skálázhatóra csinálni. Ha egyedül mész az erődőben akkor ok, de pl. egy versenyen ahol mindenki ilyennel indul lehetnek problémák. Nehéz csatorna megosztási algoritmust kitálni ilyen esetekre.
Mivel semmi nincs róla publikálva, így azt sem lehet tudni milyen frekvencián dolgozik. Pl. 2.4Ghz-n a wifi, bluetooth miatt problémás. 900Mhz környékén van még egy szabadon használható sáv, ott viszont szintén sok minden lehet, távirányítós autó, drón stb.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #181273 üzenetére
Meg ha már olyan terepre kell, akkor előbb veszek egy használt, 26-os fully-t. Szerintem 120+120-as teló jobb lesz terepen, mint 1 db 140-es elől és hátul zéró. SZVSZ, de kíváncsi lennék olyanok véleményére, akik használták midkét típust.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #181278 üzenetére
Szerintem pl. olyan embereknek való, akik nem akarnak fullyt, mászni is szoktak, de a lefeléket jobban szeretik. Meg persze olyan terepre, ahová az xc már határeset. Nem bírom ezt a csávót (a felesége, Dusty Betty picivel szimpibb ), de szinte csak ilyesmi bringákat nyúz. Egy Ibis DV9-et és is kipróbálnék .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz ivana #181277 üzenetére
a vezeték nélküli computerekre is ezt mondták, hogy "de majd a pelotonban" ... soha nem lett semmi baj belőle.
nem védeni akarom az AXS-t, mert felesleges feature a vezeték nélküliség önmagában, de interferenciára alapozni a nemtetszést felesleges. van más baja, ami miatt hülyeség, mondjuk kezdésnek a két akku - főleg úgy, hogy az ebike-ok egyre nagyobb teret nyernek, és hát egy váltó szempontjából az ebike 6-700 Wh akkuja sokmillió váltásnyi energiát tartalmaz, ergo biztos egyszerűbb 2 csirke kábel a vázon belül az akkuig mint minden váltónak külön li-ion akku
ez egy olyan dolog a Sram-tól, ami azt hivatott mutatni, hogy technológiai fölényben vannak a Shimano-val szemben (vagy tervezésiben, piackutatásiban, mindegy minek hívjuk) semmi más célja nincs. a Renault is ezért csinál Alpine sportautót, a Mercedes AMG-ket, a Samsung meg 85" méretű 8K felbontású tévét, vagy összehajtós kijelzőjű telefont 800 ezer forintért.... egyik sem egy létező problémára ad megoldást (vö 130-as sebességkorlátozás a pályákon, vagy nemlétező 8K tartalom)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
itouchfan
senior tag
válasz IMIIKE1998 #181278 üzenetére
Nem ismerem ezeket a bringákat, nem használtam még de nekem tetszenek, el tudnék képzelni valami hasonlót pl ide a János hegyre, Hárs hegyre.
Valami olyasmi céllal, hogy valakit leginkább az élvezetes lejtőzés motivál, de szeret tekerni is, szeretne erőnlétet építeni stb... ez olcsóbb mint a fully, könnyebb karban tartani, de mégis jó a geo, van többet mozgó villa. És egyébként meglepően nagyon jól tekerhetők ezek az endurosabb gépek is (tekertem múltkor egy trek remedyt).
26"-t engedd el, 27,5+ vagy 29 lesz már minden, ég és föld a különbség. De én abszolút látom ezeknek a létjogosultságát, nekem is kifejezetten tetszenek ezek a merev trailek, merev endurok.„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parkr #181276 üzenetére
Ja értem, te a vezetékes elektromosra gondolsz ...végül is azzal szemben már tényleg kevesebb az előnye, de azzal is van, hisz szinte ugyanaz a helyzet mint a sebességmérőknél, ott is kell a 2 elem a 2 egységbe, és a pici mágnes is már csúnya chicken nugget méretű, de cserében nem történhet pl. vezetékszakadás kisúrlódás, vagy beakadás miatt, nincs útban a vezeték szereléskor, takarításkor stb. (nekem amúgy vezetékes van. ) Aztán a váltó meglehet bumfordi de csak egyelőre, méretét idővel biztos még csökkenteni tudják majd elviselhető költségek árán.
ivana...ahhoz nem (ahhoz sem ) értek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #181271 üzenetére
Az olyanoknak való, akik hardtailt akarnak, de nálam 2-vel jobban szeretnek csapatni lefelé.
Ez még eléggé tekerhető, biztos van, akinek pont ezekben keresztezi egymást a felfelé-lefelé grafikon. Én arra jutottam nagyon hamar, hogy a sima 29-es XC irány jobban bejön, de fully amúgy sem merült fel...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181282 üzenetére
Én annak a híve vagyok hogy haladjunk a korral, DE ebben az is benne van ami konkrét velem történt hogy fb csoportban árultam bringás valamit. Vevő egy szál se! Vártam egy hónapot és dupla áron ismét felraktam. Feszült figyelem fél órán keresztül, majd jött a hívás és még aznap elvitték. Ezek úgy vannak kitalálva hogy az árcédula annyi legyen. Más kérdés hogy egy átlag ember el se méri engedni rendesen mert egy bukfenc és egy vagyon megy a levesbe. Ezért a használati értéke korlátozott
BENEFON DELTA--------N8
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #181269 üzenetére
Tudod, az a téged zavaró "zümmögő középrész" is egy ilyen újdonság.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz Somatom #181285 üzenetére
Aki biciklizni akar, azt hidegen hagyja, ez egy másik sport. Én pl személy szerint szinte a mászást szeretem a legjobban a biciklizésben (meg azt a dinamikát, amivel egy könnyű országútival meg lehet indulni - megintcsak önerőből, illetve azt a teljesítményélményt, hogy ennyit tekertem, ilyen sebességgel, és ez mind a saját kalóriaraktárból), a lejtőzés nekem még aszfalton is fölösleges stressz, és veszélyforrás. Most én mit kezdjek egy motorral a biciklin? Sporteszköznél ennek soha nem lesz értelme. Közlekedni ok, azt teljesen el tudom fogadni, ha valaki városban közlekedve nem akar leizzadni, vagy ha a nyugdíjasklub közös krúzolást tervez, de nem akarják vinni a defibrillátort, szóval van azért létjogosultsága, meg nem baj, ha elterjed - inkább ezzel járjanak a népek, mint fejenként egy suv-val.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #181286 üzenetére
Amúgy az mtb, amit vettél, az is trail-es, vagyis lejtőzés orientált.
De amúgy én is egyetértek, nehezebb mtb-n biztos nagyon jó a pedelec rendszer, de outira meg merev farú mtb-re nem sok értelme van. Na meg nekem sem a világom a lefelé száguldozás, Alföldön az a 20-30 km/h bőven elég nekem is. -
válasz IMIIKE1998 #181287 üzenetére
Lejtőztem is már vele, csak folyamatosan húzni kellett a féket. Én ezt is kirándulgatni, meg mászni vettem, meg (nem röhög!) városi közlekedésre.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Perillustris
senior tag
Kedves topiktársak, ehhez a kerékpárhoz legyenek szívesek pro és kontra érveket szőni számomra: MERIDA 2018 REACTO DISC 5000. Találtam egy elfekvő darabot (új), kb. 530 ezer forintba kerülne. Van ellenvetés?
Néztem persze a használtakat is, de ahogy már írtam tán ide is, annyira nem értek hozzá, hogy egész biztosan ne szívjam meg.
Ez (BIANCHI SPRINT DISC - ULTEGRA) pl. minden szempontból tetszik (bár az 50/34 kevésbé), de még alku után is drágább marad, mint a fenti, másrészt nem tudom, megérne-e bármennyivel többet is. A név nekem nem ér meg 70-150 ezret, az tuti.
Még ez (Felt ADV Aqua) játszik árban hasonló ligában, igaz, ez "csak" 105-tel szerelt.
Árban egyértelműen az első nyer.
[ Szerkesztve ]
Perillustris
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #181288 üzenetére
Én is Alföldi ösvényeken, földúton meg városban használom az mtb-t, jól elvagyok vele, teljesen jó mindenes bringa.
-
itouchfan
senior tag
válasz Perillustris #181289 üzenetére
A Felt meg a Merida geoja kb ég és föld, az egyik egy nagyon sportos, szinte versenyzős pozíció (hiszen a bringa is arra van), a Felt meg még az Endurance országutik között is igencsak komfort orientáltnak néz ki... Szóval szerintem először azt kéne eldönteni, hogy mire kell, outi és outi között is óriási különbségek vannak.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
válasz Perillustris #181289 üzenetére
Karbon, ultegra, disc. Szerintem nagyon nem tudsz egy meridával mellényúlni. Ha még tetszik is (szerintem mutatós), az hab a tortán. Méret azért stimmeljen! Ennyiért ez nagyon jó vétel, ilyenek most újan 2600 eur körül mennek - ha épp van valahol pár darab, és nem csak jövő tavaszra vállalják a szállítást.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Perillustris
senior tag
válasz itouchfan #181291 üzenetére
Alapvetően a sportos-versenyzős geometriával sincs bajom, van egy Speeder 300-asom, ha kényelmese(bbe)n akarok menni. Ennek tipikusan "országúti" funkciója lenne.
#181292peterkeT: Tetszik nekem is a színe. Természetesen vásárlás előtt felpróbálom.
[ Szerkesztve ]
Perillustris
-
6030D
Ármester
válasz Perillustris #181289 üzenetére
Meridába lehet rakni "okos" hátsólámpát, szóval az. Meg szép, egyebet nem értek hozzá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ma megjött a gyári orbea navi-tartó, úgyhogy megint súlycsökkentettem:
Elég minőségi cucc, gyakorlatilag a kormányt tartó bilincs elejében van két lyuk, oda kellett belülről becsavarni. Jól is néz ki, stabil is (mondjuk ez a gyári garmin tartónál sem volt kérdés), meg biztos nagyon aero is. Így viszont nincs szívem feltenni a csengőt, olyan szép lett az eleje.
Ja, nem tudtam elmenni kipróbálni, mert nullára volt merülve a navim (elfelejtettem feltölteni legutóbb).p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #181286 üzenetére
Láttad a Runner által linkelt videót a bringáról? Szted az ember azzal az enduroval épp közértbe, vagy melóba közlekedik, csak tud egy rövidebb utat az erdőn keresztül?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
Köszi srácok, a befelé csavarással lejött a cipő, meg is húztam a stopli csavarokat rendesen, beállítottam a pedált legkönnyebb állásba, és kipróbáltam az utcába.... menni fog...
már csak egy bike fitting kéne, de majd jövő év elején....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
Alg
veterán
válasz parandroid #181298 üzenetére
De az jóval hangosabb lenne és büdösebb. Akkor már inkább maradjon a villanymotornál
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)