-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Mauzes #181650 üzenetére
még van idejük
úgy van, hogy felhasználóként megkéred a támogatói okiratot (megpályázod és megnyered) és 180 napod van átvenni a kerékpárt a kereskedőtől
és ha nem jön meg ezidő alatt a kerékpár, akkor buktad a támogatást
lehet csak arra várnak, hogy legyen készletük, amire lehet pályázni...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Mauzes
őstag
válasz f4lcon #181651 üzenetére
Az jó lenne. Dekán kívül nem nagyon láttam olyat, ami az értelmes + nem drága kombinációban együtt jó (persze nem ismerem nagyon a bringákat).
pályázható e-bike lista[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz rétisün #181525 üzenetére
na, még mindig a fékváltókar..... összehasonlítva a bovdenes meg a hidraulikus fékváltókart, a hidróson alapból is közelebb van a fékkar a kormányhoz, így nem csoda, hogy olyan érzésem volt, hogy a kormányhoz közelebb fog.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Mezga Aladár
veterán
válasz GaezhyFeri #181649 üzenetére
Az ami a fickó kezében van, az a hézagoló.
#181648 Hasaggymeg: Passz csak a saját tapasztalatot írtam.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #181647 üzenetére
Milyen a felnid? Szerintem felmegy. Én itt nagyon kihasználom ezeket az agresszív xc-light trail gumikat, nekem kell a tapadás, főleg elöl. Csinálhatod azt is amúgy, hogy hátra veszel gyorsabb Pirelli-t, asszem van direkt hátra szánt verzió is és előre veszel agresszívet, mert oda jobban kell a tapadás. Hátul nem tudom miért, de sokkal gyakoribb a defekt nálam, asszem a jelenlegi első gumimat még semmi nem szúrta ki, a hátsón viszont már rengeteg lyuk van és több kukac is van benne. Ha megveszed valamelyik Pirellit, beszámolhatsz . A Smart Sam, ha 2.25" verzió, szerintem eléggé agresszív, nálam a Nobby Nic volt hasonló.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Mauzes #181652 üzenetére
ne legyenek illúzióid, az "értelmes" a Shimano/Bosch/Brose motornál kezdődik
nagyon neccesen tartozik bele a Bafang, és meglátásom szerint a Shengy, az Nxus meg a többi kínai ismeretlen háttérrel és supporttal (3 évig meg kell tartani a kerékpárt!!) hiába jó árban, nem tartozik az "értelmes" kategóriába...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Mauzes
őstag
válasz f4lcon #181657 üzenetére
Nézd, én most ár/érték arányról beszélek (ráadásul egy full MTB-szűz szemszögéből). Itt a konkrétan fél milliós, a támogatással 3x-os árkülönbségről beszélünk aközött, hogy mondjuk egy közepes Decathlon-os Rockrider vagy egy Shimano motoros Meride eBig Nine.
Persze ha a pénztárcának nem fáj, akkor mindenki a jobbat venné, vagy ha egy bizonyos tapasztalati szint felett már nem jöhet szóba a belépő minőség.
-
INTELligent
senior tag
A felnim ilyen Alexrims ZFZ (622-19). Hmm, de akkor ez nem is lesz jó nekem, mert legalább 25mm-es felni kell a Scorpionhoz. Ugye a második szám a felniszélesség?
Várj, nem az az agresszív külső, aminek nagyobbak a bütykei? Vagy ezt is rosszul tudom? Mert én a Smart Sam-ről pont azt hittem, hogy nem aggresszív . Igen, egyébként 2.25"-ös van most fent.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #181646 üzenetére
Nekem ezek a Rocket Ronra hajaznak, akár a ritkább, akár a sűrűbb mintájút nézem. az meg tök jó gumi, de azért nem olyan agresszív, mint a leköszönő NN.
Bár én azon is mindig megütközöm, hogy a Smart Samet sikerül egy lapon említeni a Nobbyval, persze abból meg az aktuálisat sosem próbáltam, csak a régit láttam közelről..
A lényeg, hogy számoljatok majd be a tapasztalatokról...
Egy kicsit tartok attól, hogy ha 25-ös, meg 30-as belső sz. felnire ajánlják őket, akkor ez nehogy azt jelentse, hogy keskenyebbre rakva meg jelentősen alulméretezett lesz... nem ismerem a Pirelli méretezését. (jó, tudom, 3 felnimm-enként csak 1 mm-t hízik a gumi, de akkor is..)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz ZolkoW #181660 üzenetére
Minta alapján én sem gondolnám, hogy a smart sam től agresszív gumi lenne, a középső futóél biztos sokat elvesz a tapadásból technikásabb mászásnál meg laza talajon.
Én végül sikeresen túllőttem a célon, és vettem egy DHF és DHR II párost Már a DHL-nél van, remélem a héten megjön. Csak 2.3-as méretben, a keskeny felni miatt, elvileg hasonló széles lesz, mint a mostani, csak ez majd tapad fékezés közben.
Most hétvégén volt olyan rész, ahol inkább letoltam, pedig amúgy nem olyan gáz, de nem bíztam a gumiban, főleg elöl. Nyáron viszont jó lesz, könnyű, jól gurul, bontrager xr2 team issue.'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #181660 üzenetére
A méret nagyon nem mindegy, nálam a 2.25" Smart Sam közelebb állt a Nobbyhoz, mint a Rocket Ronhoz, az új Nobby már valszeg agresszívebb. Láttam valami keskenyebb Smart Sam gumit asszem trekkingen, na ott kb csak a bütykök formája hasonlított az enyémre, a méretük sokkal kisebb volt. A Pirelli Scorpion S MTB tényleg nem tűnik olyan agresszívnek, mint a régi Nobby, de szerintem már agresszív xc/trail kategóriába sorolható, olyasmi lehet, mint a Forekaster.
#181659 INTELligent: Haverom 19mm felnin 2.35" gumit használ, én meg 21mm felnin 2.25" gumit, szal... Igen, az az agresszív, amelyiknek nagyok a bütykei. Nézz meg egy Race King-et, na az nem agresszív .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz bardi #181080 üzenetére
Köszi ezt a linket. Bevallom, józan paraszti ésszel az NTN LLB csapágyakat rendeltem és csak utólag jutott eszembe, hogy tüzetesen nem olvastam át előtte az általad linkelt oldalt. Most megtettem betűről betűre és megerősített abban, hogy jól választottam csapágyat.
Gondolom a világban rengetegen vesznek aranyáron ceramicspeed csapágyat akik nem csak versenyeken használják azt pár alkalommal...nos, ők hosszabb távon (5-10ezek km) nagyon rosszul járnak pl az NTN LLB-hez képest.
És Runner_fxr-nek is köszönet az infókét![ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Mauzes #181658 üzenetére
Kényelmes túrázgatásra jó lesz. A problémák akkor kezdődnek ha kicsit jobban ráérzel a terepre és szeretnél sportosabban kerékpározni. Itt most ne durvább DH/Enduro szintű zúzásra gondolj, kicsit jobban megereszted és az agymotor súlya miatt olyan kiszámíthatatlanul tud viselkedni a bringa, hogy azonnal érezni fogod a bringa határait. Agymotoros gép alapvetően aszfalt és max cross trekking szintű felhasználásra jó. Felmész Normafára, lefelé az erődben számtalan olyan nyom van, ahol az agymotoros igencsak bizonytalan lesz. Persze az kétségtelen, hogy árban nem rossz.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #181662 üzenetére
Ezekkel a jjeahh által agresszívnek nevezett gumikkal csak az a baj, hogy akkor igazán jók mikor odaszállítják őket a terepre, bikeparkba mert aszfaltra teljesen alkalmatlanok...hangosak, nagy a gördülési ellenállásuk és kopnak is mint állat. Mikor azt mondod mondjuk 20% aszfalt 80% terep amit mész, akkor is ez valójában talán inkább a nyeregben töltött időtartamra igaz, a megtett kilométerek sajnos gyakran tovább növelik az aszfalt arányát. Én ~6,5-7 km-re vagyok a "tereptől" ami oda vissza 13,5-14 km, vagyis gyors délutáni téli körömnek (27-28km) távolságban pont fele, még akkor is ha az össz-időnek (~100 perc) harmada,40%-a körül van. Vagyis ha kilométerben azonos, vagy végül akár többet is mész végül aszfalton , kemény burkolaton a terepig akkor meggondolandó mennyire agresszív gumi is kell valójában neked.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181666 üzenetére
Nekem nagy szerencsém van, hogy kb 2 km, és már egy döngölt földúton vagyok, vagy ha úgy van kedvem, akkor kb 5 km aszfaltos mászás, és már bent vagyok az erdőben.
Én úgy gondolom, hogy ha erdőbe kell gumi, akkor az ottani felhasználásra alkalmasat kell venni. Ha nyárra, száraz időre kell, akkor jöhet a szolidabb minta, ha meg a nyálkába, akkor nem sok választásod van, muszáj az agresszív mintázat, mert ha választanom kell, hogy elmegyek ott is ahol nyáron, meg bármiben megállok anélkül, hogy jelentősen csúszna az első kerék, de kopik a gumi aszfalton meg a között, hogy minden utam kompromisszumos, és pont azt a részt nem tudom teljesen élvezni, amiért megyek, akkor egyértelmű melyiket választom.
Biztos ez a drágábbik út hosszú távon, de én inkább bevállalom ezt, úgyse iszok/cigizek
Idén nekem kb 2000 km fog összejönni, talán valamivel több, ilyen tempóban hamarabb fog elöregedni a gumi, de aki sokat megy, annak szerintem megéri két szett gumit tartani. Végülis nekem is ez lesz most... ha meg ez a "nyári" szettem elkopik, kipróbálok majd egy vittoria gumit, elég sok jót olvastam a tartósságáról.#181664 xy.zsolt: Én örülök neki, hogy van aki nem a marketing bullshit alapján hoz döntést, hanem picit tudományosabban
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181666 üzenetére
Szerintem nem lehet ennyire általánosítani a gumik tulajdonságait. Pl. a Minion, Forekaster agresszív, kopik, tapad, nagy az ellenállásuk. Nobby agresszív, gyér a mintázata és nagyok a bütykök, de az anyagösszetétele keményebb, ezért ugyan hangos és ráz, de a gördülési ellenállása egyáltalán nem rossz, ezt tapasztaltam is és tesztek szerint is jobb aszfalton, mint pl a "gyors" Ikon (aminek az anyaga puhább), ráadásul az EVO egyáltalán nem kopik gyorsan.
Szerintem el kell dönteni, hogy hol mész többet és mi fontosabb számodra, mit akarsz élvezni: az aszfaltozást, vagy a terepezést? Ha többet mész aszfalton, de letojod és a terepezés a lényeg, akkor tökmindegy, aszfalton hogy gurul. Ha zavar, hogy aszfalton zajos és terepen gyors gumival sem esel el, mert nem duhajkodsz annyira, vagy nem olyan kemény a terep, esetleg tapasztalt vagy és technikából meg tudod oldani gyors gumival is azt, amihez másnak agresszívebb kell, akkor... hajrá gyors gumik. De azt is figyelembe kell venni, hogy a mintázat nem minden, mint írtam, a régebbi Nobby-k egész jól gurulnak és pl. az Ikon kimondottan rossz ebben. Igen, a Nobby hangosabb, de ha ez nem zavar... Szal nem olyan egyszerű ez. Ja és bár a szélesebb Smart Sam gumik ugyan agresszívebbnek számítanak szerintem, de a közepén végig sűrűek a bütykök, hogy aszfalton is jól guruljon magas nyomáson. A nyeregvásárra szokták mondani, hogy nagyon egyéni preferencia kérdése, de szvsz nem annyira, mint a gumik .
szerk: nekem a régebbi agresszív, gyér mintázatú Nobby azért kedvenc, mert közel a terep, sokat sarazok, ahol a gyér mintázat jól jön, úgy érzem nagyon meredek emelkedőn ez a szint a minimum, ami nem kapar el, a nagy bütykök ellenére könnyű és ha mégis aszfalton tekernék, bármennyire hihetetlen a gyors gumihoz szokott usereknek, egyáltalán nem rossz ott sem. Sőt! A Rekon a műhelyben porosodik, mert rosszabbnak érzem aszfalton is a Nobbynál.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181668 üzenetére
Lefele kifejezetten betojósan nyomom, felfele meg amíg nem csúszik meg addig jó...az Ikon minden csak nem agresszív, de én már azt is hangosnak érzem...de majd nemsokára kipróbálok egy (nekem) teljesen újat, majd arról is nyilatkozok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #181668 üzenetére
Olvasom itt a véleményeket és az jut eszembe, hogy egy "mindenhova is jó" gumi nekem nem kéne, mások pedig olyat keresnek. Igény függően legyen agresszív vagy jó legyen outon. Amire azt mondják mindegyikre oké az valójában egyikre sem tökéletes. Kb mint az autóknál a téli, a nyári és a 4 évszakos gumi. Szvsz nem érdemes a "mindenhova is jót" venni a bringára sem. Inkább legyen 2 garnitúra ha vegyes a felhasználás módja. Tehát bardival értek egyet
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181635 üzenetére
Persze, gyárilag van rajta. De ez inkább mocskos mint használt. Be volt fűzve, de állapota alapján sem mehetett sokat. Súly a megbízhatóság jele, szerintem tartós lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz xy.zsolt #181670 üzenetére
Egyetlen bringán necces 2 szett, hisz nem évszakonként egyszer kell cserélni mind a gépkocsin, hanem naponta 2x.
Tothgera...most már látom, tényleg nincs semmi bemaródás rajta.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #181672 üzenetére
Nem olcsó buli a montizás...sosem gondoltam ezt mielőtt erre a fórumra kerültem volna.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #181671 üzenetére
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #181666 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek. Pesten ugyanezt nálam is a helyzet. Itt Gy-M-S-ben mondjuk 1 km-en belül terepen vagyok, de van, hogy így is sok aszfaltozás kerül bele.
Szerintem részben emiatt, de főleg a felni miatt hagyni is fogom a Scorpion-t.
Te mit ajánlanál/mit használsz, ha azért az aszfaltot sem lehet megkerülni?
Szerk.: közben látom, hogy feljött a 2 szett külső - amin egyébként elgondolkoztam én is. Csak feleslegesen (=értsd, nem tudom, hogy ki fogom tudni használni) nem vennék plusz egy garnitúrát. jjeahh-t totál megértem, miszerint a külső választás a nagy művészet .Azért örülnék, ha találnék valamit, mert most ebben a nyálkás időben eléggé nehezen tisztul a Smart Sam. Csak elég vegyes a terep: az erdő saras, míg az ártéren laza kavicsos utak vannak, amik mindent is kiráznak az emberből.
Nem ragaszkodok Schwalbe-hoz, de az ő táblázatukkal tudok értelmesen mit kezdeni, mert ott minden össze van szedve. Szóval tudtok valami olyan külsőt, ami Schwalbe-féle besorolással élve kicsit jobban elmegy a Smart Sam-nél a lágyabb terep irányába. Talán a Rocket Ron/Racing Ray lehet ilyen. Vagy vegyek egy racing Ralph-ot Racing Ray-jel, és ha megvan mellé még a Smart Sam (amíg bírja), akkor azt variáljam?
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
őstag
válasz Mauzes #181658 üzenetére
nekem hiába mondod, szerintem ár/érték arányban sem jó ez az agymotoros bringa
Runner_Fxr le is írta, hogy miért, montinak néz ki, de annak pont nem jó.
ha trekking lenne, akkor talán, de továbbra is fennáll a kérdés, hogy mi van használat közben? a Deka mit csinál egy olyan kínai agymotor gyártó motorjával, ha baj van? meg te szeretnéd 3 havonta szervizbe vinni, mert mondjuk szoftveres problémája van?
a nyomatékszenzor amúgy nem egyértelműen jelenti azt, hogy a teljesítmény leadás természetes érzetű, hidd el, 3db ebike-om van, azért nagyjából tudom miről beszélek.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #181675 üzenetére
Én 21mm felnin ki fogom próbálni jövőben a Pirelli gumit, a két másik esélyes a Forekaster és a Goodyear Escape EVO, de mindkettőnek van pár apróbb hibája, ami a Pirelli malmára hajtja a vizet. Rocket Ron sem lenne rossz, de szerintem nekem kevés lenne sárba és hóba előre, a Nobby meg már el van cseszve.
szerk: amúgy a Nobby aszfalton használatához még hozzáfűznék annyit, hogy tavaly 100-120km köröket is tekertem vele és cx-es haverral is bírtam a tempót, akinek amúgy bűnrossz maxxis mud wrestler-je van . Mondjuk akkor még aszfalton 3.5 bar-ra pumpáltam a gumit, ma már nem merem tubelessel annyira felnyomni, 2.75 bar a max.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Gondoltam megosztom a céget, ha valaki más is kiváló NTN csapágyat venne szerintem szuper áron, segítőkész shop-ból: [link] Ha tudod a pontos méretet és típust csak írni kell valamelyik kontaktszemélynek (én Róberttel beszéltem) és küldik az ajánlatot.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #181675 üzenetére
Na az meg a másik, vagyis, hogy mennyire tisztul, mert ha dagonya után félórával még mindig szórja a hátadra (,vagy éppen a rászáradt sár miatt dől dugába több százezres grammbuzulásod ) az sem jó. Én óvatosan ereszkedek, nekem fontosabb ha jól tisztul és aszfalton sem traktorként közlekedek, így a Race King az ami eddig a legjobban bevált. Ezen kívül próbáltam az Ikont és néhány egyéb slicket, meg olcsóbb terepgumikat melyekre nem emléxem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #181680 üzenetére
A grammok nem zavarnak, és van sárvédőm .
Valaki amúgy nem szeretne egy összefoglalót írni külsőkről (monti mellet tnyugodtan jöhet outira is )? Tudom, hogy van pár gondolat az összefoglalóban, de bennem még jelentős az információéhség .
Hasaggymeg: a Race King eléggé hasonlít a Smart Sam-hez, jól látom? De azért egy kicsit terepspecifikusabb, mert kicsit nagyobb a bütykök közötti távolság, nem? Még a Cross King-et nézem, az egy kicsit általánosabbnak tűnik. Contiból PureGrip vagy BlackChili legyen az anyag?
Meg még egy kérdés: Te milyen nyomással mész? Mert a Conti honlapja alapján elég magas minimumnyomásokat ír, 2.7 bar körül láttam, nekem most a Smart Sam-ben ~2 bar lehet.(Részben magamnak, hogy tisztuljanak a dolgok a fejemben) : szóval montin a lényeg, hogy elöl az irányíthatóság miatt jobban jön az aggresszívebb gumi, hátul viszont érdemesebb elgondolkodni azon, hogy jobban védve legyen, mert (gondolom főleg HT-en) többet kap.
All-in-one megoldás nincs (meglepődtünk, mi ), meg kell találni a kompromisszumot a tapadás (és ezáltal a sáros időben való használhatóság), valamint az alacsony gördülési ellenállás (és ezáltal nagyob sebesség, viszont inkább hardpac terepre lesz alkalmas).Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #181680 üzenetére
Gyorsan kell menni, akkor tisztul a gumi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #181681 üzenetére
Én a legolcsóbbal megyek amit Performance-nak hívnak és aminek 6-7ekörül van darabja. Elől 1,8 hátul 2,0bar a ~83 felöltözött kilómhoz.
6030D...lefele azt szoktam, megkeresem mindenhol a legkövesebb-murvásabb, legkevésbé sima nyomot, hogy letisztítsa gumiimat. Felfele meg...nem szeretek gyorsan menni, inkább...ööö...nézelődök.
Toobee...éppen néztem a NHH webkamerát, milyén szépen süt ott is a nap...felmentél megmelegedni?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #181684 üzenetére
Igen, a hegytetőn jobb idő volt, mint lent, meg a városban. Strava link hozzá. Mondjuk leállítottam jóval hamarabb, beugrottam a boltba, még a nyugdíjasok előtt.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #181681 üzenetére
Hát... nézz meg élőben egy race king-et, ha van lehetőséged, mert lehet sokkolni fog. Sokkal kisebbek a bütykök, mint a Smart Sam-en, szal szerintem egy sokkal gyorsabb gumi. Nálam a Smart Sam így nézett ki újan, a Race King meg ilyesmi, azért szerintem látszik, hogy más célra készült .Összefoglalót lehetne írni, de az a baj, hogy túlságosan szubjektív téma, mert ahány ember, annyiféle ízlés, mindannyian másképp lejtőzünk, más technikai szinten űzzük a montizást, a terep is szerintem felénk teljesen más, mint felétek, mindenkinek vannak apróbb egyéni igényei stb.
Szétnézhetsz itt is, ha érdekel a gördülési ellenállás, mert szvsz az, hogy hangos vagy ráz egy gumi, még messze nem jelenti azt, hogy rosszul gurul. Ha ennyire összezavarodtál a kategóriák között (trail gumitól indultál és már a leggyorsabb xc gumiknál tartasz ), én a helyedben lehet egy közepesen agresszív gumit vennék, pl. a Rocket Ron és társai. Az valszeg aszfalton és terepen is előrelépés lesz a Smart Sam-hez képest és súlyban is sokkal kevesebb.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
ezért jó ősszel az erdő? [link]
-
jjeahh
nagyúr
válasz parkr #181687 üzenetére
De örülök, hogy a fenyvesek miatt ilyen felénk szinte egyáltalán nincs . Az egyik legirritálóbb dolog, amikor nem látod a levelek alatt megbújó ágakat meg köveket és garantáltan elesel vagy letöröd a váltót .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
gabro0
őstag
válasz INTELligent #181681 üzenetére
Csak a BlackChili Montis gumival nincs tapasztalatom, de országútin elég nagy a különbség.
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #181674 üzenetére
Nagyobb az esély hogy DC38-as lenne inkább, a tömege miatt. De mivel OEM-ként bármit kiadható a gyártó, ami egy bizonyos szintet megüt, ezért bármi lehet.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mauzes
őstag
válasz f4lcon #181676 üzenetére
Igazatok van, afelett át is siklottam, hogy agymotoros. Akkor nem véletlenül volt ennyire olcsó. A középmotoros verzió 660 ezer, ami még mindig olcsóbb, mint egy márkás bicaj, de ott azért már nem nagyságrendi a különbség.
Csak itt már eljutunk arra a pontra, hogy megér-e nekem támogatáson felül kifizetni 500-700 ezret egy bringáért, amit csak poénból vennék, hogy havonta kétszer-háromszor használjam. Viszont a másik oldalon meg elektromos rásegítés nélkül szerintem sose fogok elkezdeni erdőn-hegyen bringázni, én nem a sportot keresem benne, hanem a kikapcsolódást.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
ha már agyak: ma vettem észre ezt, mikor egy hete már utazik az alis Novatec agypárom, de végül (ha ideér szépen) azt hiszem, jól döntöttem, hogy azt vettem. Az egyetlen értékelés írja, hogy bazi nehéz az acél tengely miatt, és valóban, 480-nak írják a hátsót, míg alu tengellyel 280 körül van, ha külön kell megvenni, úgy már macerásabb, egyébként jó kis agy. Külön már láttam az acél tengelyt, az aluval még nem találkoztam, nekem nyilván jó az alu is. Csak azért lett volna vonzó így utólag, mert Anglia, és jobban bízom a gyors szállításban, de már úgyis mindegy
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
őstag
válasz Mauzes #181692 üzenetére
ahogy a nemzetközi piacot nézem, nagyjából a €2000 az alsó határa egy olyan ebike-nak, ami alkalmas terepre, szóval a 660e itthon teljesen reális ár
egy Cube Reaction Hybrid 400 listaáron 720e és a 60 ezernyi különbség (10%) nagyjából a branding összege - ebből is látszik, hogy "normális" alkatrészekből másnak sem lesz olcsó bringát előállítani. plusz szerintem még mindig él a kiskereskedőknél az a rossz szokás, hogy nem akarják elengedni a vevőt és inkább török kofásat játszanak (letolják az árat) csak ne menj el a dekába megvenni, szóval az a 720-as bringa a végén lehet, hogy 660-ból is megvan.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
xy.zsolt
őstag
válasz szimpláncsak #181696 üzenetére
na, ha csak ezen múlik a hangja akkor én tele kérem olajjal
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz szimpláncsak #181696 üzenetére
Nekem 2 pár ilyen már működik bringában, csak most boostosra is szükség volt
A régiekhez időközben vettem már tengelyt és másik (HG) szabadonfutót is, hogy tudjak singlespeedezni
792-esek a hátsók, nem mondanám hangosnak, ha jól emlékszem, neked a másik van, az nem tudom, milyen.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
athomi
veterán
válasz Hasaggymeg #172307 üzenetére
Köszi, megvettem a Buster 300-at. Kicsit parázok, hogy városban lelopják, így ha olyan helyen hagyom a kerót le szoktam venni.
Pár hete használom, elégedett vagyok vele, elég jó minőségű, mondjuk a kormányrudam olyan furcsa alakú, hogy nehéz normálisan elhelyezni rajta, de ez nem a lámpa hibája. Viszont nem értem, hogy a flash mód miért maximális fényerőn villogtat. Kiégetem vele a szembejövők retináját.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda