-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz ::Trunks:: #181450 üzenetére
Nekem anno poplockkal volt, sőt, szerintem gyárilag azzal szerelik. Így én még nem is láttam RS villát. Használtan vetted?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
A korábban linkelt fiziológiai/edzéses posztomban (aminek a reakcióira még nem reagáltam, köszi mindenkinek ezúton is a pozitív visszajelzést ) említettem a FasCat-osok honlapját. Most ott 50% van minden edzéstervre (van benne súlyzós, alapozós, meg még étrend is) a FAST50 kuponkóddal. Nincs velük semmiféle affiliációm, viszont mindenképp gondoltam, hogy megemlítem, mert ha valaki ki akarná próbálni, akkor most 25$-ért már kap egy edzéstervet.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #181451 üzenetére
A Tora pl. ilyen.
Trunks...kell az neked egyáltalán? Hacsak nem állandóan kapcsolgatod ki és be (nem is ismerek olyant aki ezt tenné) nem sok értelme van...mondom ezt én akinek ilyen van. Arról nem is beszélve, hogy megéri-e 30e körül költeni arra a villára.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
-
Gerr'y
senior tag
BF bringa akciot ha lattok valahol ne tartsatok magatokban. Elsosorban fitness, bike, vagy endurance road bike erdekelne.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181453 üzenetére
A Recon RL-em is ilyen, személy szerint én jobban is szeretem, ha csak murvás vagy aszfaltos emelkedőn és sík aszfalton kapcsolom be, egyáltalán nem zavaró, ha a teló vállán kell kapcsolgatni és cserébe egyel kevesebb a bovden, meg a kormány is letisztultabb. Persze aki terepen is állandóan tekergeti, annak macera lehet, én egy ideje ha picit is tehnikás vagy rázós egy emelkedő, ott is hagyom dolgozni a telót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Gerr'y #181455 üzenetére
enek szerintem annyi az esélye, mint lónak a hátúszásra
annyira megy a piac, hogy lassan teli ár FELET is elvinnének mindet a vevők
talán nem véletlen, hogy idén egyetlen márkának sem volt semmilyen akciója“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #181456 üzenetére
Én néha próbából kiakasztom felfele, de mindig rosszabb mint hagyva rugózzon. Nem szeretem ha pattog az eleje, sokkal inkább marad a földön ha hagyom dolgozni, sőt nekimehetek kisebb akadályoknak mikor már nincs erőm felkapni az elejét, mert simán kimozogja őket és átmegy rajtuk a bringa mint a tank. Csakis aszfalton, felfele, nagyon meredeken, vagy ha kiállok akkor zárom ki, esetleg nagy ritkán mikor erőm végén járok placebonak, ugyancsak aszfalton. Olyan meg, hogy gyorsan ki kellene zárni/feloldani szinte soha nincs, az talán akkor lehet jó ha megfeledkezel kizárva és elkezdesz már ereszkedni amikor elengedni a kormányt és lenyúlni már veszélyes lehet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szitaati
aktív tag
válasz jjeahh #181442 üzenetére
A Tropix elvileg egy feltörekvő márka. Eredetileg francia, majd újonnan szingapúri, Miguel Martinez nevű csávóval reklámozzák, elvileg a tervezésben és tesztelésben vesz részt.
(Ettől még nyilván lehet, hogy a konkrét váz vmi koppintás/hamisítvány.)https://www.youtube.com/watch?v=H_-MOFIp538
https://cycleking.co.uk/carbon-tropix-paris-700c-road-bike-black-red.html
Úgy látom Dél-Amerikában aktívabbak:
https://tropixbike.com.br/"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz szitaati #181459 üzenetére
Hm, az utolsó linken vannak komolyak és az is igéretes, hogy van normális weboldaluk meg minden, szal ha nem hamisítvány, akár jó is lehet. Bár még mindíg nincs geo ábra, szerintem nehéz a váz és gyorszáras.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz szitaati #181459 üzenetére
a nyomdafesték sok mindent elbír, de az, hogy nincs a márkának egy rendes európai weboldala, az elárulja a lényeget.
ha baj van, akkor meg mehetsz a sóhivatalba...
gondolom nem olcsó egy ilyen karbon váz, de garanciális problémával mit kezdesz majd?“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz jjeahh #181461 üzenetére
az megvan, hogy ez egy 2018-as oldal, igaz? azóta nincs semmi se módosítva rajta, a fent lévő katalógus is 2018-as, a termékek is mind 2018-asok (9000-es szériás XTR például)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ZolkoW
őstag
válasz ::Trunks:: #181450 üzenetére
a vállon szokott lenni egy szám, azt ha beírod az RS honlapján, kijön elvileg a kompatibilis alkatrészek listája, meg a doksik. Ezekből ki kéne derülnie, mi jó hozzá.
Otthon nekem mondjuk kettő RS lock kar is porosodik bowdennel, én nem éreztem át ezt a fícsört..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Kasya
nagyúr
válasz Hasaggymeg #181439 üzenetére
Ohh, köszönöm! Az első nyerő is lenne, csak természetesen nincs raktáron. Remélem tavaszra lesz
Somatom
#181438
Erre nem is gondoltam, köszönöm! -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz f4lcon #181463 üzenetére
Na az fölöttébb gyanús, én már utaltam el pénzt (cipőre) ilyen weboldalnak, aztán kiderült hamis. Olyan szép oldal volt, hogy az eredeti gyengébbnek nézett ki!
Szerk: meg is van. Eredeti vs. Hamis![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Hasaggymeg #181466 üzenetére
...pedig már írtam a Salomonnak, amit hetek után az oldal eltűnése követett, majd most újra itt van más URL címmel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bringasisti #181469 üzenetére
Diletál?...mi vagy te burkoló?!
Jofi81...nekem hátul néha mocorog, egyszerűen nem tudom annyira meghúzni, hogy a lánccal a kisebb lánckerekeken ne tépje meg oldalra és recsegtesse meg a hátsó agyat extrém terhelésnél.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jofi81
őstag
válasz Hasaggymeg #181470 üzenetére
Értem, köszi! Nekem ez még nem tűnt fel, de lehet, hogy csak nem tettem ki elég extrém terhelésnek... Akkor a következő biciklimnél már figyelni fogok erre is.
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #181470 üzenetére
Híd is diletál pedig nem dolgozik rajta burkoló
BENEFON DELTA--------N8
-
Jofi81
őstag
válasz Csokicsibesz #181473 üzenetére
Oké, meggyőztél. Tényleg sokkal masszívabb az átütőtengely. Az meg külön jó akkor, hogy nem lehet rosszul berakni. Sajnos a mostani biciklim gyorszáras, egy darabig még így is marad.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #181470 üzenetére
"nekem hátul néha mocorog, egyszerűen nem tudom annyira meghúzni, hogy a lánccal a kisebb lánckerekeken ne tépje meg oldalra és recsegtesse meg a hátsó agyat extrém terhelésnél. ."
Vao, akkor a nagy erővel bíró versenyzők szét is tépik a hátulját a bringának.
Jofi81: Szerintem amíg felnifék addig rendben van a gyorszár
, ha tárcsás akkor átütőtengely.[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
::Trunks::
senior tag
válasz Hasaggymeg #181453 üzenetére
Aliról nagyon olcsón meglenne, ha kompatibilis lenne, ezért kérdeztem :)
::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
válasz Jofi81 #181474 üzenetére
Sima esésnél is kiugrik a gyorszáras kerék. Egyszer rámfutott hálulról a mögöttem jövő, egyszer meg klikkpedálos tanulós időszakban dőltem. Mind a kettő említésre sem méltó eldőlés volt, de a gyorszáras kerék kiugrott a helyéről. Szóval nem atomstabil.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #181401 üzenetére
Parancsolj [link]
Már ezt is sold out.
-
bardi
aktív tag
válasz parandroid #181477 üzenetére
Ott más gond lesz, dirt ugratón estem úgy, hogy elhajlott a villa nyaka, de nem ugrott ki a kerék. Nem egy esésem volt már, és soha nem ugrott ki a kerék, pedig minden egyes alkalommal amikor szervizbe vitem, szóltak, hogy laza volt a gyorszár.
'92 Honda VFR 750
-
válasz bardi #181480 üzenetére
Gondolom országútin kevésbé stabil a vékony kerék miatt, vagy mittudomén. Vagy csak én vagyok gyenge, hogy normálisan meghúzzam (nem hiszem, így is úgy feszítem be a végén, hogy jó szoros legyen, és azért gyúrok karra is). Amúgy sem egy csúcsgép, 800 eur volt vadas újan, sima alu országúti, szóval a tengely, illetve a villa sem tudom, milyen benne, de biztosan nem űrtechnika. Ráadásul nem is sűrűn szedegettem szét (egy defektem volt fél év alatt, kb csak akkor). Mindegy, az új gép már átütős, nyugodtabb vagyok így.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
sebgutkopf
őstag
válasz IMIIKE1998 #181419 üzenetére
Sokat évelődtem a kerék méretén. Runner volt az egyik elszenvedője az agyalásnak.
Ha a magasságod zavar elárulom én 173 cm vagyok. Az M-es capra 29-es kerékkel akkora mint máshál az S-es váz, tehát 164-175cm-ig ajánlott. Ennek én még a felső részén is vagyok.
A spectral-om ugye 27,5 kerekű, amit nagyon szeretek. Nem meggyőződéssel vágtam bele a 29-be, hanem egy nyitott kíváncsi gondolkodás. Kipróbálom és majd eldől bejön vagy sem. Nem akarok többet úgy érvelni a 29-es kerékméret ellen, hogy nincs vele tapasztalatom, így kipróbálom, ha bejön örülök, ha nem akkor meg meg tudom mondani miért nem.A kerékméret próbára pedig a capra ebben a nagy rugóutas vonalon a legkevésbé kockázatos gépnek tűnik. Egyrészt elég alacsony a váz, a láncvillája a kerékméret ellenére rövidebb, mint sok 27,5-es gépnek (fordulékonyság), szeret ugrani (nekem az egyik legfontosabb szempont), és van benne flip chip, tehát hátra betehetek 27,5 kereket ilyenkor átállítom a flip chip-bel a vázat magasabbra és a középcsapágy újra megfelelő magasságban lesz.
Tehát két legyet egy csapásra. 29 és a mullet felállást is ki tudom próbálni egy géppel. A spectral 27,5-es hátsó kerekét minden további nélkül át tudom rakni, úgyanaz a boost agyméret és még a gx eagle hajtás is azonos, tehát szerelést se nagyon igényel a próba (egyedül a féktárcsa méret különbség).
Nagyon kíváncsi vagyok. -
bardi
aktív tag
válasz parandroid #181481 üzenetére
Fura, sose volt még ilyen gondom, meg ismerősök között se nagyon hallottam ilyenről. Persze ennek ellenére én is az átütő tengelyt preferálom, az mindig ugyan úgy kerül a helyére.
'92 Honda VFR 750
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #181434 üzenetére
Igen a te ajánlásod is felkerült az értékelő rublikába a capra mellett, figyelembe vettem a véleményed. 173cm vagyok, ezzel az M-es váznál a felső határhoz kövelebb vagyok (175-ig ajánlott), de nem pont határon. A nagy kerékhez inkább lefelé méreteztem a jobb irányítás érdekében (a legtöbb EWS versenyző még a gyári ajánlásnál is kisebb vázat használ, csak nem véletlen). Amúgy néztem, hogy az L-es vázzal még a hosszabb dropper-rel is belefért volna a belső lábhosszomba, de nem ez volt a döntő. Ezzel a mérettel mivel kisebb embereknek is jó, ezért kicsit alacsonynak tartom a 125mm-es droppert. Ebbe a vázba a legjobb mozgáshoz nekem akár egy 170mm-es dropper is elférne alattam (akkor lenne azonos magasan a nyereg mint a spectralon használom). De előbb kipróbálom ezzel, nem cserélek droppert minden áron csak ha zavar.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz f4lcon #181449 üzenetére
Ja igen, abban igazad van, a Merida valóban nem volt fékfüggetlen, ez volt az egyetlen negatívum amit anno felróttak neki a tesztekben. Stereo-hoz volt szerencsém, többhöz is, őszintén szólva én nagyon másnak nem éreztem mint a Merida féle megoldást. Mindkettővel az volt a bajom, hogy túl érzékeny volt pedálozásra és a SAG-et is elég nehezen lehetett beállítani ideálisra. Viszont mentem egy rövidebb kör erejéig egy Nomad-al, hát azért azon rögtön érződött, hogy más világ, nem pogózik úgy, szebben is dolgozott. De ami a legjobban tetszett eddig, az szintén egy rövidebb teszt volt, kamaraerdei tesztnapon kipróbáltam egy Evil Wreckoning-ot. [kép]
Eszméletlen volt az a felfüggesztés, az egész bringa brutálisan jó volt. Ennél jobb Enduro-n még nem ültem.[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #181477 üzenetére
Vagy csak nem volt rendesen meghúzva.....csaptak már el autóval nem egyszerűen és a kerék a helyén maradt. Na, meg pont előtted dőltem el utoljára ....akkor sem ugrott ki a kerék.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz maximilian4 #181488 üzenetére
Hogy nem esel le a bringáról, tiszta csúszda a nyerged.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Mezga Aladár #181489 üzenetére
+1.
maximilian4 Nekem is egy hangyanemiszervnyit döntött volt a könyöklők miatt, ami normális.... de most hogy télre lekaptam egyből visszaraktam vízszintesre. Ha éppen tudsz még elengedett kézzel is tekerni akkor oké, ha nem mert lecsúszol a nyeregről akkor nagyobb terhelést kapnak a karok....ami hosszabb távon zsibbadhat....stbMás, Egy pesti cégnél rátaláltam végre a szerintem megfelelő csapágyakra.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jofi81 #181468 üzenetére
Azon kívül, amit a topiktársak leírtak, újabb szabvány is, szal új bringa vagy váz vásárlás esetén nem árt mindíg a lehető legújabb szabványút venni, mert időtállóbb, később könnyebben kapsz hozzá alkatrészt és könnyebb lesz eladni is. Kb. fogd fel úgy, hogy új vagy újszerű méregdrága 26-os karbon bringát sem vesz senki már nem? Elavult, 29er a jövő (jelen), majdnem mindenki azt viszi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #181473 üzenetére
Ez így kissé megtévesztő mert míg elsőnél tulajdonképp az agy végein egy-egy kis pöckön fexik fel a kerék,azok viselve a terhet az a vékony szár helyett,az un. átütősnél a látható tengely a teherviselő alkatrész...tény,hogy attól még a rögzítés és teherviselés is komolyabb.
Mézga...nem tudom,biztos nem hisz évtizedekig csak az volt,de hát ott is biztos vannak komolyabb rögzítések,meg náluk nem számított soha,minden versenyre mehetett új szár,vagy új kerék,vagy új kerékpár.Nagyon lelassulva meredek terepen,vagy helyből újraindulásnál megtaposva tapasztalom,ha már megindult a kerékpár nem tudom úgy megrőltetni.
Trunks...olcsón,+élvezetfaktornak megérheti.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #181478 üzenetére
Hát ez...nem semmi! Te sem sz@rral gurigázol,ez egyik legdrágább/legkomolyabb nem motoros kerékpár lehet itt. Gratula hozzá,és bár nem éppen műfajom,kíváncsi leszek az ilyenkor természetes újdonság elmúlása utáni véleményedre,összehasonlítva a régivel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #181494 üzenetére
Az esztergomi üzletükbe bementem az agyba való csapágyaimmal, és 5 perc múlva a kezemben volt az skf csapágy helyette.
'92 Honda VFR 750
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #181477 üzenetére
Soha nem találkoztam ilyennel, benne kéne maradnia. Még akkor sem ugrott ki amikor beleakadtam a vizes vasúti sínbe és akkorát estem, hogy az első felni, meg a villa is kuka volt. Pedig azon a régi acél villán még kiesés gátló sem volt.
Ha sima eldőlésre kiugrik az konkrétan életveszélyes. Milyen gyorszár ez? Az a tapasztalatom, hogy vannak nagyon hitvány darabok. A legjobbak a shimano gyorszárak, illetve a régi campák, ezeknek egyben van a húzó oldali része és sokkal stabilabbak. Plusz nem nagyon foglalkoztak a könnyítéssel
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #181481 üzenetére
Első-hátsó kerék között is szokott különbség lenni, én úgy emlékszem, az összes első villánál, amivel találkoztam, hogy valami kis perem, ami miatt nem is tud kiesni a kerék, amíg agyon nem lazítom a gyorszárat, hátul viszont csak simán kicsusszan.
Nemrég a gravelen jástam úgy, hogy felraktam görgőre a normál kerékkel, és a görgőhöz való gyorszárral -értelemszerűen-, majd mentem vele kint is ebben a felállásban, de lelazult, és szarul váltott... ezt annak tudom be, hogy az a gyorszár, amit az Elite görgőhöz adtak, egy fos - de tényleg. Alig lehet rendesen meghúzni, tiszta béna a mechanikája, viszont az áll meg rendesen a görgőben az alakja miatt. De a többi gyorszárammal nem volt ilyen gondom.
Persze átütő párti vagyok, de ki azért még nem esett gyorszáras kerék sem nálam.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
maximilian4
addikt
válasz xy.zsolt #181490 üzenetére
Nem tudom. Nekem így tök kényelmes amúgy. A kép becsapós, szerintem a kameraszög miatt tűnik nagyon előredőltnek, de valóságban nem durva. Karban sosem zsibbadtam amúgy, nem is fáradt el, átlag bicajoshoz képest szerintem elég erősek. (Nem kell egyből stravan csekkolni, de tényleg 😈). Sokat megyek alsófogásban a kurva szél miatt (itt az Alföldön mindig szemből fúj (nem csak a menetszél ) és így adta ki nekem. Meg jobban szeretem ha elől többet kitartok a testsúlyomból, elég szarok a csipőizületeim (autoimunn betegség...), és úgy tapasztaltam hogy így sokkal ritkábban gyullad be.
Mára még egy meglepetés a fulcrum zárógyűrűk mellé (Kusz Matyi nem tudom mit művelt, de tegnap kértem tőle sos szívességet du. 4-5 fele, reggel 9kor itt volt a futár az alkatrészekkel Szolnokon a Bringalandból). Megjött a magene speed és cadence sensor Kínából! Kevesebb mint 2 héten belül. Élesben nem próbáltam még viszont felraktam a hajtókarra, agyra, párosítottam garminnal, tökéletesen műxik, érzékel, számol! Bodottá van.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer