Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    Végre ki tudtam próbálni az új cuccot. Ennek a kialakításán érződik, hogy biciklire tervezték, nem kell külön bajlódni a rögzítésével. Sokkal kisebb, és extraként van benne villogó, nem csak síp. Ha jól láttam, 2032-es elemből van benne 2, de csak félig szedtem szét, ez a rész nem nagyon foglalkoztatott. A hangja sajnos enerváltabb az elődnél, az átható HÁÁÁP helyett mindössze egy kis csip. De kéznél van, a szembejövőket valószínűleg ez is mosolyra fogja deríteni, már ha meghallják egyáltalán, de ehhez az is kellene, hogy ne felejtsem el nyomkodni. A régi kacsára mindig volt valami reakció..

    Írjak a GX Eagle (sas) szettről is? Az is madár. Nakérem, végre ez hasonló, mint a 11-es GX volt, bár úgy tűnik, tényleg érzékenyebb a beállításra, mint ahogy az várható is volt. A 11-es konkrétan a bowden megszorítása után készen volt, a feszességállító csavarral csak a tisztesség kedvéért játszottam picit, de lényegében elrontani is nehéz volt. Ez odafigyelősebb, mondjuk mivel használtan vettem, a váltógörgők holtjátéka is szerepet játszhat ebben. De főleg abban, hogy picit lustábban pakolgat a fokozatok között, de még nem vész. A sor maradt az NX, amivel jött a bringa, de a láncot cseréltem vadiúj GX-re.
    Én ezen rövid ismerkedések alapján azt mondanám, Eagle-ből tutibb vétel a GX, még így, olcsóbb sorral is.
    De a 10-es lánckerék nekem itt is hiányzik, pedig ez már 454%. Mondhatni kihagyott ziccer, persze ha HG szabadonfutóra kell felmennie, akkor ez van, jó nehéz is, és a tartomány is kevesebb..

    Amiről megintcsak nem gondoltam volna, hogy egyszer kritizálni fogom, az a szabadonfutó reteszelési gyakorisága. Ennél a Bontrager agynál mindenesetre ritkább,mint amit megszoktam (egyszer mintha 15 kattanást számoltam volna fordulatonként, de nem akarok hülyeséget írni), annyira, hogy még nekem is feltűnt.

    [ Szerkesztve ]

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák