-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
1eske
tag
Most hogy csekkoltam az oldalukat beugrott, valahogy a név nem maradt így meg.
Sajna a weboldalukon teljesen kifogytak. Vajon van viszonteladójuk?andrisbandi
Köszi! Tényleg jó bringának néz kixy.zsolt
Szóval van forgalmazó, ez jó hír. Talán itt is találok valamit akkor.varsam
Ezt nehéz megmondani. Mikor anno hegyi kerékpároztam máshol laktam és ebből kifolyólag mások voltak a pénzügyi és földrajzi adottságaim is. Nem mondom, hogy ne mennék el néha egy-kétszer bringa parkba, de elsősorban erdőben, traileken való gurulás, mászás, túrázás lenne a fő szempont. Nem csak a lemenetel lenne a cél, de bevallom hogy nekem talán az tetszik a legjobban, csak úgy teleportálni nem lehet.Canyontol a Neuront nézegettem 1-2 hete de ahogy mindent, úgy azt is elvitték 0-ra.
f4lcon:
Őszinte legyek veled tudtam, de már elfejeltettem. -
MC Pite
veterán
válasz nszabolcs94 #188398 üzenetére
Ha jól látom h négyszögtengelyes a hajtómű, az 160ért is vérciki, nemhogy ennyiért.
Én annyi tanácsot adnék, gondold át a teleszkóp részt, előző 2 nap erről volt szó. Azok többletsúlyok amik szarul/nem arra mozognak amerre szeretné az ember.
Nem az a lényeg hogy hidralikus e a fék, hanem hogy normális legyen, de ezek... Szóval épp annyit tudnak hogy ne kopjon a felni, de egy normális véfékegalább ilyen erős (nornál súly és felhasználásnál ez nem baj). Én a gravel(Triban 120)/crossfitness(TribannRC500)/hibrid(Romet Mistral)/urban merevvillásokat (Elops speed) is megnézném.Hasaggymeg: Én ettől kevesebbért is rakom apróra azt az alkatrészt ami szivat... AirUturnosst is azért cseréltem évekig tekerésztem 15-15 másodpercet, aztán úgy voltam vele, higy fix 120 mindig jó, nincs úgyfelejtés, plusz papíron jobban hangolható volt az utód Reba, gyakorlatilag mondjuk nem, de az részletkérdés.
20% mellett ha ilyen, lehet érdemes mást is kipróbálni, főleg ha másik villával nem volt ilyen.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Friczy #188387 üzenetére
Tele a topik Förstemannokkal.
xyzsolt... egy a maihoz hasonló ~25-30km-es köröm alatt (lásd sztráva sintrajz) kábé 20-30x kapcsolom, vagyis még kellene tanuljak félkézzel terepezni. Manitou nem ilyen volt, de Judithal sz@r mászni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz MC Pite #188400 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy szinte képtelenség egymásután többször ugyanakkora SAG-et mérni, ezért egy idő után le is mondtam róla, már nem mérem, másképp lövöm be a telót. Hogy hogyan, most lusta vagyok leírni és már volt is róla szó .
Nálam a guminyomás most 21mm felnin 29x2.25" gumikkal, tubelessesítve elöl 1.5 bar, hátul 1.7 bar, ez a 62 kilós súlyommal elég sziklás terepen is.
Angol pogó: nem tudom, de biztos van valami szakszó ráHasaggymeg: az azért durva, én egy 30km körön max 2x ha lezárom. Igen, mozog, de gyakran gyökeres-köves a terep, ezért felfelé is kell a mozgás. Enyhe terepen felfelé, meg aszfalton viszont kötelező.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #188393 üzenetére
Rendszeresen.
jjeahh... félórás lejtőn igen, de én itt megyek 10 percet felfelé, majd hármat lefelé,tényleg folyton használom, nem is gondoltam volna. Van, hogy mászokaztán jön egy sziklás rész bekapcsolom, utána vissza... nem tudom meddig bírja majd ezt a kapcsolgatást
MC Pite... 29“x2.25,1.8bar,belsős, ~20%beülés és 83kg testsúly... angolul bobbing... ja, és mikor már úgy tolod, hogy ki kell zárd a telót nehogy elszállj, akkor lépsz ki igazán a muglik szürke tömegéből. (Marvellel mugli voltam én is, az nem volt ilyen érzékeny. 🤭)
jjeahh... ha a 30 az 15 fel és 15 vissza akkor nem csoda, de nézd meg ezt.
... kábé ilyen az ékágém is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #188406 üzenetére
Pumptrack . A közelben mondjuk én is gyakran megyek ilyesmiket . Azt bírom, hogy mindkettőnknek Somlyó a szokásos közeli terepezős helye.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MC Pite
veterán
Hasaggymeg, akkor az a Judy *** ha 20%kal is ilyen (mármint konstrukciósan, bár a régi Soloaires villáimat én szerettem nagyon - A Talas meg a Float volt olyan, hogy majdnem ugyanúgy indultak meg, lefelé érdemben nem volt különbség a Recon/Revalationhöz képest, viszont jobban pogóztak).
Kipróbálnám mit változik 17%os saggal. Plusz beötlött hogy azért is zavarhat titeket jobban, mert gondolom merevvel mentek, ha jól sejtem. Fullyn a tag lesz hamarább zavaró, ahhoz képest a teló az már 0, a Float EVO CTD-m se jut el addig hogy zavarjon, a tag ami hamar idegesít ha nyitva, bocsánat, foxul descent módban van. Utolsó merevemben Dart2 volt, az alig indult meg, kemény volt mint a kő .Ahh, köszi, bobbing.
Ahogy nézem, máskor is néztem teszteket, ott se nagyon zárják általában. De ha téged nem zavar, akkor jó így.
Szerk: Én kevesebbet megyek fel-e általában gyakoriságban: [link] A pulzus az olyan, amilyen, 1 évnyi vegetálás (sérülés miatt) nem sokat segítettjjeahh: én 4ből 3× ugyananyi sagot mérek, elvagyok vele .
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz 6030D #188410 üzenetére
SAG?
nszabolcs: Nem elég merev (emelkedőn nehezen tudod lerakninkistányérra) szar a csapágyazása, nem cserélhetőek egyesével a lánctányérok.
Mindkettőn ilyen hajtómű és díszteleszkóp van.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
parandroid
félisten
válasz 1eske #188402 üzenetére
Ha jól értettem, valahol nyugaton vagy. Németeknél viszonylag egyszerű orbeát szerezni, nagyobb üzletek is tartanak általában, de a német online store-juk, meg ügyfélszolgálatuk is jól működik (én németül kommunikáltam velük).
Canyonból meg ugye érdemes az outlet menüt figyelni. Méretben korlátozott a választék, meg néha csak egészen kicsi a kedvezmény, de ki lehet azért fogni jó dealeket. Én pl most a fitness/városi bicajaikat figyelgetem, bár nem tudom, minek, de most rákattantam, hogy kéne egy munkába járni, valami vastagabb gumival (minimum 30-as), lehetőleg tiagra, vagy 105 szettel, és persze merev villával.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #188380 üzenetére
Köszönöm az elismerést. Valójában nem történt orbitális változás a gyári Kona Unit setup-hoz képest, munkásságom pedig merőben eltérő. Számomra ez pusztán ráérős, kikapcsolódós hobbi. Amúgy sima Single Speed rendszer, Shimano XT M785 hajtómű, Deckas Narrow Wide 32T tányér, KMC 18T COG, ZTTO 9 sebességes hiperszuper könnyű lánc, és ez egy Scott Components Mk3 agyat hajt. Most korábbi posztot linkelni nem tudok, de ha visszakeresel, írtam az építgetésről is. Mérete 19", azaz 483mm/610mm, én pedig 183-4cm körüli magassággal rendelkezem. Kormányom 740mm széles. Ez második MTB-m (Scapin Oraklo a másik), így ez edző és commuter brigám, tehát hétvégén elviszem erdőbe, hegyet mászni, de hétköznap akár ügyeket intézni is elgurulok vele. Ereszkedni óvatosan érdemes vele, de az acél valamennyit tompít, viszont hosszabb maratonon a másikkal indulnék. A színe nekem is bejön, de először ebből a narancs-fekete színűt kerestem... (sajnos lecsúsztam róla)
#188382 jjeahh: Ha nem az alsó polcos, low cost dolgok között válogatsz, akkor a Deckas/ZTTO, VMX teljesen szuper, több ismerősnek rendeltem, másik bicajom a kezdetek kezdetén ilyennel épült. Tartós, pici ovál van benne (mindegyikben), semmivel sem rosszabb mint egy gyári, pölö: Sram. Jah, a lánc is Ali-s, ZTTO 9 ebességes, és bírja.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rushty
őstag
A hidegben maxra fújt gumi, mennyivel változik +15-20 °C eltérésnél?
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
parandroid
félisten
válasz Tothgera30 #188414 üzenetére
Többnek mutatja magát, mint ami. Komolyan azt hittem, valami trükkös agyváltó, vagy ilyesmi (tényleg nem rémlik korábbi infó, valszeg átsiklottam felette valahogy ). Single speed amúgy commuternek logikus, hegyet mászni azért én nem mernék vele. Gumikat nem érzed túl agresszívnak (vagy ezzel kompenzálod a merev villát), illetve a kormányt túl szélesnek a városi közlekedéshez? Méretet is a kormányszélesség miatt kérdeztem, képről nem adja ki, illetve oldalról nem látszik rendesen.
Bocs a sok kérdésért, új nekem még az mtb, és ez a bicaj nem az a tucat-xc, ami mindenkinek van, kíváncsivá tettek a részletek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
félisten
válasz rushty #188415 üzenetére
Szinte semmit (egy tized bárt talán, max kettőt). Amennyit igen, annyit az idővel amúgy is enged. Egy biciklibelső nem egy űrtechnikás, hermetikusan záró valami, ezért is ellenőrzünk nyomást kb minden ride előtt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tothgera30
Ármester
válasz parandroid #188416 üzenetére
Eleve nem szerettem volna agyváltót, mert nem igazán bírják a kiképzést (én pedig a bovdeneket), kivéve pár finomságot, mint mondjuk a Rohloff agyakat. De ez a minimalista építészet jegyében készült, ha megunom, kap majd valami felső kategóriás láncváltót és egy leveses tányérnyi sort. Nyugodtan lehet vele mászni, egyszerűen imádom amit ki tud hozni az userből, ilyennel volt aki megcsinálta a Salzkammergut Trophy "A" távját, és hazai maratonokon is felbukkannak. Kormány nem széles, hiszen nem cikázok emberek között, viszont terepen szükséges. Persze hogy nem tucat XC, nem is annak készült, ha ezt megnézed, megérted [link].
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DDaniel
tag
válasz Runner_fxr #187925 üzenetére
Kicsit megkésve, de itt egy hátsó kép a hátsó kerékről és a papucsokról:
Eredetileg is gyorszáras volt, most egy Tranz-X lopásgátlós van benne.
Köszi!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #188362 üzenetére
Milyen az új külső meg a tubeless?
DDaniel: Itt nem szokott gond lenni a gyorszárral, de azért én ezekbe a vázakba jobban szeretem a sima csavarosat rakni, mindkettővel működni fog.
Aki esetleg gondolkodik normális minőségű kerékpár szerelő állványban, ami azért jobb mint egy lidl állvány, de mégsem Park Tool árszint, annak nagyon tudom ajánlani az Unior termékeit! Nyugdíjba küldtem az öreg Topeak állványt, és vettem otthonra egy Unior-t.
Ez az első olyan állvány ami értelmes alternatíva egy Park Tool-al szemben. Ugyan az a minőség, elérhetőbb áron. 56 kiló talppal együtt és 45 kilóig terhelhető, egyszerre két bringát is fogad.
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #188418 üzenetére
Ilyen rövidnadrág szárán túllógó zsebet eddig csak csajoknál láttam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
a cube/alexrims XC 0.8 Disc 622×21-es felni tubelessítésére milyen széles szalagot és milyen márkájú vegyek?
az alexrims oldalán ilyen típusjelzésű felni nincs, tippre ez a felni lehet az: GD26P (vagy valami egyedi)Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
bardi
aktív tag
Szerintetek ez a felni és gumi páros mennyire passzol?
Jól sejtem, hogy ehhez túl keskeny a felni? 22 mm a belső szélessége, a gumi meg 58 mm papíron.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz cityman #188422 üzenetére
Ez innen eredetinek néz ki és nem rossz kerékpár. ... a hajtómű kopottságát nem látom, de a sor még elmegy. Majd jön ivana és jól megszakérti neked.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #188420 üzenetére
Aszfalton hallják, hogy jövök. Terepen még csak egyszer voltam vele, jól kapaszkodott. Nem vettem észre, hogy eresztene. Holnap majd ellenőrzöm a nyomást. Most már kedvem is lesz hozzá, mert a presta -hoz útáltam hozzányúlni. Örülök, hogy megszabadítottál tőle. A váltó is nagyon fínoman működik. Nagyon jó most a gép, köszönöm a törődést!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #188425 üzenetére
Miért lenne? A legtöbb xc-s valszeg 21mm felnin 57mm gumit használ, ahogy én is, két haverom 19mm felnin használ 57-est, két másik haverom meg 21-es felnin 60-ast gond nélkül. Következő felnim valszeg 25mm körüli lesz, de addig elvagyok ezzel is. 30mm felnik valszeg xc-n a jelenlegi gumik többségével már a határokat feszegetik, túlságosan szétterül a gumi és kanyarokban nem tapad, ezért találta ki a Maxxis a WT gumikat. Idővel valszeg a 30mm is elterjed, de ehhez a gumikat is fel kell készíteni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz jjeahh #188429 üzenetére
Nekem kicsit úgy tűnik, hogy nagyon kerekedik, és mintha sík talajon kanyarban nagyon kéne döntenem ahhoz, hogy elkezdjenek az oldalsó bütykök tapadni. Meg próbálom meggyőzni magam a nemrég linkelt kerékszettről, hogy az kell nekem, az 28 mm-es De könnyebb, mint ez, meg 6 csavaros a tárcsa felfogatás.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #188429 üzenetére
Tolják kifele a határokat, mindenki kíváncsi hol is az a bizonyos fal...fejcsőszög, kormányszélesség, felniszélesség. Olyan ez mint az evolúció, korábban az volt, hogy a legjobb túlélése (survival of the fittest) és mindenki csodálkozott az állandóan betépett Koala macin, vagy az esetlen lajháron. Ma már tudjuk, hogy nem csak a legjobb marad fenn, hanem minden ami megüti a fennmaradáshoz minimálisan szükséges mércét...mert mondjuk jön egy aszteroida és mindenki elpusztul csak a befűvezett Koala nem fogja észre venni, hogy éppen kihalás van és túléli. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
kenguru99
senior tag
válasz Tothgera30 #188372 üzenetére
Milyen tipus/évjárat ez a bringa?
-
Ringman
nagyúr
-
sebgutkopf
őstag
válasz rushty #188415 üzenetére
Kérdés mennyi a max és mennyire ballonos a gumi, de akár 0,5 bar difi is lehet. Tapasztalatból írom: Tavassz vége felé volt, hogy reggel bikeparkban beállított guminyomás óránként 0,15 barral nőtt és folyamatosan ellenőríznem és engednem ellett lefelé a gumit nap közben ahogy melegedett az idő, hogy legyen tapadásom (meg ne pattogjak). Amikor ereje van a napnak, de reggel még hideg van ez valós probléma.
-
cityman
újonc
válasz Hasaggymeg #188426 üzenetére
Köszi.
Nekem már ez is segítség.....lassan kezd a mérleg nyelve billenni..
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz sebgutkopf #188434 üzenetére
Ennek érdekes lenne utána járni mert míg a gumi puhul, tágul addig a levegő benne is melegszik és tágul...a kettő összefüggése határozhatja meg végül csökken-e, vagy éppen nő a guminyomás a melegedésre. Ugyanakkor ott a gumitapadás is, mely különböző hőmérsékletű guminál különböző lesz, és ami aztán lehet más nyomást is igényel ugyanazon tapadás elérése érdekében. ...legalábbis annak aki nagyon érzékeny erre.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz Runner_fxr #188420 üzenetére
Mindig csorog a nyálam, amikor a műhelyedről mutatsz képeket .
[ Szerkesztve ]
Blog: https://path2phd.substack.com/ || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #188436 üzenetére
Autó, aktív nyomásmérő, indulás után mindig növekvő nyomásértékeket mutat amíg bemelegszenek a gumik.
A virnyák miatt elég régen kellett használni a kocsit, szóval már nem nagyon mondom meg a mért értékeket, de kb 240->260 kpa-ra emlékszem.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #188436 üzenetére
Nagyon durva számítás, szóval ne kössetek bele, de tegyük fel hogy a levegő ideális gáz, illetve hogy a térfogat állandó (a gumi nem tágul a nyomás növekedésével), így kb. egy felső határt lehet számolni hogy mennyivel nő a nyomás a hőmérséklet változására:
pV/T állandó, ha V nem változik akkor p/T állandó
p0/T0=p1/T1
p1/p0, tehát az arányos nyomás-növekedés=T1/T0, kelvinben mérvepl. 5 fokról emelkedik a hőmérséklet 20-ra akkor T1/T0=293/278=~1.054, tehát 5.4%-al nő a nyomás. Ez 2 bar-ról indulva + 0.1 bar.
Nyilván a valós ennél kevesebb lesz mert a gumi is tágul meg a levegő sem tökéletes gáz, de nagyságrandileg valami ilyesmi történik.
Szerk: látom -=RelakS=- kolléga is hasonló nagyságrendű változást tapasztalt
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
addikt
ezért van pl a Fox 40-es villán nyomáskiegyenlítő szelep mindkét szár tetején
meg a tengerszint feletti magassággal ugye a légkör sűrűsége is változik, ott is előnyös, ha felmész 2000m-re a felvonóval
profi versenyzőknek az apróságok is számítanak“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
varsam
őstag
válasz 1eske #188402 üzenetére
YT pont tegnap frissítette a Capra modellt, bár szerintem neked ez túlzás lenne, de ha szerencséd van, akkor hamarosan frissül a Jeffsy vagy az Izzo is, mivel még 2021-re nincs új modell és a készletek már tavaly elfogytak.
Egy 29es Jeffsy-vel vagy Izzo-val pedig tuti hogy boldog lennél (legalábbis én biztos, hasonló felhasználások mellett).
Amúgy érdemes lenne meglátogatnod/felhívnod a helyi boltokat - már ha egyáltalán nyitva vannak nálatok - hogy mi van nekik készleten, esetleg mit tudnak szerezni rövidebb határidővel.Ahogy nézem, az Izzo Blaze-ből még van XL-es (184-194cm között ajánlja), ez 4000€, 140/130mm mozgás, igen jó felszereltséggel. Én a helyedben lecsapnék rá!
-
Alg
veterán
válasz f4lcon #188440 üzenetére
A külső légnyomás nem hiszem hogy itt számít, a villánál szinte biztos nem mert az egy külvilágtól elzárt merev falú légtartály. A keréknél talán, ott a kisebb külső nyomás miatt nőhet a térfogat és picit kisebb nyomás lesz a kerekeidben mint ami lent volt...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parandroid
félisten
Azzal még számolj, hogy a rendszer sem tökéletesen zárt, és minél nagyobb a belső nyomás, annál kevésbé az. Kb lemodellezhetetlen, és pontosan nem is mérhető a dolog.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Alg
veterán
válasz parandroid #188443 üzenetére
Ezért írtam hogy ez egy durva felső becslés, ennél valószínűleg a valóságban jóval kisebb lesz a hatás.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
tacto
aktív tag
válasz Tothgera30 #188414 üzenetére
Mekkora tanyert hasznalsz elöl? ill. hatul, mi a szamodra bevalt kiosztas? 175-ös a hajtokar?
-
ZolkoW
őstag
Ebben a kerekek ilyen nehezek vajon?
Meg mi az, hogy "mérve 11 Kg" ?? 11.00 ? vagy szobamérlegen?[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #188449 üzenetére
Van, aki 1 hónappal a 35. szülinapja előtt is azt mondja, hogy 34 éves. Így a 11,9 kg is 11 kg. lol, random írtam a számokat, erre ez egy nap híjján pont én vagyok
Lehet rossz a leírás is, ha már a váznál is 29" geora hivatkozik egy 27,5-es bringánál, de a Deore sem pille, illetve a kerékszettnek is szerintem csak a neve elite, a súlya nem. Illetve ez az a váz lesz, ami haveromnak is van (még nem az Isospeedes), max újabb a festés, és az biza' 19,5" méretben 1x11 XTvel, 785 fékkel, SID-del 12+ kg. Mi is meglepődtünk rajta.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
- DJI Mavic 3 Classic / Pro / Cine FMC drón táska, koffer (StrartRC)
- DJI AVATA drón +akkumulátor +doboz +garancia és Care Refresh
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- Biliárdasztal / étkezőasztal - Garlando Miami 7' Wenge
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest