-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #246250 üzenetére
Ha már így futsz neki, hogy mi lesz mikor el fogod adni ( ) az azt jelenti nem értél még meg rá ...szerintem adj időt magadnak amíg kiderül mit is akarsz valójában és majd akkor költs egy gurigát kerékpárra.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
addikt
válasz Hasaggymeg #246252 üzenetére
30 éve ugyanaz a bringám van, nem akarok tovább várni
Viszont bárhogy is döntök, elképzelhető hogy belátom hogy rosszul döntöttem, és el kell adnom a bringát.Talán most szombaton egy rendezvényen lesz alkalmam kipróbálni egy fullyt. Fölöttébb hasznos lenne ha nem elméletben kellene kitalálnom hogy mennyi pluszt jelent komfortban az a hátsó teló ha nem extrém a terep.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #246244 üzenetére
Azert, mert mar elkezdtem pucolni. Pontosabban ranyultam egy vizes fogkefevel, hogy mennyire ragad ez a massza.
Rendeltem DT spec zsirt, a pirosat. Meg S.Butter -t is. Ez most igy marad, valahogy kipucolom, aztan csak rendes zsirral rakom ossze. Bar szep halal lesz onnan belulrol kiszedni. Ez olyan, mint a mez.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
andrisbandi
őstag
válasz Ixion77 #246253 üzenetére
Kipóbálni kereshetnél a környékeden egy eladót. Lehet ingyen is elmenne tekerni veled a tulaj, ha elmeséled mit szeretnél.
Anno egy használt fullyt vettem, párhuzamosan próbálgattam a különféle terepeket a ht-val hasonlítva.
Egyedül a 26-ost érdemes kerülni a retro geó miatt.
-
gordonfreemN
addikt
válasz MPowerPH #246256 üzenetére
Köszi, akkor csak a caapágyat kentem meg finoman top 2000-rel.
Összerakás után ez a kerámiacsapágyas vezetőgörgő egyébként nem gördül úgy pörgetésre mint a sima golyós csapágyas dolgok. Ez normális vagy valamit a szerelésnél/kenésnél elronthattam?Illetve, a két szerzeményt megtisztítottam:
Az első váltót hasonló dologgal mostam át, mint a wd40 (annyi van rajta, hogy szénhidrogén származék), csak ez a flakonból olyan nyomással jön, mint a fektisztító. Nem recseg nem ropog mire végeztem. Kérdés: elegendő-e, ha a forgáspontoknál ezzel megfújom?
A hátsó váltót csak törölgettem, fültisztítóztam, vigyáztam az eredeti kenőanyag ne oldódjon. Kérdés, hogy itt kell-e bárhova tegyek zsírt, vagy hagyjam a gyári kenöanyagot azt annyi. Gondolok a zsírzás alatt pl. a rugó két végére, ahogyan az új váltók is érkeznek a bicajokkal.
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
arcitec
addikt
válasz Ixion77 #246250 üzenetére
Jót írt mindenki, topik gazda többször is leírta a lényeget, valóban ki kell tisztulni, mire kell.
Jómagam Endurót vennék és akkor már E-be. - ha kényelmet akarsz és arra való terepre is kihasználod. Mindenképp kipróbálnám mindkét verziót és úgy dönteni, nem bemondásra. Ez is kicsit olyan mint a hangfal, meg kell hallgatni és nem azt amire vér Pisti azt mondja. De itt van egy jó kis összefoglaló: [Mountain bike kell, de milyen?]
és ez is : [MIRE IS KINEK VALÓ .......] Amúgy én sem értek hozzá ...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #246250 üzenetére
A felszereltsége itt-ott jobb a Focusnak, de túl nehéz a kategóriában, így én biztos nem venném meg. A Cube karbon, már eleve jobb az alap. Nem sok dologban "gyengébb", így én biztos a Cube-ot venném. Ha könnyebb lenne a Focus akkor még jó lehetett volna.
Vagy nézz másik fullyt a kategóriában a Focus helyett.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #246255 üzenetére
A mézszerű kenőanyagon viszont csodálkozok, oda valami nagyon vékony, könnyen kenődő cucc kell mely nem akadályozza a finom alkatrészek szabad mozgását még akkor is, ha itt nem kalapácsokról van szó hanem egész tárcsáról.
#246258gordonfreemN...hát persze, hogy nem gördül úgy mint pl.egy kerék, hisz az az apró, könnyű, műanyag görgő megpörgetve alig rendelkezik annyi tehetetlenséggel, hogy leküzdje a zsír ellenállását...azzal ne is törődj.
#246260
Fall-N...továbbra is rosszul van megközelítve a kérdés, hiszen ezen logika mentén vehetne akár egy DH bringát is azzal a feltétellel, hogy legyen könnyebb mint a merevfarú?!... hisz az még nagyobb rugóúttal még kényelmesebb lenne. Tudom van aki kizárólag (vagy 98%-ban) terepbringával terepen nyomul mely vagy néhány kilométerre van otthonától, vagy rendszeresen odaszállítja kerékpárját, de nekem ha egy ilyen Focus-al kellett volna a BUBA-n letekerni Dunakesziről Balatonakarattyára szerintem megutáltam volna a kerékpározást is úgy mindenestül. Természetesen ha fennáll a dőlt rész akkor nem is kérdés melyik kerékpár alkalmasabb arra a felhasználásra.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zanik
addikt
válasz Ixion77 #246250 üzenetére
Az a +5 kiló pont arra lesz jó, hogy a családi, könnyedebb tekeréseken szidjad magad, hogy miért cipeled tök feleslegesen. Az eddigi hsz-eid alapján nem meredek trail-eken és ádáz sziklakerteken tervezel átvágtatni, szóval szerintem az a carbon hardtail bőven elegendőnek tűnik arra a vegyes felhasználásra, amit korábban leírtál. Aztán ha pár év alatt fejlődsz, és már durvább terepre vágysz, akkor majd tudsz (carbon) fully-ra váltani, ha úgy érzed, mégis kell.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
nagyúr
válasz Csokicsibesz #246233 üzenetére
530 kb mennyit bír? Remélem idén sikerül erre váltanom, szeptemberben meg Balaton kör haverokkal az nettóban szokott 8 óra lenni (összesen meg 10-11 között).
Més que un club!
-
MPowerPH
félisten
válasz chubby2o6 #246213 üzenetére
Tegnap rendeltem Smoove -ot is. Ma mar jott a level, hogy feladtak. Gondolom neked is elindult a csomag Bikeinn -rol.
Es sem vacakolok vele, belulre vettem en is DT zsirt, kivulre pedig a csapagy ele rakok mast. Most addig igy marad szetszedve.
Csak megerositeni tudom magam, egyes bicajszervizek egy Forintot nem ernek, es csak a kart csinaljak. Es akkor meg tegnap amikor bementem zsirert egy ilyen helyre, akkor leszolt, hogy ezt muhelyben kellene csinalni, annak, aki ert is hozza. Megmutattam neki a kepet, miert nem csinaltatom muhelyben...Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #246262 üzenetére
Nem kell ahhoz BuBa, elég egy baráti tekerés a Kevélyen a 15 kg fully vs. ~11 kg XC-kel, igaz? Mondjuk lefelé biztos fun, ha addig nem b*sztad be a bokorba.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Csokicsibesz
tag
válasz Napfénysüti #246264 üzenetére
Papíron 20 órás üzemidőt mondanak, de nyilván ez függ attól, hogy mennyi szenzort használsz meg milyek kijelző beállítást használod.
De 10-11 órát tapasztalat alapján azért bír, ezért tűnt nekem az a 8 óra kevésnek.Ha idén akarsz venni, akkor lehet érdemes elgondozni már az 540-en. Azon van ilyen napelemes valami, lehet az számít valamit egy hoszabb tekerésnél.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
válasz Toobee #246261 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek!
180 vagyok, tehát típustól függően többnyire L, néha M méret. Ez a kettő amit néztem 1850 euró körül van. 2000 fölé semmiképp sem megyek.
Ebben a pillanatban épp azt gondolom, hogy ha a Radon Skeen AL 8.0-t kihagytam €1750-ért, akkor a Focust is kihagyom €1850-ért. Nehezebb, és felesleges is az én felhasználásomra. Ha végképp nagyon bosszant majd a hátsó teló hiánya, akkor megpróbálok majd egy suspension seatpost-ot.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
addikt
-
nagyúr
válasz Csokicsibesz #246267 üzenetére
Még a 8 éves 510-esem is kibírja a 8 órát ha megfelelően állítom be.
Céges pontokból csak 530 meg 830 van viszont így legalább ingyen lenne az óra. 510 után bármelyik nagy ugrás.Més que un club!
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #246266 üzenetére
Nem ertem ezt a 'felfele gazos fully' -val dolgot.
Dark Archon: Ugye ha mar ahhoz is diploma es vegzettseg kell, hogy egy finom szerkezetbe az oda valo zsirt rakjak, akkor megerett az emberiseg a pusztulasra. Nalam ez a jozan paraszti esz kategoria, amit kis utanjaras kovet, ha nem tudom azonnal. A csavarok helyes nyomatekra huzasa ugyan ez a kategoria, csak ott a gyengebbek kedveert meg ra is irja a gyarto az esetek 90% -aban, hogy mekkora NM az elfogadott. Aztan jon a vadb@rom, es egy sima valtotartot is ugy ratep, hogy nem lehet leszedni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz Because #246251 üzenetére
nem néztem a linket, de egy 9 ezres waxolással nem csak azt lehet jelezni, hogy kurvajól waxolok. azt is, hogy mindent kurvajól csinálok, tehát ez az árszínvonal. meg azt is, hogy megcsinálom a láncod,ha idehozod, de kurvára nincs kedvem hozzá
Ez olyan, mint a -mondjuk számomra- irreális áron feltett apróhirdetés. Annyiért hirdeti, de senki nem mondta, hogy annyiért el fogja adni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
gordonfreemN
addikt
válasz Hasaggymeg #246262 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Az volna még a kérdesem, hogy az alsó feszítőgörgőhöz a csapágyba nem kellene egy tavtartócső? Mert videókon látok ilyet nálam viszont nem volt.
Ha kell, akkor valaki tudna mondani meretet, mert gyoraba legyártatom akkor
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #246271 üzenetére
Szerintem nem arra gondolt, hogy fullyval, hanem konkrétan ezzel a fullyval. És nem úgy általában gázos, hanem a merev karbon Cube-hoz viszonyítva gázos. Én ha fogyok 4-5 kilót, felfelé jönnek is a KOM-ok... gondolom ha a bringán ennyi súlykülönbség van, az is ennyit számít és akkor a georól nem is beszéltünk. Amúgy egyetértek a többiekkel, arra a felhasználásra fölösleges a Focus, de a YT is, pedig az baromira jó vétel. Szerintem a Cube hardtail is overkill, de hát a kényelem volt az egyik elvárás.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz 6030D #246276 üzenetére
Azzal igen, itt is van egy hatar. Bar ez sok mindentol fugg, rugozas karakterisztikaja, geo, na meg az, hogy milyen gumival teszed. De ugye ahova felmaszol, ott le is kell jonni.
De felreertes ne essek, aszfaltra nem ertem a nagy rugout letjogosultsagat. Aztan lattam mar karon varjut, Enduro gepen keskeny, aszfaltra valo gumit.jjeahh: Trekk Isospeed?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #246278 üzenetére
Kérdés, hogy le mersz/akarsz-e úgy jönni, hogy ahhoz fully kell. Nem tapasztalatból írom, de azért azt tudom, hogy egy bizonyos sebesség kell is ahhoz, hogy a fully úgy működjön, ahogy megtervezték. Ezért is vannak belőle különböző rugúutas verziók.
Én azért hívom hintalónak, mert az emberek "többsége" azért veszi, hogy fű által felgyűrt balaton-északi-parti bringaúton ne rázzon. Aztán jönnek a Big Apple gumis enduró szörnyek.
Most felmerült például megoldásnak a rugós nyeregcső (nem dropper). Kérdem én, olyan lefelén, ahol számít a rugóút, mennyit ülsz a nyeregben?"uphill a bit sluggish"?! Wtf, mihez kepest: gondolom az 500 euróval drágább típusukhoz képest. Tudod, 29,5 %-kal merevebb, 35,89 %-kal jobb mászóképesség... évről évre.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Ixion77 #246268 üzenetére
Bocsi, én csak azt a 3k EUR-t láttam a linkeden. Ha 2K a limit, akkor én erre mennék rá, van is L-es készleten:
CANNONDALE SCALPEL HT CARBON 4 BIKE
Keress rá a topikban, ez amolyan lejtőzős XC bringa, ha szabad ilyen oximoronnal élnem.
Közben találtam készleten M/L Procalibert is, ennek mozog valamennyit a fara is. Annyi, hogy közben spórolgatnék mindkét bringa esetén egy SID-re és boldog leszel vele nagyon sokáig.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Csokicsibesz #246267 üzenetére
Szerintem az 540 és 840 esetében nem éri meg a solar verzió, mert olyan kicsi a kijelző, hogy alig tölt valamit rajta. Meg alapból kiemelkedően jó üzemideje van mindkettőnek.
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #246281 üzenetére
A 'dale-ben SID van, az elég jó setup.
stickermajom: az ember magának választja a barátait.
(#246286) Hasaggymeg : Egyre indokoltabb a villanyos hintaló és máris értelmet nyer, hogy miért jó dolog ez. Nem kell felfelé szívni, ha lejtőzni szeretsz. Nem egyszer, 20x.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #246266 üzenetére
Ja, talán nem toltuk volna annyit lefelé ott ahol Lajos haverja kiverte fogait, de hát az az 5-10 perc lejtőzés a teljes 2 óra bringázásból aligha tette volna értelmessé hintalow-rombolóval nekivágni. (Egyre indokoltabb a villanyos hintaló )
#246271MPowerPH...nem minden fullyval, ezzel pl. nem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #246281 üzenetére
Jaj ez a Scalpel most egyik legjobb merev xc lehet, csak kell bele egy 2.4" gumi (tesztek szerint is). Ráadásul elvileg afféle majdnem softtail, állítólag a támvilla rugalmas és nagyon kényelmes annak ellenére, hogy ez egy versenygép. Szal ennek a feltételnek is megfelel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
Mavic XA Elite MTB-Laufradsatz (27,5 Zoll)
nem boost, elöl 15 mm-es átütő v. qr, hátul 12 mm vagy qr. - kiválasztva a kéket 200 (!) euró, nem egyértelmű számomra, de vsz. a két külső és egy flakon tubeless folyadék is jár hozzá.
leírás szerint trail kerékszett, de 1700 g-mal más szakág számára is használható (akár gravelre is, ha régebbi átütős v gyorszáras a váz)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #246290 üzenetére
Szerintem szuper jó dolog ez az IsoSpeed, nekem nagyon bejött! Pár hete cimbi is mondta, mikor tekertünk együtt, hogy látszik kívülről is, hogy dolgozik a cucc. Hajtás irányba atom merev az egész bringa, jobbnak érzem, mint a Fujit. Tényleg abban segít ez, hogy kényelmes legyen még a nagyon szar utakon is. Azt sajnálom, hogy az első IsoSpeedet nem erőlteti a TREK, állítólag sok volt vele a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
válasz 6030D #246285 üzenetére
Ráadásul szép a színe is
Az összehasonlító szerint viszont a Cube-on jobbak a kerekek, a fékek, a groupset, de még a felfüggesztés is. Hülyeség?
(Mondjuk azt a 25 év garanciát igazán megadhatná a Cube is... Kicsit tartok a karbontól 10+ év utánra.)
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Toobee
veterán
válasz Ixion77 #246292 üzenetére
Vázat, geot nézzél inkább. Kerékszett kis túlzással fogyó eszköz. Olyan dolgokat soroltál fel, amiket könnyű cserélni. Egyetlen dolgot nem fogsz tudni vagy csak nagy macerával és a legdrágábban: az a váz. Magánvéleményem, de ha ~2150 EUR-ért vehetek egy SID-es Cannondale-t, akkor zárom is be az 1800 EUR-ba kerülő Cube-ot. A felfüggesztés miért lenne jobb? Az egy alap Fox, a másikban pedig az RS felsőpolcos villája van. Szerintem az a Cannondale egy nagyon jól összeválogatott setup, maximum egy kerékszettet vadásznék hozzá később.
-
Friczy
senior tag
válasz Csokicsibesz #246267 üzenetére
Annak se mindegyik változatán, tudtommal abból is van solar és nem solar, ahogy a 1040-nél is.
530-at, 540-et nem ismerem tapasztalatból, nekem az 1000-es sorozatból van most már a harmadik darab. Üzemidőben az 1000 és az 1030 közt meglehetősen nagy javulás volt, az 1000-nél hosszabb, egész napos túrákon figyelni kellett, hogy hosszabb megállásoknál alvó módba tegyem (aztán persze többször elfelejtettem visszakapcsolni) vagy tegyek fel egy powerbankot mellé, mindez már egy Bp-Siófok távon is szükséges lehetett. A 1030-nál már ezzel nem kellett foglalkozni, az egyszer merült le útközben, szerintem amiatt, mert úgy tettem zsebre, hogy nem kapcsoltam le, és az érintőképernyő azt hitte, hogy nyomkodom Annál már nem foglalkoztam azzal, hogy kikapcsolgassam megállásnál. Mindezt külső érzékelő nékül, viszont jellemzően bekapcsolt navigációval, extra energiatakarékossági funkciók nélkül.Összehasonlítási alapnak talán a Garmin saját adatai hasznosak lehetnek, az 1000-esre 15 órát, az 1030-ra 20 órát adtak meg. Az 530-ra a gyári adat szintén 20 óra, ha a Garmin egyformán 'hazudik' a specifikációban, akkor a 1030-hoz hasonló jellegű üzemidőre számíthatsz, ami nálam simán bírta a napot.
-
Ixion77
addikt
válasz Toobee #246293 üzenetére
Cserélni lehet, de nem fogok. Egyszer kiköhögöm ezt a (szerintem horribilis) 2K eurót, aztán tutihétszentség hogy nem veszek 500+ eurós teleszkópot, kerékszettet, vagy váltót. Új láncot meg fékpofát kap néha, meg törődő gondoskodást (beállítás, takarítás és zsír), mást az első 20 évben nem.
Ezért is gondolkodok ilyen overkill bringában: ahogy néztem, sokkal olcsóbb újonnan egyben megvenni a jobb minőségű alkatrészekből álló bringát, mint utólag upgradelni egy alacsonyabb felszereltségűt.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
6030D
Ármester
válasz Ixion77 #246292 üzenetére
Én eleve nem szeretem az ilyen összehasonlító oldalakat, de olyanra meg végképp nem hallgatnék, aki felsorolja előnynek, hogy 110-et mozog, aztán alatta a leírásban ott van, hogy 100 (nem a 10 mm számít, hanem hogy téved).
Ahogy Toobee is írja, alkatrészt tudsz cserélni, az a nem mindegy, hogy mit. Egy SID 640 euro, egy XT fékszett 210. De a SID ezerszer jobb lesz, mint a Recon (Foxot nem ismerem, de az előző hsz szerint nem fényes), a Deore fék meg tökéletes, ha rendesen van légtelenítve. Shimano hidrós fékből nincs rossz.
Garanciát felejtsd el, 10 év után mindenhonnan el fognak hajtani. Nem olyan világot élünk, az nyer, akinek jobb ügyvédje van, meg meg tudja fizetni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ha nagyon hangosan kattan a marokváltó váltásnál, azzal lehet valamit kezdeni? Spectro 7 sebességes agyváltó. Tudom nem mai gyerek, de jó lenne ha halkabb lenne.
Agyváltóra utólag fel lehet tenni tárcsaféket? Nincs rajta ilyen lehetőség jelenleg. Át lehet-e alakítani central lock-ra?
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
.LnB
titán
válasz Ixion77 #246295 üzenetére
Fú én nem értek a terep bringához (se). De azt a raw-carbon Trek-et vedd. Az marha szép!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
válasz Ixion77 #246292 üzenetére
10+ év után esélytelen vagy bármilyen nem törvényi garancia (szavatosság, jótállás) érvényesítésére, gondolj csak azokra, akik a forgalmazó váltás előtt 2019 szeptemberben vettek Nissant Magyarországon, majd kifizették pénzért az extra garanciát (+2 év, 250.000 forint) és ez a hír fogadta őket október 3-án: [link]
"Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a Grand Automotive Central Europe Kft. teljesen független a Nissan Sales CEE Kft.-től és nem jogutódja annak. A Grand Automotive Central Europe Kft. a Nissan Motor Co. Ltd. európai vezérképviseletei, a Nissan Automotive Europe S.A.S., a Nissan International SA, valamint a korábbi magyarországi importőr, a Nissan Sales CEE Kft. által meghirdetett és az importőr váltáskor visszavont programok folytatását nem tudja biztosítani és ezen programok megszűnéséből adódó kötelezettségekért nem tud helytállni a Nissan Automotive Europe S.A.S, a Nissan International SA és / vagy a Nissan Sales CEE Kft. helyett."
ez csak egy példa, de millió, meg egy hasonló van a világon.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- Addiesdive AD2101 automata karóra
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest