-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz Maximum1 #253146 üzenetére
Azert jo a 2 db, mert ellenszelben ott lehet hagyni a palyaudvaron, aztan hazavonatozas utan meg lehet menni a masikkal is
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
mauimagic
senior tag
válasz 6030D #253090 üzenetére
Délután voltam átvenni a rajtszámot, másik hegyről mentem le, de durva állapotok vannak. A rajthely környéke is úszik.
De elvileg holnap estig nem lesz eső és más lesz a pálya nyomvonala, több dózer, kevesebb dagonya.
Én új bringát viszek amortizálni és olyan gumival megyek, amivel eddig soha, szal gyere, jólesz
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz chubby2o6 #253145 üzenetére
Isten hozott a TL szopások világában Egyébként arany igazság, hogy akkor érdemes összerakni, ha tudsz vele menni. Most már direkt kimentem a mezőre, hadd rázódjon szépen össze. Elsőre persze én is az ágy mellett simogattam és nézegettem, meg a kádban szórakoztam vele. De igazából 2-3 nap is eltelhet, mire végre nem ereszt a rohadék.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
itouchfan
senior tag
-
Foose
addikt
-
Ixion77
addikt
válasz Dark Archon #253156 üzenetére
"Isten hozott a TL szopások világában ... Elsőre persze én is az ágy mellett simogattam és nézegettem, meg a kádban szórakoztam vele... "
Milyen fórumba keveredtem
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #253160 üzenetére
Annyiban igazat adok neki, hogy engem sem hatnak meg az ilyen régi biciklik, de ez természetes, mi más világba születtünk. Nekem maximum a 2000-es évek, ami még nem annyira régimódi. Elismerem vannak nagyon szép régi, acél, muffolt vázas országútik (főleg olasz), de például egy menetes kormányszáras, vékony csöves régi MTB/trekking sem tetszik, főleg a jó öreg cantilever fékkel. Minden csak nem szép. Építeni meg felújítani pláne nem kéne egyik sem.
A kötegelőzött fékvezeték is ritka ronda megoldás.Sisak témában az a MET Crossover bejön, másik amit néztem az az Abus Macator.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #253163 üzenetére
Hát muff nélkül nincs simogatás (jobb esetben).
-
jojjer94
csendes tag
válasz Fall-N #253000 üzenetére
Körültekintésről csak annyit, épp szerdán történt az eset:
Veszprémben haladok a bicikliúton, több kereszteződés szeli keresztül, de végig nekem védett az út. Bár erre nem adok, defenzíven közlekedem minden járművel.
Balról jön az autós, neki STOP tábla, meg is áll a vonalában, még meg is jegyeztem magamban, hogy ritka ez, 10-ből 9-en legalább az út negyedéig-feléig kijönnek, mire megállnak, már ha megállnak...
Épp elkezdtem gyorsítani, mert megvolt a szemkontaktus is, erre hangsebességgel kib.szódik elém, majd megáll.
Én meg megkoccoltam egy kicsit.
Totál tehetetlen voltam, az volt a szerencse, hogy nem az outival voltam éppen, az egy "kicsit" jobban gyorsul, mint a monti. Akkor vagy felkenődök a kocsira, vagy fellök. Eddig is volt már jópár necces szituáció, de ez volt az első, hogy volt kontaktus is. -
fulton
addikt
Ez milyen egy jun is már, szakadó eső napokon at, es 10 fok? Este
-
jjeahh
nagyúr
válasz Dark Archon #253156 üzenetére
Az elején én is szívtam, de amíg tapasztalatlan az ember, mivel nem? Most meg már az egyetlen amit még mindíg nagyon élvezek a bringán szerelni, az pont a tubeless. Nem kell kád, nem kell agyalni, van már rutin, diy booster, tudom hogy kell tökéletesen összerakni, így b*romira egyszerű. Szalag fel, szelep be, gumi fel, hagyok egy kis rést a peremnél, ahol a friss tejet beleöntöm, megfordítom, hogy felül legyen a szelep, alul a tej, így nem kenek össze mindent vele, rá a boostert a szelepre, pukk-pukk, tökéletes. Imádom az új gumi illatát és az első pár tesztkört vele, mert érzékeny vagyok az anyagkeverékre, mintázatra, szövetsűrűségre, az oldalfal merevségére, mindenre. Gumit tesztelni olyan, mint jó kávét vagy bort kóstolgatni, összetett dolog és elmenne egy külön hobbynak . Mindeközben a teló szervizelését és a fék légtelenítését fél éve halasztgatom, hanyagolom, ott valami gebasz mindíg van, amire nem számítok és mindent összeolajazok, nekem sokkal macerább, mint a tubeless. Fura is, hogy a topikban mindenki úgy áll neki, hogy váltana TL-re, de itt azt olvasta sok a szopás vele . Oda kell figyelni, követni egy tapasztaltabb leírását és nem lesz gond. Azt meg sosem értem miért jó tej nélkül felpumpálni, szerintem nagyon sokan itt kezdenek el szívni, mert ereszti a levegőt. A tubeless egy rendszer, aminek az egyik fő összetevője a tej. A másik jellemző hiba meg az, hogy nincs jól felrakva a szalag vagy túl nagy lyukat fúrnak a szelepnek. Ezekre oda kell figyelni és egyszerű, mint az egyszeregy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #253167 üzenetére
Nekem azért kellett tej nélkül összerakni először, mert tudni akartam, alkalmas-e rá egyáltalán a felnim, nincs ráírva a tl-ready.
Ha tej nélkül is tart valamennyire, akkor tejjel valószínűleg jó lesz. De ha tej nélkül a kádba téve azt láttam volna, hogy a felni pereme mellett ezerrel jön ki a levegő, akkor hagytam volna továbbra is belsővel, és nem a tejjel feltöltött gumit kellett volna leszedni/kitakarítani.
Most állok neki a hátsónak, a tegnap szerzett rutinnal remélem ez már simább lesz.
Az elsőben megmaradt a 2,18, nem eresztett semmit egy éjszaka alatt.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #253169 üzenetére
Az enyémen sem írja, de megnéztem a felni profilját és úgy gondoltam tubeless ready: [link] [link] . Azóta már a helyi szerviz is két haveromnak tubelessesített ilyen kerékszettet szó nélkül és fórumon is többen tubelessel használják szal szerintem az enyém tuti tl ready, csak a gyártó a legolcsóbb Crossride kerékszettre nem írta rá, hogy ezzel is a drágább Crossmax felé terelje a vásárlókat. Gondolom a tiédnek is hasonló a profilja.
#253168 chubby2o6: kb ennyiért vettem én is, nagyon kényelmes sisak és jó a rovarháló, meg a hátsó lámpa, de vannak hibái. Amikor a kormányra hasalsz meredek emelkedőn, vagy lejtőn összehúzod magad és felveszed az aero pózt, a tarkón a tekerenytű hozzáér a púpodhoz és hajlamos kioldani. Szvsz ez nem szerencsés dolog, gyakran 40-50km/h-nál oda kell nyúljak és pár kattanást szorítsak rajta. Nem olyan zavaró és nem old ki teljesen, de ez egy negatívum. A homlokán lévő szivacs is hamar tönkremegy, szerencsére a legtöbb sisakon lévő szivacs kb. ugyanolyan én a régiről áttettem a MET-be. A harmadik negatívum, ami mondjuk gondolom a legtöbb sisakra igaz, hogy jól szellőzik, de szellőzhetne jobban is, tipikusan az a fajta sisak, ami miatt sokan elkezdenek fejkendőt hordani, hogy ne marja a szemüket a sós izzadtság. Ennek ellenére szerintem egy best buy sisak, mert vannak hibái, de cserébe kényelemben, funkciókban ebben az árkategóriában szokatlanul sokat nyújt. Ugyanakkor ha valaha még veszek olcsó sisakot, inkább valami mást fogok kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
senior tag
válasz jjeahh #253167 üzenetére
Én mindig tej nélkül rakom fel a gumit, eddig mindig egyből sikerült egy tartály nélküli legolcsóbb Lidl-ös kompresszorral.
Pont tegnap szereltem egy pár maxxis-t műanyag kínai kerékszettre, na ott tej se kellett volna, 3 bar körül bepattant mindenhol és nem eresztett sehol.
Engem egy dolog zavar: ha valaki gyakran cserélgeti a gumit, mit csinál a régi tejjel? normálisan összeszedni nem lehet úgyhogy én kimosom a régi gumiból, az újba meg megy új tej. Na ez összemocskol mindent.
Nem mintha nagyon cserélgetném, de most muszáj volt, akkora a sár itt, hogy esély nem lenne azokkal az xc verseny gumikkal megmozdulni, amik fennt voltak.
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #253171 üzenetére
Pl. a Stan's kis flakonjával ki lehet szippantani a gumiból, vagy kiöntöd és ha nincs elöregedve, visszaöntöd az új gumiba. De minek kéne cserélgetni? Mondjuk áprilisban én is felrakom a nyári gumit, decemberben a télit. Decemberben a régi tejet át szoktam önteni a téli gumiba, tavasszal meg kiöntöm, mert egy év alatt annyira elöregedett és elkoszolódott, hogy úgysem tömít már.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #253168 üzenetére
Ebike.hu-n csak 15.594 Én black friday-kor vettem akkor valami 12 ezer volt.
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #253170 üzenetére
Az én felnim profilja is ilyen, és a Gorilla is szépen, bubik nélkül felment
Viszont tej nélkül, kádba téve látszik, hogy az illesztésnél ereszt. Tettem oda még egy réteg szalagot, de nem lett sokkal jobb. Teszek bele tejet, hátha, bár Hasaggymegnek is ezen dőlt meg a tl.
Nekem egy Bell sisakom van, abban még háló sincs, de igazából nem zavar, még egyszer sem ment bele bogár . Tulajdonképpen kettő van, anno Édesapámnak vettem a másikat, de sajnos neki már nem kell. Így, amíg ezeket "el nem használom", nem veszek másikat. -
chubby2o6
senior tag
válasz szimpláncsak #253173 üzenetére
Kiszámoltam.
Oké, győztél
Illetve dehogy, az Ebike-osra még rájön a szállítás.
Az enyém olcsóbb, beeee[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz mauimagic #253171 üzenetére
+1, szerintem kockázatos egyből tejjel fújni hisz mivan ha nem pattan mégsem fel, vagy valami esetleg hibádzik, tejezel össze mindent?! Kiszedni a tejet meg fecskendővel kell, a tűfogadó stucni vége meg pont talál a presta szelepházba, azzal szoktam betölteni is.
jjeahh...pedig féket 2-4x annyiszor kell légteleníteni (csak mert esetleg felfordítva beesik, fékbetét cseréknél, és olajcserénél) mint tyúkbelet szerelni, így jobb hozzászokni...persze hacsak nem te vagy a banda gumizósa és mindenkijét te csinálod. A teló nekem sem a kedvencem, bár csak 1x csináltam de van három utálatos jellemzője: 1. folyik az olaj. 2. ütni kell kalapáccsal 3. le majd fel kell szerelni a faxán beállított féktestet. Betölteni az olajat sem egy leányálom, a Reba lyukja meglehetősen mélyen van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
válasz chubby2o6 #253175 üzenetére
Zöld hétfő vagy vegyél kettőt
Hasaggymeg : Fecskendővel le sem kell szedni a gumit, csak beleszúrsz a gumiba a tűvel és kiszívod ( szabadalmaztatom ezt a módszert )
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Hasaggymeg #253176 üzenetére
A Judy-é is mélyebben van, mint a Reconé, szerencsére az alis légtelenítő szettben volt egy hosszabb cső is, fecskendővel így már sima ügy volt. A Reconhoz a fecskendő is elég volt.
Feltötöttem tejjel, vízbe téve nem ereszt sehol, a felni illesztésnél sem, legalábbis egyelőre. Remélem, ma már nem lesz eső, ne kelljen már itthon forgatnom a kerekeket .
#253177szimpláncsak Én nem akarok venni, amíg a Bell-ek kitartanak, Fall-N kollégának javasoltam, neki aktuális most.
-
Gedeon31
addikt
Kerékpár szállításánál nálatok melyik módszer vált inkább be? Az autó hátsó ajtajára felszerelt vagy tetőcsomagtartón szállítani a kerékpárt?
A hátsó ajtónál takarná a lámpákat , a tetőcsomagtartó előnyében azt látom ott le is lehetne zárni a kerékpárt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz chubby2o6 #253174 üzenetére
Ez DT felni, nem lesz gond.
szimpláncsak...tééényleeeg, így utána is lehet(ne) tölteni (ha nem lenne bennem a berögződés a gumi mindennemű kiszúrása ellen )
Gedeon31...kinek melyik, megvan mind2 előnye és hátránya.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-igu-
addikt
válasz jjeahh #253167 üzenetére
Ahogy ezt leírtad, tiszta perverzió :)
Az meg, hogy fel kell fúrni a felnit, külön jól hangzik. Ha picit megszalad a fúró, kuka a felni? Tisztára megéri egy kezdőnek bevállalni az előzőleg felsorolt kezdeti nehézségek mellé. :)Park Tool Super patch + Topeak Micro Rocket Carbon minipumpa az én fegyverem (pajzsom inkább).
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
szimpláncsak
tag
válasz Gedeon31 #253179 üzenetére
Szerintem nincs ilyen, hogy melyik vált be leginkább.
Gondolom nincs vonóhorog az autón, azért írtad csak a másik két lehetőséget. Csomagtérajtóra rakhatónak több hátránya van, mint a tetőcsomagtartósnak
Csomagtérajtós:
+ Nem kell magasra emelni a bicajokat
+ Nem kell még tetőcsomagtartót is venned hozzá
- Nem lehet kinyitni az ajtót ha fent vannak a bicajok
- Összekarcolhatja az ajtó fényezésèt
- női vázas bicajhoz problémás
A tetőcsomagtartós megoldás meg a felsoroltak ellenkezője vonatkozik -
-igu-
addikt
válasz Gedeon31 #253179 üzenetére
Vonóhorogra akasztható, saját világítással és rendszámtáblával felszerelt bringaszállító - ha nincs vonóhorog, akkor ajánlom az autó cseréjét, megéri
/tudom, hülye vicc volt
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
chubby2o6
senior tag
válasz -igu- #253181 üzenetére
Nem kell felfúrni a felnit. Nekem ugyan az volt anno az első, mert gyárilag prestás lyuk volt rajta, de én ragaszkodtam az autószelephez. Nyilván olyan álljon neki az ilyennek, akinek már volt egy-két szerszám a kezében, akkor nem para, ha hozzá kell nyúlni valamihez.
Az a nem mindegy, hogy a felniszalagba mekkora lyukat fúrsz a szelepnek, jjeahh erre gondolt, nem a felni felfúrására. -
chubby2o6
senior tag
Kukacozás után a kukac kilógó végeit mivel szoktátok elvágni?
Kukacozó szettem van, de abban semmi olyan nincs, ami erre alkalmas lenne. Vagy ezentúl hordjak magammal bicskát/kisollót/körömcsipeszt/sniccerpengét? -
addikt
válasz Ixion77 #253159 üzenetére
mauimagic: fecskendővel simán ki lehet szívni a még jó tejet. Én is mentettem, amit lehet. Érdemes beszerezni egy 50 ml-eset, annak a csőre belefér a szelepbe, töltésre is jó. Ezt a Stan's-t meg ki sem kell mosni, nem hagy dzsuvát. Mondjuk az is igaz, hogy csak 4 hónapos volt benne.
jjeahh: persze, a tapasztalat fontos. Csak nincs mindenkinek otthon kompresszora vagy egy használt tűzoltó palackja Az a szívás nagyjától megkíméli az embert.
chubby2o6: én még csak autón használtam kukacot (na, erre is mit fognak gondolni majd a perverz fórumtársak ), ott sniccer. Bringán nyilván nem viszek én sem, nem baj, ha kilóg, míg hazaér az ember.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-igu-
addikt
válasz chubby2o6 #253184 üzenetére
Na, örülök akkor, hogy nem kell kísérletezni a felnivel - kicsit felszaladt a szemöldököm a gondolatra.
Amúgyegyébként szebb napokon munkaidőben fúrok néhány száz furatot (általában menettel), de a felninek nem szívesen állnék neki.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Maximum1
őstag
válasz chubby2o6 #253174 üzenetére
Szerintem a szalag miatt nem tud bepattanni a gumi a felniperemébe.
Én a peremhez nem tettem szalagot, figyeltem hogy szabadon maradjon.Amit én problémásnak találok a szelep és az anya közt veri a tejet, ugyan idővel megáll, de már találtam rá megoldást, legközelebb kipróbálom.
Lehet szeleppel is ilyen gyűrűt rendelni, de ha van otthon valami gumi darab abból is lehet kivágni.
Közben beugrott hogy autószelepes vagy, de ott is lehet problémád, amíg még nem tejezted fel tegyél oda valami kis akármit ami tömít.[ Szerkesztve ]
-
Gedeon31
addikt
válasz szimpláncsak #253182 üzenetére
Nincs vonóhorog sajnos. Csomagtérajtóst kaptam kölcsön már, a 28 -as kerékpár eléggé kilógott mindkét oldalra. A lámpákat eléggé takarta. Olvastam már korábban ez miatt volt,akit büntettek a rendőrök.
Tetőcsomagtartónál előnyt látom le lehet zárni benne a kerékpárt,ha esetleg ott kellene hagyni egy rövidebb időre az autót.Phülöp Tudom az lenne a legjobb megoldás
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Mezga Aladár #253190 üzenetére
Ez így van, de itt mindig szélesebbet ajánlotok.
30mm felnimhez, 30as szalagot vettem és szabadon van a felni pereme, 28-30mm az ajánlás, nem hiszem hogy a 28-nál takarná a peremet.[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Maximum1 #253188 üzenetére
Köszi , de igazából már elöl-hátul túl vagyok rajta
Amit bekarikáztál, azt én is néztem, bár csak a képen belenagyítva láttam rendesen, élőben nem ilyen durva, de nincs jelentősége, tej nélkül sem ott eresztett, hanem a felni illesztésénél meg néhány küllőnél, de tejjel ez is megszűnt. Egyelőre úgy tűnik, jó lesz, majd du. hátha nem lesz eső, és ki is tudom próbálni.
Ilyen O gyűrűt tettem a felni és a szelep közé, a Joe's szelephez nem adtak, de az alishoz igen, szóval most hibrid szelepeim vannak . A szelep + mag Joe's, a gumigyűrű meg a rögzítő anya alis, a szelepsapka meg naná, hogy piros -
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #253161 üzenetére
ja, persze, csak viccelődök vele én is. retróból nekem is csak a modern alkatrészek/megoldások, retro design jön be (random példa, mondjuk ez is lehet, hogy kapna egy modernebb kormányt, nem tudom, mennyire zavarna fékváltós fogásnál a kormány lejtése... de asszem nem fenyeget a veszély, hogy lesz egy ilyenem ), nekem (a nyilvánvalón, azaz a vázon levő váltókaron kívül) a kormányon kívül vezetett bowdenezés a mumusom, főleg ezek a felfelé kiálló fékbowdenek néznek ki ocsmányul.
fateromét amúgy pont nemrég alakították át valami magasított egyenes kormányosra, a tetőcsomagtartótól tárolóig tartó 200 méter pont elég volt nekem belőle.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Friczy
senior tag
[link] Ezekkel a lencsés sisakokkal van valakinek tapasztalata? Előnynek azt látom, hogy úgy néz ki, a normál szemüveggel együtt is használható, hátránya persze az ára, de van-e még más is?
-
Maximum1
őstag
válasz andrisbandi #253193 üzenetére
Barkács az kell, sokat lehet vele spórolni, még ha elsőre el is cseszi az ember.
Minden szerviz tele, nincs időpont, ha meg van annyiba kerül amiből 3x megpróbálhatod magad, max a lakást vágod haza.Friczy
Nincs tapasztalatom, de szoktam látni embereken, számomra idétlen, nagyon.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz chubby2o6 #253175 üzenetére
Azért szeretem elsősorban az ebike-ot, mert van Foxpost csomagautómata (999 Ft a szállítás vele). Persze ha befér az autómatába (kormány kerekek, teló nem fér be). BikePro meg GLS csomagpontot használ, az drágább is. Annál jobban nem utálok semmit, mint amikor csak házhozszállítás van. Például az Alza, amikor hozta a csillaganya beütőt. Ilyenkor a munkahelyen veszem át, mert nem vagyok mindig otthon. Alza autómata nincs a déli országrészben.
A linkelt német webshopok mivel szállítanak? A Muziker a telómat Packeta pontra hozta, szintén nem kellett személyesen átvenni. De lett volna GLS, DPD stb. is.
Még nézelődök sisak témában, ez a Met is ott a listán.
Szereléssel egyetértek. Aki már fogott alap szerszámokat a kezébe az meg tud oldani dolgokat. Például a villa nyakát sablon és satu nélkül is le tudtam szép egyenesen vágni. Satu jól jött volna, de jelenleg nincs. Jól jön sok dologhoz, így veszek majd. Most ráraktam a székre és ránehezedtem.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #253186 üzenetére
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #253197 üzenetére
A Bikediscount- nál választhatsz DPD-t vagy DHL-t, előbbit szoktam, mert a DHL átadja a postának, azt meg nem nagyon szeretem, bár a DHL-es csomagokat eddig mindig kihozták rendesen, időben.
A Bikecomponents-nél Mo-ra csak DHL van, de mindent megkaptam időben onnan is.
Én mindig melóhelyre rendelek, egyrészt házhoz hozzák, nem nekem kell értemennem csomagpontra, másrészt mindig van ott valaki, aki átveszi akkor is, ha én pont nem vagyok ott aznap. Megéri az a párszáz Ft különbség, kintről meg általában alapból csak házhozszállítás van, bár már kezd terjedni a csomagpontozás náluk is.Nemcsak satu kell, hanem egy olyan asztal is, amire biztonságosan tudod rögzíteni, nálam itt bukik el a satu. Az ebédlőasztalra mégsem csavarozhatom rá .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest