-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
komlo654
csendes tag
válasz Dark Archon #290888 üzenetére
Én nagyon gondolkodok, hogy melyiket kellene venni, Garmin 530, vagy Wahoo Elemnt v2. Valamiért a Wahoo nekem szimpatikusabb, de ahogy látom nem csak nekem
-
Tin
veterán
válasz Friczy #291782 üzenetére
"mostanában"... ??? Tegnap waxoltam életemben először, még össze se raktam a bringát azóta, a kazetta épp ázik a Brigéciolban...
Neked meg tök normálisan írtam, hogy ha nálad 400-500 km egy olajozással elmegy, akkor ott a megoldás, és teljesen felesleges waxolnod. Hülye lennék waxolni, ha havonta egyszer kellene olajoznom, és még koszos sem lenne.
Erre megsértődsz...
-
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek!
Akkor el is kezdem ma, szép lazán pár KM-el
Legalább lesz haszna az okosórámnak isAz elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
6030D
Ármester
Ez jó cucc? Ennyiért elég olcsó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
lsebestyen
addikt
válasz fulton #291769 üzenetére
Ez ott bukik, hogy a nyerget csak azért nem fogod feljebb tenni, hogy aerobb legyél, mert először mindig a nyereg pozíciót (magasság, lábadtól való előre-hátra távolság) állítod be. Tehát a nyereg pozíciót vedd mindig fixnek, ha azt már kitapasztaltad, vagy bikefiten be lett állítva, akkor lehet a kormánnyal játszani. Természetesen minél nagyobb a gap, annál jobban rá tudsz feküdni -> légellenállás csökken. Ehhez kell, hogy elég hajlékony legyél, illetve core edzéseket érdemes tolni, különben nagyon hamar elfárad a felsőtested és minden bajod lesz bringázás közben.
Ha a nyereg magasságával játszol és túlságosan felemeled, akkor a hajtásod nem lesz olyan hatékony.
-
Friczy
senior tag
Nem elsősorban arra reagáltam, amit nekem írtál (bár volt benne némi szavahihetőség megkérdőjelezés, de nem érdekelt), hanem arra, hogy egyre többekkel kerültél emiatt 'konfliktusba', és a hangvételed rossz irányba változott. De ez a te dolgod, én többet nem foglalkozom a kérdéssel, túlzottan elharapózott ez a téma, és nem szeretném, ha tovább elvadulna. Ennyi volt a célom, és most se több. Részemről be is fejezem.
-
beci
őstag
Sziasztok.
Használ valaki ilyen bringa tárolót?
2 felnőtt kerékpár normálisan elfér benne?
[link]Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
haiduo82
aktív tag
válasz vallas #291810 üzenetére
Sziaasztok!
Bryton Rider 420-as computert érdemes még venni? Mármint megbízhatóan teszi a dolgát? Akinek van/volt azoktól tapasztalatokat szívesen vennék (BSC 200-astól igyekszem beszerzési áron megválni a radartámogatás hiánya miatt )[ Szerkesztve ]
"Együtt vagyunk senkik"
-
6030D
Ármester
Attól függ milyen bringák. 85 cm széles, a mai világban meg egy montinak 78-80 cm széles kormánya van. Abból kettő összeforgatva is jó indulattal 120 cm körül van, de még átlósan rakva is szerintem minimum 100 cm. Rakd egybe a két kerékpárotokat, és mérd meg milyen széles.
Én csinál(tat)nék zártszelvényből meg lemezből értelmes méretűt, döntött tetővel, aminek az elejébe egy polcon lehetne még tárolni cuccot.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZavaBalazs
őstag
válasz haiduo82 #291811 üzenetére
nekem nincs vele bajom (azt leszámítva, hogy a kijelző gyenge a radaros csík ábrázolásához, és ezt még tetézik azzal is, hogy fehér pötty helyett autó ábrát akar megjeleníteni), navigációt ritkán használom, akkor meg elvagyok az előre tervezett csiganyállal. az még hülyeség, hogy került gomb a hátuljára is, de azt ritkán kell nyomkodni, de ehhez nem árt egy sport mount, hogy kényelmesebben hozzáférj.
viszont nemrég jött ki a 460, ami gondolom többet tud, tovább is lesz jó, kávája is kisebb, a gombok is az oldalára kerültek, ha nem nagyon nyomott áron szerzed a 420-ast, akkor érdemes lehet inkább azt venni.
szerk. bocs, most nézem, hogy pont a radar miatt váltanál, akkor kifejtem a zárójelest. oda tudja tenni a csíkot, nem takarja ki az adatmezőket, ráteszi az autóikonokat, de egyrészt kicsit beleolvad az autó ikonja a csíkba, másrészt nem olyan jó a képfrissítés, ezért nem mindig könnyű egy fél pillantásból értelmezni, hogy mi van (majd teszek fel videót). csipogni csipog (2 csipogás - jön valami, 3 csipogás - NAGYON jön valami, 1 csipogás - tiszta a terep), és igazából többnyire az is elég, de ez tényleg a minimum hardver a radarozáshoz.
[ Szerkesztve ]
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
válasz Ringman #291789 üzenetére
Mivel a pedálfordulat nem értelmezhető pillanatnyi értékként (ahogy egyébkent a sebesség sem), így nyilván de. A kérdés az, hogy mikortol szünetelteti a mérést, illetve, hogy milyen időközre vonatkoznak a mintavételek. Amúgy fogalmam sincs, hogy a garminnál mi a számítási módszer.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
válasz Friczy #291807 üzenetére
Én nem éreztem, hogy bárkivel is konfliktusba kerültem volna, de ha elmondod, hogy kinél érezted ezt, azzal sokat segítenél. Ha meg csak takarózni használsz másokat, ne tedd, nyugodtan mondd meg, ha nem tetszik valami, én egyenes ember vagyok.
És elhiszem neked, hogy elmész 400-500 km-t egy olajozással, nekem nem sikerült, ezért váltottam a csöpis majd most meg a főzős waxra. És nem értettem, hogy ha ennyit el lehet menni olajon, akkor mégis minek waxol bárki. De szerintem ez evidens, hogy felmerül bennem.
Sajnálom, ha szándékomon kívül megbántottalak.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz ZavaBalazs #291813 üzenetére
[link] egy ilyet találtam most hirtelen a telómon, ez nem a teljes működést mutatja be, csak az ikon+képfrissítés a lényeg, amúgy amikor nincs kocsi, eltűnik a csík, az adatmezők maradnak balra eltolva.
összehasonlításul egy bryton S800: [link]
nem azt mondom, itt se foson csúszik az az autóikon, de azért színesben, meg ilyen "szögletes" képfrissítéssel sokkal könnyebb egy pillanat alatt felmérni a szitut.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
haiduo82
aktív tag
válasz ZavaBalazs #291813 üzenetére
Köszönöm szépen, egyelőre ez nekem elég lenne, mert jelenleg a FR255M órám csipog a radar jelzésére. Ennél többet egyelőre nem szánnék rá, mert nekem a bringa jelenleg csak kiegészítő sport, de azért jó lenne a radarjelet a bringás cuccomon látni
szerk.: igen, tényleg beleolvad kicsit, de nekem már az segítség, hogy nem kell elengednem a kormányt, hogy ránézzek a kezemre köszönöm mégegyszer
[ Szerkesztve ]
"Együtt vagyunk senkik"
-
Ez igényszint dolga, én akkor olajozok, ha már nagyon darál, de akkor is olyan tessék-lássek módon, hogy sokan sírva fakadnának itt. Átfújom tisztítósprayvel, letörlöm ronggyal, befújom olajozó sprayvel, letörlöm nagyjaból, és kész. Havonta ha egyszer, de azt is csak nyáron, amikor többet használom. A görgős bicajt meg kb évente 2x kenem, ha hangos, vagy ha láthatóan koszos, aztan még mindig az eredeti sor, meg lánc van rajta, pedig van benne vagy 15k km csak a görgőzés óta.
Szóval nekem meg az tök érthetetlen, hogy képesek vagytok azon pörögni, hogy hetente, vagy hetente többször menjen-e a főzőcske, squirt, vax, anyámkínja. De nincs ezzel semmi gond, mindenkinek kell egy hobbi, én speciel biciklizni szeretek, szerelni, meg kenegetni, vagy akár takarítani meg kimondottan utálom, úgyhogy csak akkor csinálom, ha már nagyon muszáj.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #291819 üzenetére
Nekem sem a kedvenc hobbim a bringatakarítás, lánc karbantartás, de ha ezeket nem csinálom meg, akkor bringázni sem tudnék elmenni, szóval ez ezzel jár. Mostanában tudom tartani a heti 300-320 kilit, tehát másfél hetente ~40 perc lánc karbantartás belefér (aminek jó része annyi, hogy 5 percenként ránézek hány fokon áll a wax). Amíg dermed a wax, addig szépen le is tudom takarítani a bringát. Ha olajoznám ugyanennyi idő lenne, mert a takarítással többet vesződnék, de legalább hét közben is koszosabban nézne ki a hajtás és környéke, én leginkább ezért tértem át a waxra.
-
válasz lsebestyen #291822 üzenetére
40 perc az nekem kb az éves lánckenés. De lehet, hogy annyi sincs.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szuszinho
őstag
válasz parandroid #291823 üzenetére
Nem is vagy követendő példa
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #291822 üzenetére
én szeretem takarítani(is) a gépem, Petőfi rádió mellett
lenne egy kérdésem:
úgy sacc meddig tudtok dropon maradni? most nem azt mondom hogy nem ülsz fel egyszer sem, de értitek.., az veszem észre hogy én inkább a medencém előredőlésével tolom, és a lágy részre kerül a terhelés, vagy legalábbis a betéttel együtt elnyom ülepnél, nem zsibbadok, de nem az igazi. Betét nélkül a Stelath Pro nyergem jó drop-on, de betéttel ott is gondok akadhatnak.. Most ezt úgy kell elképzelni hogy mit tudom én, megyek így 1 órát pl. (némi megszakításokkal de 90%ban drop). Nálatok ez hogy csapódik le? érdekelne.
A stealth pro nyergen szeretek úgy menni drop, hogy kiülök a farok részre és jobban előregördül a medencém, de úgy is nézegettem hogy előre ülök az orr részre, ilyenkor a gerincemmel hajlok jobban már amennyire hajlékony vagyok..[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #291819 üzenetére
Nálam néha szinte pótcselekvéssé vált, vagyis ha nem tudok valamiért menni (esik, fáradt vagyok, nincs időm, vagy épen kedvem) akkor is van mikor jól esik kicsit a kerékpárral foglalkozni...nem mindig, de gyakran. Persze a rendszeres törlés (~5 perc), vagy kenés-törlés (10-15 perc), esetleg mosás-kenés-törlés (1+óra) nyűg néha, de így tudom optimális működőképesen tartani.
#291824szuszinho...ja, jobban szeret görgőn tekerni és futópadon futni mint kint a szabadban.
#291825fulton...nevetni fogsz, de én már úgy megszoktam betét nélkül tekerni, hogy nem jobb vele, sőt, néha rosszabbnak érzem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tin
veterán
válasz parandroid #291819 üzenetére
Jól mondod, ez pusztán igényszint dolga. Én is olajozhatnék 500 km-enként egyszer, és akkor néha nem a szélzajt hallanám, hanem a lánc hangját. Még az is lehet, hogy a nyúlás meg kopás sem lennének rosszabbak, mint a csöpis waxon, az én műkedvelő felhasználásom mellett.
A hangon kívül. Vagy a lelkemen kívül, vagy tudja a rák. Én nem megyek annyit, mint egy profi, hogy lássam, hogy az egyes felhasználások mennyit koptatnak, és nem is Dura Ace-t használok, ami azért nem olcsó, így csak annyit tehetek, hogy hiszek nekik.
Az első ezerpárszáz kilométert megtettem olajon, és tudom, hogy mi idegesített benne: a dzsuva és a folytonos törődés, mert az őrületbe kergetett a lánc hangja (f'sszág vagy sem). Utána elmentem 2500 km-t Smoove-on, ami sokkal kényelmesebb volt nekem, nem kellett folyamatosan törődnöm vele, hanem kevesebbszer nagyjából ugyanannyit. És most jön a wax, amit meg majd meglátok.
De én ezt nem élem meg katasztrófának, vagy felesleges időtöltésnek. Negyedévente egyszer elpöcsölök majd a 3 lánc waxolásával 1-2 napot meló mellett néha ránézve, elmodva, kiakasztva, berakva, kivéve, egyébként meg durván hetente egyszer meglocsolom Smoove-al, ami törléssel mindennel együtt maximum fél óra. És csendes a lánc, vagyis olyan, amilyet szeretnék.
#291821 Ringman: jogos, jogos Ledugóztam így, aztán majd kerítek rá valamit télig. Most leszedtem a sárvédőt is, hogy legyen szexibb Elmosom a sort, és megpróbálom összelegózni. Remélem csak egyféleképpen lehet összerakni
-
.LnB
titán
Szerintetek ez jó lehet tubeless gumikhoz? [link] Vagy jobban játok valami műhelypumpával?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #291826 üzenetére
miért nevetnék, én is elvagyok 160 km en is betét nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
Tubeless gumihoz nem ilyen kompresszor kell, hanem tartályos. De ha a felnid és a gumid jóféle, akkor egy sima műhelypumpa is elég lehet. Nekem az a megoldásom, hogy csináltam magamnak egy tubeless boostert. Amelyik gumi nem megy fel pumpával, az felmegy boosterrel.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
RexpecT
addikt
válasz jjeahh #291830 üzenetére
Lehet nem ez a legjobb, de én a Schwalbe-ot a múltkor egy Aldis mobil kompresszorral rárobbantottam a felnire.
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #291831 üzenetére
Ezt hogy csináltad hogy Neked a pulzust teszi ki főképernyöre nem a watt-ot? Hol tudom én ezt beállítani? állandóan bele kell lépjek hogy lássam az átlag pulzusom mikor visszanézem az útjaimat sokkal jobb lenne ha kapásból látnám a főoldalon. A becsült watt meg totál nem érdekel.
Ui: Remélem nem haragszol hogy ki screenshot- oltam az egyik utad[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
-
fulton
addikt
válasz ZavaBalazs #291835 üzenetére
Köszi. Erre nem jöttem volna rá. kereshettem én a "főkapcsolót"
Hát..kitoroltem de ugyan ott van. Akkor valszeg majd csak innentől nem lesz..de kár.
[ Szerkesztve ]
-
Roland861010
addikt
Pár kép és videó a Garda Tó környékéről. Van bringa is benne hogy kapcsolódjon ide is.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Roland861010 #291837 üzenetére
😍
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Roland861010 #291837 üzenetére
egyszer még elmegyek egy ilyen helyre (is). mesés
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz parandroid #291819 üzenetére
Van ismerősöm, aki ilyen "én biciklizni szeretek" típus, aztán egyrészt évente sokszorosát költi a bringára annak, mint én, mert összerohadnak a bowdenek, beállnak a csapágyak, rozsdásodni kezd a lánc, így hiába megy ötödannyit, mégis kétszer annyit hordja szervizbe (a telója nem is működik, de azt már drága lenne cserélni, úgyhogy gyakorlatilag van egy 2,5 kg-os merev villája), másrészt többször előfordul, hogy csak szeretne biciklizni, de nem tud.
-
(ex)Cat
senior tag
válasz Roland861010 #291837 üzenetére
Gyönyörű hely! Régi nagy álom nekem is. Remélem eljutok oda is vmikor még.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fulton #291836 üzenetére
igen, visszamenőleg sajnos nem töröl (látod, én is tudtam régi ride-ból képet hozni)
jó volt amúgy az a karika, majd 2 hónap múlva élesben remélem összejön 1:15 alatt. szélcsend nem ártana hozzá, itt az első 15 km-en szenvedtem rendesen, van benne vagy 3-4 olyan, hogy 10-15 méternyi lejtő, majd kb ugyanolyan magasra meredeken vissza, lejtő alján 50-nel lendületből neki lehet menni, de szembeszélben csak 40-ig kúszott fel, aztán kapaszkodhattam az emelkedőkön. persze nem azt mondom, az előző nap meg a köv 15 km volt nagy szopó, akkor már inkább így fújjon, ha lehet választani.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
dom1n0
senior tag
válasz Roland861010 #291837 üzenetére
Hu de franko, mi is ide megyunk nyaron elvileg.
Orszagutival mennyire tekerheto szerinted? -
Roland861010
addikt
válasz dom1n0 #291843 üzenetére
Teljesen.
De nagyon durván leszarja mindenki a közlekedést.
Nagyon észnél kell lenni. Kellett vagy 3 nap mire rá álltam a közlekedésre.
60-70 évesek úgy mennek neki a hegynek mintha valami sík terepen tekrerne.Viszont ami engem haza vágott az a kaja. Mindenhol tészta - pizza és tengeri kaja.
Nincs semmi normális hús..ami van az meg hagyjuk.
Ja és nem vagyok egy olcsó János de olyan árak vannak, hogy a pofád leszakad.
Nincs kaja 5ezer alatt még a legalja helyen is.
Szóval csakis apartman amit ajánlani tudok.
Mert kb negyede összegből lehetett volna kajálni ha nem hotelbe jövünk.De nagyon szép minden de nekem ez csak át utazásra lett volna okés max 2 nap.
Ja és minden hol is kell a parkolásért fizetni.
3 óra parkolás veronaban 6ezer az hogy még állsz enni valahol olyan 2ezer még pluszban.
Nagyon nagyon kihasználják, hogy turisztikailag felkapott a hely.Ennél szerintem Bledi Tó és a Bohinji Tó környéke ezerszer jobb volt.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz parandroid #291814 üzenetére
De igen, valójában általános esetben csak úgy lehet értelmezni ( a sebesség pl. az út idő szerinti deriváltja ), és ha helyesen akarnánk eljárni, bicikli esetében is úgy kellene, mert baromira nem egyenletes sem az irány, sem a sebesség, bármit is nézünk.
Más kérdés, hogy a mérés elvéből következően ez nem lehetséges, és haszna sem lenne. -
válasz Lacerta #291845 üzenetére
A fordulatszám mértékegysége fordulatszám/perc. Mérheted rövidebb időszakra is, és akkor interpolálod percre, de az már nem mérés, csak becslés a meglévő adatokból. Ezzel sincs gond, sőt, nyilvan hülyen nézne ki, ha csak percenként frissülne. A kérdés pedig nyilván a mérési módszertan. Nekem is vannak időnként 40-es, vagy 60-as értékek a kijelzőmön, az nem azért van, mert nem jár elég szaporán a lábam, hanem mert közben volt egy kis idő, amikor épp nem tekertem, illetve nyilván egy percen belül is változhat a tekerés sebessége.
A végén átlagos pedálfordulatot mérni az egész útra ugyanez a dilemma, hiszen eleve a már mért adatokból dolgozik, illetve benne vannak a kigurulások közbeni lassú tekerések is, hiszen olyankor éppencsak hajtod a pedált, akár csak pár fodulatot percenként…
Watt, illetve sebességértékek is ezért olyanok, mint egy ekg a végén, ezt igazából ennél pontosabban nem lehet mérni (illetve ábrázolni), meg jelentősége sincs.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Wombath #291840 üzenetére
A tisztaság nem digitális, hogy van, vagy nincs, mindig vannak fokozatok. Pláne mondjuk kenésnél tisztaságról beszelni.
Nem most kezdtem a biciklizést, a szükséges karbantartást megkapja minden cuccom, mocskosan meg nem hagyok semmit, szóval összerohadni nem fog. Szervízbe ugyan sokkal többet hordok mindent, de csak azért, mert nem vagyok hajlandó itthon nekiállni bizonyos dolgoknak. Teló, fékek pl kimondottan ilyen, de hajtást sem építenék át, cserélnék, egyreszt mert nem értek hozzá, és nem akarom elbaszni, másrészt meg (és ez sokkal fontosabb) utálok szerelni, és gyűlölném minden pillanatát. De szervizbe is tisztán adom be a biciklit, mert vannak dolgok, aminek megvan a módja, az pl, hogy ha mocskos, letörlöm egy nedves ronggyal, az tipikusan ilyen.
A ki mennyit költ a bringára dologban meg szerintem a meglévő 4 saját, meg 4 másik családon belüli bringával is csak a középmezőnyre vagyok jó.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
flash-
veterán
válasz haiduo82 #291811 üzenetére
Bryton 420-at használok már lassan 4 éve.
ami pro:
-üzemidő nagyon jó, kijelző nem párásodik,mint a 410-310,stb széria, és jól is látható a kijelző.élő nyomvonal funkció egész jó, elvileg folyamatosan látja a hozzátartozó hogy hol haladok,mennyit tettem meg mi a sebességem.
Adatokat természetesen stabilan kiirja, bár nem lehet kézileg beállitani hogy csak gps vagy csak galileo müholdot használjon. (nem tudom hogy egyszerre képes e többen fent lenni, vagypedig ő dönti el éppen melyiken, gondolom az utóbbi, hiszen gps+glonass módban érhető el a galileo meg a qzz mühold is, nem gondolnám hogy egyszerre 4 műhold rendszeren van fent folyamatosan, úgytudom erre egyik se képes)
-ha megállsz pihenni és kikapcsolod, aztán vissza, akkor folytatja a rögzítést, ez hasznos, hisz addig se meríted amig pl egy balatonkörön ebédelsz,stb.
ami kontra:
-navigiálásnál(csiganyál) épületek között meg meg ugrik, nem pontosan követi le a haladást, így sokszor előfordul hogy 40el gurulva le lejtőn kellene egyik utcán lekanyarodni, de amikor mutatja már túlmentem, de az ilyen "dombos-fás (pl szentendre ) részeknél is már meggyűlik a baja néha , hiába a betöltött útvonal, előfordul hogy nem jól mutatja, alföldön mersze jobban boldogul.-eddig stabil volt, de mostanában(a múlt heti fw frissités óta) újra előfordul hogy lefagy, feleségemnek is ilyen van, az övé pedig mióta megvettük, nem képes sokszor áttölteni az android appra az edzést-tekerést. felmegy 100%-ra az áttöltési töltőképernyő, de mégsem jelenik meg sehol, kézileg kell behúzni a bryton web felületén.
-képes kiirni az üzenetküldő appok szövegeit, vagy ha hívnak. Ez az első fél-1 órában működik utána már nem...
-group ride: elvileg látnád a társad sebességét, pár adatát, gyakorlatban meg csak nagyon belassítja az eszközt így nem érdemes használni.
-barometrikus szenzor: jó dolog, állitolag pontos. csakhogy ha fúj a szél be be mér -+1%-os emelkedőt-lejtőt, így már mindjárt nem lesz pontos, azt nem tudom hogy ha megadom a straván hogy a strava térkép szerinti magasság adatokkat írja ki az pontosabb -e ,elvileg nálunk annak is vannak hiányosságai mert a pontosabb szintrajz csak nyugatabbra érhető el, itt a gagyibbat használja a strava.Persze az aktuális meredekséget mutatja, de azt pedig egy kis késéssel, felmész egy hídra, már felértél és sík, de még mutatja a százalékokat. van emelkedő lap is melyen láthatóak milyen meredekségű emelkedők következnek, ezen se mutatja valami pontosan a pozíciód, nem is igazán lehet róla leolvasni semmi relevánsan használhatót.
-Strava Live segments-et nem ismeri.
-útvonalak: nem mindig fogadja el a gpx-eket, ha be is sikerül tölteni és átkonvertálod turn by turn-re hogy írja az utcaneveket, előfordul hogy áttervez pár utcát. talán tuti megoldás ha motor módra állitod a bryton web tervezőt és úgy töltöd fel az eszközre akkor kisebb esélyel vezet le értelmeten helyeken a felsőbbrangú utakról.
-kár hogy nem lehet beállitani hogy az autopause hány km/h alatt pauzálja a tekerést, így ha lassan mész pl emelkedőre akkor is lepauzolhatja neked a ride-ot miközben tekersz.
A rögzítás meg ha elindulsz nem azonnal kezdődik meg, valamint ha megállsz kell neki még 2 másodperc hogy megálljon.ez természetesen nem nagy gond,valószinű nem ezen fog múlni senkinek sem a jó átlag, csak fura hogy spd szenzorral miért nem tud azonnal megállni hisz tudja hogy nem forog a kerék.sajna crash alert nincs benne, nem tud megadott kontaktot értesíteni ha baleset érne.
ha akarsz csiganyálas navigációt ami meg meg szivat, akkor 420, ha ez nem kell akkor inkább 320-at vedd.
Rose Count Solo 1:
aki akart venni M ,S vagy XS méretben, nos ezek Sold out![ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz szuszinho #291824 üzenetére
Értem a poént, tetszik is, de az az igazság, hogy ez is csak a topikon, illetve egy szűken vett kerekpáros közösségen belül igaz. Ha belegondolsz, itt a kerékpárosok top 1%-a reprezentált, akiknek ez a(z egyik) fő hobbija. A maradék 99% megveszi a biciklit, és akkor is tovább hajtja, ha valami nem működik rajta, ennek a maradék rétegnek talán ha 10%-a foglalkozik egyáltalán tisztítással, karbantartással, és az sem az a szint, ami itt elvárt.
Átlagember ha évente egyszer (mondjuk tavasszal, amikor előveszi) átnézeti szervizben a biciklit, az már igen jónak számít, ha év közben meg egyszer-ketszer át is keni, vagy magának tud mondjuk defektet szerelni, vagy egy-egy kilazult csavart meghúzni (egyáltalán eszébe jut, hogy megnézze, kilazult-e), az már kiemelkedő.
Autóval pl ennyit sem foglalkozok, pedig az sokkal többe került: évente 2x gumicsere, egyszer szakszerviz, vagy ha valami kivillan a kijelzőn, akkor. Közben meg rendeltetésszerűen használod, es tisztán tartod. Na, aki idáig eljut biciklivel is, az szerintem már jó példa, mert a többség (!) erre sem képes, vagy nincs rá igenye.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
haiduo82
aktív tag
válasz flash- #291848 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes leírást. Nekem a csiganyálas navi bőven elég, ha nem tökéletes az sem baj. A többi adat megjelenítése és főleg a radarkompatibilitás jelenleg most fontosabb. Aztán ha majd esetleg komolyabban beránt a bringázás, akkor nézek valami Garmint, mert futóórákban is azokat használok már régóta és akkor majd egyesítem az ökoszisztémát
"Együtt vagyunk senkik"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- TCL LCD és LED TV-k
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Filmvilág
- Milyen processzort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Jack Hunter: Egérragasztó
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- Moon X Power 2500 kerékpárlámpa
- Braun Series 5 EasyClean 50-W1000s nedves/száraz villanyborotva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs