-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
fulton
addikt
válasz
potyi23 #223269 üzenetére
Valszeg érintkezési baj, már rozsdálgat is az érintkező , bár az utóbbi két alkalommal mikor elszálltak az értékeim, nem a rozsda volt a bűnös, hogy mi máig nem tudom, de mind1... mert jön az új kis óra
már nagyon várom, igaz nincs kerekem, de remélhetőleg az is lesz nemsoká
-
válasz
potyi23 #223232 üzenetére
Ez a Sigma 9.16 ez mezei computer, nem értem, mit kell rajta elindítani és megállítani. Vezeték nélküli? Mert nálam az volt, hogy a kerékpáros lámpa(!) zavarta, és azért nem mért.
Én egy iGPSPORT IGS10S-t használok, ez GPS-es. Ezt tényleg el kell indítani, hogy vegye az útvonalat, de ettől függetlenül, ha megállok, leáll, ha elindulok, megy (auto-pause). Nem kell hozzá menet közben semmi, nap végén vagy akár 3 nap múlva a megtett utakat automatikusan szinkronizálja Straván, ha csatlakoztatom a telefonos appal. Ahhoz képest meg 14 eFt volt (+hozzá egy sebességérzékelő 8 ezerért, de az nem kötelező), szóval bőven megérte nekem.
Előtte egyébként egy Sigma 14.16-ot használtam, de ezekhez külön bentlakásos tanfolyam kell a használatukhoz / beállításukhoz, ahhoz képest meg nem annyira jók, mert a sebességen kívül csak egy adatot tudnak megjeleníteni, tehát nyomkodni kell menet közben - ami azzal járhat, amit te is összehoztál: KTT (Kormányon Túliak Társasága).
-
parandroid
félisten
válasz
potyi23 #216591 üzenetére
Hosszú távon majd meglátod. Ha kényelmes, használd. Kicsit nyújtózkodós lesz, átlépőmagasság ezzel a vázzal nem gáz, ülést meg lejjebb lehet engedni. Előrenyúlás lesz gond, a stucnit próbálhatod rövidíteni, meg az ülést kicsit előrrébb húzni. Egy méret difi nem a világ, bár tény, hogy nem a határon vagy a két méret között azzal a a 173 centivel. Én is kb ekkora vagyok, de inkább s, és m között szoktam tépelődni
p
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
potyi23 #216591 üzenetére
Javítani éppenséggel lehet rajta, hátrahajló nyeregcső, és hosszú stucni is van most rajta, 60 km pedig édeskevés kideríteni jó-e.
Ha nem teljesítményorientált évi 1-3000 km fölött tekersz elmegy, amúgy pedig cserélni kellene, a 173 és a 180-tól (!) között számottevő a különbség. 🤔
-
imyourfriend
őstag
válasz
potyi23 #51060 üzenetére
Apakezdődik.. hidd el sokan jönnek be a kerékpárboltba, majd mondják hogy autót vennének ennyi pénzért nem bringát. Aztán többségét felültetik egy kerékpárra és megérzi hogy miért kerül ez éppen ennyibe, az az autó meg annyiba. De mindezekelőtt: számoljunk egy autóra 50 forint/km költséget, ez nem csak benzin vagy nyári gumi hanem olajcsere nagyobb szervízek ésatöbbi.. megveszed az autót tegyük fel 2ezer euroért, pluszba fizetsz minden kilóméter után elméletileg 50 forintot (gyakorlatilag akkor fizeted ki amikor tankolsz vagy szervizelsz vagy felújítasz). Megveszel egy kerékpárt 2ezer euroért, tételezzük fel 4ft/km-ért fut az a bringa, 15ezer km után 60ezer forint költséged van a bringára. Míg ha autóval mész: 15ezer km után 750ezer forint költséged van. Az élményről ne is beszéljünk, meg a technikai fejlettségről s arról sem hogy melyik az egészségesebb. S melyik után leszel fittebb illetve sportosabb. Viszont megemlíthetjük hogy a kerékpárnak mind terepen mind országúton történő használása társaságban vagy egyedül, szóval minden esetben pozitív élménnyel tölti el az embert szerintem. No ez az amit nem tudsz készpénzzel megvenni, csak azt a technikát amivel élvezetesebbé tudod tenni a kerékpározást. Ez mindenkinél más, vannak fórumtársak akik az 100 ezer forint környéki kategóriába tartoznak, de vannak akik millió feletti gépekkel kerekeznek. A lényeg nem a pénzen van, hanem azon hogy az ember jólérezze magát és ki tudjon kapcsolódni a hétköznapokból. Csak ebből sokan azt ragadják ki, hogy húde milyen drága egy kerékpár veszek egy autót.. nem is kell elkölteni rá sokat ám, 1000€-ért adnak már 200E km-t futott BMW-t itt a határ másik oldalán.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
potyi23 #51060 üzenetére
Kint ilyen árú gépekkel rohangálnak.
Nem csinálnék rangsort márkák között mert nincs értelme de nálam a KTM nem lenne az elsők között ha szabadon választjatnék de nem azért mert rossz csak lenne vagy 10 másik amit szívesebben birtokolnék. A narancs színük viszont tetszik.
-
-
D.Orion
veterán
válasz
potyi23 #50688 üzenetére
Ezer éve nem jártam a topikban, de most 2 hónap után újra benéztem. Kezdem én aztán jönnek a többiek.
Ha alapesetben aszfaltra akarod használni és csak időnként mész földes útra, akkor a Cross/Cross Trekking a neked való kategória. Ezek a kerékpárok aszfalton haladósabbak, könnyebb őket tekerni, nagyobb a kényelmi faktorja, mint egy MTB-nek. Terepen inkább csak döngölt földúton, kitaposott erdei kemény ösvényen állják meg a helyüket. Durvább terepen csak lassú túra jelleggel érdemes vele közlekedni.
Szóval ha nincs benned vadóc érzés, akkor megfelelőbb a cross vonal. -
#16729600
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Óvodások homokozója
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Renault, Dacia topik
- Az AI-ra fókuszál az új Arc meghajtó
- Hálózati / IP kamera
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
- Vezetékes FEJhallgatók
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
- Gombászkönyvek egyben
- AKCIÓ! MSI B450M R5 4500 32GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest