Aktív témák
-
kew
senior tag
-
Esmein
nagyúr
A gond az, hogy szolgáltatón belül maradtunk volna, csak sávszélesség növelésről lenne szó, ám ez náluk 30 napos kiesésben nyilvánulna meg. Az emailt mindenképpen elkérem, kíváncsi vagyok szó szerint mit írnak mert azért ez elég durva gyökérség volna részükről. (arról nem is beszélve, hogy legalább 8 ezer forintos kiesést és 30 napig a kommunikációs csatornáim teljes megszakadását eredményezné)
-
Személyesen le kell mondani náluk az adsl szerződésed kérni azonnal igazolást a lemondásról és arról hogy nincs feléjük tartozásod. Ezután pedig kiesésmentes szolgáltatóváltással átmész egy másik szolgáltatóhoz, pl. Interware szolgáltató váltós árak: [link]
''Szolgáltatóváltás
Amennyiben ügyfelünk a ''Szereld magad'' Privát ADSL megrendelésekor más szolgáltatónál érvényes ADSL előfizetéssel rendelkezik és szolgáltatót kíván váltani, ezt a szolgáltatás szüneteltetése nélkül 10 munkanapon belül megteheti a következő feltételekkel:
Az előfizetőnek a régi szolgáltatónál le kell mondania ADSL szerződését, az Interware ZRt.- nél pedig 4 napon belül új igényt kell benyújtania a szolgáltatásra.
A szolgáltatóváltás igényét mind a korábbi szolgáltatónál, mind az Interware ZRt.- nél jelezni kell!
Amennyiben a korábbi szolgáltatónál határozott idejű szerződés volt érvényben, lemondás esetén az előfizetői szerződésben meghatározott szankciók érvényesek.
A szolgáltató váltást az Interware ZRt. abban az esetben tudja biztosítani, ha az igény az új megrendelésekre előírt egyéb feltételeknek megfelel.
A szolgáltatóváltással történő ADSL megrendeléshez ugyanazok a nyomtatványok, illetve online megrendelő felület használhatók, mint új megrendelés esetén. A megrendelőlap erre vonatkozó kérdésénél mindenképpen jelezni kell a szolgáltatóváltás tényét, ellenkező esetben a kiépítés a hagyományos folyamat szerint történik.'' -
Esmein
nagyúr
''Várható-e kimaradás a szolgáltatásban az átállítás során?
A központban végrehajtott művelet ideje alatt néhány percre a szolgáltatás szünetelhet, amely általában a modem villogó jelzésével jár. Ez nem hibajelenség, az okozza, hogy a központ különböző sebességeket tesztel a vonalon, hogy meghatározza a lehető legnagyobb, stabil sávszélességet. Ezután a kapcsolat az új sebességen stabilizálódik. Amennyiben az átállítás idején Ön éppen internetezik, akkor azt tapasztalhatja, hogy szolgáltatás megszakad, s Ön csak a beállítások elvégzését követően, néhány perc múlva tud újra felcsatlakozni az internetre.''
A honlapjukon ez az információ szerepel, emailben azonban azt nyilatkozták, hogy 30 napos leállás várható, felteszem személyes genyózásból, fateromnak így is 3 hónap telefonjába és emailjébe került az, hogy hajlandóak legyenek sávszélesség emelésre. Nekem valami bűzlik. -
Esmein
nagyúr
Üdvözletem!
A fentebb említett urak a négyről nyolc megabites csomagra (maxi) történő átállás során _harminc_ napos kiesést óhajtanak nekem/nekünk okozni. Hallomásból ismerek egy törvényi szabályozást ami a csomag és szolgáltatóváltásnál a szolgáltatókat kiesésmentes váltásra kötelezi. Milyen feltételekkel és körülmények között teheti meg a T-com azt, hogy fizikai beavatkozás nélkül megoldható csomagváltásnál 30 vagy több napra levágjon az internetről ?
Megtehetik ők ezt egyáltalán? Kihez lehet fordulni, ha nekem nem tetszik ez?
ui.: a hűségszerződésünk már lejárt velük.
Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Apple iPhone 15 128 GB Kék 12 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Töredék áron! Csere-Beszámítás! DJi Air 3 Fly More Combo RC2! Garancia: 2027.09.27!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest