Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5268 üzenetére
Ez érdekes, mert a Pro-ban eleve 25%-kal nagyobb akku van, aztán papíron
ugyanannyit bír. (Kíváncsi vagyok ezzel is mész-e 25-30 km-t egy töltéssel.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5275 üzenetére
Na, ez így már kezd érdekes lenni... Ugye a Pro motor "méhsejtrácsos" gumija
komfortosabb. Jobban elnyeli az úthibákat... Cserébe nyilván deformálódik gurulás
közben, azaz nagyobb a gördülési ellenállása. (Ezen kívül sokkal erősebbet fékez,
bár erre nem jöttünk rá a kollégákkal, hogy miért, de mérhető, így tény...) Cserébe
a sima S1 6Ah akksiját simán lezabálja kb. 15 km alatt, legalábbis nekem. Okés,
én még megfejeltem egy pneumatikus másik kerékkel: szintén nagyobb ellenállás.
Szóval a megtehető távot összességében jelentősen beáldoztam a komfort oltárán.Ui: távot a Google pontosan megadja, csak csinálj benne egy útvonaltervet...
Ha nem nagy kérés, benézel a "szervizmenübe", hogy mennyi a kalibrációs érték?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5277 üzenetére
Na akkor az csalja rendesen a távot. Valóban kisebb az átmérője mint 8":
én a kerületét mértem meg, bár lehet, egyszerűbb lett volna az a 2r*PI. -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5277 üzenetére
Ez az átcsatlakozok, ha lemerül, nem olyan jó ötlet, mivel csak akkor lehet
párhuzamosan összekötni az akkukat, ha azonos feszültségen vannak - így
praktikusan, ha fullra vannak töltve. Ha egy lemerült akksira rádugnál egy jól
feltöltöttet, leolvadna az egész, akkora áramok indulnának meg a feszültség
eltérés okán. Persze ha fizikailag leválasztod az egyiket, s helyette rádugod
a másikat, az működhet, csak kicsit macerás. Hatótávot növelni pótakksival
úgy célszerű, hogy egyszerre fut mindkettő, párhuzamosan. Természetesen
ez meg csak egyforma kapacitású akkuk esetén ajánlott megoldás.Szerk: pont linkelted is a videót, amit még tavaly néztem ebben a témában..
(Aztán lehet, hogy megkoptak az emlékeim, mert régen néztem, de ott sem
átcsatlakozós a megoldás, hanem fixen rádugja: a két akku összedolgozik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5282 üzenetére
Tudod hol van ezeknek az akku csatlakozója? Érdekes lenne azt
naponta kétszer szétszedni... Mondjuk hosszabbítókkal minden
megoldható, de akkor is: én maradnék fix párhuzamos kötésnél.Wine: lehet olcsóbban jössz ki egy gyárival... Ilyesmi kapható, ami
univerzális, viszont ehhez még kell egy csatlakozó átalakító is...Szerk: nyilván legfontosabb, hogy adott akkupakkhoz való legyen,
teljesen univerzális nem lesz, mivel csak egy végfeszültséget tud.
(Ha már átállítható az is, akkor valószínűleg sokkal drágább lesz.)Kugoo-hoz talán ez lenne jó kapásból, valamivel "erősebb" is, mint
a gyári (2A-t tud a 1.5A helyett, tehát gyorsabban tölt fel, ami nem
hátrány, ha vki nagyobb kapacitású akkuban gondolkodik), viszont
ez is drágább az mint a gyári. Tudom, neked nem Kugoo van. Nem
tudom, annak milyen csatija van, egyáltalán 36V rendszer-e...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Simán nem működik a limiter. A motor meg adott feszültség mellett
nem képes többet pörögni, mert adott fordulatszámon a tekercsekben
keletkező ellen-feszültség akkora, ami "kiüti" a vezérlő által ráengedett
feszt (max. az aktuális akku fesz), nullára csökken a forgatónyomaték,
így nem gyorsul tovább. (Ráterhelve sík úton ez sem érhető el soha.)Ui: az aktuális akkufesz és a terheletlen maxfordulatszám közt lineáris
összefüggés van, ami a motorra jellemző érték. (Kolléga 42V-on 885
rpm-et mért (sima S1). Én 35V-on 716 rpm-et (Pro). 42V-on 848-at...)
Ha eltekintünk a mérési hibáktól a sima S1 Kv értéke picivel nagyobb...
De majd csinálok új tesztet a sima S1 motorral én is: kíváncsi vagyok...
(Ebből ugyanis az következik, hogy nyomatékosabb a Pro, de lassabb.) -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5310 üzenetére
Te most egészen konkrétan azt állítod, hogy a Kugoo nemhogy az esőt is
bírja, de még 4 cm mélyen vízbe is lehet vele menni? Ez annyira vicces! -
DigitXT
félisten
válasz alexandrosz #5320 üzenetére
Akkor az biztos nem Pro.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5323 üzenetére
Eddig nem is nyitottam meg a cikket (csak az IP54-en kacarásztam), de most már igen: baromságot ír, szegény, íme: "I went through countless posts, comments and reviews, and I didn’t find one single complaint from someone that their scooter broke down because of rain." Alattam konkrétan megállt a Kugoo az első esőben. Persze, nem angolul írtam meg ezt a tapasztalatot, így nem találta meg a cikk szerzője. Vagy pont kimaradt a Kugoo a szórásból? Neked, mint (kétszeres) Kugoo tulajnak viszont javaslom, hogy esőben inkább ne... Akármit hazudik a gyár (IP54). Amúgy jól is tették, hogy hazudtak, így legalább nem tudtak kibújni a gari felelőssége alól.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5331 üzenetére
Ha befolyik a vezérlőbe, onnantól tolhatod: ha mázlid van, kicsit jobban
kinyomták a szorgos kínai kezek tömítő anyaggal, nem ázik rögtön be...
(Kerék is be tud ázni, érdekes módon az akku egész jól bírja, pedig azon
van egy címke is, ami víztől elszíneződik, és akkor viszlát garancia.) -
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5333 üzenetére
Ha a Pro döglik meg, megveszem alkatrésznek occón.
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5424 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5437 üzenetére
Azért egy S1 nem tépi le a kezed beragadt tempomattal sem...
A fék viszont botrányosan kevés rajta. A Pro valamivel jobb*, de
egy M365 fényévekkel hamarabb megáll. Észnél kell lenni ezen
is, csak nem a nagy teljesítmény okán: hirtelen megállás nincs.krakki88: mégis mire kötnél mechanikus gázt? A karburátorra?
Viccen kívül ha lenne gázbovden, annak a végén is egy potméter
lenne, semmivel se lennél előrébb, inkább plusz hibalehetőség...*: ezt amúgy nem tapasztaltad? A sima S1 fékútja hosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz B-L-A-C-K #5482 üzenetére
De neked nem e-rollered van, hanem egy rakétád. Szerintem a 20 km/h átlag
is necces, ha az ember járdázik közben. Autók közt érthető el csak több. De az
meg nem a pálcika rollerek világa. 51 km/h átlag Budapesten meg picit húzós!
(Egy ilyen statisztika felér egy önfeljelentéssel... Nekem 40 km/h volt anno úgy
az átlagom, hogy több 70-es szakaszon haladtam nagyrobogóval, de pontosan
ugyanannyira volt elég a kisebb vas, csak kevesebbet kellett állni a pirosnál.) -
DigitXT
félisten
válasz krakki88 #5554 üzenetére
Megnéztem a videót: szerintem arra gondol, ami ezen pont nem is látható,
azaz a kijelző egység megbontása után láthatsz olyan vezetékeket, amik a
gázkar felé mentek. Nem csupaszon látszik, hanem a burkolat alatt lesz.Szerk: mondjuk egy garis fél millás rollert szétgányolni... Max. 2 év után.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem reklám, csak nagyon meglepett: 2560 km egy Kugoo S1 Pro-ban. Kemény...
Szerk: mondjuk baromira kételkedem abban az "egy töltéssel 30 km-ben", meg a
30 km/h végsebességben. Lehet, hogy félrekalibrálva használta, onnan a sok km?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #5600 üzenetére
32", vagy nem tudom... Az a vicc, hogy a Pro motor csak tök üresen képes
valós 30 km/h-ra, szóval terhelés mellett teljesen kizárt (lejtőn suhanni nem ér).
Valós adatokat olyan 7.4-es állásban mutat, szóval a gyári 8.0 elég optimista...Amúgy mondasz vmit, ha igaz a futás, az akkor már minimum 85 töltési ciklus,
már ha tényleg 30 km-t megy egyszerre (nem hinném), jó lesz az 15-nek is.
Szóval inkább 170 ciklus lesz... Ami az álmoskönyv szerint se jelent jót...Újszerű állapot vs. slickre kopott kerék. Apropó, ahogy kopik a kerék, úgy kéne
a kalibrációt utána húzni, mert annál nagyobb kijelzett sebességed lesz / annál
több (mért) futás. (Nehogy egyszer lemérje GPS-szel, mert pofánveri a valóság.)Ui: ha már itt tartunk: lehet egyáltalán CSAK gumit kapni ezekre?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #07746304 #5603 üzenetére
Ami gond lehet az ilyen Kugoo féle keréknél, hogy a barázdák eltűnnek.
Ezt hívják úgy, hogy elkopik...Tehát lenne még rajta gumi, csak tükörsima.
Ez meg a slick definíciója... Mondjuk Kugoo esetén az esőben használat
amúgy se nyerő. A sebesség meg nem (lehet) akkora, hogy félni kelljen az
aquaplaningtól, sőt az is lehet, hogy slickre koptatva komfortosabban gurul,
mint mintásan. (Tehát nem bug, hanem feature. Ezért még többet ér...)ON: ahogy keresgéltem én se találtam rá gumit. Ami azért vicces. (Vegyen
egy új motort, akinek elkopott? Akkor már inkább egy másik rollert...) -
DigitXT
félisten
Csináltam pár mérést az S1 motoron. Ezekből kiszámítható, hogy a Kv értéke 22. Ugyan most csak 666 rpm-en tudtam megpörgetni, de mivel totál lineáris történet, pont kiadja, hogy 885 rpm-en már 30V RMS feszültséget indukálna egy-egy fázis, ami ~42V csúcsot jelent, így a teljesen feltöltött akkupakk se tudja tovább forgatni.
Mit tud tenni, aki gyorsabban akar menni, sík úton? Újra kell tekercselnie a motort. Aminek persze mellékhatása, hogy a nyomaték lecsökken, de valamit valamiért.
Írtam volna ezt ide 04.26-án, de inkább nem okoskodtam tapasztalat nélkül. Azóta viszont csak összeraktam ezt az S1 kereket: újratekercseltem (maxi szaxi)...
Kapott új Hall szenzorokat is (a régiek lába elfáradt a gyári vezeték leszerelésekor): kíváncsi leszek mennyi erő lesz benne így. A végsebesség biztos több lesz. -
DigitXT
félisten
Abszolút. Meg utána olvastam ennek a BEMF-nek. Arra következtettem,
hogy "tempónál" nem a vezérlő veszi el az áramot, hanem ott már a BEMF
miatt csökken. Jelentem, ez pontosan így van, szóval most 42 km/h-nál
is adja a 11A-t, és még gyorsul! Más kérdés, hogy ekkora tempót kizárólag
lejtőn tud (így menne akár 50-et is, de nem mertem elereszteni féktelenül),
saját erőből már a 11A limitál meg esetleg még az, hogy benne hagytam a
Pro kereket hátul, aztán az nem gurul olyan jól üresen. Sajnos nincs másik
vezérlőm (azóta is jön Kínából), így dupla motoros tesztet nem tudok még
megpróbálni: nem szaggatja szét az aszfaltot, de kellemesen gurul, 5 perc
tesztet terveztem, de lett belőle egy fél órás akkugyilkolás folyamatos 11A
mellett (néha benézett 12-be), nem volt rossz. Mintha a fék is jobb lenne...Vagy csak szorul a motor, és azért érzem így. És ezért nem megy 28-nál
többet most sem. Kézzel nem volt egyszerű forgatni, ezért gondolom. Egy
hézagolót elvesztettem anno, egyet meg lehet rossz helyre raktam.
Este már kicsit ideges voltam, amikor összeraktam, forgott, de karistolt is
benne valami, újra szétszedtem hézagoló át: megszűnt a hang, de egyben
nehezebben forgott: kimértem, hogy nincs rövidzárlat, aztán próba kézből.B-L-A-C-K: köszi! Ha vki utánam szeretné csinálni, annak javaslom, hogy
ne 1.3-as vezetéket válasszon, alig fért el, órákat szívtam egy-egy fázissal.
Eredetileg 0.5-ös vezeték volt benne (7 db párhuzamos szál, 9 fordulattal),
gondoltam nem baj, ha kicsit vastagabb lesz, de necces volt kivitelezni.Segítségnek/referenciának ezt az ábrát itt hagyom (ne legyen rá szükség):
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5631 üzenetére
Ma nekieresztettem, pneumatikus hátsó kerékkel, 45-nél már csak
6A-t vesz fel, szóval nagyjából* ennyi volt a vége nem brutál lejtőn.
Síkon, saját erőből sajnos a 11A a limit (az is 400W), viszont így
lenne esély a dupla motorral nagyobb tempóra is. Inkább "mérnöki"
szemszögből érdekelt, mint közlekedés. Jobb gyorsulás+fékezés
azért sokat dobna rajta, nem is a 40 km/h fölötti tartomány a cél.*: GPS szerint is.
Szerk: kerék csavart majdnem elhagytam, LOL. Azért haza hozott...
Viszont a garázsban felemeltem, kihúzattam, ééés... motorhiba.
Valami rövidre záródott, egy fázis kihagy/fura hangja lett: mondtam
már, hogy túl vastag az 1.3 mm-es vezeték? Sajnos ez van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezüst színben, vagy famintával.
-
DigitXT
félisten
Hogy ne csak nagy gépekről legyen szó: ma lőttem egy balesetes S1-et occón.
Írd és mondd: 53 km van az órájában. A Hall szenzorok voltak kiszakadva, de a
kijelző működik. Olyan jó állapotban volt, hogy nem is alkatrésznek használom:
az én 900 km-t futott S1-em órája került bele. És már hasít is. 11-12A-t vesz fel.
Még nyikorog a gumi a kanyarban, annyira új. (Vagyis szeretném arra fogni lol!)Viszont a fékje nagyon gyenge, szegény srác ezért dobhatta el: elékanyarodott
egy autó. Ilyenkor az S1-es pilóta konkrétan vesztett. A megállás esélytelen.
De! Van ugye egy új akku, új motor, és egy új vezérlő: Kugoo S1 dual incoming!
(Bízom benne, hogy a duplamotoros fékhatás vmit segíteni fog a megállásokon.)Ja és még egy kép: ezért nem elég csak a rögzítőket kicserélni, maga a nyaka
is vastagabb lett az új verziónak. (Atom stabil így, az előző verziómhoz képest.)
Ui: erősen gondolkodom, hogy újratekercselem ezt a motort is... és akkor nem
csak dual, hanem dual turbo lesz. Egy kis moddal a 11A sem akadály.
De előbb inkább kipróbálom hátul Pro kerékkel, azzal erősebb a fékhatás.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Ezekiel Ston #5757 üzenetére
Azt azért valljuk be, költséghatékonyságról papolni olyannak, aki
1 misi fölött épít magának rollert, azért-mert-csak, elég vicces.Ui: igen, vettem egy extra töltőt az S1-hez anno, hogy legyen bent
a cégnél is, aztán meg egy Pro motort, mert kíváncsi voltam rá.
Szerintem tanulságos dolgokat tapasztaltam (fékhatás, satöbbi):
ha pár embernek segítettem* (akár csak azzal is, hogy soha nem
vesznek ilyen kínai ipari hulladékot, hehe), már megérte a dolog...*: műszakilag akkor is érdekelhet, ha amúgy közlekedésben nem
veszem hasznát. Anno a fórumtárs is jött volna hozzám, hogy jól
átüssük a firmware-ét a gagyi 11A-ről az isteni 15A-re, ám sajnos
ilyen eszközzel nem rendelkeztem. Pedig milyen jó lett volna...Megjegyzem szoftveres a korlát, csak nem ott, ahol kerestük, és
ha nem tudjuk átütni, akkor azért hekkelni még lehet. (Majd jövő
héten jelentkezem, hogy mire jutottam: talán lesz, akit érdekel...) -
DigitXT
félisten
Nem megy 30 fölé (31-et mértem GPS-szel lejtőn), 30-nál már 0A-t vesz fel.
Ahhoz az áttekercselt motort kéne használni, hogy a 45-öt vigye... De amúgy
nem kell nekem akkora tempó: 5 perc tesztre mentem ki, de fél óra lett, mivel
élvezem, ahogy gyorsul, meg ahogy végre meg is lehet vele állni. Ég és föld...Próbáltam videót csinálni, mert konkrétan elkapart indulásnál 39V-on.
Aztán csak murván csináltam valami burnout féleséget... Mármint nem csak a
levegőben a vas súlyát tartva, hanem úgy, hogy ráállok a sajnos 95 kilómmal.Ami a legfontosabb (nekem): emelkedőn is simán megy valós 20 km/h fölé.
zoltanz: soha nem mentem vele Eco módban két motorral meg pláne nem...
Nincs az az isten, hogy 15 km/h-val álljak rajta 3 órát, hogy ezt leteszteljem.
Amúgy nem hinném, hogy vinné... 15-öt tudott a 6Ah akku (igaz, nem "Eco",
hanem "Power" mód!) akkor nagyon max. 30 km jönne ki belőle 2x6Ah-val.B-L-A-C-K: nincs mit, látom, hasít a ketyere. Azért most már ne olvaszd le
megint. Van az az árammennyiség, ami már nem nyerő, főként, ha olvad
a cin... az azt jelenti, hogy rohadt forró lesz a motor: még lemágneseződik.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Semmi gond nem lenne a vegyes vezérléssel. Nekem a motorok nem egyformák,
de ez nem számít. Dinamikusan átterhelődik: konkrétan 28 km/h-nál a Pro motor
csak 4A-t vesz fel. A simát nem tudom (még), viszont jellemző, hogy egy fél órát
tekeregtem, szinte végig nyél, 22-23 km/h átlagsebesség, és alig ment le a fesz!
Szóval lehet, hogy simán tud ez a konfig 30 km-t, sőt... 45-öt azt nem hinném.Sajnos eléggé jön a vihar, szóval kénytelen voltam abbahagyni a tesztet, de most
töltöm fel a videót a kameráról, elvileg GPS pontos sebességről beszélünk...Szerk: a hazaút végén van az emelkedő, kb. 1 km, s csak 20-21 km/h környékén
vesz fel 11A-t, de erre a tempóra simán felgyorsul: a Tordaira leszek még kíváncsi.
Az elég komoly emelkedő. (Bár olvastam itt vkit, egy sima S1 is felhozta 17-tel...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #5774 üzenetére
Nem feltétlen pazarlás az. Gondolj bele: 1 motor fogyaszt 4A-t. Valószínűleg a
másik is bekér ugyanennyit és már ott is van a 8A. Csak mivel ezt nem egyetlen
akkupakk szolgáltatja, fejenként csak 4-es terhelést kapnak, ami jó hatással van
a kapacitásukra. Nálam a legkisebb, 6Ah pakkról beszélünk. Teljesen igazad van
amúgy! Egyszer ugyanis levettem rövid ideig kettesre egy bringás mögött. Akkor
meg 21 km/h-nál evett 4A-t: nem volt hely előzni, előtte előztem emelkedőn is.Tehát szigorúan véve, ha és amennyiben az akku 1.5 órán keresztül képes ennyi
áramot leadni, hát nem mindegy, hogy 21 km/h, vagy 28 km/h a tartott sebesség.
Valójában az akkuban fix mennyiségű energia van, nem mindegy, milyen gyorsan
rángatod ki belőle. Minél nagyobb áramot kell leadnia, annál kevésbé bírja.
Utána kéne nézni, hogy a specifikációban a 6Ah mit jelent: valószínűleg nem azt,
hogy 6A 1 órán keresztül, inkább, hogy 1A 6 órán keresztül... nem mindegy.úgy tűnik vége a karanténnak és mindenki elment rollerezni...
pretisoft: na igen, majdnem el is b*sztak, konkrétan nem hittem el, hogy nem lát.
Utolsó pillanatban nyekkent neki a fék, de akkor már kitértem előle. Pedig még a
lámpám is ment... lehet, nem számított rá, hogy 30 km/h-val érkezem az úton.
Szerk: most mentek egy pár perces videót, benne lesz a jelenet: azért egy szolid
b.meg kiszökkent a fogam kerítésén. Max. nem rakom publikusra a videót...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pretisoft #5779 üzenetére
Szerintem konkrétan nem nézett felém: 1:55 körül van az eset.
De nem szegte kedvem a dolog, ilyen előfordulhat, bármikor.Ha kell, értelemszerűen én is fékezek, akár megállásig, az tuti.
Ebben a szituban nem hittem el, hogy el akar ütni: hiba volt!
De a kitérés azért motoros reflex. És hogy visszacsatoljak egy
korábbi HSZ-emre: duda? (Ezen egy csipogó van, az is minek.)lime volt a kapudrog
Dettó.a motor áttekercselésed a kedvencem eddig
Köszönöm. Gondolkodom, hogy megcsinálom a másik kereket,
és akkor a kettő együtt talán tudna egy 40-es tempót tartani.
(De sok esetben erre abszolút nincs szükség, azt aláírom.)Szerk: a linkelt videóban 3 perc körül sajna bugzik a GPS, mert
síkon, saját erőből teljesen kizárt, hogy 35 km/h-t menjen. Még
be is mondom párszor, hogy 28-at ír, és 4A-t. Vagy 27 és 5A.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pretisoft #5783 üzenetére
Macisajtja volt, szóval elég egyértelmű lett volna a szitu. Pont ezért
nem fogtam fel, hogy miért akar elütni? Tök olyan volt érzésre, mint
pár évvel ezelőtt motoron, amikor zöldön megyek át, és látom, hogy
a keresztben érkező full pirosba megy bele fékezés nélkül. (Nagyon
nagyot kellett volna fékezni, ha egyáltalán. Ott inkább gázt húztam.)Teljesen igazad van, ha 45-öt fog tudni, hát kéne a rendes fék...
Most még nem tartom veszélyesebbbek, mint gyárilag, mert nem is
megy gyorsabban (síkon), csak jobban gyorsul, és jobban fékez, így
ha kap egy (vízálló) burkolatot, szerintem teljesen vállalható lesz. -
DigitXT
félisten
Ha a duplafék a biztonság miatt kell, mert néha meg akarsz állni, felejtsd el a
Kugoo-t. Ezek közül az M365 tud megállni (kvázi dupla fék: elől elektromos,
hátul tárcsa). A 30 km hatótáv megint megugorhatatlan a Kugoo S1 Pro-val...
Az M365 viszont tudhat ilyet, ellenberger rugózásod nem lesz, és 30-at se fog
menni (kivéve, ha tuningolod). Gyárilag a Kugoo S1 jobb végsebességben, ám
valós 30 km/h saját erőből sík úton abból de jön ki. (Tuningolni se igen lehet.) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #5637 üzenetére
Valójában jóval banálisabb volt a hiba. Ragasztópisztolyból nyomtam
rá, hogy ne mozogjon a NYÁK, és hát mit csinál a motor hegymenetben?
Melegszik. Ragasztó lecsöppent, megkötött rossz helyen majd leverte a
Hall szenzor lábát. Javítani triviális, szétszedni a k. motort nem. Nagyon
megszorult a csapágy, feszegetés közben ferdén indulhatott meg... Ehh!Ui: lett volna valami hőálló taknyom most is működne a tuning motor.
-
DigitXT
félisten
válasz Ezekiel Ston #5854 üzenetére
Jobbulást! De ugye nem azt akartad mondani, hogy majd egy nehezebb
roller megvéd? Meg ugye zebrán a biciklis is csak tolva, hivatalosan. De
senki nem tartja be, emiatt aztán mehet, csak nincs elsőbbsége. Elvileg
azért, mert zebrán gyalogos tempóval érkezőkkel kell számolni, nem az
ezerrel átsuhanó akármivel. Persze a rendőr már csak tudja: szívás ez...El is ment a kedvem a pörgős motortól, pedig épp megjött az új páka.
Szerk: segédmotor meg aztán végképp nem zebrázhat, most olvasom...
(Persze ha már ott van, nem kell elütni, az tiszta sor, úgy érthető...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen