Új hozzászólás Aktív témák
-
akyyy
senior tag
-
veterán
válasz DigitXT #8868 üzenetére
"de itt nem mozog akkora súly.." 105kg vagyok a roller meg 29kg szóval azért van mit megállítani.
Nyilván hidraulikus féknél először is a hátsó féket kell használni, majd ha nem elég akkor az elsővel rásegíteni. Persze azért kell vele menni hogy a fékerőt ki lehessen ismerni hogy mi az az egészséges szint az elsőnél amennyire be lehet húzni. De azért nem gondolnám hogy úgy csinálja meg a gyártó hogy kicsit húzok rajta és blokkol is. Eléggé életveszélyes lenne ez a megoldás.
Kíváncsi vagyok hogy a motorfék mennyire lesz erős.
A lehetőségeimhez mérten szerintem az egyik legjobb döntést hoztam, remélem valójában is így lesz! Mivel első roller így semmiképp sem szerettem volna többet rákölteni. Sőt ennél kevesebbet is akartam, de rájöttem hogy annyiért nem kapok amennyit akartam először rákölteni.iPhone 13 Pro Max
-
Játékos
addikt
válasz DigitXT #8884 üzenetére
Köszönöm, hogy segíteni próbáltok!
Motor nélküli rollerrel simán kigurultak (oda-vissza) a 8 km-re lévő barátnőjükhöz, és állítólag egyáltalán nem volt vészes nekik.
A "nem versenytempó" az anyának (13-15 km/h) a bicaj tempója, ami mellett egy fáradt bicajos elalszik...
Nyilván bicajjal kellene jönnie neki is, de nagyon fél rajta...[ Szerkesztve ]
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
veterán
válasz DigitXT #8872 üzenetére
Jól emlékszem hogy neked nem gyári Kugoo van? Miket cseréltél rajta?
Van egy kicsi esély hogy holnap át tudom venni a Mantist, remélem így lesz. Este már gurulnék vele! Kell vennem valami fasza lámpát hozzá. Szerintem valami Olight-ot veszek mert azok nagyon jól beváltak!Reggie0
Kíváncsi vagyok rá hogy az úgymond motorfék mennyire erős ezeken a rollereken! Mindenképp érdemes arra is támaszkodni ha nem hirtelen kell lassulni.Játékos
Szegényt nem kínoznám lábbal hajtani súlyos kilométereket! Sokkal de sokkal kényelmesebb egy elektromos. Még a legegyszerűbbek is tudnak 25km/h sebességgel menni, ami egy 14 éves gyereknek bőven elég kezdésnek.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz DigitXT #8900 üzenetére
Nem semmi egy pályafutásod van a rollerek terén! Ennyi idő után nekem lehet nem lett volna energiám kitartani a Kugoo mellett!
De akkor most eljutottál oda hogy rendbe van a roller, sokkal több mindent gondolom ezen már nem akarsz/tudsz fejleszteni? Előnye nyilván az hogy aránylag mondhatni jó áron van egy fasza rollered most már, viszont mellette jó sokat kellett azért idegeskedni főleg mikor elromlott, vagy venni kellett valamit, hogy minden rendben legyen vele.
Ha lenne mondjuk 5-600k fölösbe akkor vennél egy komplett rollert újonnan, vagy inkább egy vázat és te építenéd be külön az alkatrészeket?iPhone 13 Pro Max
-
Játékos
addikt
válasz DigitXT #8894 üzenetére
Köszi ismét mindenkinek!
Körvonalazódik lassan egy elképzelés:
Xiaomi 1S pl. Ha ezt megtoldom 20 db (vagy 30??) 3400mAh-s 18650-es cellával és azt párhuzamosan bekötöm a gyári akksival, illetve valahogy tudom rögzíteni a gépen, akkor “nyertem”? Vagy van valami buktató? Az 1S-t lehet úgy bontani, hogy baj esetén vissza lehessen állítani gyári állapotba?
Előre is köszönöm!Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
válasz DigitXT #8909 üzenetére
Akkor már nem célszerűbb megvenni a gyári nagy akkus Pro 2-t?
Ha tudnám, hogy viszi a gyereket 50-60 km-t, akkor egyértelmű lenne. De te magad javasoltad, hogy 12 Ah felett legyen az akksi.
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
csokaym
csendes tag
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #8921 üzenetére
Nem, nincs benne logger, vagy nem tudok róla. Én állítottam be az ébresztőórám eredetileg 15 percenként, majd 30 percenként, és mentem oda a rollerhez, csatlakoztam rá a m365 Tools-szal, és készítettem képernyőképeket a töltöttségről, majd vezettem be őket egy táblázatba.
Ez utóbbi képnél látszik, hogy 55-60%-os telítettséget követően (bő 1 órányi töltés után) fél óránként már csak 5-6% töltés megy csak bele, viszont 80%-os töltöttségi szinttől megint 10-12% megy bele ugyanazon idő alatt.Számomra nagyon szokatlan. Lehet 1-1 perccet tévedtem az állapotok rögzítésekor, de ekkora mérési hibát az nem okozna. A hőmérséklet adatok is viszonylag stabilak voltak.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #8926 üzenetére
Töltés pillanatában - amíg rajta van a hálózati töltő - nem tudom mennyire pontosak az adatok.
A screenshot ideje jó kiindulási alap lesz. Ennyi infót közöl a program.Utánaolvasás nélkül a többi, amit írtál az még kínai. Bár mérnök vagyok, és középiskolában még villamosságtan volt a fő csapásvonal, de ebben a mélységben jócskán vannak hiányosságaim.
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #8931 üzenetére
210 perc, azaz 3,5 óra után én húztam le a töltőről, mert elérte a 100%-ot, és nem vártam meg míg kikapcsol (átvált a LED zöldre). Kb. 5 órát írnak töltési időnek. Emlékeim szerint akkorra egész jól megközelíti, vagy eléri a 7800 mAh-t.
Amúgy akkumulátor kímélésnek szeretnék minél jobban utána nézni. A telefonokhoz hasonlóan ezeket az eszközöket is célszerű lenne 20 és 80% töltöttség között tartani, vagy az autókhoz hasonlóan hagynak a rendszerben tartalékot?
Rokon másfél éve vette a Xiaomi M365-öt, munkahelye oda-vissza 12 km, és jellemzően ez a fő felhasználás. Kb. 1750 km-en és 180 töltési cikluson van túl. Az akkumulátor és a roller hibátlan állapotban. Ő minden használat után (kb. 60%-os szintnél) estére felteszi a töltőre. Én első hallásra azt mondanám, ez így nem ideális.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8945 üzenetére
Mentem még egy karikát (újabb 4 perc, tiszta vidámpark):
Borároson az emelkedőn simán gyorsul 20 km/h-ra. Hogy
legyen viszonyítási alap, megnézem mit tud a "Kugoo" ott.Szerk: viszont a felfüggesztés hiánya para! Igen kis úthiba
elég ahhoz, hogy megdobja, és elcsússzon az ember lába!
Az ilyeneket a Kugoo simán kirugózza, soha nem ütött így.Ez megfejelve azzal, hogy nincs motorfék, és FB-n olvasva
B-L-A-C-K balesetét az elszállt tárcsafékkel elég veszélyes.
Oké, Kugoo S1 gyári e-fék harmatos szar, és ha túl gyorsan
mész, akár ki is kapcsol, de legalább van taposó (vész)fék.A Dual motoros gépen ha az egyik vezérlő el is dobná hiba
miatt a féket, még mindig ott a másik. Így biztonságosabb.
A dobfék meg nem túl bonyolult szerkezet: nem száll el.
(Max. ha elszakad a bowden, de akkor még ott a taposó...)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #8981 üzenetére
Igen, boritjak es torik is, mert a sok paraszt juzer szanaszet hagyja. Multkor az utcan setaltam amikor egy 70+ neni kerte meg, hogy a kapuja elol toljam mar el, mert nem birja megmozditani. Pont ez a szurke bird-es volt vagy mi a szar, nehezebbnek is tunt, mint a lime es fekezi a kereket folyamatosan.
-
-
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #9015 üzenetére
Igen, szerintem is valószínűleg egyszerű mérési hiba.
ilyesmi voltmérők vannak benne egyébként [link]
leírás alapján "Measurement accuracy: 1%"--> ez azt jelenti, hogy 50V környéként lazán elmérhet 0,5V-ot.
MÁS: tesztelve full töltöttségről, 39-et megy síkon, ezt egy jó darabig tudja is tartani.
9 km alatt pedig a kijelzett 54V-ról 52,8V-ra merült. Elég jól bírja ez a 3 pakk együttha bekapcsolom a rolleren a kijelzőt is, a vezérlők halkan nyüszögnek. Nem különösebben ijedtem meg tőle, hiszen ekkor válnak "aktívvá". Ettől függetlenül kérdés, hogy másnak is csinálja ezt?
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8981 üzenetére
Ma tudtam kipróbálni. Tuti kW fölött van a Bird. Lehet, két motoros.
(Triviális teszt nem megy, levegőben nem hajt, hiába madár, LOL...)1 motorral 20A korláttal csak 14 km/h ment... közel 1000W mellett.
2 motorral mondjuk erősebb a Kugoo, de nem piskóta a Bird. (Okés
ez sejthető volt, mert a videóban is látszott, hogy kb. 5 mp a 0-25...)Szerk: alattam anno ehhez nagyjából 1500W kellett síkon...
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9077 üzenetére
Szerintem egy szolgaltatonak pont hogy kisebb problema, mert van ra infrastrukturaja, embere, es az osszes gephez kepest nem okoz nagy kiesest. Viszont egyszeri juzerkent futkosni a szervizek utan, varni amig raernek es kozben nincs mivel menni az mar problema.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9079 üzenetére
Biciklire mar nem a hagyomanyos tomor kerek divik, hanem habositott muanyag. Kb. olyasmi mint a polifoam vagy a strandpapucs.
En most megvarom az uj torvenyi szabalyozast, aztan eldontom, hogy mit csinalok. Ha szigoru lesz, akkor epitek magamnak, hogy ki tudjam jatszani a szabalyokat. Ha nem akkor Dualtron Raptor. Ha pedig nagyon laza lesz, akkor hatar a csillagos eg.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8236 üzenetére
Ma csináltam egy hasonló tesztet, néhány apró különbséggel. Azaz most már
van visszatöltés a hátsó motor esetén, viszont nagyobb az áramkorlát 20+33A,
más a hátsó motor és a gumik, picit nagyobb a végsebesség, így a fogyasztás.A lejtőn összesen 0.4Ah-t sikerült elfogyasztani, nem mérve a visszatöltést, de
ami meglepett, hogy itt is volt olyan szakasz, ahol lenyelezve 48A-t bekajált.
A felvett max. teljesítmény már itt is megvolt 2366W (pedig emelkedő nem volt).
Jó hát nem vettem el a gázt, benézett 50 km/h-ba, de hát közúton menni kell...10.5 km után 46.35V min. fesz, 2577W csúcsteljesítmény 5.533Ah (273,5 Wh)
fogyasztás, 53.3A csúcs árammal. 13.4 km-en pedig 7.265Ah (355.4Wh).
(40-42 km távot el lehet vele szöttyögni, sík úton kb. 40 km/h végsebességgel.)Szerk: 94 kg vagyok, a roller meg kb. 24 kg: emelkedőn majd dolgozik az akku.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9087 üzenetére
Hat, azert bator voltam, megkuldtem 4A-rel a toltest. A kabelkoteg nem volt meleg a rud atvezetesenel, illetve a csati se. Szoval jo esellyel nem olvadt meg
Igen, a barrel jack jellemzoen max 5A-res, azt tudom.
Viszont a hipotezisem, miszerint az S1 plus-nal diodazva van a toltocsati hatarozottan teves!
Multkor valoszinuleg valami kontakthiba lehetett es azert mertem 0V-ot a toltocsatin, pedig a merest tobbszor is megismeteltem. Ki erti ezt... Na mindegy, azert a jo szokasok nem haltak ki es most is meressel inditottam mielott barmit csinaltam volna, szoval gond nem volt. Viszont igy felgyorsul a csengo projekt[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #9106 üzenetére
Nem irtam, hogy fogok, hanem gondolkodok rajta. De az csak koztes opcio, igazabol meg lehet sajat is, meg lehet sokkal nagyobb roller. Attol fugg mi lesz az uj torvenyben es mennyire lesz elheto vagy kell kijatszani.
Igazabol a sajat lenne a legjobb, de a vegen mindig az a legdragabb, mert a munka es uzlet elol veszi el az idot.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #6386 üzenetére
Volt szerencsém ma egy hasonló tesztet csinálni ugyanott, GPS loggal.
10 Hz GPS, azt mondják viszonylag pontos/pár századot téved max.Azóta 48V a rendszer, talán fogytam is, mások a vezérlők, de 3.95s lett:
Szerk: és 8 méteren belül megáll 25-ről, bár megcsúszik a hátsó kerék.
Valószínűleg még gyakorolni kell a vészfékezést, úgy lehet jobb...Szerk: itt egy csomó rollert tesztelnek hasonló módszerrel. 0-24 km/h
az alap, ugyaninnen a fékút. Egyébként 8 km/h-ás lépcsők: 32, 40, stb.
Ez ugyan nem 4 mp-en belüli, de végig nyomtam az összes lépcsőt.
(Már ameddig a Kugoo S1 Dual Turbo képes felküzdeni magát, <42...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen