Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibee86
veterán
A lap alján ott vannak a tényleges tesztek, pl:
"-105 kg-os terheléssel 90%-ban padlógáz, vegyes terep, Budapest : 21,5 összes megtett km
-105 kg-os terheléssel 12 km/h-ra limitált végsebesség, jellemzően sík terep Budapest: 41,7 összes megtett km!" Na most én ennél 50kg-val kevesebb vagyok, illetve napi max 15-17km lenne amennyit mennék vele. Az akku elvileg 1000 ciklust bír, ~25000km, gondolom utána már jóval kevesebbet fog tudni.
Emelkedő amerre én járok nem sok van, de nyilván olyankor kapja a terhelést rendesen és kevesebb lesz a hatótáv.
Leginkább attól félek, hogy a rossz utak miatt csigatempóban tudnék csak vele közlekedni a tömör első kerék meg az orrnehézsége végett, illetve az elég satnya rugózás is erre enged következtetni. Az inmotion ebből a szempontból mindenképp sokkal jobb lenne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyúrósok ide!
- Google Chrome
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Fűnyíró topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...