-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teodor52 #193573 üzenetére
Ha megnézed a TC-os mesterkurzust ami erről szól kb megválaszol mindent. Összefoglalva:
MPI motor esetén: szívósor kokszosodás nincs emiatt nem kell, EGR (ha van) nehezebben kormolódik le, elvileg jobban keni az injektort az adalékos de ha nem magasnyomású akkor kb nem számít érdemben, nem nő tőle az élettartam (mert eleve előbb rohad szét minden más körülötte).
FSI: szívósor kokszosodási hajlam erősen csökken, injektort jobban keni, ha magas nyomású még akár érezhető élettartamnövekedés is lehet, egr-t segít tisztán tartani (ha van).
TDI: CR rendszer meghálálja, halkabb egyenletesebb működés, DPF lasabban telik meg és ha van EGR az is hosszabb életű lesz.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest