Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Busi02

    csendes tag

    válasz Uher #7847 üzenetére

    És én azt nem is vitattam, mert az igazából igazolhatatlan a valós életben, hogy a prémium hány százalékkal tolja ki az alkatrészek használhatóságát (emberfüggő, motorfüggő, forgalomfüggő, stb.), ezért is írtam, hogy ez "hit kérdés", de engem megnyugtat ez a hit :-) Én a mondat második felére reagáltam, azaz hogy "200k alatt ráköltöm prémiumra a felújítás árát". Erre írtam, hogy a befecskendezőkre ez igaz lehet, de mint ahogy az angliai javítós videokban bemutatják, egy-egy hibás elem elindíthat egy dominót (rossz befecskendezés->eltömődő DPF->gyakori kiégetés->olajhígulás->csapágykopás), amit minél később vesz észre a tulaj, annál költségesebb a vége. Tehát a műszeres ellenőrzést a szervizre hagyom, amit viszont én meg tudok tenni a szinten tartásért a hétköznapokban azt próbálom megadni az autónak (gyakoribb olajcsere, prémium diesel, turbó óvatos bemelegítés és visszahűtés, stb). Lehet hogy ennek egy része placebo, de van elég stressz az életben, ez ügyben legalább nyugodt vagyok :-)

Új hozzászólás Aktív témák