Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Mivel nem indokolt két Mazda topik párhuzamos működése azért a jövőben a másik Mazda topik marad aktív, ez pedig bezárásra kerül.
-
-
-
Érdekes. Kíváncsi leszek a belső térkihasználásra. A CX3 nagyon kicsi. Olyan mintha megemeltek volna egy sima 3-ast. Meg ezek nagy műanyagok körbe, valahogy nem túl minőségi hatást keltenek. Bár jobb mint a rohadó fém... A CX4 meg azért nagyjából bejött. Vegyesek az érzéseim.
-
#TOTTI
őstag
-
Örülök, hogy megoldódott. Mazda 3 BK 1.6 van nekem is. A facebook csoportot szoktam olvasni, főleg a "probléma" jellegű írásokat mert nagyon tanulságosak. Onnan rémlett, hogy volt több ilyen megmagyarázhatatlan működés biztosíték probléma miatt. Azon túl, hogy valami nem ment..
-
jobbman
tag
válasz
MrSealRD #479 üzenetére
Sziasztok,
vártam 20 percet, ki is mosta az agyát, mivel a knight rider-es fényeket megkaptam, eddig nem voltak.
A biztosítékokat meg akartam nézni, csak valami irányt szerettem volna melyiket nézzem. Este még kimentem ránézni, és észrevettem hogya belső világítás sem működik. Megkerestem a biztosítékát és gondoltam kicserélem, legalább az legyen. Láss csodát, a belső világítás (ROOM) biztosíték csere után minden visszaállt a régibe, működik a rádió, kijelzők, távinyitó is.
Nem gondoltam volna hogy ennek van köze hozzá.
A remote kábelnek a 12V-ot mindegy honnan szeded, a lényeg hogy ne direktbe kapja az akksiról hogy ne fogyasszon államdóan. A rádió saját kábeleibe nem akartam belenyúlni. Szivargyújtóra volt nekem kötve régebben kihangosító, de már nem volt használva csak lógott a levegőbe, azt használtam.
-
jobbman
tag
Sziasztok,
mazda 3 bk 1.6 benzinesbe raktam be erősítőt, működött elsőre minden amikor kipróbáltam úgy hogy a kapcsoló vezetéket direktbe kötöttem az akksival. Majd szivargyújtó 12v-ját kötöttem a kapcsoló vezeték helyére, hogy gyújtásra kapcsoljon csak.
Na ezek után meghalt a rádió, nincs kijelző. a fordulatszám és sebességmérő indításkor összevissza ugrál, klímát bekapcsolja minden indításnál. És a távnyitóval nem tudom zárni az autót se nyitni. Amúgy megy az autó normálisan.
Akksit lecsatlakoztattam, de minden maradt ugyanaz, csak az ablakot is elfelejtette. De azt könnyen lehet tanítani.
Mi lehet a gond? Az agya bexart?
-
setom
tag
Köszi mindkettőtöknek. Ezek szerint sikerült a Mazdának kijavítania ezt a problémát.
-
Moleman
addikt
2013-as CX-5-öm van 137 ezerrel, az éjszakák többségét garázsban töltötte, de napi használatban volt, semmi rozsda nincs rajta. A futóműelemeken és a kipufogón van némi felületi korrózió, de a kasztnin semmi. Előtte 2005-ös Almerám volt, ugyanilyen tartás mellett az se rozsdásodott, kivéve a csomagtartóban, beázás miatt.
-
EQMontoya
veterán
-
setom
tag
Sziasztok!
Mennyire érinti a 2013-2014 évjáratú Mazdákat a rozsdásodás? Különösen a Mazda 6 érdekelne, bár gondolom nincs eltérés házon belül a típusok között.
-
flegga92
senior tag
válasz
EQMontoya #467 üzenetére
Köszi a válaszod!
Sajnos az első az a belső fele, a másik link pedig majdnem jó de az sajnos szerintem kombihoz nem jó csak 4/5 ajtóshoz. Ilyet rendeltünk Depo-t de kb 5 cm-el rövidebb az a rész ami előre nyúlik. Írok azért az eladónak, hátha tud. Egyedül Ausztráliában találtam ebayen, de gondolom onnan horror árban van a posta + áfa is rájön. Pedig "örültünk" hogy csak a lámpa tört, de a fényezés lehet olcsóbb lett volna... -
Moleman
addikt
válasz
MrSealRD #466 üzenetére
Még szebb a beázás eredeti oka, új korában belementek a kocsiba hátulról, biztosító, márkaszerviz, 800 ezerért cseréltek fenéklemeztől a csomagtérajtóig mindent. Onnantól zörgött a zár, és mint utóbb kiderült, a hátsó lámpa körül nem tömítették rendesen, centi vastagon folyt be a víz. A másik beázási pontot nem sikerült megtalálni.
Korábban már megtaláltam a kasztni egy üregében begyűrve egy szendvics csomagolását és egy tök másik autó műszerfalának csomagolását (cikkszám alapján megkerestem
).
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok valami tippet adni, hogy hol kaphatok 2008-as kombi GH Mazdához jobb hátsó külső lámpát? Utángyárottat nem talál senki, pedig a DEPO katalógusban fent van, a gyárira pedig 170k-t mondanak.
[kép] -
Moleman
addikt
válasz
MrSealRD #462 üzenetére
Márkaszerviz szerintem nem fog utángyártott vagy bontott alkatrészekkel szórakozni, de a legtöbb műhely számlaképes, legfejlebb drágábban dolgoznak, mintha zsebbe tennék.
Sajnos ajánlani senkit nem tudok, 10 éve Pesten élek, de csak futóművest találtam megbízhatót. A karosszériásokkal kifejezetten rossz viszonyt ápolok, legutóbb az előző autóm beázott hátul, teljesen lebontottam minden kárpitot, burkolatot, lökhárítót, úgy vittem, nehogy sok munkaóra legyen a bontás miatt. 37 ezer forintért locsolgatták 1 napon keresztül locsolókannából, aztán visszakaptam, hogy kész, azóta is ugyanúgy beázik.
-
Jó Mazda szervizt tudtok ajánlani BP-n? (Egy 2005-ös M3-on kellene első lökhárítót, jobb első ködlámpát és doblemezt cserélni, és fényezés lenne még) Casco-s javítás lesz így fontos, hogy számlaképes és nem mutyi hely legyen. Az én elvárásom, hogy ne gányoljanak, hanem mindent szépen a megbeszéltek szerint végezzenek el.
Eddig a MazdaMestert, Autó Óbuda Kft, M3 Autó Focus Kft hármast ajánlották. Neten utánanézve azért voltak negatív tapasztalatok.
Az is probléma, hogy nincs tapasztalatom szervizeléssel kapcsolatban, és nem tudom, mire figyeljek.
Szeretném, ha elsősorban után gyártott vagy bontott alkatrészből próbálnák meg a helyreállítást, mert az avultatás miatt megdobja a javítási költségeket... Szerintetek mennyire hülyeség ragaszkodni ehhez? -
Moleman
addikt
Eszerint ABS-es, nem tudom, volt-e facelift időközben. Ha volt, azokban már valószínű külön szenzorok vannak (a CX-5-ben legalábbis történt ilyen váltás).
A tükörhöz lehet kapni ebay-en fűtőfóliákat, de nem tudom, odafér-e a mechanikától/felfogatási pontoktól egy ilyen univerzálisnak szánt megoldás. Máshol olvastam olyat is, hogy valaki egy 5 wattos izzót rakott a tükörházba, aminek a hője leolvasztotta a jeget.
De az Emotion felszereltség kivételével mindben kell legyen tükörfűtés, a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsolható.
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok 2 kérdés, CX-3 Emotion-ban tudom van keréknyomás figyelő, de az szenzoros vagy csak kerékfordulat alapján nézi? Illetve a másik, hogy a tükör nem fűthető, ez most tűnt fel először zavaróan, kb. 20-25km után olvadt csak le, utólagosan tudok fűthető lapot bele tenni, van aki képben van vele ennyire?
-
kelly416
veterán
Sziasztok!
Készülök venni egy MPV-t. Alig van 2.5-ös motorral szerelt, bánjam-e, hogy "csak" a 2literesek közül lehet válogatni?
Kettős tömegű mikortól van bennük? Ott valahol a 2003-as váltás idején került bele, vagy már a régebbiekben is van?
Azok a gyári navik még ma érnek valamit, amik bennük vannak, vagy jobban járok egy sima fejegységgel szereltel, amibe majd én beleteszek egy androidauto képes darabot?
És ha benzineset veszek, mennyire fogok eret pattintani, hogy a nyomatéka kb. fele a dízelnek? Nem repülni akarok vele, de családdal mennénk nyaralni majd Görögországba például. -
Dr. Mózes
aktív tag
Sziasztok!
Mx-5 nbfl-hez tud valaki első lökhárítót? Vagy van olyan bontó, ami foglalkozik ezzel a típussal? -
tresh
veterán
válasz
Mangosztán #453 üzenetére
Akkor az nem sikerült kuplungcsere volt.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mangosztán #451 üzenetére
Marmint tovig kell nyomni a pedalt, hogy oldjon, vagy mar a pedalut legtetejen old?
-
Mangosztán
tag
Sziasztok!
Van egy 2002-s, benzines 6-som és ma kaptam vissza kuplung cseréből. Több probléma is volt a kuplung körül, de a lényeg hogy az előző szettnél kb olyan 35-40%-nál már fogott, az újnál azonban majdnem 90%-nál fog. A szerelő állítja hogy mivel hidraulikus ez teljesen normális. Az én olvasatomban ez pont hogy nem jó.
Valakiinek ebben tapasztalata? Az eddigi autóimban ilyennel még nem találkoztam, ha felül fogott akkor xar volt.
Előre is köszi. -
Frontiner
aktív tag
Sziasztok!
323-as Mazdához (2003,1.4 Benzin) milyen és mennyi váltóolaj szükséges?
Továbba tud Miskolcon mégbízható, lehetőleg nem túl drága karosszériást?
Köszi -
-
Beldar
tag
válasz
UberMutant #442 üzenetére
igen, ez sajnálatos, h nem variálható a cucc. én a 90 LE-s Takumit néztem ki.
vajon elviselhető kompromisszum a 115 lovashoz képest?
bírja szusszal átlagos körülmények között? -
marteeka
csendes tag
Sziasztok! Mazda3 2010, gyári Bose hifi erősítőjével van-e valakinek tapasztalata? Múlt héten megadta magát, elkezdett zúgni az összes hangszóró mint egy ütvefúró és nem lehet kikapcsolni. Márkaszervíz a kábelt kihúzta, így végre már nem zúg, és az erősítő cseréjét javasolják, ami kb. 1 - 1500€-ba fájna. Nos én ennek töredékét tudnám/szeretném csak ráfordítani. Tud valaki Bács, vagy Csongrád megyében olyan szervizt ajánlani, ahol profin (és garanciálisan) javítani tudják? Vagy létezhet egy egyszerűbb (nem Bose) erősítő, ami kompatibilis lehet a rendszerrel?
-
-
Beldar
tag
Sziasztok! Új Mazda2-es vásárláson gondolkodom, tudtok tanácsot adni?
Mire kell figyelni, hol érdemes körbenézni. Emailben érdemes ajánlatot kérni?
Nagyon tetszik ez a típus, külső-belső tulajdonságaival megfogott, pedig eddig sosem
voltam Mazda-fan -
-
EQMontoya
veterán
de ez Nemetorszagban hajnali orakban amikor dinamikusabban lehet jönni ( 160-170 ) mar felcsuszik 8 literre is. Egy dizel hasonlo esetben meg mindig 6 liter korul. Ahogy megyunk feljebb a 170-190 koruli tartomany fele, ugy nyer egyre tobb ertelmet a dizel, ott mar lehet 3-4 l liter is a fogyasztaskulonbseg.
Ez azert ellentmond a fizikanak, a lovak zabbal mennek, aki siet, az fizet. Hidd el, 180-nal az 1.9 tdi is be fogja verni a 8 litert.
Nyilvan kevesebbet eszik mondjuk egy literrel, mint egy Skyactiv benyas, de nincs azert olyan egetrengeto kulonbseg.Arrol nem is beszelve, hogy ha egy kocsiba raksz 150e km-t, mint ahogy irod is, annak hany szazalekaban fogsz 150 folott menni? Szerintem egy jegyu lesz az eredmeny.
-
V8TommY
tag
válasz
EQMontoya #437 üzenetére
Nem is gondoltam volna, hogy a Mazda dizelek kerulendok.
Egyebkent nalam is 6,5 liter korul ker 140-re allitott tempomattal a 3-as ( Skyactiv G120 ) , de ez Nemetorszagban hajnali orakban amikor dinamikusabban lehet jönni ( 160-170 ) mar felcsuszik 8 literre is. Egy dizel hasonlo esetben meg mindig 6 liter korul. Ahogy megyunk feljebb a 170-190 koruli tartomany fele, ugy nyer egyre tobb ertelmet a dizel, ott mar lehet 3-4 l liter is a fogyasztaskulonbseg.
4-5 evre tervez az aposom, ezalatt 140-180e km fog belemenni a leendo autoba, 95%-ban autopalyan. Kellene a dizel nagyobb nyomateka es a kedvezobb fogyasztasa miatt, ugyanakkor nem szeretne valahol feluton Linz es St Polten kornyeken varni a trellerre.
Volt mar mazdaja, most egy dizel SX4-rol fog valtani. Mivel a leendo autoba igy is ugy is bele fog szaladni kozel 200e km, az ertekebol jelentoset fog vesziteni, ezert nem akar tul sokat kulteni ra ( kb 1,5M max 2M )
Az 1.9 tdi megbizhatosagarol a becsületesneppertol hallottam, a Honda 2.2-esrol csak egy-ket helyen olvastam, az viszont igaz hogy mindenhol jokat mondanak rola. Koszonom a tanacsokat! Atadom az uzenetet.
-
Moleman
addikt
Az 1.6-os motor a 3-asban és a C30-ban is PSA motor, a többi saját dízel. Én őszinten egyiket se merném megvenni, a családban volt egy makulátlan 2.2-es 6-os, de a motorja annak se volt jó. Még az új Skyactivokkal is sok probléma van dízelfronton, de lehet csak én hallok túl sok rosszat.
-
V8TommY
tag
Sziasztok,
elégedett Mazda 3 tulajként szeretnék az Apósomnak autóvásáslásban segíteni.
Németország és Magyarország közötti ingázásra keres valamilyen autót, a következők jöttek szóba:
Mazda 3 BK 1.6-os vagy 2.0-es dizellel
Mazda 3 BL 2.2 dizellel
Mazda 6 ( 1 vagy 2. Generacio ) 2.0 dizellel
Volvo C30 1.6 dizelA kérdésem hozzátok egyszerű lenne. Van olyan motor amit jobb nagy ívben kerülni és van olyan ami kifejezetten tartós és megbízható?
Nyílván nagyban függ az autó előéletétől és előző gazdájától, hogy egy konkrét autó mennyire megbizható, inkább arra lennék kíváncsi, hogy egy a fenti motorok közül melyik fogja a legtovább bírni.
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Freddy76
addikt
Azért próbáld ki. A facelift előttiek qrva kemény futóművel jöttek, amiket én próbáltam, azok a lelket kirázták belőlem. Plusz a beltér, ugyebár, ott azért elég nagy volt a lépés előre 2015-ben. Nem is értem azt a gyönyörű autót hogy tudták olyan műszerfallal kiadni korábban.
-
Moleman
addikt
Igen, 2015-ben volt facelift, amivel eltűnt a magas könyöklő, csak 2 kemény csík maradt a középkonzol szélén, nekem kényelmetlen volt.
Cserébe kis ráfizetés után Apple Carplay/Android Auto kompatibilis a fejegysége, és ledesek a lámpák Attraction szint fölött. -
Moleman
addikt
Nagyon szívesen.
A xenonosban nincs a műszerfalon manuális fényszóró magasságállító, van fényszórómosó, és a lámpatest is más, ledes a menetfény, nem távolságival kombinált halogén. Kettőstömegű nincs a benzinesben.
Nemrég volt egy Totalcar cikk egy új CX-5-ről, aminek az alja tele volt felületi rozsdával, de amiket én láttam, mind makulátlan volt, 5 évesen szerintem illik is nekik (a 2005-ös Almerám is rozsdamentes, igaz, végig garázsban volt).
-
TayRol
nagyúr
köszi az infókat, hasznos volt!
a xenon alap, de én pl. nem tudom kiszűrni (még), hogy melyik hirdetés kamu.
2.0-ban van kettőstömegű? btw amit linkeltél, az korrekt darabnak tűnk.
anno egy 2005-ös évjáratú 2.3-as kombim volt, az még karosszériailag kihívásokkal küszködött (már ami a rozsdát illeti). gondolom ezeknél már nincs ilyen gond.
-
Moleman
addikt
Csak elektronikailag van butítva, nem teljesítménycsúcsa van, hanem teljesítményfennsíkja.
Ha több erő kéne, én akkor is a 145-öst venném, aztán íratnék rá egy agresszívebb elektronikát, 180 ló körül vannak az ilyen autók.
Automatát még nem vezettem belőle, egy barátom dolgozik Mazda szalonban, ő nem szereti különösebben, mindenkinek manuálissal ajánlja. De amit linkeltél, hibás hirdetés, mert az autó nem Attraction, csak Challenge, nincs benne xenon.
Én se akartam padkaterepjárót, de ennek ismertem az előéletét, az meg felülírta az igényeket.
-
Moleman
addikt
Igen, a 2.5-öst ne is bánd, csak automatával árulták.
Évek óta figyelem, sokáig én is 145 lovas Attractiont akartam (már van benne xenon, de jóval hosszabb a váltója mint a 165 lovasnak, kevesebbet eszik), most már néha benéznek 5 millió alá.
Végül inkább egy CX-5-öt választottam. -
TayRol
nagyúr
ahoj!
2014-es évjáratú Mazda 6 benzines kombi ajánlott a 2.0-ás motorral? 2.5-öset sehol nem találok.
olyan 4.8 körül szánnék rá, xenon legyen benne. kb ennyi. -
#75490304
törölt tag
Sziasztok!
Az létezik hogy 2005 1.6 benzin Mazda 3-ban nincs üzemanyagszűrő?
Köszi! -
#75490304
törölt tag
Sziasztok! A napokban vettünk egy 1.6 benzin 2005-ös BK (Z06) Mazda 3-ast.
Ehhez keresek első fényszórókat, mert a mostani búra sajnos eléggé homályos már és csúnya. Van ötletetek, hogy honnan lehetne ilyet szerezni emberi áron? Gondoltam políroztatásra de félek belülről is csúnya már.
A másik tudtok esetleg jó szerelőt/szervízt ajánli ahol értenek ehhez a modellhez? A feleségemé lesz és fontos lenne egy alapos állapotfelmérés, hogy tudjam mit kell cseréltetni, olajak, szűrők, szíjak stb., ami fontos de ami jó azt egyelőre hagynám mert gondolom borsosak az árak...
Előre is nagyon köszönöm! -
#TOTTI
őstag
válasz
UberMutant #410 üzenetére
5W-30 és a 0W-20 is gyári, egyik a Supra, másik az Ultra, mindkettőt írja az enyém kézikönyve.
-
Moleman
addikt
válasz
Mr President #412 üzenetére
Szerintem maradhat a Mazda, a többi sem olcsóbb, jobb se igen lehet a gyárinál. Én továbbra is azt veszek bele.
-
Moleman
addikt
válasz
Mr President #409 üzenetére
Biztos, hogy a fölöttem is linkelt 0W-20 a gyári olaja, 5.5 éve van benzines CX-5 a háznál.
Amit linkeltél, az a korábbi (nem skyactiv) típusok ajánlott olaja.
-
válasz
Mr President #409 üzenetére
biztos?
[link] -
Moleman
addikt
válasz
Mr President #406 üzenetére
Gyári Mazda 0W-20. Ilyen egyedi motornál én nem mernék más olajjal próbálkozni.
-
Mr President
senior tag
Sziasztok.
Mazda 3 (2013as benzines, G120 típus) Most lesz olajcsere és szeretném a legjobb minőségűt venni. Hosszas keresgélés után ezt találtam. Szerintetek jó választás? -
lezuvius
őstag
Sziasztok!
Mazda MX-3-ról mik a vélemények? 1.8 V6-t néztem. Eléggé kevés infót találtam róla, amiket viszomt találtam az kimondottam pozitiv volt.
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Légzsák ügyben tudna valaki segíteni?
-
válasz
takikacska #402 üzenetére
Fékfolyadék, hűtőfolyadék. Gyertyákra rá kell nézni, fékeket is érdemes tüzetesen szemügyre venni. Váltóolaj!
-
takikacska
csendes tag
Sziasztok.
Nem régiben került a család egyik tagjának tulajdonába egy BK tipusú 1.6-os benzines Mazda.
Olyan kérdéseim lennének hogy a kötelező olaj, szűrő kombókon kívül mit érdemes cserélni az autóban?
Az autóban jelenleg 240e km van, a lánc nem csörög, de egyszer már felvillant a motor lámpa ami kiolvasás után kopogásérzékelő hibát írt.
Az üzemanyag szűrő hol található az autóban?
Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Autós kamerák
- Windows 11
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- További aktív témák...
- Specialized Sirrus X 3.0 EQ - Új, egyszer kipróbált
- Rock Shox Recon Silver Air gyorszáras villa eladó (29-es)!
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- Magyarországon jártam - saját kép - 40x60 - fém kerettel, prémium poszter fényes fotópapír
- Ubiquiti Unifi Access Intercom
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Crucial P3 Plus SSD 500GB és Crucial P5 plus 500GB
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX Z270G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Samsung Galaxy S9+ 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest