Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz aphra2 #11240 üzenetére

    Annyi különbséggel, hogy egy diesel fele annyit eszik kb. :)

    Szép és jók ezek a turbo -s motorok, de a tartósságra kíváncsi leszek. Mert találkoztam már utólag turbosított gépsárkánnyal, és bizony egy idő után igen megviseli a kicsikét. Ezek a mini motorok ekkora teljesítménnyel nem tudom megélik e a 300k km-et pl. Na meg a turbo beiktatásával egy nagyméretű hibaforrás maszlag is bejött a képbe. Ezekben már mindben divat a kéttömegű lendkerék(diesel-es kollégák tudják miről beszélek), és a turbo, és az ahhoz kapcsolódó egyéb dolgok. Itt már nem csak a motor eszi az olajat, hanem a turbo is szipákolja rendesen egy idő után, csúnya dolgokat hagyva ott maga után.(diesel-re is vonatkozik)
    Míg egy szívó normális esetben maximum csak elkopik, nincs benne olyan alkatrész, ami közvetetten megadja magát. Olajcserére, és a hűtővízre kell figyelni, és kész.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák