-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
Elfér a síléc. Ez meg fel is megy a sípályához.
A quattro klímával 9-10 körül eszik, ha nem quattro, -1, ha nincs klíma, megint -1 kb.
Volt a családban, (2.5 180 Le avant quattro, 2002-es évjárat), nem nyomorgós még német honba menet sem. -
#10726912
törölt tag
Tudok negatívumot is mondani a kocsiról:
Generátor csere volt, szakszervízben (nem válalták az autószerelők, mert eléggé szét kell bombázni a motort, klímát levenni, stb ), 38000 volt a 10 munkaóra+ a cseredarab. Emellett az 5 lengőkaros rendszer is eléggé netnézegetős kategória, nem a legolcsóbb alkatrészek... Mindez 3 éva alatt volt, szvsz a generátor cserén kívűl csak a motorolaj, olaj és levegő szűrőre volt költve.
Apró furcsaságokat tud csinálni az elektronikája is, van fórumokon szó róla bőven.
De pár év alatt a lengőkarokat nem kellett (még) cserélni, és eléggé kinyalja az ember sejhaját Jól össze rakott, apró figyelmességek tömkelegével az utastérben, minőségi autó érzetét kelti az emberben
Alkatrész meg általában nem olcsó a hasonló kategóriájú autóknál.
(#11554) Balupapa: Ha jól sejtem, ezt bitpork octaviájához címezted..
(#11556) m3tr0: Nem a legolcsóbb, lehet bedobálni a félkarúba a lóvét. sokadik autóként is, ha úgy adódik.
(#11557) giigz: A nővéreméknek volt, (nem tudták fizetni sajnos a hitelt), de elég sokat ültem benne Nekem csak egy (lassan) rozsdavert 25 éves 80-asom van[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz #10726912 #11552 üzenetére
Szeretem az Audit, de könyörgöm első autónak egy 2.5 Tdi, csak egyszer kelljen komolyabban hozzányúlni és megőszül szegény srác.
De ha még hibamentesen megy akkor is, cseréljen rajta csak vezérlést vagy fékeket...kicsit sem olcsó mulatság. Persze, én tudom,hogy az Audi nem alsó kategória..hiába relatíve olcsón meg lehet venni, azért fenntartani más dolog.
Ismétlem, ez csak az én véleményem.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Nekem passat van de az audi 2.5 motorjával. Ugyan valóban nehezen szerelhető, de annyira sok baj nincs vele. És mivel nem quatro és 200kg-val könnyebb, én átlag 8,4-gyel eemék. (Sajnos többségben van a városi, rövid táv)
Ha meg városom kívül tempomatozok 6-7 liter.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
Nordik
őstag
Mit gondoltok az gond ha a légszűrőházat a 3 helyett csak 2 csavar rögzíti a karbihoz? Valamikor megszabhatták rendesen az egyik csavart és nincs menet...
Ahogy olvasgattam elvileg az nem minősül fals levegőnek, ha ott nem jó az illesztés és egyébként se érzek semmi rendellenest. '91-es Clio.
-
Nordik
őstag
válasz VR6-Fan #11569 üzenetére
Én is erre gondoltam, hogy szűretlen levegő juthat a rendszerbe. Fals levegő ha jól átgondolom máshol keletkezik. Tehát alapjába véve a motor teljesítményét nem csökkenti.
Hát remélem azért szigetel így is rendesen és nem jut be rossz levegő. Valami tömítést esetleg ha kicserélek ott? Vagy van egyáltalán? Gondolom a karbit nem kéne megfúrni egy menet miatt, máshogy nemtudom hogyan lehetne megoldani.
-
AMD Power
titán
600-am van, első autóhoz az már elég lesz
Nagy elsőautó-tanácsadó III.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
latyak17
tag
válasz AMD Power #11573 üzenetére
Én ha szabad ezt mondani az ilyen elegánsabb márkát mint audi, merci, bmw félretenném ilyen árkategóriában nehéz olyat találni ami tényleg megfelel a kritériumoknak, és abból a pénzből egy jóval fiatalabb opel vagy épp vw jön ki, amivel valószínűleg kevesebb a problémád elsőre!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
latyak17
tag
válasz AMD Power #11576 üzenetére
Hát most kedves apukámnak az új megane van 1.6 110LE benzin gyerekek annak a váltója annyira kuka és annyira fos a mi wv polo4 ünkhöz képest hogy az hihetetlen. Azt érdemes megnézni vétel előtt mert komoly probléma lehet!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
m3tr0
senior tag
válasz AMD Power #11573 üzenetére
Én addig olvastam a cikket amíg el nem kezdte szapulni a Fiat Punto második generációt. Ezek a hozzáértők...Ne vegyél 8-10 éves Punto II-est sima lapa benzinessel 5 literes fogyival esetleg klímával egyszerű (szinte faék) motorral, mert szerintük megbíthatatlan.
"Fiatéknál már a második szériás Puntóhoz értünk ezen az árszinten, ami annyival megbízhatatlanabb volt az elsőnél, hogy feltehetően több bajunk lesz egy ilyennel, mint az olcsóbb régivel."
Jó,akkor vegyen ő dízel mercit, meg audit ...mert az rohadt megbízható a tízen pár évével meg a dízel motorral...
A Thaliaról annyit tudok elmondani,hogy egyik kempingvezető kollégámnak is az van és láttam,hogy a sárvédő ívek korrodálódnak rajta.
Fiatalabb mint a Puntom.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
!Overdose!
őstag
Ne vedd a lelkedre. Egyszerűen annyit állít, hogy az I-es Punto megbízhatóbb volt, mint a II-es. Ha korrigálod a képet azzal a nem elhanyagolható ténnyel, hogy valószínűleg egy II-es fiatalabb és kevesebbet futott máris átbillenhet a mérleg nyelve.
Ezt egyébként valamelyik Égéstérben ki is fejtette Csík, hogy az I-es fejlesztésébe mindent beleadott a Fiat, mert nagy szüksége volt egy nagy darabszámban eladható autóra, ami növeli a márka hírnevét. A II-esnél már felfedezhetőek a spórolás jegyei. Nem tudom mire gondol, de nem szokott a levegőbe beszélni.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
Rick4
félisten
Punto2-ről röviden annyit, hogy tegnap előtt időre mentem Székesfehérvárra, Dunaújvárosból már Perkátára tartottam, mikor elkezdett lassulni a kocsi, leálltam, indítózok, mint egy villanymotor, na ez szíj lesz. Fél óra alatt ki is alakult mi a feladat.
Asszony bestoppolt Dunaújvárosba, bérelt ez dízel 2005-ös focus-t, behúztuk a kocsit a városba egy mol kútra. elmentem Pestre, elintéztem a dolgaimat, megvettem a Puntohoz szükséges alkatrészeket vízpumpa 6500Ft, szíj 1800Ft, görgő 1000Ft, fagyálló 2000Ft, paszta 800Ft. Mivel a dunaújvárosi szerelők valahogy egy hétre adnak időpontot, a fiat szervizes mókus szerint meg egy ilyen szíjcsere náluk legalább 3-4 óráig tart, lebeszéltem egy pesti Punto-s sráccal, aki a sajátját is szerelgeti, hogy csinálja meg, ő azt mondta, kb 1 óra alatt megvan. Mivel a 8 szelepessel semmi se történik ha a szíj szakad, tulajdonképp fel kell rakni az új szíjat és ennyi. este 20:45-re értünk le Dunaújvárosba, kipakoltunk, nekifogott, burkolat le, hopp, a görgő adta meg magát. a szíjcsere 125 ezernél volt, én 142 ezerrel vettem, akkor meg lett nézve, tényleg 20 ezret futott a szíj, kár lett volna cserélni, de most már 195ezer van benne. A görgő azonban 75ezernél megadta magát.
Ez a látvány fogadott:Le kellett szedni, a mol kúton volt egy motorblokk mosó spay kemény 1200Ft-ért, szépen elmostuk, és 1 óra múlva már járt a motor, még 15 perc és le is csuktuk a motorháztetőt. Őt visszavittem Pestre, én hazajöttem Szegedre, másnap mentem vissza Dunaújvárosba, azon még egy kicsit mentünk erre arra, tegnap estére, tehát 24 óra alatt bele is lett téve 950 km az új szíjba...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
8th
addikt
Na ja. És akkor jön Csikós mester ilyen dumával:
"No és persze a stílusos autók közé tartozik minden Mercedes is, függetlenül attól, hogy a márka akkor gyártotta talán fennállásának legrohadósabb autóit. És milyen vicces, akkor vezette be a harminc éves átrozsdásodás elleni garanciát is. De azért egy hamvas C180-as (1995) nem olyan taszító dolog, még metálpirosas-hússzínben sem, és még akkor sem, ha a kilométerszámláló 320 ezret mutat... És van ennyiért egy évvel idősebb, de egy mérettel nagyobb, klímás C200 is, vagy például szintén 1995-ös, utolsó szériás, W124-es E220, igen finom állapotban. De vigyázat, egy hátsófutómű-felújító szett (csak a szilentek) 100 ezer forint körüli kiadás. És tud ezekkel annyi baj lenni, hogy ihaj."
Vagyis rohadósak, a Punto II -höz képest öregek, gazdaságtalanok ráadásul g*ci drága hozzá minden. És első autónak ajánlja a 600k-s árkategóriában. Nooormális? Bírom a Csikóst meg az írásait de elég érdekesre sikeredett ez a cikk.
-
giigz
veterán
Bírom azt, hogy ezek mindig a 15 éves Merciket akarják megvenni olyan áron, amiért Peugeot 206-ot sem lehet kapni.
Ebben egyébként biztos vagyok, hogy ők sem gondolják komolyan... Vagy ha igen, akkor nincs miről beszélni. De inkább ez egy vicc, ennyire azért csak nem lehet tudatlan, egy TOTALCAR-nál dolgozó ember.
-
plömplöm
őstag
pont hogy nem ajánlja. megemlíti, hogy lehet venni csillagot ennyiért, de szopó.
jah, pont van ilyesmi csillagos a tágabb családban, már egy focus szerepel helyette. nagyon kúl tolni a csillagot, de röpködtek a százezrek, és az egy dolog hogy az unokaöcsém könnyedén megengedhette magának, de azért a józan ész győzött.
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
ati012
senior tag
-
nagyúr
válasz ati012 #11587 üzenetére
Nem de pont ez a jó benne. Hatalmas arc és ezerrel tolta neki a Trabanttal anno. Asszem ők csinálták meg hogy mikor kiesett a Trabi egyik kereke a navigátor felült az átellenes oldalon a motorháztetőre hogy egyensúlyban maradjanak és úgy mentek tovább. De talán sikerült így is árkot fogni.
Més que un club!
-
Pitu
aktív tag
Sziasztok,
Bp
pro: korrekt, készséges magánszemély, kevesebb km, +1 garnitúra téligum, 83e km, szép állapot
kontra: nincs ABS, 2002.12. havi, csomagtartó sarka kicsit kopott, dísztárcsán látható 1-2 padkázás nyomaSzfv
pro: 2004-es, ABS, újabb változat, kedvező ár
kontra: nem túl készséges kereskedő, ajtón nincs védő, telefonon 100eKm-t mondott, levélben 130eKm...Mivel Miskolcon lakom, problémás mindkét autót megnézni, de megoldható. Nekem valamiért a Bp-i gép szimpatikusabb. Megnéztem az összes 2004-es Punto-t és ezt leszámítva 770-800eFt-ig mozognak, nem baj hogy nem drága, csak az okát nem tudom...
Szerintetek? Érdemes egyébként átvizsgálásra vinni ezt a típust, vagy van olyan listátok ami alapján a Punto-s betegségeket ki lehet szűrni?
-
m3tr0
senior tag
Ú bazmeg..akkor lehet nem ártana vezérlést cserélnem?!
173 ezerrel vettem és 120 ezernél volt cserélve görgő és szíj...most 193 van benne..
Tök jó,hogy nem tudom megoldani mert egyedül vagyok melóba...faszom.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
latyak17
tag
szokták mondani olcsó húsnak híg a leve, másrészt aki annyira igénytelen a hirdetésére, hogy nem bírja leírni a km-ert az nem is érdemli meg hogy foglalkozzak vele.
"Régebbi" kocsi egész jól néz ki kár, hogy csak 55 ig van szervizkönyv viszont a km valamennyire hihető hisz a mienkbe is ugyanennyi van és azis 2002es, viszont a futóművet és hasonlókat jól át kell nézni mert véleményem szerint nincs másik olyan város ami ennyire enné az ilyen kopó alkatrészeket mint bpJah és a kereskedőket mellőzd, mert sose lehet tudni hogy nincs-e új kormány esetleg szoknya a váltón, azzal mindent el lehet tüntetni és a kormányon lévő védő is gyanús nekem... Magánszemélynél viszont alkudni kötelező!
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Ne ezen spórolj. Én márkaszervizbe vittem az összes kocsimat, mert ott a legutolsó csavart is felírták. És nem utolsó sorban a nevüket és a pecsétjüket adják hozzá. A mostani passatot 5 átvizsgálásra bevitt kocsi előzte meg. Darabja 30k volt. De megérte.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek