-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
latyak17
tag
Srácoooooooooooooooooooooookkk
Nem vw, nem benzines nem bbs felnis de az enyém)
Vélemények?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Hol lehet neten keresztül megtudni hogy egy kocsi milyen környezetvédelmi besorolású? Van erre kalkulátor, típussal meg miegymással?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #11802 üzenetére
ebbe legalább kényelmesen lehet hetyegni a diszkó háta mögött
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
válasz !Overdose! #11802 üzenetére
Hol látsz autót?
én csak egy marék alkatrészt látok a célból érdemes megvenni...
"Zylinderkofdichtung defekt, Kfz bedingt fahrbereit!!!!"
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
latyak17
tag
válasz Balupapa #11805 üzenetére
Srácoook mi a bajotok vele? teljesen egyben van motorhibás, fehéren füstöl és forralja vizet, azt írta, hogy hengerfejtömítéshibás van hozzá 8! ! ! felnikerék amik kb 50%osak, de gyerek 220 euró volt kis törődéssel az összes helyi 1.4es vw g3 ast ráadásul úgy hogy enyém kb 5-6 litert fogyaszt
Olyan negatívok vagytok
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
m3tr0
senior tag
válasz MunezXBK #11814 üzenetére
Gondolom "leverem, körbe autózom, lezúzom, legyorsulom stb." kifejezés hiányzik.
Mmmm, ott volt benne a szövegben,hogy kell neki kis törődés, felújítás , kis okosítás és máris jól fog menni, amiben van is valami.
Én drukkolok neki. Hajrá.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
latyak17
tag
Igen mert ilyen kocsival tanultam meg vezetni igazán és most újra közel kerülhettem hozzá, nézzétek akinek nem tetszik azt le**arom mert nekem tetszik és tudom hogy ezek a kocsik ha törődnek vele örök darab mert még diák vagyok még az a fontos, hogy jó legyen a fogyasztás de ha kell akkor húzzon
a motor beindítható csak ugye nem érdemes menni vele mert a végén megforr
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Nordik
őstag
válasz latyak17 #11817 üzenetére
Én diákként egy 20 éves Clio-ba vágtam bele, eddig minden apróbb javítást el tudtam rajta végezni, felesleges ennyi idős autót fényezőhöz stb. hordani ha nincs komoly baja a karosszériának. A motorjával sincs különösebb probléma, a kötelező dolgokon kívül eddig még nem cseréltem semmit. Tehát folyamatosan próbálom szépítgetni, foglalkozni vele és ameddig komolyabb autóra nem lesz pénzem addig tökéletesen megfelel. Remélem meghálálja a gondoskodást.
-
VR6-Fan
veterán
válasz latyak17 #11817 üzenetére
ha fontos pénz, akkor valami olyat kerestem volna ami egyszerűbb mint a faék és nem rohad ennyire int az ekorabeli fiatok, persze van pörsenés mentes példány, de ez nem annak tűnik.
de sok sikert majd számolj be hogy haladsz.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
Szplöttyy
senior tag
Érdekes, hogy a kolléga Swift után(ami amúgy is egy fürge kisautó) sportos autót akar, ás vánszorgó 125lovas Zafirát, meg dízel Espace van a linkek között. A mai világban a sportosság, már nagyon egy 8VGTi/GSI/Stb-re se nagyon húzható rá, inkább a dinamikus. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
megema
őstag
válasz VR6-Fan #11830 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű... 2.5 V6 TDI 4motion Passat: 9.7 kg/Le, 2.0 benzines 406: 9.9 kg/Le. A kettőt valóságban össze sem lehet hasonlítani... Ha már csak a gyorsulást nézzük papíron: Passat 8.2 mp, 406 10.6 mp. Ha jól rémlik. Azért ha a Passatnak nyomsz egy padlót, akkor elég rendesen ülésbe süppedős szituáció áll fenn.
Nemrég ültem Volvo C70 T5-ben, ami 270 Le-re van chipelve: 5.4 kg/Le. Ez már valóban durva. De nem annyival durvább a Passatnál, mint amennyire a kg/Le arány különbség alapján lennie kéne. Én inkább a kg/Nm arányt ajánlanám.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
-
!Overdose!
őstag
válasz aphra2 #11837 üzenetére
Az is csak félsiker lenne, mert nagyban befolyásolja a váltóáttétel.
Például nálam ahhoz képest, hogy 122 le és 1100 kg az autó, tehát 9 kg/le elég rossz a
10 mp-es 0-100. Ennek az egyik oka, hogy nem futja meg másodikban a 100-at. Ha mondjuk 130-ra nézzük a gyorsulást, ott már előnyben lehetek egy olyan autóhoz képest, ami 100-ra hamarabb gyorsul, mint az enyém, ha itt már neki is kell tolni egy harmadikat.Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Smani
senior tag
válasz !Overdose! #11841 üzenetére
Swift 2.-ben ~120-125
-
t1
addikt
válasz neduddki #11835 üzenetére
Az a baj, hogy nem lehet legális, kb 300.000ft lenne és így se érne többet mint 500-550k.. persze az élmény kárpótolna.
Jól vettétek ki a szavaimat, a fürge 1.3 8V Swift után egy jóval erősebb kocsira vágyom ami nem 2 tonna és doboz alakú, hogy még a swift is körbe verje
Overdose:
Nekem is a Swift alá berepült az1.0 váltója a dinamizmus miatt így 1-45 , 2 - 85 3-135 nél szabályzás de jóval dinamikusabb mint az atom hosszú 1.3 váltóva ( 1- 55, 2 -105, 3 - 160). Ezek tükrében érdekelődök erősebb autó után[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz megema #11833 üzenetére
azért 2l szívó bengát össze hasonlítani egy 2,5 6 henger turbos dizelel kicsit, fail nem?
nyílván ez is egy sarkos megközelítés, de egyszerű jó alap.
hétvégén volt szerencsém egy S60 T5-el össze akadni súly/le-be kb ugyan ott lehetünk vagy jobb lehetek talán, de 180-nál simán rám elözött már, viszont 0-100-on valószínűleg elég sokat adtam volna neki is :-) (ezzel arra is célzok hogy tisztán 0-100-ból se lehet kiindulni, mert arra ott a kocka stift, nem sok értelmes utcai kocsi van ami olyan jól menne 0-100-on, csak hát onnantól "vége")
80-160 érdemes akkor nézegetni
5.4 se durva szerintem, volt szerencsém 3,5-höz is még az se olyan vészes, bár ott már azért nehezen fogja meg az ember a műszerfalat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
megema
őstag
válasz VR6-Fan #11846 üzenetére
Ilyen értelemben fail, persze. Én csak arra akartam utalni ezzel, hogy a dinamikusságot nem feltétlenül a kg/Le arány mutatja meg, mivel ~ azonos arány mellett elég szép eltérések lehetnek.
Kinek mi a durva... Nem szoktam kifejezetten gyorsulgatni, így amikor unokatesóm elvitt egy körre a C70-nel, néztem egyet. Az azelőtti komolyabb élményem egy 360 lovas, kompresszoros Jaguar XJ volt. Ahhoz, és a V6 TDI-hez képest is elég komoly volt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal