-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
Egy dologt nem értek, hogy miért írja azt, hogy adott esetben a régi turbo leszerelése előtt kell lecserélni az olajat, nem pedig az új felszerelése után?? (itt valahogy nem látom az összefüggést)
Pedig egyszerű. Ha nem cseréled ki előtte, akkor egy keveset az új turbó is megy a régi sz.r olajjal. Ami jobb esetben csak kopás. De ha gond van a kenéssel akkor az új turbó halálát is jelentheti.Rick4
Igazi művész vagy. Szépen kimagyaráztad magad.Csak szólok amire te gondolsz az a típus. A modell az pl. 3-as, 4-s Golf. De magában a Golf az típus.
Legalábbis a legutolsó tudomásom szerint így van.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
mindenki balhézik mindenkivel komolyan mondom öröm nézni
[ Szerkesztve ]
-
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12705 üzenetére
Gázadásra meg felmegy 8bar-ra? Valahogy nem hiszem.
Mennyit változik a gázadásra?#12708
Akkor mégis csak van nyomás alacsonyabb fordulaton is? Hoppá.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12709 üzenetére
Erről beszéltem.
Legalább te tudod tanúsítani is.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
Azert ez a megengedett min nyomas itt inkabb a turbo miatt ennyi, de onmagaban nem jelenti azt, hogy x<0 mar eleg lenne.
Foleg, mert alapjaraton ez terheles nelkul ennyi, de terhelve alapjaraton mar keves lenne az a nyomas amin az olajnyomaskapcsolo meg pont nem jelez be, es a juzer -tevesen- azt hihetne erre, hogy joa'...több drón kell ;P
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12711 üzenetére
De az 1.8-2.0Bar elég terhelve is.
Az olajnyomás kapcsoló 0,8-a tényleg kevés. De most itt nem erről volt szó.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
Viszont ha a szar turbo teleszemeteli az uj olajat, akkor az sem lesz jo az uj turbonak.
Sok helyen ugy vallalnak csak gart, hogyha uj olajbetapcsoved is van. De ugye eleve ott kezdodik a baj, hogy gyarilag a olajnyomas/folyadekaram igenyhez pont eleg min keresztemetszetu az olajbetapcso fillerbaszo modra... amiben ha barmi van, mar szoptad is magasabb fordulatszamon, mert nem lesz eleg a kenes., mivel hirtelen nem a turbo olajbementi szukitoje lesz a szuk keresztmetszet a kenesben, hanem a cso.
Ra kell tolni egy 6mm-s belso atmeroju csovet, annak a keresztmetszete siman 2x-e a gyarinak, oszt csokolom.
Na meg a meleg reszeket jol el kell kerulni vele. Attol szokott a gyari csoben is kokszossa egni az olaj es eltomiteni a gyari 3-4mm-s jarat egy reszet lecsokkentve ezzel a keresztmetszetet, hogy ott megy el a cso a kipuffgaz kollektortol par cm-re.több drón kell ;P
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12713 üzenetére
Igen, ez is érdekes dolog. Mi mindent b.sznak el a gyártók.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
hobizoli
nagyúr
A cikkben emlitett kulon turboagi olajszuro meg egy programozott avultatas.
Ecce fogja magat es autopalyna dont ugy hogy o most dugul el, akko maris van egy utad a szervizbe uj csigaert.
Ugy b@sznam ki belole azt a szurot onnan, hogy a NASA vmi ustokosnek/meteornak nezne.
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Varoz
őstag
válasz hobizoli #12715 üzenetére
Igen ott felnevettem. Ilyen hülyeséget belerakni.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
iLux
tag
Sziasztok, kicsit off a téma, de ez a topik eléggé pörög.
A kérdés: Egy autónak árt-e ha úgy parkol akár napokig, hogy 1 kerék fenn van a padkán, a többi meg lenn a földön?
-
dJ Peer
aktív tag
Sziasztok!
Bár nagyon off, talán valaki itt tud segíteni.
Citroen/Fiat/Peugeot, Jumpy/Scudo/Expert-ben a műszerfal óráját, hogy kell beállítani? Óriási segítség lenne. -
-
Varoz
őstag
-
Alvin_ti4200
félisten
Jelentem, lassan 3 éve lesz nálam Citromsárga és 32 ezer km után (96 -> 128 ezer km) is bátran kijelenthetem, hogy abszolút megbízható Ja és ennek 98%-a Budapest only, hogy kicsit ártson is a futóműnek, meg mindennek. Alkatrész tök elfogadható áron van, úgyhogy sajnos racionális észérvek miatt elképzelhető, hogy a következő 1-2 évet is nálam fogja tölteni.
[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz Alvin_ti4200 #12737 üzenetére
És milyen autó?
-
Motion_Blur
félisten
válasz Alvin_ti4200 #12739 üzenetére
Csak nem akar elmenni?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Varoz
őstag
válasz Alvin_ti4200 #12739 üzenetére
Apám hajt egy Picasso-t. Szegény sírva száll ki belőle.
Nem tudom ez mennyire egyezik vele. Az egy förtelem.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Motion_Blur #12740 üzenetére
Egyáltalán nem hirdetem, mert nem eladó
-
Motion_Blur
félisten
válasz Alvin_ti4200 #12743 üzenetére
Ja, így már más
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Alvin_ti4200
félisten
Picasso-t nem vezettem, meg az magas építésű autó, legalábbis a belseje más. Engem nem zavarnak az olcsó anyagok benne, mert nagyon jó állapotban van a beltér, szinte új, én pedig vigyázok rá Ergonómiailag persze van rajta kifogásolni való, az én hosszú lábamhoz a kormányt nem lehet elég közel húzni, illetve a gerinctámasz feljebb van, mint kéne, így inkább "kitekeri" az ember...
-
Varoz
őstag
válasz Alvin_ti4200 #12745 üzenetére
Az ajtó konkrétan életveszélyes. Félúton megszorul(nem nagyon, gyári ficsőr, szinte minden autón), amivel az a baj, hogy az ajtó hátsó-felső sarka szemmagasságban van. Na az úgy homlokon b.ssza az embert, mint a huzat.
A másik, hogy alapból egy ronda autó. Persze ez a simára már nem igaz. De ez olyan, mint egy labda.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
dabadab
titán
Aztan van, amikor meg dragabb. Meg persze az osztrak arak eleg dinamikusan valtoznak, teljesene megszokott, hogy naponta tobbszor is. Mindenesetre a ket orszag kozott jelentos kulonbseg nem szokott lenni, sot, gyakran Sopron es Siegendorf kozott kisebb a kulonbseg, mint Sopron es Budapest kozott.
DRM is theft
-
neduddki
nagyúr
HI!
Ez mos tjo volt, sokat rohogtem:- )
udv
neduddki
mod: dabadab: ezert imadtam besloosztrijat -.15-.25juro/liter a hatarhzo kepest:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Okos Otthon / Smart Home
- Xbox Series X|S
- Villanyszerelés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...