-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Akartam pont mondani,hogy engem kísértenek ezek mostanában...Tegnap is véletlenül belefutottam egy képről gyönyörű TDI G3-om Cabrioba...emberi áron.. Meg kéne valahogy venni..csak hát..csomó minden másra is kéne dellát félrerakni...
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz MunezXBK #12102 üzenetére
Nekem ebből leginkább dízel kéne, mert a benzines cabrio fogyasztását nem szeretném annyira. Én minden nap azzal járnék, melóba, ide-oda még télen is.
Egy jó kis TDI -vel azért jobb lenne...Be' szép is volna! <vágyazokós smile>https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Forchalad
tag
válasz SubiDubiNo1 #12017 üzenetére
Mondjuk azt el tudom képzelni hogy a jel zavarás még lehetséges, de biztos hogy a különböző gyártók tesznek valamit ellene, így nem lehet olyan könnyű. Ezeket a technikákat meg tényleg kombinálni kell, legalábbis a legtöbb helyen már ezt javasolták. Úgyhogy ez a nyomkövetős rendszer + váltózár lesz a befutó! Árban a GSM/GPS rendszer nem sok, a többi már húzósabb lehet de ennyit megér!
"Az első pohár után olyannak látod a dolgokat,amilyenek. A második pohár után olyannak látod őket, amilyennek szeretnéd őket. A harmadik pohár után olyannak látod őket, amilyenek valójában." Oscar Wilde
-
Pitu
aktív tag
2005-ös g-astra-nál 200eKm nagyon sok? (végig vezetett szervízkönyv)
-
Varoz
őstag
-
-
Varoz
őstag
Igen tapasztalat. 65 ezer után kilyukadt a dugattyú. Z14XEP motor.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
8th
addikt
Nem sok pláne ha közben valóban megkapott mindent.
(#12110) Varoz: Használtteszt: Opel Astra 6 év és 300 ezer km után. Az utolsó mondatot ajánlom figyelmedbe.
-
Varoz
őstag
Te vagy itt a megmondóember?
Feltett egy kérdés én meg adtam egy választ. Majd ő eldönti ad-e rá vagy sem. Te meg hanyagolhatnál végre.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Volt érvem. Leülhetsz egyes. (hogy a szavaiddal éljek)
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Igen tisztában vagyok vele, ezért is írtam amit.
Mivel ő meg nem írt motort, lehet pont az. De neked egyszerűbb volt le.gatni a másikat.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
Srácok. Az autó nem eladó
Vagy 4-n akarják megvenni privátban
-
Smani
senior tag
válasz AMD Power #12130 üzenetére
Szomszéd cége adta el. 300.000-nél felújították benne a motort és a váltót teljesen. Sajnos nem fog. Még mindíg tiszta szutyok és taposni kell a pedált piszkosul. Az a terv, hogy leszedjük a kereket sebességbe be ekkor ugyebár lediferál aztán drótkefével izomból megdörzsöljük.
-
Pitu
aktív tag
válasz Dare2Live #12125 üzenetére
1.4 16v Classic II. nem tudom ez Twinport-e már. Igazából ami izgat, hogy meddig bírják a csapágyak, k.szervó, kevésbé kopó alkatrészek..stb.
Közben kiderült hogy céges autó ez, a km valószínű ennyi amit mondott.
Családban van egy "99-es F-astra (1.4 8v), 180eKm-el. 40eKm volt állítólag benne amikor vettük 7 éve. A fékeket, olajat, 1db akksit leszámítva 50eFt sem kellett rákölteni eddig (pedig figyelünk minden apró zajra, rendelenességre).
Egyébkén ezt néztem: [link][ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz MunezXBK #12135 üzenetére
Ez 16V, de ne zavarjon.Smani
Ez most részemről kapufa volt.
Nem olvastam végig a hsz-t amire írta.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
8th
addikt
-
nagyúr
Ha valakit esetleg még a héten érdekel, akkor van egy 95-ös Mazda Millenia (Xedos9) Benzin/LPG, 2,5L V6.
Ami nem jó:
Sajnos az automata váltó megadta magát. (50k-ért tudok hozzá kéziváltót, vagy 150-ért automatát)
Kasztni "korának megfelelő" Ajtók más színűek, volt törve a hátulja (nem vészes, csomagtartótető lett cserélve...). Eleje is kicsit (már így vettem), de amúgy egyben van, belseje nincs lelakva.Ami miatt mégis megérné:
Most volt benne komplett vezérlés cserélve, kevesebb, mint 1000 km-t ment vele (200k)
A négy lengőkar egy éve cserélve gyári újra, hűtő is új.
Benne van a gáz, szintén egy éve. Így kb. egy Toyota Yaris benzinfogyasztásának felel meg a fogyasztása (onnan tudom, hogy most egy Yarist kaptam kölcsön, és azzal járok )
Még egy év műszaki van rajta.Szóval ha valaki érez kedvet hozzá, hogy a váltót átépítse vagy szerez bele egy automata váltót, akkor egy nagyon fájjintos autója lehet, ami gazdaságos és pár évig még elmegy gond nélkül.
A vezérlés árát szeretném visszakapni legalább (200k)Aki él és nem boldog, az téved!
-
-
Pitu
aktív tag
válasz AMD Power #12143 üzenetére
Nem tudom hogy a g-astra őrzi-e az elődje megbízhatóságát. Pár népítéletet olvastam róluk.
Egy ideje a 2-es Punto és g-astra között billeg nálam a mérleg. Lassan döntenem kellene, mert never ending story lesz ez már
Ezek pillanatnyilag a potenciális jelöltjeim:
[link]
[link] 130eKm
[link] 150eKm
[link]
[link] 200eKm
Ár / érték (állapot) arányban szeretném a legjobbat kihozni. A Punto költségei talán kevesebbek, de kisebb is mint az astra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.