-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz Balupapa #11501 üzenetére
Kérdezz csak rá az E46 tulajoknál akik 18"-os kereket raknak a kocsira,megfelelőjű ET-vel+ váltó méret is megvan....
Felújítás, csere után magyarázd meg nekik hogy a futóműt nem b@ssz@ szét a magyar utakon.[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
válasz Balupapa #11499 üzenetére
Az sem minden esetben előnyös. Olvastam róla, hogy a keskenyebb gumik általában merevebb oldalfallal készülnek. Keményebbre is kell fújni őket ezért nem tud úgy berugózni mint egy szélesebb, puhább oldalfalú ballonos abroncs. A durván virsligumis autókon a futómű is nagyobb terhelésnek van kitéve mert maga az abroncs szinte semmit sem csillapít az úthibákból. Az peres gumi + diszkófelni dettó ugyanez. Meg kell találni az arany középutat. Én a gyári ajánlástól nem nagyon térnék el.
-
latyak17
tag
válasz dabadab #11500 üzenetére
hát igen nem szerencsés peremes gumival se patkázni se fekvő rendőrözni de kátyúzni se kellene amúgy köszi a tippeket ha megveszem egy ideig bizti ezzel használnám, max eladom veszek rá télit aztán nyárra keresek rá valami hozzávalót pl bbs ..
am jó kocsik rengeteget látok olyat amin ültetés és kerék kombó olyan, hogy ilyen 2 ujj befér
[ Szerkesztve ]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Balupapa
senior tag
válasz dabadab #11506 üzenetére
nem kell, mert van rajta
gyárilag szerelték (15össel is) őket. +1 col nem egy nagy wasistdas.az már egy másik téma hogy a gumi majd 2xer annyiba kerül
ésszel kell menni a szar úton ha meg belemegy egy kátyuba akkor meg lehet a illetékes szervekhez fordulni.
(nekem van kátyukár & defekt biztosításom is pld, 1500ft volt 1 évre )[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
latyak17
tag
válasz Balupapa #11508 üzenetére
Amúgy télire nem ilyet rakok fel és ha cserés lesz gumi nem kötelező olyat venni lehet mást is rárakni tehát igazából majd lesz ami lesz..
más kérdés, hogy hnap eladó mit mond mert ha azt mondja lábon nem hozható P rendszámmal akkor ott bibi van án:S
fel lehetne rá tolni egy vr6os kipuvéget az sokkal jobban állna rajta
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
VR6-Fan
veterán
-
Balupapa
senior tag
válasz latyak17 #11509 üzenetére
"fel lehetne rá tolni egy vr6os kipuvéget az sokkal jobban állna rajta "
igen, tegyél rá vr6 koptatót, karbonmatricát, mélyládát. ledet, leont, m3 tükröt, éndzsöl ájzt, szpojlert, dircsiszürcsit
és mehec a diszkó elé csajozni
vr6: jaja 195/45R16 v 175/55
szerk : t1 priv ment
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
jav 175/50
_-=*WheelWhores*=-_
-
Balupapa
senior tag
-
ati012
senior tag
válasz latyak17 #11522 üzenetére
Ország másik fele
Berettyóújfalui vagyok (Debrecentől 35 km, román határtól asszem 20km).Ha ott laknék akkor tudnék segíteni. De így nem nagyon.
De ha kérdésed van akkor írhatsz privátba, volt már G3-al dolgom.Ajtók éleit nézd meg, meg a küszöböt, padlót. Ezek szerednek rohadni.
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
-
8th
addikt
Nincs itt valakinek véletlenül vizsgáztatós ismerőse aki segítene értelmezni az utolsó bekezdést?
-
latyak17
tag
Na srácok! Ma 3 fele nézik meg kocsit remélem nem viszik el, és osztrák műszakikkal tudja igazolni a valós kmet, mert ott ugye felírják és be is vezetik rendszerbe jah és évente van..
Holnap ha meglesz elhozom és tolok fel képeketMETABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
-v-
addikt
válasz !Overdose! #11484 üzenetére
És ez így egyben mennyi zseton kb. szervizköltséggel együtt (vmi kb. tól-ig ár)? Mondjuk valami tucat - nem prémium márka - kompaktot (astra, focus stb.) meg vmi közepes árú szervizt feltételezve.
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz dabadab #11506 üzenetére
Szerencsére nem minden könnyű könnyűfémfelni horror drága.
Mondjuk jelen $ árfolyam mellett annyira nem fincsi.1010tires.com egész korrekt kis felületet nyújt (kikeresni legalábbis), hogy melyik gyártó melyik felnije hány lbs súlyú.
König-nek pl ott volt a Helium, 15x6,5" kerül 117$-ba. Normálisabb időkben az 22k magyar pénz.
No mondjuk idehaza vám + ÁFA a vámolt árra már nem annyira egészséges
-- end of transmission --
-
latyak17
tag
Eladtááák és nem nekem
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
!Overdose!
őstag
- vezérműszíj, ékszíj, hosszbordásszíj - 10k
- vízpumpa, feszítőgörgő - 20k
- olajszűrő, üzemanyagszűrő, légszűrő - 10k
- motorolaj, váltóolaj, fékfolyadék, szervofolyadék, hűtőfolyadék - 10k
- gyertyák - 5kEzt most fejből írtam. Egy átlagos Hondánál nagyjából ilyen árakra lehet számolni márkás, gyári beszállítótól való japán alkatrészek esetén. Ennél vannak olcsóbbak és drágábbak is. A munkadíjról nem tudok nyilatkozni, mert nem hordom szervizbe az autót.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
VR6-Fan
veterán
volt valaki mostanság vizsgáztatni, írják már a km-t?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
giigz
veterán
Na ez is megtörtént, eljutottam oda, hogy ha lesz kocsi, akkor az mostanság lesz.
A keret egyelőre nincs még belőve pontosan, lehet 500.000 Ft lesz, de az is lehet 1.200.000 Ft... Ezeken kívül szinte biztosan nem.
Mire lesz használva?
Mivel kezdő vezető vagyok, ezért elsősorban "tanuló autó"... Nem akarok automatát, először meg kell tanulni manuálissal vezetni. Havonta ~ 1.000 km menne bele, ennek nagyobb része országút, de lesz város is bőven... Nyaralás és síelés is tervben van, de nem a pakolhatóság az első számú szempont.
Felőlem lehet kisautó is (206), vagy akár nagyobb (Octavia).
Valószínűleg benzines lesz, de úgy számoltam, hogy egy év alatt 100e Ft-ot spórol a dízel, ezért az is szóba jöhet. Arról nem is beszélve, hogy nyomatékosabb, kezdő vezető számára talán kényelmesebb is vezetni.
Nyilván a legjobb lenne: minél kevesebb fogyasztás, biztonság (min. NCAP 4*), minél kényelmesebb, de mivel ~180 cm vagyok, bele fogok férni kis autóba is. Túl öreget természetesen nem szeretnék venni, max. 10 éves jöhet szóba.
Ez 3-4-5 évre lesz tervezve, utána majd jöhet valami komolyabb.
Ti mit ajánlanátok nekem, mire érdemes figyelni? (Gondolok itt arra, hogy Citroen C5-öt ne vegyek, mert csak a baj lesz vele, vagy hogy A6 2.5 TDI-t leharcolt állapotban, stb....
Előre is köszönöm a segítséget!
-
k.
őstag
Esetleg G astra?
Férfias, jól néz ki, van belőle dögivel, classic 2-ként árulták 2010 elejéig, azaz neked mondjuk egy 4-5 éves darab beleférhetne 1 milla körül.
Mondjuk 1.6 Ecotec az olajzabáló, -bár a twinportot nem ismerem, az nem biztos-, az 1.4-es motor nem eszik olajat- Tapasztalat, apukámnak az van-. -
Azért az a 2.5 tdi audi nem olyan rossz ám. Viszont az octavia jó választás. Barátom is vett egyet, a rendőrség flottájábaól erősített futóművel, és hibátlanul mén. Na jó ki kellett takarítani rendesen de egy lelazult lámpaburán kívül nem volt baja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Alvin_ti4200
félisten
Ha lennék olyan idióta, hogy autót cserélnék (nem hagy nyugodni a Mazda 3 szedán...), akkor szívesen Rád bíznám Sárát Az egyetlen visszatartó erő perpillanat az eladásától, hogy egyszerűen nem fizetnék meg azt, hogy kvázi hibátlan (lehet, ez a szerencsém és így maradok a seggemen ) Amúgy ha ilyesmi autót nézel (Xsara II 1.4 75 LE-ről van szó, sok kocsiba tették ezt a motort), akkor budapesti fogyasztásra 6,9-8,2-t számolj (tavasz-tél), országúton vicces értékek (4,5-5,1) is elérhetők, ha nem vadulgatsz.
-
giigz
veterán
Köszi a válaszokat!
Azt még kifelejtettem, hogy elektromos ablakemelő, klíma, ABS... Ezek kellenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mini-ITX
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...