-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
aphra2
aktív tag
Régi passat (B5)még talán jó autó , de kérdezz meg néhány B7 tulajt miket szívnak a kocsival , ill mennyit költenek rá.
Nem vagyok diesel párti az tuti , de a mai technika mellett , ne füstöljön már egy kocsi.
Jah és igen, a passatok is tudják okádni a füstötMost nem veszem ide a szarrá tuningolt I, II, vagy III-as golfokat , amik még egy bkv busznál is jobban füstölnek ha odalépnek neki ,... személy szerint nekem nagyon égne az arcom, ha így füstölne a kocsim, akármennyire is megy.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
!Overdose!
őstag
válasz aphra2 #12348 üzenetére
Hegyesebb vezérműtengely(ek) nélkül továbbra is tartom, hogy felesleges pénzkidobás volt a Walbro és a nagyobb injektorok. Amennyivel több levegőt kap az a motor, annyival több üzemanyagot tudnia kell szállítani a gyári rendszernek is.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
aphra2
aktív tag
válasz !Overdose! #12357 üzenetére
Kb sztem is , a befecsi nyitást laposon lehet nézni hány %-on dolgozik , ennek fényében lehet variálni , hogy kell-e nagyobb vagy sem.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
-
8th
addikt
-
latyak17
tag
Egy kérdés chip tuningot mikor érdemes a kocsiba tenni és mi az a km vagy kor ami után már nem szabad?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
aphra2
aktív tag
válasz latyak17 #12363 üzenetére
Alapvetően akkor van értelme ha az adott motorból van gyárilag nagyobb teljesítményű , magyarul még elbírja,
De ez se oly egyszerű, mert a kuplung , féltengely , váltóban difi , lehet gyengébb.
A mérték megválasztása a lényeg , ill azért már vannak tapasztalatok , hogy mi mit bír vagy nem, hosszabb távon.
Nagyobb tuningnál nem árt beszerezni 4-5 hengerfejet,....szükség lesz ráProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
milomi
tag
Mit bánnám én ha füstöl.. nekünk a Céges teherautó egy Fiat Ducato 2.8 IDTD adagolón lett állitva meg nagyobb turbó ha megvan pakolva 2 tonnával is úgy repül a partokon kifelé mint a szél bár ha 1000 fordulatról adunk neki egy padlót olyan Kormot nyom ki hogy alig látni mögötte ahogy nől a fordulat onnan meg kezd egyre kevesebbet füstölni ! Bár igy meg évente lehet vinni kuplung szerkezetett cseréltetni - 80 ezer a kuplung + 50 ért csinálják a munka dij 130 ezer ! Bár ez már nem minket érdekel a céges górét
Ha nekem Dizelem lenne füstöljön nem bánom de ne iszonyatossan,, azt már szégyelném
NFS World Nick Ewing1987
-
Én csak csendesen jegyezném meg, hogy ha vki nagyobb teljesítményt akar, vegyen gyárilag nagyobbra kalibrált ótót. Mert oké h csiptuning, de nem csak gyorsan kell menni, hanem meg is kell állni....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Zewa
senior tag
válasz bitpork #12367 üzenetére
Azért egy csipsz nem hoz annyit hogy az autó ne bírná el. Fékeknek is elégnek kell lenniük.
Komolyabb beavatkozásnál kell összhangban lennie a féknek, motornak, erőátvitelnek, futóműnek..
milomi: Beteg egy állatfaj vagy te az biztos. Mondjuk mindenkinek meg van a saját hobbija... "Nagyobb erő, nagyobb felelősség" jegyében vezetsz ezzel nincs is semmi gond.
5milla? Miért? Integra Type-R monnyuk a feléből?Ps.: kifugóként "üres cső volt végig" Turbó a hangot azért tompítja elég rendesen. Csináld meg ezt egy szívón...
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Egy csipesz- ahogy Te mondod - elsősorban a tulaj egóját növeli a biztonságos vezetési határok betartásának kárára. Ha ez még valamennyi plusz lóerővel is társul, akkor garantált a törés. Természetesen tisztelet a kivételnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mondjuk itt nem látom az összefüggést....
Fentebb azt írta Zewa, hogy 5M feléből vehet integrát, most ez a törés dolog hogyan keveredett ide???
Szívómotort tuningolni? Minek? Szélmalomharc.
Bár ez is egy érdekes okfejtés tőled...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Zewa
senior tag
Normális állapotú nem szétnyúzott intit találni nem egyszerű. Eladót még inkább nem.
Inti lehet lehet mondjuk Celica is.. lényeg ott van hogy messze nem kell 5milla szerintem egy élvezetes járgányhoz.Szívókat is lehet azért tuningolni de egyértelmű hogy feltöltéssel más dimenziók nyílnak ki..
Imádom amikor az 1.3-as Stift Mk3-alá rakatnak komplett saválló rendszert. Bár többnyire csak valami vásári dobot hátulra."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Zewa
senior tag
válasz Balupapa #12379 üzenetére
FWD-s szarok. Azok hát. Régebben volt egy közeli élményem egy Intivel és én azóta nagyon is elfogadnám ezt a fajta elől kaparást. Valahogy úgy érzem te sem ellenkeznél. Celicából természetesen 4x4 csigusz...
Beszótta?
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
8th
addikt
Úgy keveredett ide, hogy eddig akárhány integra tulajjal beszélgettem mindnek volt kisebb nagyobb karambolja. Van akit hátulról utolértek de a többségnek az orra törött. Sportkocsi. Nem sportkocsinak látszó hétvégi valami puhapöcsöknek hanem ízig vérig sportkocsi. Amelyik normális állapotban van az vagy nem eladó vagy ha igen ismeretségi körben cserél gazdát. Na azokat sosem fogod a hahun meglátni, esetleg 5év múlva amikor már az új tulaj lelakta/megtörte és kiszállna belőle.
szerk: szívómotort tuningolni egy turbóshoz képest aránytalanul drága mulatság. Ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
válasz milomi #12366 üzenetére
bár ha 1000 fordulatról adunk neki egy padlót olyan Kormot nyom ki hogy alig látni mögötte ahogy nől a fordulat onnan meg kezd egyre kevesebbet füstölni !
Gondolom te sem vagy tisztában a gázolajos motorok működési elvével.
Ott a gázzal a befecskendezett üzemenyagot szabályzod. A levegőt nem. Na már most ha te nyomsz egy padlót akkor nyakon öntöd egy vödör gázolajjal, szerencsétlen persze, hogy füstöl. Arról nem beszélve, hgoy cserébe nem is megy.
Ha fokozatosan nyomnád a gázt jobban menne és érdekes módon nem is füstölne.Smani
Veled ellentétben én igen.
Áruld már el te nagyon okos, hogy akkor miért füstöl ugyanilyen mozdulattól a szívó dízel is?Nem megy? Ha jársz pest fele szívesen elvitetlek haverral egy körre a V12 Q7-el 1200-től betapadsz az ülésbe ha lepadlózza.
De ha fokozatosan nyomná akkor mégjobban menne.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
De ahogy látom te se. Idő kell a turbónak míg felpörög. Jó hogy füstöl szerencsétlen mivel nem ég el a gázolaj normálisan a megfelelő mennyiségű levegő miatt.
Nem megy? Ha jársz pest fele szívesen elvitetlek haverral egy körre a V12 Q7-el 1200-től betapadsz az ülésbe ha lepadlózza.
mod.:
Igaza van.mod.2:
wehehe. Hidd el hogy nem menne jobban. Ez nem 20éves technika.
[ Szerkesztve ]
-
Varoz
őstag
Az egy h.lye. Vele ellentétben én értek hozzá és dolgoztam is szerelőként.
De lehet fogadni is, csak nem érdemes.
és nem ismer. Csak találkozott velem. Nagy különbség.Apám olyan autókat megcsinált amit te sose hinnél el.
Az alublokkból kiolvasztotta lánggal az acél csavart. Innentől kezdve meg lehet nézni melyikünk a relevánsabb.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Ott az elektronika közbeszól. Hiába padlózod, az elektronika fokozatosan adja a gázt.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Smani
senior tag
Ne játszd már itt a nagyokost. Kösz. Gázt is elveszi nem? Majd szólj ha akár egy ilyen autó közelébe is kerültél és nem a netről próbálod meg összeszedni a tudást.
-
Varoz
őstag
Végülis nem is füstöl.
Lehet, hogy nem szereltem Q7-est. De én 14 évesen egyedül raktam össze egy V8-as dízelmotort.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Mondom összeraktam. Kosárból.
A füstölést meg kipróbáltam. Bár traktoron, de volt ott CR dízel is (simából szívó meg TD, CR-ből csak TD). Érdekes módon, ha fokozatosan nyomtam akkor nem füstölt.
De nyugodtan megkérdezhetsz egy egyetemi professzort is, hátha annak hiszel.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Zewa
senior tag
Az én apukám meg 320967ezerkilómegatonnát fel tud emelni!
Ezeknél a csodás, ultramodern dízeleknél az elektronika adja a gázt. Padlózol ekkor egyből sportosabb motor, váltókarakterisztikát állít be a vas magának.
Ha csak fokozatosan nyomod le, akkor nem megy ilyen hirtelen végbe a változás biztos lehetsz benne hogy adott esetben a gyorsulás mértéke itt lesz a kisebb..."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Varoz
őstag
Most ne az elrohadt Mtz-kre gondolj. Van John Deere is. De ne zavarjon. Oda több tudás kell, mint egy autóhoz, de az se zavarjon.
De látom jól begyepesedtél.#12398
1. Szerelésre gondoltam.
2. Azért egy 250lőerős géppel ami húz maga mögött egy 7.7méteres tárcsát megnézném hány autós tudna közlekedni.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag