-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Smani
senior tag
Biztos vagy benne, hogy energiát lehet spórolni, miközben munkát végzel? Amikor a bezárt szelepekkel össze akarsz nyomni egy adott térfogatú levegőt, az nem kevés munkát igényel,
Lényegében mintha ott se lenne semmi mivel ugyebár összenyomja de aztán ki is tágul az a levegő.
-
VR6-Fan
veterán
biztos több energiát igényel mint, ha csak átöblítene, viszont erre azért van szükség mert baromi nagy lenne a tengely két végén a kihajlás és sajna ilyen környezetbe a rugalmas kihajlás se megengedhető túlzottan (elnyalná a csapágy szélét), gyak parasztosan mondva ezzel egyen súlyozták ki a tengelyeket.
(persze megoldható lenne üras járásba is csak nem 5 (nem biztos hogy 5 helyen van csapágyazva, csak így lenne logikus, vagy is olcsó ) helyen kellene csapágyazni akkor a főtengelyt.szelepeket meg asszem úgy oldották meg hogy elcsúszik a sonka a veztengelyen, de valahol láttam én már erről pofás animációt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
így van, a vezérműprofil-eltolás nem újdonság már az audinál, igaz korábban a változó szelepvezérlést oldották meg két eltérő profil alkalmazásával. a lényege, hogy a vezérműtengelyen egy (illetve több) elcsúsztatható persely van, amit elektromotorral tudnak tengelyirányban mozgatni, ezzel a két profil közt tudnak váltani. itt is hasonlóképpen van megoldva, csak az egyik profil gyakorlatilag kör keresztmetszetű.
szerk: itt egy link hozzá
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
MunezXBK
nagyúr
Ebben a topikban van súrlódás bőven.
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12502 üzenetére
Ezt a részét értem. Nekem az a gondom, hogy több energia megy el erre a folymatra, mintha ugyan ezt a teljesítményt alapon 4 hengerből veszem ki. Mert hiába nem megy csak 2 henger, de az a 2 szvsz elfogyaszt simán annyit, mint a 4.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
VR6-Fan
veterán
nem is tudtam hogy van egy fejlesztő mérnökünk.
honnan tudod mennyi energia kell a két henger levegőjének komplimáláshoz?
normális elindulásnál olyan 10-20le-t meg 30-40nm-t adnak le a kisebb motorok, és ezzel tonnás bodékat mozgatnak ehhez képpest ez az ellenállás jóval kisebb.
valami olyasmi dereng hogy ha valami egyenletes egyenes vonalú mozgást végez az a test nyugalomba van, jó persze ezt valóságba soha nem valósul meg, de közelíteni lehet felé, amikor 90-el mész tempomattal mondjuk, akkor a kocsid teljesítmények elégé kicsi hányadát használod, amit kb egy henger is előtudna állítani (csak ahhoz csúcs közeli állapotban kéne járatni).
szóval a lényeg hogy 2 hengerrel alacsonyabb az össz szükséges tűzelő anyag mint ha mind a 4 henger járna.
paraszt logika, meg ha nem lenne jó finom színes szagos akkor nem tették volna bele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Varoz
őstag
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy úgy van, ahogy én gondolom.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
a_tesz
Korrektor
válasz VR6-Fan #12514 üzenetére
az lehet, hogy induláskor 30-40Nm-t ad le egy motor, de azért van váltó is a kocsikban, hogy azt jó parasztosan mondva "felszorozza".
az egyenes vonalú haladáshoz szélcsendben egy átlagos autót véve, 120km/h sebességű haladáshoz 40 lóerő környéki teljesítményre van szükség.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
8th
addikt
Pff...[link]
-
-
Rick4
félisten
Ha most a piacról venném, új van 2.2M-ért, ez nem tudom milyen, de 2.5-ért vannak hasonló paraméterűek, ez saccra olyan, mintha 2.8-ért vennéd hitelre, és így 3.6 lesz a vége. Ebbe már belebukott az aki elkezdte fizetni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
m3tr0
senior tag
-
dabadab
titán
-
válasz dabadab #12527 üzenetére
Amit a linken írnak, jelenleg a szerint pedig kb ennyi 3.6M.
6év * 12hónap * ~50K = 3.6M
Ja, közben vágom, hogy mit írsz ha véletlen most egy összegben kicsengetnéd a hátralévő törlesztőt, akkor "elvileg" kevesebb lenne.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
dabadab
titán
Most komolyan, tenyleg nem vilagos, hogy mi a kulonbseg a hitelosszeg meg a torlesztoreszletek szummaja kozott?
szerk: igen, meg arrol is szol, hogy ha egy masik autot veszel meg mondjuk 2,5 millioert, hitelre (most eltekintve attol, hogy mar nincs 0%-os hitel), akkor se 2,5 millio forint lesz a torlesztoreszletek osszege, hanem tobb.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
m3tr0
senior tag
válasz dabadab #12527 üzenetére
Igen valóban, de szerintem mindenki értette...hogy több mint három és fél milliót kell még kicsengetni utána (a hölgy által leírt formában) és rohadtul nem érné meg senkinek átvenni.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Rick4
félisten
-
Balupapa
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
Mostanában elég sokat olvastam a kis turbós benyósokról, hogy hosszú távon nem olyan megbízhatóak és ráköltősebbek mint egy "hagyományos" szívóbenyós. Ebből mennyi az igazság?
Konkrétabban az 1,2 TSI Polo (105 ló 130Nm) és az 1,4-es Jazz (99 ló 127Nm) között megy a vacilálás... Mind a kettő 4 milla körül van, erőben meg szinte elhagyható a különbség (bár a turbós nyilván rugalmasabb).
mod:
Azért hadd ne sajnáljam a bankokat. De tény, hogy sokkal többen vettek fel hitelt mint akiknek ténylegesen szükségük lett volna rá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szplöttyy #12545 üzenetére
Ráadásul olcsóbb is a Jazz, 4 milla alatt van most akciósan az 1,4-es metálfénnyel, a Polo meg nem jön ki 4 milla alatt csak a full fapad metál fény nélkül.
Meg mekkora lehúzás, hogy csak az egy szem usb csatiért 45k-s feárat kérnek el a fosvágenék?!mod:
Más alternatíva ebben a kategóriában?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...