-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
8th
addikt
válasz Szplöttyy #12292 üzenetére
Ennek így semmi értelme. Én simán megcsinálnám olyanra mint amilyenek a kilencvenes évek elején a Káposztásmegyeri lakótelepen voltak. Mikor mentem a barátnőmékhez azokon a szarokon akkorákat koppant nyomorult 105-ös Skoda segge, hogy minden fekvőrendőrnél azt találgattam vajon most szakad-e le a kipufogó vagy a következőnél.
-
profi91
tag
-
Smani
senior tag
válasz !Overdose! #12294 üzenetére
ezt megerősítem. egy ismerősnek saab szervize van. tele van melóval
-
válasz Szplöttyy #12258 üzenetére
Mondjuk én ezek közül csak az alul/felül halott effektel találkoztam, sőt inkább csak az alul.
Fogyasztásuk szerintem a teljesítményükhöz mérten jó és szerintem a hangjuk is elég kellemes, visszafogott.
Viszont amit visszább írtál az sajnos igaz, sokkal károsabbak a régi dieselektől. (rákkeltő nano részecskék)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mr.Csizmás #12303 üzenetére
Ez komoly? Hát, inkább nem írom le a véleményem
(#12309) mycso: Gondolom 1.5DCi Én Clio II-ben használtam 1.5DCi-t 86lovasat(oldalán kék az i betű, cooleres, 2005 már a digit üa. mérős) 5ös váltóval. 3500fölött érezhetően nemmegy. Viszont 4.5l/100 az átlag, hát nálam kicsit(sokkal) több volt, a hangja hidegen borzalmas, melegen elmegy. Szerettem. Viszont a Laguna II 1.9DCi 6os váltóval... Iszonyat sokat zabált, nagyon nem ment, és borzalmas hangja volt
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Typhoon47 #12311 üzenetére
Nem, csak sávot váltani. De ebből a megfontolásból odarakni, AZT?! Hát nagyon csodálatos megoldás. Olyan szarnak a pofon érzés tudod? Hogy szar az út, meg minden, semmire nincs pénz, de ezt odaraktuk, és akkor mostmár nagyon jó lesz minden. Bár amilyen távra van, gyalogátkelő és ezek között, még simán előznek, ha akarnak. Egyszerűen nem értem, hogy a környéken semmi sincs, sokkal forgalmasabb utak is vannak zebrával, ide meg iderakták.
Mod: Félreértés ne essék, nem a szabályt kérdőjelezem meg, tisztában vagyok hogy zebrán nem lehet előzni, és itt még záróvonal is van, csupán a szabály betartatása ami kicsit fail szerintem.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Qru
MODERÁTOR
Tuti ennyi van benne, mert rokonomé, csak gondolkozok, hogy megvegyem-e maganak. A bőr ülés későbbi, eredetileg szövet kárpitos volt de kiszerelte egy totálos Avensisből, így nem tudom pontosan a bőr mennyit "futott". De nagyon egyben van a kocsi. Egyedül ami visszatart, hogy nagyon keveset használom a meglévőt is, szóval felesleges lenne nekem.
Voltunk vele Horvátországban, 140-150-el toltuk végig (a bokkoló miatt nem kockáztattunk semmit ugye) és ott evett 6 litert 100-on.
#nincsbennetarcsi
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Mr.Csizmás #12314 üzenetére
Az okot értem, csak a megvalósítást nem. Véleményem szerint, ezektől a valamiktől nem lett jobb a helyzet, ellenben sok autósnak fognak bosszús napokat okozni.
Smoke & Torque
-
milomi
tag
Sziasztok Segitséget kérnék.. jelenlegi autóm egy 2.0 20V 160 lóerő körül van jelenleg, De minap láttam egy olyan Alfa 147 JTD aminek a kipuf dolgok helyett csak egy üres cső volt végig nagyon dúrva hangal és Ment is mint az állat ! Lehet elgondolkozom Dizel autó vásárlásról, Ami kikötés volna hogy azért menjen is,, meg 1,3 milla körül legyen az ára vagy alatta inkább ! ( BMW 320 D 136 lóerő ! Alfa 156 2.4 JTD 136 ló ! alfa 147 1.9 JTD 115 lóerő vagy talán Ford Mondeo 2.0 TDCI 130 lóerő,,, amit ha volna tuningolnék az turbó nyámoson emelni + az autó hoz irt program, + nagyobb inteercoller ! ha tuninholnám, ! a lényeg hogy gyorsuljon ha akarom azért menjen ! valakinek valami tapasztalat tanács ??? Nem véres gyorsulási versenyekre kell nekem az autó ! Minden napi használatra de néha megvadulni ha úgy adódik ! köszi ha valaki tudna irni valami jót is nekem !
NFS World Nick Ewing1987
-
leonel
aktív tag
válasz milomi #12317 üzenetére
Nem egyszerű típusokat szúrtál ki.
A mondeot dízelben nem javasolnám. rengeteg a hibaforrás. Ráadásul nem bírja a Mo-i üzemanyagokat. Porlasztó csúcsok, Ac, váltó mind gyenge pont. Ráadásul nehéz megkíméltet kifogni mert a leggyakoribb céges autó.Ettől még az Alfa is jobb. A Fiat diesel motorok kulturált járásúak és elég megbízhatóak.
Viszont a futómű és fék alkatrészek gyorsabban kopnak és több esetben drágábbak mint akár a német prémium márkákhoz. Persze az elektronika is tud kellemetlen perceket szerezni.A BMW 320d -ből a 136le még a legjobb választás. 150le -t már kerülni kell. De itt is igaz, hogy a BMW-t többe kerül eltartani - és ha kifogsz egy Mo-i sufnijavított darabot akkor óriási takarékpersely tud lenni. Sportos mivolta miatt hajtják is őket... Alkatrész árak tudnak meglepőek lenni. Ésszel kell választani!
Esetleg amiken még elgondolkodnék:
Lancia Lybra JTD (megbízhatóbb mint az Alfa hiába ugyanaz a padló)
Peugeot 406 HDI (egy megkímélt 2,2HDI főnyeremény tud lenni - bár macerásabb szerelni mint a 2,0hdi-t és drágább az alkatrész de egy masszív teherautó motor)www.wrcauto.hu - autóalkatrészek legolcsóbban
-
-
Zoza24
senior tag
nekem egy mondeo tdci van, 130LE,és semmi gond nem volt még vele...szóval hahu-n biztos sok a cégautó amit hajtottak,de néha szerintem ki lehet fogni ebből is jót...
a motor,váltó eddig tökéletesen működik,rengeteg a hely a kocsiban,s megy is rendesenForza Italy!
-
milomi
tag
válasz !Overdose! #12323 üzenetére
úgy értem hogy nem másra biztam a programozást hanem magamnak állitottam be mindent , vettem egy széllesávú szondát stb. azon AFR értéket stb aztán irogattam a dolgokat kb 2 nap és 1 tank benzin mire tökéletes lett ! 4 bar os az üzemanyag szelep benne Audi 2.7 turbósé
NFS World Nick Ewing1987
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #12323 üzenetére
nem, ez már 3 betűs elv, és pd bele van azért jobb.
milomi: ritka.
másik... hát azé a gyujtás táblát se árt kicsit átvariálgatni, nem csak AFR-ből áll a világ.
ill nem kötözködés, de ha szívó motorral van szó s mechanikusan nem nyúltál hozzá túl nagy was-t nem lehet vele tenni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
milomi
tag
válasz aphra2 #12326 üzenetére
Nem nem a gyárija sajnos 3.0 Bar os igy kapott egy Warblo 255 benzin pumpát Fiat Coupe turbó 330 ccm es injectorokat a gyári 250 ccm helyett ! De az előgyújtással mindennel kinlódnom kellet mire jólett ! szar Bosch Motronic Ecu.... kuka..
+ hengerfej bővitve + átpolirozva, erősitett szelep rúgók, könyitett lendkerék, 60 as cső végén sport dob, ennyi ! ami benne van, de lehet jobb lenne nekem a DIZEL
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
giigz
veterán
Ha valami sportos kocsit kellene választanom, én ilyet vennék. Valamelyik nap volt szerencsém kipróbálni egyet, iszonyatosan tetszik.
-
zoo8800
veterán
OFF.
Nem tudja valaki, hogy milyen kocsi, és miért égett ma porrá az M1-M7 bevezetőn az Egér út után ma 19.00 környékén?
rip and tear, until it is done
-
Olajkályhát a népnek!!!!4!!négynégy
Tényleg, mi a véleményetek a bontott turbókról? Szabad vele kockáztatni? Az újat most nem szeretném megvenni, mert sajnos betegség miatt másra jobban kell a pénz, de gondolom a 13 éves turbót nem árthat kicserélni 1x.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #12338 üzenetére
bizonyos mértékig jó neki több kaját adni, de annyi ráhagyás van a gyári rendszerekben álltalába.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
válasz Typhoon47 #12342 üzenetére
Hát egy részében lehet valami...már írtam visszább, hogy pár éve én is 2.0 TDCI mondeót akartam (2003 körülieket nézegettem) és mindenkitől azt kaptam vissza, hogy olyat ne, mert sok a hiba az üzemanyag rendszerével, konkrétan a csúcsokat és a magasnyomású szivattyút emelték ki.
mod.: tehát én ezt a két konkrét hibát hallottam róluk, viszont ezt szinte mindenkitől kivétel nélkül
Valami modeos oldalon is ezt írták, illetve asszem a 2004 utániakat javasolták, hogy azok már nem annyira problémásak ilyen szempontból.
mod.: illetve ez a "nem bírja a Mo-i üzemanyagokat" is igaz lehet, hiszen szinte minden CR dieselre igaz. (és általában pont szivattyú + csúcsok amik megszenvedik, minden márkánál sajnos) /renaultnál bevett a tankonként pár deci szintetikus 2T olaj/
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
leonel
aktív tag
-
aphra2
aktív tag
válasz !Overdose! #12338 üzenetére
Portolta a hengerfejet , kaphat több levegőt , és a nagyobb befecsi csak lehetőség , hogy ha kell anyag akkor tudja szállítani , de ugye nem megy mindig 100%-on.
Más: Ford mondeo diselekhez . eddig a legtöbb amit láttam az utakon, füstölt vagy gázadásra , vagy folyamatosan , szóval biztos , hogy nem a mérnöki munka csúcsa az a gép.
A legtöbbnek kormos még a lökhárítója is hátul, sztem, és az álmosköny szerint is ez nem jó jelProbléma??Hát az meg micsoda?!!
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- További aktív témák...