-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
lorcsi
veterán
nem tudom volt e már, de talán az első hszbe is be lehtene tenni:
voltetorve.hu -
-
Norbi14
senior tag
Punto 1.2 16v Sporting fogyasztás tapasztalat: Bnőmtől jöttem haza, szekszárdra 25km. Alig volt autó az úton, meg időm is volt, gondoltam egy nagyon takarékos módra kapcsolok, gázzal hihetetlen finoman bántam, és 70-75km/h sebességgel közlekedtem, így jött a 3.8l/100km -es fogyasztás!!!
-
-
8th
addikt
válasz bitpork #11153 üzenetére
Ez egészen addig a pillanatig igaz amíg egy nálánál jóval kisebb és könnyebb autónak ütközöl vele. De ha nekimész egy hasonló vagy esetleg még nagyobb súlyú valaminek vagy egy olyan fix pontnak (pl. egy fa) ami az ütközés hatására sem képes egyetlen centimétert sem elmozdulni?
-
nesa
veterán
Ez nemcsoda kb 40kg val nehezebb mint egy kispolak es vagy 50-60kg val nehezebb a motor valto egyseg szoval igy nemnehez ilyen fogyit kihozni azokbol.
#11170) Smani
De ezt a fogyit a 25 eves 1,6 szopo dizel golf is hozza, csak a menetteljesitmeny marad el nemileg dizel fogyasztasba olyan hatalmas elorelepes az elmult 30 evbe nemvolt, csak megizmosodtak es 10x annyi a fentartasuk mint egy sima adagolos szivonak.
-
Rick4
félisten
válasz Kornel #11174 üzenetére
A Puntoval egy éve én is csináltam 4.5-es fogyit, de ott tényleg teletanktól teletankig ment, 15 percig csurgattam a csőve a benzint, hogy a vége már ott maradjon. Ilyen vezetési stílussal minden ekkora kocsi tudja ezt.
Csak nem a fedcomp értékeire kellene hagyatkozni, hanem tényleg teletanktól teletankig, és legalább 100km-en.
Van egyébként jó- rossz infó a Renault Grand Espace-okról? Nézegetek most egy 2 literes turbo-s benzinest.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
-
dabadab
titán
válasz bitpork #11182 üzenetére
Ize, biztos bennem van a hiba, hogy fogalmam sincs, hogy ki az az IMSZI, az viszont teljesen trivialis, hogy a tomeg onmagaban messze nem donto tenyezo annak eldontesenel, hogy mi serul jobban, hiszen szamitanak a felhasznalt anyagok tulajdonsagai, a konstrukcio meg ezer mas dolog. Konkret pelda.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Rick4
félisten
Ez se olyan gáz, 11-12 liter gázból elvan, a Punto meg eszik 7-et, lehet mégis azt mondom, legyen annyival több, de kényelmes legyen. Amcsi dögöket eltakarítom a háztól, meguntam azokat is. És így ébredek már egy hete.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Természetesen vannak kivételek, pölö a fa. De ugye arról volt szó h hirtelen fékezés, meg irányváltás, meg nagy sebesség. Ebből valahogy nem tudom összehozni h a pályán száguldozva elém ugrott egy fa, és félre kellett rántanom a kormányt meg fékeznem.
A méretbeli különbségnek nem kell annyira nagynak lennie. Ugyan vannak tervezett gyűrődési zónák, és emiatt elkerülhetetlen mindkét test sérülése. Ugyanakkor 1-1,5 tonnás különbség már jelentős. A volt ford scorpiómba belerohant egy jóval kisebb lada, aminek a teljes orra 40cm-rel lett rövidebb, miközben a scorpión a műanyag lökhárító fényezése és pozíciója változott csak ( az is csak talán 1 centit).
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz dabadab #11183 üzenetére
Ez a baj, hogy ilyenekre hagyatkozol.
Igazságügyi Műszaki Szakértői Intézet. Tudod akik megkapják a rendőröktől a baleseti helyszín adatait, és kiszámolják hogy valóban úgy volt-é.
Még egyszer felhívom a figyelmedet: van sérülés mindkét testen, de amíg a nehezebb kevésbé, a könnyebb jobban sérül. Persze vannak alaki tényezők és összetételi különbségek, de most nem egy 10x10x10 betonkockáról beszélünk, hanem autóról.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
dabadab
titán
válasz bitpork #11186 üzenetére
"Ez a baj, hogy ilyenekre hagyatkozol."
Marmint a konkret valosagra?...
"amíg a nehezebb kevésbé, a könnyebb jobban sérül."
Ha ez igaz lenne, akkor toresteszten minden, hasonlo tomegu auto hasonloan serulne. Ezzel szemben a valosagban nem ez tortenik, jelentos kulonbsegek vannak.
(#11187) zoo8800: egy szoval nem mondtam, hogy ne szamitana, vagy ne lenne nagy jelentosege, csak azt, hogy ezen kivul azert van meg ezer mas dolog is. Az altalad linkelt tesztekben ezek az egyeb korulmenyek azert meglehetosen azonosak (azonos gyartok azonos technologiai szinvonalu autoi csattannak). Raadasul az, hogy az auto mennyit serul, az sokat nem arul el arrol, hogy a bennelevok hogy viselik az utkozest.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
válasz dabadab #11188 üzenetére
Nézd: nem akarok egy felesleges vitát arról, hogy a súly, a tervezés, és az alapanyag közül mi a legmeghatározóbb egy törésteszt kapcsán. Amit írtam tekintsd semmisnek.
Semmi nem befolyásol semmit, és különben is ponttá zsugorodok, és besöpröm magam a metlaki alá, persze csak az engedélyeddel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz neduddki #11189 üzenetére
Őszintén? Nem ismerős. Viszont apósom statikus mérnök és van egy általam
lewarezolt...izé telepített programja, amivel a fellépő erőket baromi jól lehet modellezni. Aszem Nemetschek a neve, és valamikor egy modulja segítségével tervezték a marsjárót is. Izgi játszani velehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Rick4
félisten