-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz Napfénysüti #11859 üzenetére
csak legyen normális út, mert vese köve egyikünknek sem lesz, meg ki kell találnom addig valamit a kartergáz kivezetésre....
viszont akkor a quvikkal is kéne menni egyet, soha nem akadtam még össze értelmes állapotba lévővel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
SubiDubiNo1
csendes tag
Most vettem meg az első kocsim kicsit bennem van a para, hogy mi van ha ellopják. Tudnátok ajánlani valamiféle szerkezetet amitől azért nem lopják el olyan könnyedén?
-
ati012
senior tag
válasz SubiDubiNo1 #11861 üzenetére
4 kerékbilincs, váltózár, kormányzár, riogató, rejtett kapcsoló, zárt garázs.
Mit vettél?
szerk.: gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz SubiDubiNo1 #11861 üzenetére
Mondj valamit a kocsiról.
-
Motaba78
őstag
válasz SubiDubiNo1 #11861 üzenetére
levehető sportkormány, mikor végeztél leveszed és felviszed magaddal.
vagy pager riasztó ami ha nincs benne az 5méteres körben a jeladó akkor nem indul a verda.
Ha meg el akarják lopni akkor úgyis elviszik.
-
Smani
senior tag
válasz SubiDubiNo1 #11861 üzenetére
milyen autó?
-
MPowerPH
félisten
Volt nemrég itt az alacsony fordulaton való cruisolásról egy beszélgetés. Mintha olvasták volna külsősök is, mert írtak erről egy cikket. Ha már volt, akkor sorry.
Kár, hogy a szívó benzin motorokról nem írtak a cikkben, nem tudjuk rájuk ez mennyire érvényes. Az biztos, hogy mi is rosszul tudtuk, nem a nyomaték hiány öl alacsony fordulaton, hanem éppen a nagy nyomaték.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MPowerPH #11867 üzenetére
Olyan szarnak egy pofon. Yaris mint konkrét plda. 1200as rpm alatt ugyse erölteti senki mert ugyse történik semmi, vissza fog váltani, hogy meglegyen az 1200. 1200tól meg már nyit az olajtúlnyomás szelepe, azaz már 1200nál megvan a megfelelő max olajnyomás az ami 5000es rpmnél is.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
ati012
senior tag
Igen, ez egy nagy alapigazság.
De te mint tolvaj, elkezdenéd b@sztatni a kerékbilincses váltózáras F Astra-t vagy mennél 300m-t amíg találsz egy másikat, amibe csak riasztó van?Gyakori, olcsóbb árfekvésű autókat megvédik az ilyen kis apróságok.
Az új 7-es BMW-t már nem biztos...Feltételezem hogy SubiDubiNo1 -nak is egy gyakori autója van.
-
Smani
senior tag
válasz ati012 #11869 üzenetére
Ha nem piti tolvajokkal van dolgod hanem olyannal akik megtendelésre dolgoznak bizony el fogják vinni. Anno 2002-ben éjszaka a ház elöl lopták el az új passatunkat. Volt spéci rejtett kapcsolós riasztó, pager minden. Változár mentetteeg de csak azért mert 4.-be tudta csak beeröltetni és 2 utcával feljebb leégett a kuplung és otthagyták. (emelkedős részen lakunk)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz SubiDubiNo1 #11871 üzenetére
Pedig ezeket nagyon szeretik lopni.
-
Smani
senior tag
válasz SubiDubiNo1 #11871 üzenetére
Váltózár mindenképp.
amúgy kifogtad a tolvajok kedvencét[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz SubiDubiNo1 #11871 üzenetére
Havernak 1 hónapja sincs, hogy elvitték az ugyanilyen Golfját. Vigyázz rá, mert tényleg eléggé lopják.
Tuti recept nincs, ha elkarják vinni elviszik. Egy ismerős kocsiját a saját ablaka alól lopták el trélerrel.
#nincsbennetarcsi
-
MPowerPH
félisten
Enyémben olyan van, keycode -nak hívják. Mielőtt megvettem az autóm, pár nappal előtte lettek körbe kicserélve a zárak. Szintén el akarták vinni.... Csak kifogott rajtuk a rendszer. Valszeg ha tudják, hogy van benne, akkor pár másodperc alatt hatástalanítják. Csak ugye nyitás után van 20s-ed hogy beírd a kódot. Indításnál szintúgy. Ha nem teszed meg, akkor sikít, menet közben pedig satufékez, és motort leállít. Utána amíg nem ütöd be a kódot, nem is tudsz újra indítózni. Ez jó a trükkös lopások ellen is.
Golf egyébként elég keresett típus, és amatőr indításgátlókat építettek bele gyárilag. Én mindig jót nevetek rajtuk.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
latyak17
tag
Szerencsére nálunk itt sopronba szerencsére nem terjedt el az autólopás, pedig volt már rá példa, hogy fiatalok talán kedvtelésből vagy szórakozásból loptak autót majd elbontották, és mikor megérezték, hogy nem is olyan rossz üzlet is akkor belebuktak és azóta nem is hallottam autólopásról
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
MPowerPH
félisten
válasz MunezXBK #11882 üzenetére
Itten megnézheted, második bekezdés. Sok típus van, ez az egyik. Nekem pl. pont olyan van, ami a hamutartóba van dugva, E39 -be van konkrétan tervezve. Így alapjáraton láthatatlan, nyomásra kibillen.
De ez még jobb, mert autóspecifikus. Nem is drága. Egy ilyet mindenképpen berakatnék a helyedben.
Smani: Az a poén, hogy néha én is megfeledkezek erről, főleg régebben voltak ebből gondjaim. Siettem, nem figyeltem a kódra. Elindultam, és egyszer csak hupp, satufékez a gép. Csak néztem...
ati012: Hatalmas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ati012
senior tag
Van elvileg olyan is. Egy kis tartály benne könnygázzal.
-
Rick4
félisten
válasz MPowerPH #11867 üzenetére
Mindig ezt olvassák, a a múltkor a vezess pont hu 3-4x egymás után kéthetente kijött azzal a lémával amik itt lettek kitárgyalva. Látjátok, még így is mértékadók vagyunk.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
hobizoli
nagyúr
válasz VR6-Fan #11821 üzenetére
na mert ezt kb ugy irtad, mintha 2n+1x ennyibe kerulo Golf-k kozul keresve sem talalnal olyat, ami nem rohadna sehol LOL
Egy hengerfejtomites csere meg nem a vilagvege, 8-10k plusz a szereles, rendesebb helyen 30k-bol megall.
Dizel hengerfejet ha nem muszaj nem feltetlenul kell reflexbol sikolni, mert egyre nagyobb lesz az amugy is magas CR-e es egyre elobb kiqrja majd.
De ha nagyon para, 80k-ert kapsz bele egy masik papiros motort, oszt hello. 1800-ert atvezetik a forgalmiba a motorszamot, ha mar eleve azzal mesz oda eredetvizsgara is vele, es az uj forgalmiba es torzskonyvbe mar az a masik motor szama kerul be eleve
több drón kell ;P
-
8th
addikt
válasz MPowerPH #11867 üzenetére
"Kár, hogy a szívó benzin motorokról nem írtak a cikkben, nem tudjuk rájuk ez mennyire érvényes."
Renault Clio 1.2 (75hp): 107Nm / 4250
Kia Rio 1.4: (98hp): 139Nm / 4200
Opel Astra 1.4 (87le): 130nm / 4000
Suzuki Swift 1.2 (94le): 118Nm / 4800
Skoda Octavia 1.4 (80le): 132Nm / 3800Átlag magyar ezekhez hasonló autót vásárol magának. A modern 1.4-1.6 "kihegyezett" benzineseknek 2000-2500ford/perc alatt semmi nyomatékuk nincs de mivel felette sem valami sok ezért önkéntelenül is pörgeti az ember őket. Így ez a probléma náluk nem áll fenn. A három literes dízel ML mercinél 1600-2400 között 620Nm forgatónyomatékod van. Lusta vagyok nyomatékgörbét keresgélni de 1100-1200as fordulat körül már biztos van 250Nm. Az már neccesebb téma.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
A nagyobb, 3.0 és a fölötti szívókra gondoltam. Kérdés, hogy az olajnyomás ezeknél mikor épül föl. Mert ha teszem azt 1200RPM-től már optimális, akkor ilyenre nem kell figyelni.
Itt az autóm görbéje:
1000RPM-nél látható, hogy 230NM körül van a nyomaték, ami érezhető is, tehát fölösleges visszaváltogatni. Kérdés, mikor épül fel hozzá a megfelelő olajnyomás?!
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Laraxior
titán
válasz MPowerPH #11896 üzenetére
330 vagy 530ad van?
m3tro: m54-es motort asszem csak 2.2-2.5-3.0-ba tettek, meg még pár X, Z -be, de csak nem az
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
-
MPowerPH
félisten
válasz Laraxior #11897 üzenetére
528-as, de chippes... Pont a miatt, hogy alacsonyabb fordulaton még használhatóbb legyen. 310 a maximális nyomaték, de a görbe nem olyan szögletes, mint a 30-asnál. Nem az M52-es, ami itt van, hanem a TU.(ugyan az mint az M54, csak kisebb a ccm.)
Azért vagyok erre kíváncsi, mert már amióta az eszemet tudom, normális esetben úgy használom az autót, hogy mindig magas fokozatban vagyok, alacsony fordulaton.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me